SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij kan wel praten dusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hijquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd! Hoe heet hij of zij?hijquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd! Hoe heet hij of zij?
OdinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede naam!quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daarnaast houd ik nog even een korte rant over dat het kutproject ook een kutborrel heeft donderdag. Gooi jezelf weg.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast houd ik nog even een korte rant over dat het kutproject ook een kutborrel heeft donderdag. Gooi jezelf weg.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die andere?quote:
Foto in vorige topic?quote:want dan ga ik even zoeken
Trotste mama van Ambar
Ik wil ook een hondje
Maar we hebben drie katten. Dus beter van niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foto in vorige topic?want dan ga ik even zoeken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onze dochter is allergisch voor kattenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
Maar we hebben drie katten. Dus beter van niet.
Ah dat is jammer zeg!quote:Op maandag 24 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze dochter is allergisch voor kattenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede stenen ook
Wat een nare wereld.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Greys overkomt niets als ze met die twee over straat loopt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat denk ik ook niet!quote:Op maandag 24 februari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys overkomt niets als ze met die twee over straat looptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is een helquote:
wilde graag oude waaltjes want.. oud huis
maar niet schoon te houden ,.. dat onkruid is een verschrikkingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor sommige wel.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou niet van honden.Don't follow me. I am lost too
.
Doe mij maar katten
Don't follow me. I am lost too
.
Honden.![]()
Ik heb een hond gehad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook.quote:
Nu katten
.
Iemand extern stuurt mail naar mij en klantenservice waaruit duidelijk een actie voor mij uit komt. En het is de zoveelste mail in een keten.
Klantenservice stuurt nog een keer die mail naar mij door met daarin de boodschap onderneem actie.
Gooi jezelf weg
Trotste mama van Ambar
Ja, dat geloof ik direct. Bij m’n ouders hadden we dit ook. Als kind hielp ik graag mee om het onkruid eruit te halen. Maar dat werd later toch meer een ‘moetje’.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een hel
maar niet schoon te houden ,.. dat onkruid is een verschrikkingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand extern stuurt mail naar mij en klantenservice waaruit duidelijk een actie voor mij uit komt. En het is de zoveelste mail in een keten.
Klantenservice stuurt nog een keer die mail naar mij door met daarin de boodschap onderneem actie.
Gooi jezelf wegDon't follow me. I am lost too
.
Hoe lang circuleert het al?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gooi jezelf wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog geen 10 uur
.
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @JustinKquote:Op maandag 24 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een hel
maar niet schoon te houden ,.. dat onkruid is een verschrikkingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb het vorig jaar met een brander gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik direct. Bij m’n ouders hadden we dit ook. Als kind hielp ik graag mee om het onkruid eruit te halen. Maar dat werd later toch meer een ‘moetje’.
wel een goede grote
dat werkte best goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker danquote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @:JustinKDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het vorig jaar met een brander gedaan
wel een goede grote
dat werkte best goed
De boodschap moet natuurlijk wel goed overkomen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die krijgt het spontaan in zijn rugquote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @:JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wel...quote:Op maandag 24 februari 2025 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De boodschap moet natuurlijk wel goed overkomen.Don't follow me. I am lost too
.
Net een dag ofzo, maar het is gewoon een vinkje want CS moet op elke mail een actie doen.quote:Trotste mama van Ambar
Ja nee, dat zal wel, even doorzettenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die krijgt het spontaan in zijn rug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker sufquote:Op maandag 24 februari 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net een dag ofzo, maar het is gewoon een vinkje want CS moet op elke mail een actie doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heyquote:![]()
Alles onder controle?Don't follow me. I am lost too
.
Goedemorgenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja net een AVG online cursus gedaan voor werk. Dus wat op mijn hoede. Voor de rest onder controle. En bij jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fokstokquote:
.
Teveel triggers deze ochtend.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja net een AVG online cursus gedaan voor werk. Dus wat op mijn hoede. Voor de rest onder controle. En bij jou?
Maar we doen ons best om rustig te blijven
.
quote:quote:quote:quote:quote:Op maandag 24 februari 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zit geen hop in!
Volgens mij wil rode schoentje bier hebben!Hee peeps!
quote:quote:quote:Morguhquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Negatieve triggers?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Teveel triggers deze ochtend.
Maar we doen ons best om rustig te blijvenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Ja nogal. Onverwachte bezoeken. Onverwachte mail. En teveel herrie van werklui buiten.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dat is netjes, iedereen apart noemen. Goedemorgen allemaal werkt ook maar is onpersoonlijkerquote:Op maandag 24 februari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Morguh![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja. Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
'Iedereen'?Don't follow me. I am lost too
.
Ja zo gaat het in een keer.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is netjes, iedereen apart noemen. Goedemorgen allemaal werkt ook maar is onpersoonlijker
Jou had ik al een goede morgen gezegd en bovenal een lekker bakgegeven
quote:
![]()
.
Deze had ik nog onder de ctrl-c zitten:quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat klopt.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat het in een keer.
Jou had ik al een goede morgen gezegd en bovenal een lekker bakgegeven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ziek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet van de baas verplicht 2 dagen thuiswerkenTrotste mama van Ambar
Je kan dus wel lezen. Hou eens op met zo onaardig te doen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je wel alle voorzieningen?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet van de baas verplicht 2 dagen thuiswerkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een bureau, beeldscherm, toetsenbord, muis en thee.quote:Trotste mama van Ambar
Heb je een goede stoel?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een bureau, beeldscherm, toetsenbord, muis en thee.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ik werk al bijna 2 jaar wel sporadisch thuis.Trotste mama van Ambar
Vind je dat erg?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet van de baas verplicht 2 dagen thuiswerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een zeer comfortabele kruk waar ik beter en fijner op werk dan die ergonomische stoel op werkquote:Trotste mama van Ambar
Ik word vooral niet gestoord door mensen en kan zo lekker mijn taken afrondenquote:Trotste mama van Ambar
Oké dan is het goedquote:Op maandag 24 februari 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een zeer comfortabele kruk waar ik beter en fijner op werk dan die ergonomische stoel op werk![]()
Heb je zo’n swopper?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kat zeg. Kun je niet een koptelefoon opzetten? Want met veel aan je hoofd is dat soort geluid van buiten verschrikkelijk ja. Hier al 3/4 jaar dat ze een lange straat op 30 meter hier vandaan mee bezig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja nogal. Onverwachte bezoeken. Onverwachte mail. En teveel herrie van werklui buiten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou mooie regeling dan tochquote:Op maandag 24 februari 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word vooral niet gestoord door mensen en kan zo lekker mijn taken afrondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word vooral niet gestoord door mensen en kan zo lekker mijn taken afronden
Op mijn werk zijn ook vaak mensen die je steeds komen storen waardoor je niet aan je taken toe komt, of minder af hebt dan zou kunnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een of andere zit/sta kruk van ikea, maar met een mee meewegend zitvlak. Dus uitermate heerlijk om in beweging te blijven ookquote:Op maandag 24 februari 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan is het goed![]()
Heb je zo’n swopper?Trotste mama van Ambar
Beetje hetzelfde principe dusquote:Op maandag 24 februari 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een of andere zit/sta kruk van ikea, maar met een mee meewegend zitvlak. Dus uitermate heerlijk om in beweging te blijven ook
Gelijk ook een goede reden om niet nuttige meetings voor vandaag af te zeggenTrotste mama van Ambar
Heb je thuis dan geen afleidingen. Even snel dit doen, of even snel dat doen. Onder je werk door?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Op mijn werk zijn ook vaak mensen die je steeds komen storen waardoor je niet aan je taken toe komt, of minder af hebt dan zou kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals wat? Gewoon geen huishoudelijke taken doen onder werktijdquote:Op maandag 24 februari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je thuis dan geen afleidingen. Even snel dit doen, of even snel dat doen. Onder je werk door?Trotste mama van Ambar
Nee, dan ga ik in hyperfocusquote:Op maandag 24 februari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je thuis dan geen afleidingen. Even snel dit doen, of even snel dat doen. Onder je werk door?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Preciesquote:Op maandag 24 februari 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals wat? Gewoon geen huishoudelijke taken doen onder werktijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of meer prive dingen doen op de pc?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals wat? Gewoon geen huishoudelijke taken doen onder werktijd
Ik zie er genoeg hier als ze thuis werken toch veel hier zitten
Of even snel een wasje draaien of even snel een boodschapje gaan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weer juist eerder teveel thuis dan te weinig.
Thuis kan de muziek ook gewoon aan, kun je nog een beetje meezingen etc. Goede stimulans voor het echte werk.
En ik zit niet zo vastgebonden aan de bureaustoel die eigenlijk toch niet zo lekker zitTrotste mama van Ambar
quote:Goed hoor
Op werk:quote:Op maandag 24 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of meer prive dingen doen op de pc?
Of even snel een wasje draaien of even snel een boodschapje gaan doen
Kletsen met collega
Kletsen met collega
Kletsen met collega
Ook nog steeds privedingen doen op internetTrotste mama van Ambar
Ik zou misschien hier even kunnen zitten maar nee. Ik laat me altijd zo opzuigen in m’n werk dat het eigenlijk niet lukt om afgeleid te worden. Ik hou van m’n werk. En mijn adhd komt dan goed van pas.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of even snel een wasje draaien of even snel een boodschapje gaan doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is zelfs zo erg dat als m’n man of dochter tegen me praat dat ik ze amper hoor.
Minder afleiding voor jou dus als je thuis werktquote:Op maandag 24 februari 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weer juist eerder teveel thuis dan te weinig.
Ik kan dat ook goed, als ik voor mijn "vrijwilligerswerk' bezig ben zit ok ook niet te b olken of iets anders op internet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op werk:
Kletsen met collega
Kletsen met collega
Kletsen met collega
Ook nog steeds privedingen doen op internet
Koffie halen, zes keer aangesproken worden onderweg.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op werk:
Kletsen met collega
Kletsen met collega
Kletsen met collega
Ook nog steeds privedingen doen op internet
Overleg in,uit,in lunch /avond eten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel lekker dat je zo lekker thuis kan werken.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou misschien hier even kunnen zitten maar nee. Ik laat me altijd zo opzuigen in m’n werk dat het eigenlijk niet lukt om afgeleid te worden. Ik hou van m’n werk. En mijn adhd komt dan goed van pas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb al diverse woensdagen thuis gewerkt en Bergen werk verzet terwijl ik op woensdag m’n vaste vrije dag heb
Je sluit je dan helemaal af. Ik heb dat ook wel een beetje, ik hoor ze wel maar het dringt niet echt door wat ze zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Het is zelfs zo erg dat als m’n man of dochter tegen me praat dat ik ze amper hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat idd.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je sluit je dan helemaal af. Ik heb dat ook wel een beetje, ik hoor ze wel maar het dringt niet echt door wat ze zeggen.
Tot iemand kutmuziek op zet. Dan word ik chagrijnig en is het klaar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In je vrije tijd werken?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al diverse woensdagen thuis gewerkt en Bergen werk verzet terwijl ik op woensdag m’n vaste vrije dag heb
Krijg je dan een andere dag extra vrij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat weten ze thuis waarschijnlijk ook en weten dat als ze dat doen je aandacht hebben.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat idd.
Tot iemand kutmuziek op zet. Dan word ik chagrijnig en is het klaar.
Mijn dochter merkt het altijd als ze mij belt dat ik eigenlijk ergens mee bezig ben
ja gerust. Op zaterdag werk ik ook vaak.sowieso ook, maar ook in m’n vrije weekend.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je vrije tijd werken?
Krijg je dan een andere dag extra vrij?
Bouw ik plus uren op.
Plak ik aan de vakantie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit hier alleen tijdens pauzes. En ja, de wasmachine draait wel. De 2e was zit er nu in.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of even snel een wasje draaien of even snel een boodschapje gaan doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kost ook weinig tijd. En als je dat compenseert. Tjaquote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen tijdens pauzes. En ja, de wasmachine draait wel. De 2e was zit er nu in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O dat is wel lekker dan langer vakantiequote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja gerust. Op zaterdag werk ik ook vaak.sowieso ook, maar ook in m’n vrije weekend.
Bouw ik plus uren op.
Plak ik aan de vakantie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ik verkoop urenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker dan langer vakantieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik doe thuis ook veel meer dan op kantoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kost ook weinig tijd. En als je dat compenseert. Tja
En ik heb die reistijd niet. Thuis werken heeft meer voor- dan nadelen eigenlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik weet dat jij ook niet iemand bent die veel onder werktijd hier zit.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen tijdens pauzes. En ja, de wasmachine draait wel. De 2e was zit er nu in.
Maar goed iedereen doe het op zijn of haar eigen manier.
De verleiding leek mij veel groter om dat te doen als men thuis aan het werk was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, al kan ik niet 100% thuiswerken want ik ben leidinggevende en ik moet ook dingen doen ‘buiten’. Maar daar heb ik dan meer tijd voor als ik een dag thuis alle administratieve zaken heb gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik doe thuis ook veel meer dan op kantoor.
En ik heb die reistijd niet. Thuis werken heeft meer voor- dan nadelen eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die reistijd iddWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat mensen die thuiswerken en dan lekker andere dingen gaan doen, ook niet zo loyaal zijn aan het werk en het écht leuk vinden. Dat is wel een verschil hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verkoop uren? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een X aantal uren die ik kan opnemen of kan verkopen voor geld.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verkoop uren? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Dus laten uitbetalen.
Als ik dan uren heb opgebouwd, plus uren. Dan hoef ik de uren die ik kan verkopen, niet op te nemen voor extra vrije dagen. Dan kan ik die laten uitbetalen en compenseren met m’n plus uren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus dan heb je vrij en geld.
O uit laten betalen, ik dacht je verkoopt ze aan collega'squote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een X aantal uren die ik kan opnemen of kan verkopen voor geld.
Dus laten uitbetalen.
Als ik dan uren heb opgebouwd, plus uren. Dan hoef ik de uren die ik kan verkopen, niet op te nemen voor extra vrije dagen. Dan kan ik die laten uitbetalen en compenseren met m’n plus uren.![]()
Het uitbetalen van overuren betaal je zoveel belasting over altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook zo. Ik fok op mijn eigen computer of dus op mobiel in de pauze.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij ook niet iemand bent die veel onder werktijd hier zit.
Maar goed iedereen doe het op zijn of haar eigen manier.
De verleiding leek mij veel groter om dat te doen als men thuis aan het werk was.
Mijn werklaptop, daar wil ik dus geen privedingen op doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 24-02-2025 10:19:44 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja en dit zijn dan geen overuren.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O uit laten betalen, ik dacht je verkoopt ze aan collega's![]()
Het uitbetalen van overuren betaal je zoveel belasting over altijdwant die neem ik op en die andere laat ik uitbetalen/verkopen.
Ik heb liever tijd voor tijd.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O uit laten betalen, ik dacht je verkoopt ze aan collega's![]()
Het uitbetalen van overuren betaal je zoveel belasting over altijd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb gewoon teveel werk om zoveel verlof te nemen dus dan doe ik het zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb de radio aangedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kat zeg. Kun je niet een koptelefoon opzetten? Want met veel aan je hoofd is dat soort geluid van buiten verschrikkelijk ja. Hier al 3/4 jaar dat ze een lange straat op 30 meter hier vandaan mee bezig zijn.
Sowieso geluiden idd.
.
Arm dingquote:Op maandag 24 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
ik krijg helemaal niks voor mijn werkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook wel weer lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
ik krijg helemaal niks voor mijn werk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @:JustinK![]()
![]()
Ben je nog wel content?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En heb je de functionerings- en beoordelingsgesprekken met jezelf.quote:
Je eigen 360-graden feedback.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb begrepen dat Greys erg tevreden is hoe jij de kantjes doet....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mezelf feedback gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heb je de functionerings- en beoordelingsgesprekken met jezelf.
Je eigen 360-graden feedback.
komt niet goed
veel te hard voor mezelf
De kantjes er vanaf loopt bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Greys erg tevreden is hoe jij de kantjes doet....![]()
![]()
Dat was haar nog niet opgevallen, dus je hebt geluk.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
De kantjes er vanaf loopt bedoel je?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh kom ik goed wegquote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was haar nog niet opgevallen, dus je hebt geluk.![]()
![]()
Dat kan je volgens mij ook beter gescheiden houden, vooral als je er een hele dag op werktquote:Op maandag 24 februari 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik fok op mijn eigen computer of dus op mobiel in de pauze.
Mijn werklaptop, daar wil ik dus geen privedingen op doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je volgens mij ook beter gescheiden houden, vooral als je er een hele dag op werktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, lekker extra dagenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever tijd voor tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slecht baas, ik zou in staking gaanquote:Op maandag 24 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
ik krijg helemaal niks voor mijn werk
Justinnnnquote:
goed ideequote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht baas, ik zou in staking gaan
IK STAAK
Hey Jussie![]()
Ja absoluut en met jou?quote:
Morgen weer werken. Ik vind dat ik genoeg ben opgeknapt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Twijfel over wat voor ontbijt ik wilWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je maar wel koffie blijft serveren.... met lekkere Bastognekoekenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh gelukkig weer opgeknaptquote:Op maandag 24 februari 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja absoluut en met jou?
Morgen weer werken. Ik vind dat ik genoeg ben opgeknapt.![]()
Ja hier lekker aan het werk![]()
![]()
* greysbones noteert geen koffie en koekjes meer voor GGquote:Op maandag 24 februari 2025 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je maar wel koffie blijft serveren.... met lekkere Bastognekoeken
Whuuut?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert geen koffie en koekjes meer voor GG
Waarom niet?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kindjes die vragen worden overgeslagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze zijn lekkerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas pakt even een koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga ze snel bij m’n boodschappen nog toevoegenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
.
Ze waren bij AH in de bonus: 2 +1 gratis. Nou dan gooi ik direct 3 pakken in de winkelkar.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb toevallig ze net vrijdag gekochtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
AH is te ver fietsenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze waren bij AH in de bonus: 2 +1 gratis. Nou dan gooi ik direct 3 pakken in de winkelkar.
Trotste mama van Ambar
Wandelen ook...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Goede conditie is wel belangrijk.Don't follow me. I am lost too
.
Tja ik snap dat de keuze snel gemaakt isquote:Op maandag 24 februari 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
AH is 1,5 km fietsen, Hoogvliet is 500m
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had hier vanmorgen crackers met pindakaasquote:Op maandag 24 februari 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
Twijfel over wat voor ontbijt ik wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook drie pakken nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Klaasje, leuk weekend gehad bij je vriendinquote:
Dan zit je er niet zonderquote:
Ik vind die mini bastogne ook wel lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gaat welquote:Op maandag 24 februari 2025 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Klaas, hoe gaat het vandaag?Ben dr nog steedsquote:Op maandag 24 februari 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje, leuk weekend gehad bij je vriendin
:')![]()
Ja zijn ze ook, maar zijn zo kleinquote:Op maandag 24 februari 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zit je er niet zonder
Ik vind die mini bastogne ook wel lekker
Ik wil eens een taart gaanmaken met een bodem van bastogne koeken Wil ik al lang maar komt er eigenlijknooit vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig, lekker genieten saampjesquote:Op maandag 24 februari 2025 10:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel
[..]
Ben dr nog steeds
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:45 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb al enkele dagen geen bastognekoeken in huis..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Jaquote:Op maandag 24 februari 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, lekker genieten saampjes
:')![]()
Klopt dus kan je er meer van etenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn ze ook, maar zijn zo klein
Ik wil eens een taart gaanmaken met een bodem van bastogne koeken Wil ik al lang maar komt er eigenlijknooit vanhaha
Dan toch maar eens maken is wel lekker met zo'n bodem"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veelquote:Op maandag 24 februari 2025 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] Moeraskat koopt straks lekkere BastognekoekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aanrader. Doe ik regelmatig bij monchouquote:Op maandag 24 februari 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn ze ook, maar zijn zo klein
Ik wil eens een taart gaanmaken met een bodem van bastogne koeken Wil ik al lang maar komt er eigenlijknooit vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik iets inleveren waar de projectleider om gevraagd heeft? Of ga iets inleveren wat hij eigenlijk wilde?Trotste mama van Ambar
Is het jouw ‘specialiteit’?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik iets inleveren waar de projectleider om gevraagd heeft? Of ga iets inleveren wat hij eigenlijk wilde?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of bedoel je dat hij het anders heeft uitgezet dan hij bedoelde en jij dat wel inziet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja. Al heeft deze projectleider er een handje van om aan mij alleen opdrachten te geven die gaan over informatie verzamelen en daarna geeft hij de opdracht aan een nietsnut die dan opnieuw het wiel moet gaan uitvinden. Terwijl ik het wiel hem ook zo kan geven zegmaar.quote:Trotste mama van Ambar
Oh dat is frustrerend.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Al heeft deze projectleider er een handje van om aan mij alleen opdrachten te geven die gaan over informatie verzamelen en daarna geeft hij de opdracht aan een nietsnut die dan opnieuw het wiel moet gaan uitvinden. Terwijl ik het wiel hem ook zo kan geven zegmaar.
Ik zou hem geven wat hij wil + daarbij de uitwerking van je wiel. En zeggen dat hij dit wilde, maar ‘dat’ beter is.
Ik zou zeker niet minder teruggeven dan je kan. Want dan blijft hij shoppen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Projectleider vraagt om de onderdelen van het lab om daarna iemand anders de flow uit te laten tekenen. Omdat hij wil weten wat met elkaar in verbinding staat.
Ik kan hem gelijk de hele flow geven met alle afhankelijkheden.
Maar ik mag alleen de info aandragen en dan geeft hij de opdracht aan iemand om alle opnieuw uit te tekenen zeg maarTerwijl het serieus mijn project van 2 jaar geleden was.
Ik voel mij compleet ondergewaardeerd in dit project
Trotste mama van Ambar
Mogguhhquote:
.
Dan maar eens proberen een keertjequote:Op maandag 24 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aanrader. Doe ik regelmatig bij monchouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zou ik toch geven wat je in je hebt. En zeggen dat je over alles beschikt omdat dit jouw project was.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Projectleider vraagt om de onderdelen van het lab om daarna iemand anders de flow uit te laten tekenen. Omdat hij wil weten wat met elkaar in verbinding staat.
Ik kan hem gelijk de hele flow geven met alle afhankelijkheden.
Maar ik mag alleen de info aandragen en dan geeft hij de opdracht aan iemand om alle opnieuw uit te tekenen zeg maarTerwijl het serieus mijn project van 2 jaar geleden was.
Ik voel mij compleet ondergewaardeerd in dit project
En dan irritant positief benaderen.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja maar dat kan toch niet? Kan toch niet dat ik al projectmedewerker meer weet dan iemand die dit eigenlijk moet oppakken en die improvement manager is?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zou ik toch geven wat je in je hebt. En zeggen dat je over alles beschikt omdat dit jouw project was.
En dan irritant positief benaderen.
/sarcasmeTrotste mama van Ambar
Muisquote:
.
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet? Kan toch niet dat ik al projectmedewerker meer weet dan iemand die dit eigenlijk moet oppakken en die improvement manager is?
/sarcasme![]()
Hij zou blij moeten zijn met je.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is hij dus niet, want hij vindt dat dus niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op maandag 24 februari 2025 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hij zou blij moeten zijn met je.
Ik heb bij mijn eigen TL aangegeven dat als ik er alleen maar ben voor het aanleveren van de informatie en wat rot klusjes dat dit project voor mij niet hoeft.Trotste mama van Ambar
Specifiek om mij vragen bij het project, maar daarna toch wel achterbaks laten weten dat je mij een moeilijk persoon vindt
Trotste mama van Ambar
Nee serieus muis. Ik zou gewoon aanleveren wat het beste is. Organisatiebelang gaat voor. Dat er 10 schijven tussen zitten die soms overbodig zijn is dan jammer. Dit werkt efficiënt werken tegen.
En als je altijd meegaat met die onzin omdat 10 anderen nog een cm erbij moeten bedenken terwijl jij dat al makkelijk eerder in het proces kan doen, dan gaat daar nooit verandering in komen.
Ik doe dat ook gewoon. En mijn leidinggevende is daar blij mee.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat zegt je TL dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet, want hij vindt dat dus niet mijn verantwoordelijkheid
Ik heb bij mijn eigen TL aangegeven dat als ik er alleen maar ben voor het aanleveren van de informatie en wat rot klusjes dat dit project voor mij niet hoeft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik doe dat te vaak en krijg er serieus niets voor terug. Zeker niet in dit project.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Nee serieus muis. Ik zou gewoon aanleveren wat het beste is. Organisatiebelang gaat voor. Dat er 10 schijven tussen zitten die soms overbodig zijn is dan jammer. Dit werkt efficiënt werken tegen.
En als je altijd meegaat met die onzin omdat 10 anderen nog een cm erbij moeten bedenken terwijl jij dat al makkelijk eerder in het proces kan doen, dan gaat daar nooit verandering in komen.
Ik doe dat ook gewoon. En mijn leidinggevende is daar blij mee.
Mijn verantwoordelijkheden heel klein houden bij de rotklusjes, maar wel constant aanspraak maken op mij in vergaderingen om daar gebruik te maken van mijn kennis zodat andere mensen daarmee aan de haal gaan.Trotste mama van Ambar
Dan zou ik helemaal dat gesprek aangaan. Waarom zou je half werk moeten leveren. Als het nog bij een ander op z’n bord komt is het toch veel duurder.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Specifiek om mij vragen bij het project, maar daarna toch wel achterbaks laten weten dat je mij een moeilijk persoon vindt
Wat is dit voor organisatiedacht dat het bij ons stroperig is ( overheid ) maar dit klinkt ook wel echt kut
Dat dit niet de bedoeling was van mijn aansluiting aan het project.quote:Trotste mama van Ambar
En als je niks deelt ben je zeker zuurquote:Op maandag 24 februari 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dat te vaak en krijg er serieus niets voor terug. Zeker niet in dit project.
Mijn verantwoordelijkheden heel klein houden bij de rotklusjes, maar wel constant aanspraak maken op mij in vergaderingen om daar gebruik te maken van mijn kennis zodat andere mensen daarmee aan de haal gaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is gewoon meer dat hij niet doorvraagt
Trotste mama van Ambar
Dus als je zegt dat je kant-en klare wielen hebt, dan boeit het niet en willen ze gewoon iemand inzetten voor hetzelfde wiel maar nieuw?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat dit niet de bedoeling was van mijn aansluiting aan het project.
Ok.
Wat
Mooi punt voor op z’n 360quote:Op maandag 24 februari 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon meer dat hij niet doorvraagtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn ouders hebben zo’n uitzicht maar dan zonder bomen voor hun neus.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:07 schreef Lovely het volgende:
Zit je op de bank, heb je dit uit zicht
[ afbeelding ]
![]()
.
Dat is wel gaaf..quote:Op maandag 24 februari 2025 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo’n uitzicht maar dan zonder bomen voor hun neus.
Omdat ze niet doorvragenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je kant-en klare wielen hebt, dan boeit het niet en willen ze gewoon iemand inzetten voor hetzelfde wiel maar nieuw?
Ok.
Wat
Ze hebben zelf al bedacht hoe ze het aan gaan pakken, vragen dan alleen de informatie die ze nodig hebben voor hun plan. En dan heel specifiek om bepaalde informatie vragen.
Sukkel ook, hij weet dat ik 5 jaar op het lab heb gestaan en alles zo kan aanleveren, maar op een of andere manier willen ze het niet.Trotste mama van Ambar
Ik zou dat gesprek echt aangaan. Anders blijf je ermee zitten.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze niet doorvragen
Ze hebben zelf al bedacht hoe ze het aan gaan pakken, vragen dan alleen de informatie die ze nodig hebben voor hun plan. En dan heel specifiek om bepaalde informatie vragen.
Sukkel ook, hij weet dat ik 5 jaar op het lab heb gestaan en alles zo kan aanleveren, maar op een of andere manier willen ze het niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wuiftijd
.
In een lab werken lijkt me leuk trouwens
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Mijn TL doet dat voor mij, omdat het anders toch mijn wil is wet gesprek is.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou dat gesprek echt aangaan. Anders blijf je ermee zitten.Trotste mama van Ambar
Ik hoor je nu al zolang mopperen en ontevreden zijn over je baan. Waarom ga je niet elders iets zoeken wat meer bij je past?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dat te vaak en krijg er serieus niets voor terug. Zeker niet in dit project.
Mijn verantwoordelijkheden heel klein houden bij de rotklusjes, maar wel constant aanspraak maken op mij in vergaderingen om daar gebruik te maken van mijn kennis zodat andere mensen daarmee aan de haal gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je op huizen jachtquote:
Hey Aapjequote:weer opgeknapt?
Man man man.Don't follow me. I am lost too
.
Daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al zolang mopperen en ontevreden zijn over je baan. Waarom ga je niet elders iets zoeken wat meer bij je past?
En ik zit in 2-3 projecten en die andere projecten zijn wel leuk.Trotste mama van Ambar
Waarom niet gezamenlijk?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn TL doet dat voor mij, omdat het anders toch mijn wil is wet gesprek is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat wel langzaam he Maar fijn dat het wel iets beter gaatquote:Op maandag 24 februari 2025 11:16 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal maar het gaat de goede kant op!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn redenen voor.
En ik zit in 2-3 projecten en die andere projecten zijn wel leuk.
Niks mee te maken.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moppert teveel en bent ontevreden, ga een andere baan zoeken
.
Nou nee,kan geen huis kopen.. maar zag het op de site van vt wonen staan..quote:
Prachtig!quote:Op maandag 24 februari 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
Mooi huis wel
https://www.funda.nl/deta(...)eentweg-28/43655186/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beh..Don't follow me. I am lost too
.
Ja gaat idd langzaam maar komt goed hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel langzaam he Maar fijn dat het wel iets beter gaat![]()
Hoe is het met jou?![]()
Of waar ze je wel waarderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al zolang mopperen en ontevreden zijn over je baan. Waarom ga je niet elders iets zoeken wat meer bij je past?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat het te maken heeft met het aard van het beestje projectleider.quote:Trotste mama van Ambar
Boh..Don't follow me. I am lost too
.
Nee, ik vind mijn eigen projecten hartstikke leukquote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks mee te maken.
Je moppert teveel en bent ontevreden, ga een andere baan zoeken
Trotste mama van Ambar
Wel echt heel groot.. volgens mij heeft het huis drie woonkamersquote:
Dat doen ze dus wel bij de andere projectenquote:Trotste mama van Ambar
Prima toch.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn eigen projecten hartstikke leuk
.
Ik ken het hoor. Ik heb ook zaken waar ik aan werk die niet lekker gaan. Voornamelijk door bepaalde personen op bepaalde functies.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik laat me door die mensen ook niet wegjagen.
Overigens zijn er al een paar van weg, ontslagen of zelf weggegaan omdat ze zichzelf zielig vinden. En nu zien een aantal mensen die het eerst niet inzagen, ook wat voor negatief effect die mensen hadden.
Dus top.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat las ik hierna pas, excuus.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doen ze dus wel bij de andere projectenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ik ben in dit project gestopt zonder eigen keuze, maar wel de keuze dat ik er met goed overleg uit mag stappen.
Nu heb ik na 3 weken gezegd dat dit project niets gaat worden, dat ik er ongelukkig van wordt.Trotste mama van Ambar
Dat is leuk als je een groot gezin hebt. Maar anders zou ik niet weten wat je met die ruimte moet doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel echt heel groot.. volgens mij heeft het huis drie woonkamers
Dus nu gaan mensen die er wat over te zeggen hebben, maar met elkaar in gesprek.Trotste mama van Ambar
Goed gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben in dit project gestopt zonder eigen keuze, maar wel de keuze dat ik er met goed overleg uit mag stappen.
Nu heb ik na 3 weken gezegd dat dit project niets gaat worden, dat ik er ongelukkig van wordt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Krijg toch allemaal de...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Maar mijn TL zit mijn rol als cruciaal voor dit project dus tja. Benieuwd wel waar het strand.quote:Trotste mama van Ambar
Elke dag ergens anders zittenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is leuk als je een groot gezin hebt. Maar anders zou ik niet weten wat je met die ruimte moet doen.
Grauw weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier wel goedquote:Op maandag 24 februari 2025 11:21 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat idd langzaam maar komt goed hoor![]()
Hoe is het met jou?
Ja dat dus. Het was ook geen verwijt of zo.quote:
Maar het is jammer als je meer in huis hebt en je hebt niet zo niet gewaardeerd wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je lekker geshopt ?quote:
nog wat leuks gekocht?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig niet meer koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
door deze projectleiderquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Het was ook geen verwijt of zo.
Maar het is jammer als je meer in huis hebt en je hebt niet zo niet gewaardeerd wordtTrotste mama van Ambar
zucht..Don't follow me. I am lost too
.
pokkenweerDon't follow me. I am lost too
.
Ben niet naar de stad geweest, regende de hele dag hier..quote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je lekker geshopt ?
nog wat leuks gekocht?
Maargoed ik zag het eigenlijk allemaal al aankomenTrotste mama van Ambar
Fijn dat je het in ieder geval op je andere 2 projecten wel fijn kan werkenquote:
bijna volDon't follow me. I am lost too
.
lapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: