SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij kan wel praten dusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hijquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd! Hoe heet hij of zij?hijquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd! Hoe heet hij of zij?
OdinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede naam!quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daarnaast houd ik nog even een korte rant over dat het kutproject ook een kutborrel heeft donderdag. Gooi jezelf weg.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast houd ik nog even een korte rant over dat het kutproject ook een kutborrel heeft donderdag. Gooi jezelf weg.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die andere?quote:
Foto in vorige topic?quote:want dan ga ik even zoeken
Trotste mama van Ambar
Ik wil ook een hondje
Maar we hebben drie katten. Dus beter van niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foto in vorige topic?want dan ga ik even zoeken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onze dochter is allergisch voor kattenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
Maar we hebben drie katten. Dus beter van niet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dat is jammer zeg!quote:Op maandag 24 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze dochter is allergisch voor kattenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede stenen ook
Wat een nare wereld.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Greys overkomt niets als ze met die twee over straat loopt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat denk ik ook niet!quote:Op maandag 24 februari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys overkomt niets als ze met die twee over straat looptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is een helquote:
wilde graag oude waaltjes want.. oud huis
maar niet schoon te houden ,.. dat onkruid is een verschrikkingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor sommige wel.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou niet van honden.Don't follow me. I am lost too
.
Doe mij maar katten
Don't follow me. I am lost too
.
Honden.![]()
Ik heb een hond gehad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook.quote:
Nu katten
.
Iemand extern stuurt mail naar mij en klantenservice waaruit duidelijk een actie voor mij uit komt. En het is de zoveelste mail in een keten.
Klantenservice stuurt nog een keer die mail naar mij door met daarin de boodschap onderneem actie.
Gooi jezelf weg
Trotste mama van Ambar
Ja, dat geloof ik direct. Bij m’n ouders hadden we dit ook. Als kind hielp ik graag mee om het onkruid eruit te halen. Maar dat werd later toch meer een ‘moetje’.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een hel
maar niet schoon te houden ,.. dat onkruid is een verschrikkingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand extern stuurt mail naar mij en klantenservice waaruit duidelijk een actie voor mij uit komt. En het is de zoveelste mail in een keten.
Klantenservice stuurt nog een keer die mail naar mij door met daarin de boodschap onderneem actie.
Gooi jezelf wegDon't follow me. I am lost too
.
Hoe lang circuleert het al?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gooi jezelf wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog geen 10 uur
.
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @JustinKquote:Op maandag 24 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een hel
maar niet schoon te houden ,.. dat onkruid is een verschrikkingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb het vorig jaar met een brander gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik direct. Bij m’n ouders hadden we dit ook. Als kind hielp ik graag mee om het onkruid eruit te halen. Maar dat werd later toch meer een ‘moetje’.
wel een goede grote
dat werkte best goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker danquote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @:JustinKDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het vorig jaar met een brander gedaan
wel een goede grote
dat werkte best goed
De boodschap moet natuurlijk wel goed overkomen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die krijgt het spontaan in zijn rugquote:Op maandag 24 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn wel middeltjes voor, om dat onkruid weg te halen. Dat middeltje heet @:JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wel...quote:Op maandag 24 februari 2025 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De boodschap moet natuurlijk wel goed overkomen.Don't follow me. I am lost too
.
Net een dag ofzo, maar het is gewoon een vinkje want CS moet op elke mail een actie doen.quote:Trotste mama van Ambar
Ja nee, dat zal wel, even doorzettenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die krijgt het spontaan in zijn rug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker sufquote:Op maandag 24 februari 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net een dag ofzo, maar het is gewoon een vinkje want CS moet op elke mail een actie doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heyquote:![]()
Alles onder controle?Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: