SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan zeker niet.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Nee stehen
Ist gemütlichOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HatseflatsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SwsoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Glasquote:
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Akborquote:
.
KoffieDon't follow me. I am lost too
.
Lekker bakkiequote:Op maandag 24 februari 2025 06:37 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
.
![]()
![]()
.
* gebrokenglas ruikt de koffie van Rob en komt overeind.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, wat moet ik hier op zeggen...quote:Op maandag 24 februari 2025 06:41 schreef Rob het volgende:
ben blij dat jezelf overeind komt ipv een deel van jeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is nog vroeg
.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 februari 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik hier op zeggen...![]()
Vandaag naar het ziekenhuis, voor het nemen van een besluit?quote:Op maandag 24 februari 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat het een mooie dag wordtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Naar het ziekenhuisquote:Op maandag 24 februari 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag naar het ziekenhuis, voor het nemen van een besluit?
Doorbloeding wordt ook gemeten, elk bezoek wordt er besloten laten zitten of inleiden, dus elke dag is spannend, maar liever nog een weekje wachten, dan is ze geen prematuur meer (meer dan 37 weken)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mogguhhquote:Op maandag 24 februari 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis
Doorbloeding wordt ook gemeten, elk bezoek wordt er besloten laten zitten of inleiden, dus elke dag is spannend, maar liever nog een weekje wachten, dan is ze geen prematuur meer (meer dan 37 weken)
.
Spannend....quote:Op maandag 24 februari 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis
Doorbloeding wordt ook gemeten, elk bezoek wordt er besloten laten zitten of inleiden, dus elke dag is spannend, maar liever nog een weekje wachten, dan is ze geen prematuur meer (meer dan 37 weken)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mogguhhquote:
.
Harde woei buiten.Don't follow me. I am lost too
.
Niks aan die harde wind.Don't follow me. I am lost too
.
Zo eens kijken wat het weer gaat doen.Don't follow me. I am lost too
.
En nog een koffie
.
![]()
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Babyshower?quote:Op maandag 24 februari 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
En wat is vrouwlief verwend met de babyshower gisterDon't follow me. I am lost too
.
Ja, tijd terug heb ik wat dames bij elkaar gezet zo van: willen julie wat organiseren? En ik ben de groep weer uit gegaan, heb enkel de dames bij elkaar gezet. Gister na ziekenhuis was kamer versierd, hapjes op tafel, box vol cadeautjesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oja. Ik ken het niet echt.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, tijd terug heb ik wat dames bij elkaar gezet zo van: willen julie wat organiseren? En ik ben de groep weer uit gegaan, heb enkel de dames bij elkaar gezet. Gister na ziekenhuis was kamer versierd, hapjes op tafel, box vol cadeautjes
Soort van kadootjes feest.Don't follow me. I am lost too
.
Ja, dan wordt de aanstaande moeder in het zonnetje gezet en draait alles om haar, de heren "mogen" er niet bij zijn dus ik ben de stad in gegaan met de heren, later werden we dan er wel bij gevraagd (de hapjes moesten op)quote:Op maandag 24 februari 2025 07:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja. Ik ken het niet echt.
Soort van kadootjes feest.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Iemand moet de restjes opruimenquote:Op maandag 24 februari 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dan wordt de aanstaande moeder in het zonnetje gezet en draait alles om haar, de heren "mogen" er niet bij zijn dus ik ben de stad in gegaan met de heren, later werden we dan er wel bij gevraagd (de hapjes moesten op)
.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En de afwas doen, en de boel opruimen, en dat mocht ik gaan doen...quote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Leuk cadeautjequote:Op maandag 24 februari 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En de afwas doen, en de boel opruimen, en dat mocht ik gaan doen...
.
Haha, nou we hebben voor de eerste 2 maanden genoeg luiers en doekjes, dat scheelt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
.
Duur genoeg dat spul...quote:Op maandag 24 februari 2025 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
Haha, nou we hebben voor de eerste 2 maanden genoeg luiers en doekjes, dat scheeltDon't follow me. I am lost too
.
Ja idd, maar we zijn voorlopig voorzien met 24 pakken alles-doekjes en 10 pakken luiersquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey KW. Lang niet gezien. Hoe is het met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dot! Inderdaad een tijdje terug. Hier gaat het wel redelijk, ben helaas ziek of zo. Heb kiespijn en griepklachten.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW. Lang niet gezien. Hoe is het met je?
En hoe gaat het met jou?![]()
O dat ziek zijn is minder. En ook nog kiespijn erbij. Zo komt wel alles tegelijk. Beterschap.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot! Inderdaad een tijdje terug. Hier gaat het wel redelijk, ben helaas ziek of zo. Heb kiespijn en griepklachten.
En hoe gaat het met jou?
Hier gaat alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have fun!quote:Op maandag 24 februari 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ik duik de bank op, vrouwlief is wakker![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2379 / +56 / +4 / 11409 / 11975
2. KillemWieft / 943 / +15 / +69 / 636 / 957
3. Dr.Mikey / 757 / +7 / +35 / 1210 / 1530
4. maily / 721 / +46 / +0 / 3526 / 3712
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 514 / +11 / +14 / 1116 / 1334
8. sp3c / 493 / +1 / +64 / 754 / 914
9. kree / 433 / +63 / +0 / 1869 / 2158
10. DJMO / 410 / +2 / +0 / 953 / 1194
11. RedShoe / 286 / +29 / +6 / 4634 / 4836
12. mario390 / 283 / +11 / +69 / 493 / 627
13. HappyCharly / 279 / +2 / +2 / 1983 / 2215
14. Bally-b / 275 / +6 / +0 / 156 / 232
15. Lovely / 236 / +14 / +0 / 2682 / 2932
16. Grotetijd / 226 / +0 / +0 / 2107 / 2313
17. Aapje30 / 221 / +5 / +0 / 1835 / 1972
18. Sally / 207 / +14 / +0 / 442 / 554
19. Rob / 193 / +0 / +24 / 206 / 250
20. ToT / 189 / +9 / +0 / 3249 / 3426SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Fijn te horen dat alles goed met je gaat!quote:Op maandag 24 februari 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ziek zijn is minder. En ook nog kiespijn erbij. Zo komt wel alles tegelijk. Beterschap.
Hier gaat alles okidoki
Hier ben ik weer begonnen met vrijwilligerswerk maar denk dat ik daar mee ga stoppen. Maar weet niet of ik daar nu over moet beslissen omdat ik ook nog ziek ben en misschien vind ik het daarom niet leuk...![]()
11e
.
O dat is wel fijn te horen dat je zover bent. Misschien dan beter eerst afwachten tot je beter bent. Wat doe je dan voor vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 24 februari 2025 07:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn te horen dat alles goed met je gaat!
Hier ben ik weer begonnen met vrijwilligerswerk maar denk dat ik daar mee ga stoppen. Maar weet niet of ik daar nu over moet beslissen omdat ik ook nog ziek ben en misschien vind ik het daarom niet leuk...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had dus het idee om bij de kringloop computers te gaan repareren en installeren.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn te horen dat je zover bent. Misschien dan beter eerst afwachten tot je beter bent. Wat doe je dan voor vrijwilligerswerk?
Alleen nu komt het er op neer dat ik gameconsoles moet leeg gooien en schoonmaken/inpakken en dat is vet kutwerk en super saai.
Ook mag ik echt helemaal niets. Ik kan niet eens een kop koffie gaan drinken in de kantine. (Wilde dat eerst al op werkplek maar mocht ook niet) Dus denk ik, ga ik in de kantine zitten even 5 minuten een kop koffie. Mocht ook niet, alleen in de pauzes. Zelfde geldt voor roken.
Ik doe dus vrijwilligerswerk maar moet me wel buiten de pauzes om kapotwerken en moet me aan werkuren houden (nouja qua begin en eind begrijp ik het nog)
Komt er in ieder geval op neer dat ik het allemaal niet zo tof vind, en dan met de name de achterlijke regeltjes.
Ik wilde daar heen voor de sociale contacten maar zo schiet dat ook niet echt op.![]()
Pfff. Wat strikt zeg. Een kop koffie pakken mag ik zo vaak als ik maar wil. Niks strikte pauzes....quote:Op maandag 24 februari 2025 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik had dus het idee om bij de kringloop computers te gaan repareren en installeren.
Alleen nu komt het er op neer dat ik gameconsoles moet leeg gooien en schoonmaken/inpakken en dat is vet kutwerk en super saai.
Ook mag ik echt helemaal niets. Ik kan niet eens een kop koffie gaan drinken in de kantine. (Wilde dat eerst al op werkplek maar mocht ook niet) Dus denk ik, ga ik in de kantine zitten even 5 minuten een kop koffie. Mocht ook niet, alleen in de pauzes. Zelfde geldt voor roken.
Ik doe dus vrijwilligerswerk maar moet me wel buiten de pauzes om kapotwerken en moet me aan werkuren houden (nouja qua begin en eind begrijp ik het nog)
Komt er in ieder geval op neer dat ik het allemaal niet zo tof vind, en dan met de name de achterlijke regeltjes.
En dat schoonmaken is geen zak aan. Dat kan ook iedereen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja precies, ik ben dus bezig met uitvinden of dat nou door mijzelf komt (ben altijd slecht in regeltjes) of dat het echt zo over the top is.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Wat strikt zeg. Een kop koffie pakken mag ik zo vaak als ik maar wil. Niks strikte pauzes....
En dat schoonmaken is geen zak aan. Dat kan ook iedereen.
Ik ben ook alleen maar werkplekken gewend waar je gewoon een kop koffie kon pakken als je daar zin in had.![]()
Ik heb het vaker meegemaakt. Afdelingen waar je bij wijze van naar de wc gaan al moet afstemmen, en afdelingen waar het er super relaxt aan toegaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben dus bezig met uitvinden of dat nou door mijzelf komt (ben altijd slecht in regeltjes) of dat het echt zo over the top is.
Ik ben ook alleen maar werkplekken gewend waar je gewoon een kop koffie kon pakken als je daar zin in had.
En bij die laatste werken mensen harder en gaan doorgaans ook even langer door en maken nog wat af. Maw: de productiviteit ligt hoger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wauw, dat klinkt niet al eens sociale plaats zeg. Ik zou er ook weggaan als ik jou was.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik had dus het idee om bij de kringloop computers te gaan repareren en installeren.
Ik wilde daar heen voor de sociale contacten maar zo schiet dat ook niet echt op.
Er is denk ik genoeg ander vrijwilligers werk te vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat geloof ik meteen. Al is het natuurlijk ook een vrijwilligerswerk-punt. Ik vind dat je daar best anders met mensen mag omgaan. Om ze als slaven achterna te zitten gaat echt veel te ver.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het vaker meegemaakt. Afdelingen waar je bij wijze van naar de wc gaan al moet afstemmen, en afdelingen waar het super relaxt aan toegaat.
En bij die laatste werken mensen harder en gaan doorgaans ook even langer door en maken nog wat af. Maw: de productiviteit ligt hoger.
Maar ik ken het hoor, even een kopje koffie lekker in de flow en dan werken wanneer je er aan toe bent en dan meteen super productief zijn omdat je helemaal in the flow zit.![]()
![]()
.
Ze moeten vrijwilligers juist op handen dragen, goedkope krachten die hun helpen.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben dus bezig met uitvinden of dat nou door mijzelf komt (ben altijd slecht in regeltjes) of dat het echt zo over the top is.
Ik ben ook alleen maar werkplekken gewend waar je gewoon een kop koffie kon pakken als je daar zin in had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
* gebrokenglas gaat vrijwillig het huishouden bij Dotteke doen....quote:Op maandag 24 februari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten vrijwilligers juist op handen dragen, goedkope krachten die hun helpen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik pas..Don't follow me. I am lost too
.
Fijn dat je me bevestigt in hoe ik het zie.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt niet al eens sociale plaats zeg. Ik zou er ook weggaan als ik jou was.
Er is denk ik genoeg ander vrijwilligers werk te vinden.
Ja er zitten daar ook veel azielzoekers en die moeten zelfs elke dag een briefje laten aftekenen of ze die dag geweest zijn anders komen ze niet.
Nouja iets meer autonomie had ik wel graag gewild. Qua werk had ik nog overheen kunnen komen als ze me gewoon mijn ding hadden laten doen.![]()
Wauw, wat een grandioos aanbod.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat vrijwillig het huishouden bij Dotteke doen....
Zal zorgen dat de koffie klaar staat
Meer koffie
.
Het moet, en zeker in jou geval, wel iets zijn waar je je goed bij voelt.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn dat je me bevestigt in hoe ik het zie.
Ja er zitten daar ook veel azielzoekers en die moeten zelfs elke dag een briefje laten aftekenen of ze die dag geweest zijn anders komen ze niet.
Nouja iets meer autonomie had ik wel graag gewild. Qua werk had ik nog overheen kunnen komen als ze me gewoon mijn ding hadden laten doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Heel goed, heel goed .quote:Op maandag 24 februari 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wat een grandioos aanbod.
Zal zorgen dat de koffie klaar staat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een rotdag.
Maandag
.
Ja de "echte" vrijwilligers mogen wel gewoon gaan en staan wanneer ze willen en koffie of thee drinken wanneer ze willen.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten vrijwilligers juist op handen dragen, goedkope krachten die hun helpen.
Ik kom via de sociale dienst, en dit is dan een werkervaringsplek of zo. Dan gaan ze simuleren of je echt aan het werk bent of zo.En dus moet ik, omdat ik via de sociale dienst ben, me aan alle regeltjes houden.
Terwijl me er al jaren geen sollicitatieplicht is opgelegd en ik dit puur vrijwillig kwam doen.![]()
![]()
.
Ja precies, en dat is dit niet. Bedankt voor je advies!quote:Op maandag 24 februari 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet, en zeker in jou geval, wel iets zijn waar je je goed bij voelt.![]()
![]()
Broodje eten.Don't follow me. I am lost too
.
Nouja ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik weer graag onder de mensen wil zijn en dat ik behoefte heb aan sociaal contact.
Ik ga nu eens kijken naar andere opties voor vrijwilligerswerk. Zit te denken aan groepsgesprekken leiden van oudereren of zo.![]()
O op die manier, dus echt vrijwillig is het niet wat je doet.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja de "echte" vrijwilligers mogen wel gewoon gaan en staan wanneer ze willen en koffie of thee drinken wanneer ze willen.
Ik kom via de sociale dienst, en dit is dan een werkervaringsplek of zo. Dan gaan ze simuleren of je echt aan het werk bent of zo.En dus moet ik, omdat ik via de sociale dienst ben, me aan alle regeltjes houden.
Terwijl me er al jaren geen sollicitatieplicht is opgelegd en ik dit puur vrijwillig kwam doen.
Kan je er niet met de SD over praten. Ze weten toch waar je vandaan komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broodje hagelslag
.
Blijkbaar niet inderdaad, daar kwam ik later pas achter.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, dus echt vrijwillig is het niet wat je doet.
Kan je er niet met de SD over praten. Ze weten toch waar je vandaan komt?
Ik ga eerst even uitzieken en hier eens over nadenken want inderdaad misschien dat eerst praten met de SD wel verstandig is.
Momenteel sta ik er in van "ik kom daar nooit meer" en dan gooi je ook de deur meteen dicht.![]()
Mooi om te lezen KW. Je bent dus echt weer gegroeid in de tijd dat ik niet gesproken heb.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
Nouja ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik weer graag onder de mensen wil zijn en dat ik behoefte heb aan sociaal contact.
Ik ga nu eens kijken naar andere opties voor vrijwilligerswerk. Zit te denken aan groepsgesprekken leiden van oudereren of zo.
Je kan altijd proberen of je eerst een dagje of twee ergens een soort van stage kan lopen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste komt misschien omdat je je belabenerd voelt.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blijkbaar niet inderdaad, daar kwam ik later pas achter.
Ik ga eerst even uitzieken en hier eens over nadenken want inderdaad misschien dat eerst praten met de SD wel verstandig is.
Momenteel sta ik er in van "ik kom daar nooit meer" en dan gooi je ook de deur meteen dicht.
Het lijkt mij voor jou wel belangrijk dat je er niet te lang mee blijft lopen. Spreek het gewoon netjes uit,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja inderdaad maar ik doe nu ook maar 2 halve dagen he. Het enige echt grote struikelpunt zijn die regeltjes en ja ook het werk vind ik niet echt leuk.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi om te lezen KW. Je bent dus echt weer gegroeid in de tijd dat ik niet gesproken heb.
Je kan altijd proberen of je eerst een dagje of twee ergens een soort van stage kan lopen?![]()
Ik ga meteen een mail sturen. Bedankt voor je tips!quote:Op maandag 24 februari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste komt misschien omdat je je belabenerd voelt.
Het lijkt mij voor jou wel belangrijk dat je er niet te lang mee blijft lopen. Spreek het gewoon netjes uit,![]()
Straks bloedprikkenDon't follow me. I am lost too
.
Nou ja als je kijkt waar je vandaan komt is het toch een voortuitgang.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ik doe nu ook maar 2 halve dagen he. Het enige echt grote struikelpunt zijn die regeltjes en ja ook het werk vind ik niet echt leuk.
Respect
Hoe is het met je lege bouwen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
.
Geen dank hoor, graag gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga meteen een mail sturen. Bedankt voor je tips!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
En praten met die leiders daar? Dat dit soort micromanagement voor jou niet werkt?quote:Op maandag 24 februari 2025 07:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blijkbaar niet inderdaad, daar kwam ik later pas achter.
Momenteel sta ik er in van "ik kom daar nooit meer" en dan gooi je ook de deur meteen dicht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
Topbolk.Don't follow me. I am lost too
.
Koffie voor GGen ik neem er ook maar eentje
.
![]()
.
Dank uquote:Op maandag 24 februari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Koffie voor GGen ik neem er ook maar eentje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker bakkie..Don't follow me. I am lost too
.
Ja dat sowieso!quote:Op maandag 24 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja als je kijkt waar je vandaan komt is het toch een voortuitgang.
Respect
Hoe is het met je lege bouwen?
Lego gaat goed, doe het nog 1-2 uurtjes per dag dus wel ietsje minder. Maar het blijft super leuk. Ben nu bezig met Orthanc uit Lord of the Rings. De toren van Isengard.![]()
![]()
Graag gedaan heer glasquote:
Beter alles wat beter gedosseerd nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat sowieso!
Lego gaat goed, doe het nog 1-2 uurtjes per dag dus wel ietsje minder. Maar het blijft super leuk. Ben nu bezig met Orthanc uit Lord of the Rings. De toren van Isengard.
En roken?
Wat veel vragen of niet dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja ik heb net een mail gestuurd met mijn bevindingen tot nu toe en dan een heel grote alinia regeldruk xDquote:Op maandag 24 februari 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En praten met die leiders daar? Dat dit soort micromanagement voor jou niet werkt?![]()
quote:
![]()
.
Ja alles wat beter gedosseerdquote:Op maandag 24 februari 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter alles wat beter gedosseerd nu?
En roken?
Wat veel vragen of niet dan.
Roken doe ik nog steeds vapen. Dat is in ieder geval financieel een stuk beter te doen.![]()
![]()
.
![]()
O hoe dan, dacht dat dat zo duur was geworden? Of jij fiets naar Duitsland voor rookwaar natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja alles wat beter gedosseerd
Roken doe ik nog steeds vapen. Dat is in ieder geval financieel een stuk beter te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Ik bestel mijn vapes met smaakjes uit Frankrijk. Ik rook nu voor onder de euro per dag ipv 6-7 euro per dag.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe dan, dacht dat dat zo duur was geworden? Of jij fiets naar Duitsland voor rookwaar natuurlijk
Tabak doe ik helemaal niet meer.![]()
.
O je bent gaan vapen, j adat kan ookquote:Op maandag 24 februari 2025 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bestel mijn vapes met smaakjes uit Frankrijk. Ik rook nu voor onder de euro per dag ipv 6-7 euro per dag.
Tabak doe ik helemaal niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Yupquote:Op maandag 24 februari 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent gaan vapen, j adat kan ook
Het was kiezen: rook ik of eet ik
Naja dat moet je op een gegeven moment wel![]()
![]()
.
Ja lijkt mij een makkelijke keuze tochquote:Op maandag 24 februari 2025 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup
Het was kiezen: rook ik of eet ik
Naja dat moet je op een gegeven moment welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkkDon't follow me. I am lost too
.
Mogguhh
.
.
Haha nou nee hoor, ben in ieder geval blij dat ik het met vapen kan oplossenquote:Op maandag 24 februari 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij een makkelijke keuze toch![]()
![]()
.
.
![]()
![]()
.
BbolkDon't follow me. I am lost too
.
Puntjes
.
Werkse bolkDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
serieus???quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
@:maanvis had deze gemaakt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
wat was ik toch creatief vroeger!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
.
Lekker geslapen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
Goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
AlloDon't follow me. I am lost too
.
Lekker geslapen maar minder lekker wakker gewordenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
ow jeequote:Op maandag 24 februari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker geslapen maar minder lekker wakker geworden
was er een kitten emergency ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
.
Neuhquote:Op maandag 24 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow jee
was er een kitten emergency ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
OkeDon't follow me. I am lost too
.
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja nu moet ik opstaan en zelf pakken
![]()
Misschien kan red shoe koffie pakken voor onsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
ik sta al opquote:Op maandag 24 februari 2025 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Misschien kan red shoe koffie pakken voor ons
ook een kopje ?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
.
.
.
* greysbones geeft Moeraskat eenquote:, koekje erbij?
HopDon't follow me. I am lost too
.
Lekkerquote:Op maandag 24 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Moeraskat een, koekje erbij?
![]()
Wat is het voor koekje?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hopquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Met zijn allen...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Joehoequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat wil jequote:
cake
paaseitjezandkoekje
ontbijtkoek
of een chocolademuffinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ontbijtkoek alsjeblieftquote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wil je
cake
paaseitjezandkoekje
ontbijtkoek
of een chocolademuffin
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* greysbones pakt een schoteltje legt er een plakje koek op, alstublieftquote:
Dan kan hij ook gewoon fatsoenlijk antwoordenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zit geen hop in!
Volgens mij wil rode schoentje bier hebben!Hee peeps!
Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt een schoteltje legt er een plakje koek op, alstublieft
he poepsquote:Op maandag 24 februari 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zit geen hop in!
Volgens mij wil rode schoentje bier hebben!Hee peeps!
goedendagschotelquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas komt in actie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
te laat hequote:Op maandag 24 februari 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt in actie.
[ afbeelding ]
Heb je geen Bastognekoek?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wil je
cake
paaseitjezandkoekje
ontbijtkoek
of een chocolademuffin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan drink ik hem wel extra op.
* Moeraskat grist koffie weg en drinkt alles op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sorry, ik was even nieuws aan het lezen.quote:![]()
Ik zal dat niet meer doen als jij binnenkomt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze is geen restaurantquote:
Een restaurant dat Bastognekoekjes levert bij de koffie ben ik nog niet tegengekomen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet je vaker naar buiten gaanquote:Op maandag 24 februari 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een restaurant dat Bastognekoekjes levert bij de koffie ben ik nog niet tegengekomen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* greysbones noteert in GG's schriftje , als Greys binnenkomt alles laten vallen en oplettenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was even nieuws aan het lezen.![]()
Ik zal dat niet meer doen als jij binnenkomt.
ik heb hier botjes oorlog in huis
nou ja botjes
runderoren oorlogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
.
Oh dat is serieusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is een stare down
beide hebben een oor
maar de een is groter dan de anderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een joekelsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mogguhhquote:
.
.
Jaaaaa hoooor hoe groot wordt hij?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaaa hoooor hoe groot wordt hij?!![]()
![]()
weten we nog nietquote:Op maandag 24 februari 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaaa hoooor hoe groot wordt hij?!
tussen de 30 en 50 kilo
we gaan een DNA test doen om te kijken wat er allemaal qua ras in zit
Moeder is een TornjakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die eet geen vleesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ben benieuwd! Hoe heet hij of zij?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
weten we nog niet
tussen de 30 en 50 kilo
Moeder is een TornjakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zei niet dat hij letterlijk in dit beest ging veranderen!quote:Alleen een illustratie voor de verwachte grootte!
![]()
![]()
Oquote:Op maandag 24 februari 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zei niet dat hij letterlijk in dit beest ging veranderen!Alleen een illustratie voor de verwachte grootte!
Dino saurquote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
weten we nog niet
tussen de 30 en 50 kilo
Moeder is een Tornjak
Verklaart een hoop!![]()
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: