SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, ja, nooit aan gedacht maar dat kan.
Ik maak soms captures van posts, voor bewijslast.Ik heb destijds wel een map met bestandjes aangemaakt van bepaalde situaties en mensen
![]()
Niet om mensen met iets om de oren te slaan (soms ook wel0 Maar meer omdat ik sowieso slecht ben in het zoeken en terugvinden van info ,maar ook geleerd dat het soms heel verstandig kan zijn om caps te maken voordat het geveegd is zodat ik de context zelf ook nog begrijp . In de tijd met Killem in MUZ heb ik dat geleerd, want daar gebeurden toen rare zaken met iemand die narcistische kenmerken had, en ons tegen elkaar uitspeelde, alles bij elkaar loog..
Dat mapje was een slim idee toen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
alsof ooit die gedachte er was he? rekening h9ouden met mede users?
denk niet. maar goed.Do what you love, love what you do!![]()
goed ben ff klaar met fok nu door dit, zie wel weer waneer terug....
doeiiiiiiDo what you love, love what you do!![]()
Een soort Notes voor jezelf. Helaas door schade en schande wijs geworden: ik wil op werk ook alle afspraken in de mail bevestigd hebben. Dan heb je altijd iets op om terug te vallen.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ookIk heb destijds wel een map met bestandjes aangemaakt van bepaalde situaties en mensen
![]()
Niet om mensen met iets om de oren te slaan (soms ook wel0 Maar meer omdat ik sowieso slecht ben in het zoeken en terugvinden van info ,maar ook geleerd dat het soms heel verstandig kan zijn om caps te maken voordat het geveegd is zodat ik de context zelf ook nog begrijp . In de tijd met Killem in MUZ heb ik dat geleerd, want daar gebeurden toen rare zaken met iemand die narcistische kenmerken had, en ons tegen elkaar uitspeelde, alles bij elkaar loog..
Dat mapje was een slim idee toen
En het gekke is dat mensen doorgaans niet even een bevestiging willen sturen.
Daar doen ze zo moeilijk over ...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat wist ik ook niet, ik zie ook geen print icoontje?quote:Op zondag 23 februari 2025 07:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik kwam er een paar maanden geleden per ongeluk achter dat je een heel topic kan opslaan![]()
Nooit geweten dat je op een print icoontje kan klikken om iets te saven![]()
Ik zit bijna 18 jaar op FOK!!![]()
Nooit op gelet , ook nooit begrepen wat het nut was,
Nu wel
Sowquote:Op zondag 23 februari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haal die enorme plaat voor je harses eens weg man. TR gezet.
Kap gewoon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker bakkie is altijd okequote:
Wat is PPL?quote:Op zondag 23 februari 2025 07:50 schreef kree het volgende:
ik ga PPL halen ook trouwens, nog een doel van meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Notes jaquote:Op zondag 23 februari 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soort Notes voor jezelf. Helaas door schade en schande wijs geworden: ik wil op werk ook alle afspraken in de mail bevestigd hebben. Dan heb je altijd iets op om terug te vallen.
En het gekke is dat mensen doorgaans niet even een bevestiging willen sturen.
Daar doen ze zo moeilijk over ...![]()
![]()
duidelijkheid voor mezelf houden wat jij zegt dat je ergens op terug kan vallen..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat is PPL Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 23 februari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet, ik zie ook geen print icoontje?
[..]
Sow
En anders kan je ook altijd nog de pagina afdrukken maar dan als pdf opslaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O ja daar had je het laatst al over inderdaadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis alleen zo duur, maar zit er nog over te denken wel. want lijkt me wel leukquote:Op zondag 23 februari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar had je het laatst al over inderdaad
naja en doe ik voor werk ondernemingsraad. beetje wat t is moet mezelf uitdageb.
Dat vliegen is wel ding, want gaat vermogen kosten wss, ook om naar en terug te gaan. maarja lijkt me wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Verhipquote:Op zondag 23 februari 2025 07:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders kan je ook altijd nog de pagina afdrukken maar dan als pdf opslaanook weer wat geleerd, ook nooit geweten.
Morguh Greys,quote:Op zondag 23 februari 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
morgen dames
en niet zo vrolijke Kree (again)het is niet alleen Kree hoor.
Ik zie dat hij de enige is die hier over wordt aangesproken. Ook niet helemaal eerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je dat graag wil en je hebt er geld voor waarom ook nietquote:Op zondag 23 februari 2025 08:00 schreef kree het volgende:
Ik ga doen denk. PPL halen. Private Pilote Licence.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Greysquote:Op zondag 23 februari 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
morgen dames
en niet zo vrolijke Kree (again)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou dat interesseerd me al tijden. nooit geld voor gehad, maar nu mss wel?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat graag wil en je hebt er geld voor waarom ook nietDo what you love, love what you do!![]()
Moet je daar niet eerst een test voor doen. je ogen en dergelijke?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat interesseerd me al tijden. nooit geld voor gehad, maar nu mss wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik heb daar ook nooit opgeletquote:Op zondag 23 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhipook weer wat geleerd, ook nooit geweten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
sowieso is dat aan strenge eisen. maar ok dat brevet halen zeg maar kost ook iets vasn 15000 denk. maarja. eigenlijk wil ik het wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daar niet eerst een test voor doen. je ogen en dergelijke?Do what you love, love what you do!![]()
Zal het ook niet snel gebruiken, via zoeken zijn dingen nogwel snel terug te vinden.quote:
Ik heb ook wel een mapje FOK in mijn favorieten staan waar je berichten in kan opslaan.
Heb dat toen eens aangemaakt voor recepten die ik hier zagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
ik zie hem hier mopperenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Greys,het is niet alleen Kree hoor.
Ik zie dat hij de enige is die hier over wordt aangesproken. Ook niet helemaal eerlijk
heb niet teruggelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wauw, wel een hoop geld. En dan, dan heb je zo bewijs en dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso is dat aan strenge eisen. maar ok dat brevet halen zeg maar kost ook iets vasn 15000 denk. maarja. eigenlijk wil ik het wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterquote:Op zondag 23 februari 2025 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hem hier mopperen
heb niet teruggelezengewoon lekker met een bakkie lekker slap lullen is beter
08:08They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog netquote:
nou heb wat over opgezocht. eerste als je vliegtuig wil besturen is PPL licentie. die is zeg maar wereldwijd geldig.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wel een hoop geld. En dan, dan heb je zo bewijs en dan?
Net iets als rijbewijs. ok vandaar kun je verder gaan. IFR. Instrument Flight Rules. of commercieel etc. tis nou niet echt iets wat je zo kunt betalen denk. maar mss wil dat eerste ff nog proberen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan moet je wel een vliegtuig hebben of huren. Dat kost ook nogal watquote:Op zondag 23 februari 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb wat over opgezocht. eerste als je vliegtuig wil besturen is PPL licentie. die is zeg maar wereldwijd geldig.
Net iets als rijbewijs. ok vandaar kun je verder gaan. IFR. Instrument Flight Rules. of commercieel etc. tis nou niet echt iets wat je zo kunt betalen denk. maar mss wil dat eerste ff nog proberen.
Ik meende ooit gehoord te hebben om het te behouden je een aantal vlieguren moet maken per jaar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet al mn vrouwen werden gisteravond gewaardeerdquote:Op zondag 23 februari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Tetten komt @:murp komt altijd wel onder zijn steen vandaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Voor je er flink in gaat investeren; doen ze ook achtergrond-checks?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb wat over opgezocht. eerste als je vliegtuig wil besturen is PPL licentie. die is zeg maar wereldwijd geldig.
Net iets als rijbewijs. ok vandaar kun je verder gaan. IFR. Instrument Flight Rules. of commercieel etc. tis nou niet echt iets wat je zo kunt betalen denk. maar mss wil dat eerste ff nog proberen.
Bijvoorbeeld of je ooit je rijbewijs wel eens bent kwijtgeraakt en zo ja: voor welke reden enzo?
Zou kut zijn als je er veel tijd en geld in zou investeren en je het brevet ineens toch niet zou krijgen.![]()
ja dat mijn twijfel dus, want denk niet rendabel. maar ok mss wil ik het gewoon ff doen of proberen om te doen gewoon ook. weet niet als ik die licentie heb? geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een vliegtuig hebben of huren. Dat kost ook nogal wat
Ik meende ooit gehoord te hebben om het te behouden je een aantal vlieguren moet maken per jaar?Do what you love, love what you do!![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Ik zag die onder de spoiler, dat was nou niet echt moeders mooiste figuurquote:Op zondag 23 februari 2025 08:12 schreef Paul het volgende:
[..]
niet al mn vrouwen werden gisteravond gewaardeerd
andere optie is ingehuurd worden als piloot en er betaald voor woreen. maar geen idee he ?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende ooit gehoord te hebben om het te behouden je een aantal vlieguren moet maken per jaar?Do what you love, love what you do!![]()
Er was een keer iets in R&P waar ik een TR voor had gezet en een capje mee had gestuurd omdat iemand de OP leeghaalde en al zijn posts in zijn aangemaakte topic aan het verwijderen was..quote:Op zondag 23 februari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het ook niet snel gebruiken, via zoeken zijn dingen nogwel snel terug te vinden.
Ik heb ook wel een mapje FOK in mijn favorieten staan waar je berichten in kan opslaan.
Heb dat toen eens aangemaakt voor recepten die ik hier zag
en diegene deed dat zo snel dat ik caps bleef maken maken en toen per ongeluk op dat icoontje klikte en zo kwam ik daar achter . Snap nu ook waarom hij daar staat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, inderdaad. Het is echt ontzettend duur.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende ooit gehoord te hebben om het te behouden je een aantal vlieguren moet maken per jaar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou het eerst eens even allemaal goed uitzoeken. Het kost nogal wat en om het nu alleeen voor zo papiertje te doen waar je verder niets mee kan/doet is ook zondequote:Op zondag 23 februari 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat mijn twijfel dus, want denk niet rendabel. maar ok mss wil ik het gewoon ff doen of proberen om te doen gewoon ook. weet niet als ik die licentie heb? geen idee.
Kan je niet één proefles krijgen. Dan heb je toch één keer gevlogenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen
.
hahaha weet ik dot, en het is niet waar ik zo in spring, maar ding waar ik ff beetje mee bezig b en en wie weet ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het eerst eens even allemaal goed uitzoeken. Het kost nogal wat en om het nu alleeen voor zo papiertje te doen waar je verder niets mee kan/doet is ook zonde
Kan je niet één proefles krijgen. Dan heb je toch één keer gevlogenDo what you love, love what you do!![]()
Nu heeft het leeghalen van posts weliswaar voor normale users nut, maar mods kunnen alle wijzigingen terugzien.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was een keer iets in R&P waar ik een TR voor had gezet en een capje mee had gestuurd omdat iemand de OP leeghaalde en al zijn posts in zijn aangemaakte topic aan het verwijderen was..
en diegene deed dat zo snel dat ik caps bleef maken maken en toen per ongeluk op dat icoontje klikte en zo kwam ik daar achter . Snap nu ook waarom hij daar staat
Waarom edit ik mijn posts eigenlijk nog.🧐
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had het ook nog nooit gelezen of gehoord.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was een keer iets in R&P waar ik een TR voor had gezet en een capje mee had gestuurd omdat iemand de OP leeghaalde en al zijn posts in zijn aangemaakte topic aan het verwijderen was..
Wel handig voor bepaalde dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
.
Goed geslapen?Don't follow me. I am lost too
.
Denken en dromen mag alttijd niets verkeerds meequote:Op zondag 23 februari 2025 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet ik dot, en het is niet waar ik zo in spring, maar ding waar ik ff beetje mee bezig b en en wie weet ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat misschien ook leuk is, en minder duur, is zweefvliegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zo is het, niets ontgaat onsquote:Op zondag 23 februari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu heeft het leeghalen van posts weliswaar voor normale users nut, maar mods kunnen alle wijzigingen terugzien.
Waarom edit ik mijn posts eigenlijk nog.🧐
ja? zou graag ff horen hoor van iemand die hier ervaring mee heeft?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:17 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100 weet alles van vliegtuigjes etcDo what you love, love what you do!![]()
Dromen zijn bedrog..Don't follow me. I am lost too
.
sorry het leuke is dat Danny hem heeft gepostquote:Op zondag 23 februari 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag die onder de spoiler, dat was nou niet echt moeders mooiste figuur
EN anders modelvliegtuigjes, of Microsoft Flight Simulator.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat misschien ook leuk is, en minder duur, is zweefvliegen.![]()
Vliegt hij zelf ook. Weet dat hij er veel in zit, maar toch als passagier?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:17 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100 weet alles van vliegtuigjes etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet niet of hij hier wil komenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja? zou graag ff horen hoor van iemand die hier ervaring mee heeft?
en of hij uberhaupt wakker isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Redelijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, alleen was Mini akelig vroeg wakker.
En jij?
Veel wakker..Don't follow me. I am lost too
.
Dat lijkt mij helemaal eng stel de wind gaat in een keer liggenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat misschien ook leuk is, en minder duur, is zweefvliegen.
![]()
.
Ja, Microsoft Flight Simulator is echt erg goed, zeer realistisch tegenwoordig.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
EN anders modelvliegtuigjes, of Microsoft Flight Simulator.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat gaan we doen deze zondag?Don't follow me. I am lost too
.
O maar dat is niet echt relevant, of er wind staat of niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij helemaal eng stel de wind gaat in een keer liggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O nou ja het stond netjes onder en spoiler, geen geslachtsdelen te zien. Daar zat genoeg vet voorquote:Op zondag 23 februari 2025 08:18 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry het leuke is dat Danny hem heeft gepost
ja dit hangt natuurlijk niet over een dag of week of maand enzo he?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet niet of hij hier wil komen
en of hij uberhaupt wakker is
Maar beetje wat ik graag zou willen doen gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Ik slaap nogal licht...quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou ja het stond netjes onder en spoiler, geen geslachtsdelen te zien. Daar zat genoeg vet voor
Hij post alleen in BB en verder nietquote:Op zondag 23 februari 2025 08:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit hangt natuurlijk niet over een dag of week of maand enzo he?
Maar beetje wat ik graag zou willen doen gewoon.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga straks even op pad. Er is wintersales bij kledingwinkels.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O dacht dat die altijd door de wind vlogenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dat is niet echt relevant, of er wind staat of niet.verkeerd gedacht dus
het wordt lente en je gaat op zoek naar een lekkere winterjasquote:Op zondag 23 februari 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga straks even op pad. Er is wintersales bij kledingwinkels.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dan kan die nog ff wat uitrijpen tot het volgende winterseizoen!quote:Op zondag 23 februari 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt lente en je gaat op zoek naar een lekkere winterjas![]()
![]()
Daar moet je bij zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga straks even op pad. Er is wintersales bij kledingwinkels.![]()
Slim idd.Don't follow me. I am lost too
.
Hij koopt in voren, tis net een meid. Overal op voorbereidquote:Op zondag 23 februari 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt lente en je gaat op zoek naar een lekkere winterjas
Money talks..Don't follow me. I am lost too
.
Het is net een gewoon vliegtuig, alleen geen motor. En je staat versteld wat voor een afstand zo'n ding kan afleggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat die altijd door de wind vlogenverkeerd gedacht dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alvast een goede winterjas is niet verkeerd.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij koopt in voren, tis net een meid. Overal op voorbereidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, het is volgend jaar de mode van een jaar terug, maar gewoon effe kijken...quote:Op zondag 23 februari 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt lente en je gaat op zoek naar een lekkere winterjas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe komt hij dan vooruit als er geen motor inzit?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is net een gewoon vliegtuig, alleen geen motor. En je staat versteld wat voor een afstand zo'n ding kan afleggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow, vertel?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij koopt in voren, tis net een meid. Overal op voorbereidAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie
.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:
Een 'slimme' GG is op de volgende winter voorbereid (ging over een nieuwe winterjas kopen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie doen me elke keer versteld staan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@gebrokenglas is compleet de draad kwijt zonder schriftjequote:Op zondag 23 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
Een 'slimme' GG is op de volgende winter voorbereid (ging over een nieuwe winterjas kopen)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is meer in sales dan winterjassen, ook broeken en overhemden zijn met korting nu.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
Een 'slimme' GG is op de volgende winter voorbereid (ging over een nieuwe winterjas kopen)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pleur hem zo dicht of zet hem in ONZ als het weer zo kul topic isquote:Op zondag 23 februari 2025 08:27 schreef Paul het volgende:
weer zo'n pareltje gemaakt
GC / Waarom een Zout Diffuser?
Juweeltjequote:Op zondag 23 februari 2025 08:27 schreef Paul het volgende:
weer zo'n pareltje gemaakt
GC / Waarom een Zout Diffuser?Don't follow me. I am lost too
.
doe es normaal, ik vraag gewoon ietsquote:Op zondag 23 februari 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pleur hem zo dicht of zet hem in ONZ als het weer zo kul topic is
Beter in VERquote:Op zondag 23 februari 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pleur hem zo dicht of zet hem in ONZ als het weer zo kul topic is
Ik zat echt even zo 🙈 achter m'n laptop.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas is compleet de draad kwijt zonder schriftjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ttttssss en dan komt ze hier koffie vragen, wel een lef als je zoveel lekkers binnen handbereik hebtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja die had je afgepakt he, stond er nog wat over mij in?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas is compleet de draad kwijt zonder schriftjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo'n grote mond tegen je moederquote:
.
Klopt maar Greys had het over jassenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is meer in sales dan winterjassen, ook broeken en overhemden zijn met korting nu.
Ik moet nog gaan kijkenquote:ik zei ook ALS
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die had je afgepakt he, stond er nog wat over mij in?![]()
![]()
Dat je een lieve dame bent
af en toe iets ondeugend
Nou ja zeg.Don't follow me. I am lost too
.
Ze ziet er mooi uit, flink afgevallen ook zo te zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De jeugd van tegenwoordig...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ttttssss en dan komt ze hier koffie vragen, wel een lef als je zoveel lekkers binnen handbereik hebt
O jee, ondeugends nog wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je een lieve dame bent
af en toe iets ondeugend![]()
Zal hij zich iedere keer verslikken als hij dat schriffie terug leest denk je
![]()
.
ik denk van wel jaquote:Op zondag 23 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ondeugends nog wel.![]()
Ik verslik me niet meer zo snel.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ondeugends nog wel.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heb je toch met die foto's. wordt je daar geil van of zoquote:Op zondag 23 februari 2025 08:32 schreef Paul het volgende:
kreeg een andere amalia te zien
[ afbeelding ]
quote:Don't follow me. I am lost too
.
ik kijk alleen maar op de frontpagequote:Op zondag 23 februari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die foto's. wordt je daar geil van of zo!~!!
Het is iedere dag weer afvragen red GG deze dag.quote:
Het kan zo maar een keer dat hij er in blijft (wat niet te hopen is)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch ga ik eens even zoeken. lijkt me wel geweldig pilooot zijn.Do what you love, love what you do!![]()
ok deze was niet van de frontpage, maar ik zocht naar de huldiging van amalia gisteren dat ze een boot ging huldigen met een fles wijn
![]()
![]()
.
zou hij 3 x per dag een schone blouse aanmoeten?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is iedere dag weer afvragen red GG deze dag.
Het kan zo maar een keer dat hij er in blijft (wat niet te hopen is)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tot nu toe gaat het goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is iedere dag weer afvragen red GG deze dag.
Het kan zo maar een keer dat hij er in blijft (wat niet te hopen is)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was het laat?quote:
.
He he het heeft even geduurd, maar je begint er aan te wennen.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verslik me niet meer zo snel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O staat dat allemaal daarquote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk alleen maar op de frontpage!~!!
Ik ga wel met de auto.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef kree het volgende:
toch ga ik eens even zoeken. lijkt me wel geweldig pilooot zijn.![]()
Ja gewoon uitzoeken en desnoods eens naar ze opleiding bellen en kijken of je een proefles kan nemen om te kijkne of het iets voor je is.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef kree het volgende:
toch ga ik eens even zoeken. lijkt me wel geweldig pilooot zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef Paul het volgende:
ok deze was niet van de frontpage, maar ik zocht naar de huldiging van amalia gisteren dat ze een boot ging huldigen met een fles wijn
met het vliegtuig op de weg wil niet zo goed hequote:
Vandaar dat hij vandaag in de uitverkoop gaat shoppenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou hij 3 x per dag een schone blouse aanmoeten?
ja plan voor nu even.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon uitzoeken en desnoods eens naar ze opleiding bellen en kijken of je een proefles kan nemen om te kijkne of het iets voor je is.Do what you love, love what you do!![]()
Jullie hebben het doorquote:Op zondag 23 februari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat hij vandaag in de uitverkoop gaat shoppen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zquote:Ik zag haar gisteren op tv en vond haar daar op haar moeder lijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat was ikquote:Op zondag 23 februari 2025 08:39 schreef Puzzie het volgende:
Huh? Ik dacht dat ik @:Kodiak hier net zag![]()
Of ligt aan het slaaptekort
@Kodiak100
Ja dat is ze zeker, ze ziet er mooi uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als alexia jou op date zou vrgen hee, zou je ja zeggen hee en wat zou je dan met haar gaan doenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
geen en AI is duivel.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de 3 was dat ook al weer?Do what you love, love what you do!![]()
ff patatje halen enzo?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
[..]
als alexia jou op date zou vrgen hee, zou je ja zeggen hee en wat zou je dan met haar gaan doenDo what you love, love what you do!![]()
hahaha is dat zo?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:45 schreef Paul het volgende:
[..]
we moeten dotteke het koningshuis uitleggen heeDo what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas geeft Greys een mok sterke koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is ze niet beetje te jong voor jouquote:Op zondag 23 februari 2025 08:47 schreef kree het volgende:
alexia vind ik de leuktste van het stel wel.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dank je Paul, ik had ze nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
deez zijn de prinsessen @:dotteke
[ afbeelding ]
Fijn dat je ze voor mij opgezocht heb
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Paul, ik had ze nog nooit gezien.
Fijn dat je ze voor mij opgezocht heb![]()
![]()
Je kan toch gewoon iemand leuk vinden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok mammiequote:Op zondag 23 februari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon iemand leuk vinden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
bovendien. koningshuizen in geschuiedenis nemen het er allemaal niet zo nou mee.Do what you love, love what you do!![]()
Het is weekend.quote:
Moet kunnen..
.
Hoe zou het met Klaasje zijn, die zit/ligt zeker bij kloddertje nu.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nauw dat is me ook wat zeg.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:49 schreef kree het volgende:
bovendien. koningshuizen in geschuiedenis nemen het er allemaal niet zo nou mee.![]()
ik heb geen ideequote:Op zondag 23 februari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou het met Klaasje zijn, die zit/ligt zeker bij kloddertje nu.![]()
ik hou het allemaal niet zo bij
quote:Graven en kindergraven vernield op Haagse begraafplaats
Deel dit artikel
Op begraafplaats Westduin in Den Haag hebben onbekenden meerdere graven en urnen vernield. Zowel kindergraven als grafzerken van volwassenen zijn kapot. Urnen zijn gebroken en er is as van een overledene gevonden op een wandelpad, meldt een getuige aan Omroep West.
Het is nog onduidelijk hoe groot de schade precies is. Volgens de gemeente lijkt het erop dat er ongeveer tien tot vijftien graven en een tiental urnen zijn vernield. Ook is schade aangebracht aan de herdenkingsmonumenten van een verzamelgraf voor kinderen.
.
Hij zei het eergisteren, zaterdag met vrienden shoppen en dan naar vriendinquote:Op zondag 23 februari 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee![]()
ik hou het allemaal niet zo bij
aah kijkquote:Op zondag 23 februari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei het eergisteren, zaterdag met vrienden shoppen en dan naar vriendinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
amalia te veel weer al van koningshuis etc.quote:
Alexia is nog we aardig, die andere jongere zusje? hoe heet ze? geen idee.Do what you love, love what you do!![]()
Uurtje of 1 hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Is Klodder de vriendin van?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei het eergisteren, zaterdag met vrienden shoppen en dan naar vriendinMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
je hebt met ze geknikkerd?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
amalia te veel weer al van koningshuis etc.
Alexia is nog we aardig, die andere jongere zusje? hoe heet ze? geen idee.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mien waar is mijn feestneus..Don't follow me. I am lost too
.
Ja ze hebben een relatie sinds een paar wekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was maar zo. maar die worden ook opgevoed in een dis realitjt wereld.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Holy fuck bro!quote:Op zondag 23 februari 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
was maar zo. maar die worden ook opgevoed in een dis realitjt wereld.Je spelling is vandaag nog erger dan normaal!
![]()
dat zijn allemaal aannamesquote:Op zondag 23 februari 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
was maar zo. maar die worden ook opgevoed in een dis realitjt wereld.
(net als dat de 1 aardig zou zijn en de ander niet)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GezelligDon't follow me. I am lost too
.
lol kweet en had gezien. maar geen zin om te verbeteremn.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Holy fuck bro!Je spelling is vandaag nog erger dan normaal!
Deze post ook niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
lol kweet en had gezien. maar geen zin om te verbeteremn.![]()
Kan toch naar aanleiding van wat je ziet?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn allemaal aannames
(net als dat de 1 aardig zou zijn en de ander niet)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat zou best gek zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan toch naar aanleiding van wat je ziet?
Net als bekende nederlanders aardig of niet aardig vinden
tenzij ze je daadwerkelijk hebt ontmoet
is dat eigenlijk een aannameThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee? lig er niet zo wakker van he. spelling ofzo. jullie snappwen wat ik bedoel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als het maar bij knikkeren blijft.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Je blijft bezig!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee? lig er niet zo wakker van he. spelling ofzo. jullie snappwen wat ik bedoel.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou best gek zijn
is dat eigenlijk een aanname![]()
![]()
Ja is ook een aanname.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou best gek zijn
is dat eigenlijk een aanname
Maar men basseert het wel op wat men ziet en hoort,
Net als bij BB mensen men kent die bewoners ook niet maar sommige hebben ook een voorkeur voor deze of gene.
Of als je een serie kijkt, de een vindt je leuk en de ander niet. Allemaal op basis van wat je ziet en niet omdat je ze in het echt kentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Taalnazisquote:
.
nou wil ff met alexia. weet nu al dat die er helemaal klaar mee is koninklijk huis enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Hij zegt zelf wat hij is.quote:
Al kan ik bij wie van de drie vaak wel om hem lachen.
Dike skijt. sit hier nie op skoolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat wil je ff met Alexia uitvreten dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:04 schreef kree het volgende:
nou wil ff met alexia. weet nu al dat die er helemaal klaar mee is koninklijk huis enzo.![]()
![]()
Heb je wel fatsoenlijke schoenen er voor?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef Paul het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
van utrecht naar amsterdam lopen![]()
ff kletsen enzo onder mooi koninklijk diner. ``?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil je ff met Alexia uitvreten dan?
wat dacht jij dan?Do what you love, love what you do!![]()
Ga jij dat doenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef Paul het volgende:
van utrecht naar amsterdam lopen
Je moet je zinnen afquote:Op zondag 23 februari 2025 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
ff kletsen enzo onder mooi koninklijk diner. ``?
wat dacht jij dan?![]()
Knikkeren..quote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil je ff met Alexia uitvreten dan?Don't follow me. I am lost too
.
kijk het mag allang al duidelijk zijn dat ik de koning van NL zou worden
Maargoed er zitten nog wat haken en ogen aanDo what you love, love what you do!![]()
Onder een diner, dus je wilt de tafel voor haar zijn waar het diner opstaatquote:Op zondag 23 februari 2025 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
ff kletsen enzo onder mooi koninklijk diner. ``?
wat dacht jij dan?![]()
Ik zou het tijdens een diner doen als ik jou was. Heb je er zelf ook nog wat aan
BolkDon't follow me. I am lost too
.
vingeren onder de tafelquote:Op zondag 23 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder een diner, dus je wilt de tafel voor haar zijn waar het diner opstaat![]()
Ik zou het tijdens een diner doen als ik jou was. Heb je er zelf ook nog wat aan
Bolkquote:Don't follow me. I am lost too
.
Kree tochquote:
.
Een IKEA tafel, de "Kree".Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vingerverfen bedoel je zekerquote:
Hey Kodiakquote:
HihiDon't follow me. I am lost too
.
Nee hoorquote:
.
Kloddertje hier, kloddertje daar...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Morguhquote:
De familie knots
.
Alle kleuren van de regenboog
.
![]()
.
voor kinderes. ;leuk joh school;
nu moet ik zeggen liedje muzikaal ok?
maar ok zo ging ik niet naar school vroeger? mss nu leuker?Do what you love, love what you do!![]()
Leuk.nlDon't follow me. I am lost too
.
kan me echt leraren of leraressen hier beetje kots van voelen enzo als je dat zo moet doen met klas kinderen?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:18 schreef kree het volgende:
voor kinderes. ;leuk joh school;
nu moet ik zeggen liedje muzikaal ok?
maar ok zo ging ik niet naar school vroeger? mss nu leuker?Do what you love, love what you do!![]()
Whahaa ze noemde net mn weblogje op het filmpje
fok.nl ? wat is fok.nl?
Ander: best grote site toch
Live: Mart loopt van Utrecht naar AmsterdamWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
![]()
![]()
.
Aannames..quote:Don't follow me. I am lost too
.
ik heb niks met tegen corigerende klap enzo aan kinderen enzo. maar ook dat is al weer te controversieel.Do what you love, love what you do!![]()
Hij?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar geen interesse meer!Don't follow me. I am lost too
.
beetje wel want ik heb geen kinderen iddquote:. maar wat ik zie dus.
Nergens goed voor.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:24 schreef kree het volgende:
ik heb niks met tegen corigerende klap enzo aan kinderen enzo. maar ook dat is al weer te controversieel.Don't follow me. I am lost too
.
Wat je waar ziet?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
beetje wel want ik heb geen kinderen idd. maar wat ik zie dus.
.
Slaan is sowieso een teken van onmacht.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en als het te hard gebeurt, ga je er raar van typen.Don't follow me. I am lost too
.
hmmm ik denk wel? bedoel. snappen jullie ook wel tis niet iemand als kind kapot slaan, maar ff tik geven? ik werd er niet minder om en denk jij ook niet. ff corrigeren is niks mis mee ook niet met een tik.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoelaat op dat filmpje, geen zin een heel filmpje te kijkenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:23 schreef Paul het volgende:
Whahaa ze noemde net mn weblogje op het filmpje
fok.nl ? wat is fok.nl?
Ander: best grote site toch
Live: Mart loopt van Utrecht naar AmsterdamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger gebeurde dat ook op school.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ik denk wel? bedoel. snappen jullie ook wel tis niet iemand als kind kapot slaan, maar ff tik geven? ik werd er niet minder om en denk jij ook niet. ff corrigeren is niks mis mee ook niet met een tik.Don't follow me. I am lost too
.
Mini-ToT is prima te corrigeren met een paar woorden, zelfs zonder boosheid.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ik denk wel? bedoel. snappen jullie ook wel tis niet iemand als kind kapot slaan, maar ff tik geven? ik werd er niet minder om en denk jij ook niet. ff corrigeren is niks mis mee ook niet met een tik.![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: