Is dat goed voor je aura, dat iedereen je aura ziet?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is goed voor de aura. Ik wil nu eigenlijk weer een keer naar de sauna, maar ja eerst maar eens vervoer zien te regelen.
Geen idee wat anderen zien, tot voor kort wist ik ook niet dat anderen telepathisch kunnen communiceren. Ik kon wel aura zien tijdens een truffelsessie.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is dat goed voor je aura, dat iedereen je aura ziet?
Laat het de goede ionen uit gifgassen wel ongemoeid? Anders gooi je het kind met het badwater weg lijkt me.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Vroeg ik mij ook af maar na googlen weet ik dat dit is om de slechte ionen uit gifgassen te neutraliseren! Ik heb er 3 besteld iedere verdieping plaats ik er 1.
hm dat vond ik helaas niet terug in de zeer betrouwbare bronnenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat het de goede ionen uit gifgassen wel ongemoeid? Anders gooi je het kind met het badwater weg lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |