SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, ja, nooit aan gedacht maar dat kan.
Ik maak soms captures van posts, voor bewijslast.Ik heb destijds wel een map met bestandjes aangemaakt van bepaalde situaties en mensen
![]()
Niet om mensen met iets om de oren te slaan (soms ook wel0 Maar meer omdat ik sowieso slecht ben in het zoeken en terugvinden van info ,maar ook geleerd dat het soms heel verstandig kan zijn om caps te maken voordat het geveegd is zodat ik de context zelf ook nog begrijp . In de tijd met Killem in MUZ heb ik dat geleerd, want daar gebeurden toen rare zaken met iemand die narcistische kenmerken had, en ons tegen elkaar uitspeelde, alles bij elkaar loog..
Dat mapje was een slim idee toen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
alsof ooit die gedachte er was he? rekening h9ouden met mede users?
denk niet. maar goed.Do what you love, love what you do!![]()
goed ben ff klaar met fok nu door dit, zie wel weer waneer terug....
doeiiiiiiDo what you love, love what you do!![]()
Een soort Notes voor jezelf. Helaas door schade en schande wijs geworden: ik wil op werk ook alle afspraken in de mail bevestigd hebben. Dan heb je altijd iets op om terug te vallen.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ookIk heb destijds wel een map met bestandjes aangemaakt van bepaalde situaties en mensen
![]()
Niet om mensen met iets om de oren te slaan (soms ook wel0 Maar meer omdat ik sowieso slecht ben in het zoeken en terugvinden van info ,maar ook geleerd dat het soms heel verstandig kan zijn om caps te maken voordat het geveegd is zodat ik de context zelf ook nog begrijp . In de tijd met Killem in MUZ heb ik dat geleerd, want daar gebeurden toen rare zaken met iemand die narcistische kenmerken had, en ons tegen elkaar uitspeelde, alles bij elkaar loog..
Dat mapje was een slim idee toen
En het gekke is dat mensen doorgaans niet even een bevestiging willen sturen.
Daar doen ze zo moeilijk over ...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat wist ik ook niet, ik zie ook geen print icoontje?quote:Op zondag 23 februari 2025 07:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik kwam er een paar maanden geleden per ongeluk achter dat je een heel topic kan opslaan![]()
Nooit geweten dat je op een print icoontje kan klikken om iets te saven![]()
Ik zit bijna 18 jaar op FOK!!![]()
Nooit op gelet , ook nooit begrepen wat het nut was,
Nu wel
Sowquote:Op zondag 23 februari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haal die enorme plaat voor je harses eens weg man. TR gezet.
Kap gewoon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker bakkie is altijd okequote:
Wat is PPL?quote:Op zondag 23 februari 2025 07:50 schreef kree het volgende:
ik ga PPL halen ook trouwens, nog een doel van meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Notes jaquote:Op zondag 23 februari 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soort Notes voor jezelf. Helaas door schade en schande wijs geworden: ik wil op werk ook alle afspraken in de mail bevestigd hebben. Dan heb je altijd iets op om terug te vallen.
En het gekke is dat mensen doorgaans niet even een bevestiging willen sturen.
Daar doen ze zo moeilijk over ...![]()
![]()
duidelijkheid voor mezelf houden wat jij zegt dat je ergens op terug kan vallen..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat is PPL Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 23 februari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet, ik zie ook geen print icoontje?
[..]
Sow
En anders kan je ook altijd nog de pagina afdrukken maar dan als pdf opslaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O ja daar had je het laatst al over inderdaadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis alleen zo duur, maar zit er nog over te denken wel. want lijkt me wel leukquote:Op zondag 23 februari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar had je het laatst al over inderdaad
naja en doe ik voor werk ondernemingsraad. beetje wat t is moet mezelf uitdageb.
Dat vliegen is wel ding, want gaat vermogen kosten wss, ook om naar en terug te gaan. maarja lijkt me wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Verhipquote:Op zondag 23 februari 2025 07:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders kan je ook altijd nog de pagina afdrukken maar dan als pdf opslaanook weer wat geleerd, ook nooit geweten.
Morguh Greys,quote:Op zondag 23 februari 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
morgen dames
en niet zo vrolijke Kree (again)het is niet alleen Kree hoor.
Ik zie dat hij de enige is die hier over wordt aangesproken. Ook niet helemaal eerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je dat graag wil en je hebt er geld voor waarom ook nietquote:Op zondag 23 februari 2025 08:00 schreef kree het volgende:
Ik ga doen denk. PPL halen. Private Pilote Licence.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Greysquote:Op zondag 23 februari 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
morgen dames
en niet zo vrolijke Kree (again)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
nou dat interesseerd me al tijden. nooit geld voor gehad, maar nu mss wel?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat graag wil en je hebt er geld voor waarom ook nietDo what you love, love what you do!![]()
Moet je daar niet eerst een test voor doen. je ogen en dergelijke?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat interesseerd me al tijden. nooit geld voor gehad, maar nu mss wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik heb daar ook nooit opgeletquote:Op zondag 23 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhipook weer wat geleerd, ook nooit geweten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
sowieso is dat aan strenge eisen. maar ok dat brevet halen zeg maar kost ook iets vasn 15000 denk. maarja. eigenlijk wil ik het wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daar niet eerst een test voor doen. je ogen en dergelijke?Do what you love, love what you do!![]()
Zal het ook niet snel gebruiken, via zoeken zijn dingen nogwel snel terug te vinden.quote:
Ik heb ook wel een mapje FOK in mijn favorieten staan waar je berichten in kan opslaan.
Heb dat toen eens aangemaakt voor recepten die ik hier zagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
ik zie hem hier mopperenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Greys,het is niet alleen Kree hoor.
Ik zie dat hij de enige is die hier over wordt aangesproken. Ook niet helemaal eerlijk
heb niet teruggelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wauw, wel een hoop geld. En dan, dan heb je zo bewijs en dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso is dat aan strenge eisen. maar ok dat brevet halen zeg maar kost ook iets vasn 15000 denk. maarja. eigenlijk wil ik het wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterquote:Op zondag 23 februari 2025 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hem hier mopperen
heb niet teruggelezengewoon lekker met een bakkie lekker slap lullen is beter
08:08They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog netquote:
nou heb wat over opgezocht. eerste als je vliegtuig wil besturen is PPL licentie. die is zeg maar wereldwijd geldig.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wel een hoop geld. En dan, dan heb je zo bewijs en dan?
Net iets als rijbewijs. ok vandaar kun je verder gaan. IFR. Instrument Flight Rules. of commercieel etc. tis nou niet echt iets wat je zo kunt betalen denk. maar mss wil dat eerste ff nog proberen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan moet je wel een vliegtuig hebben of huren. Dat kost ook nogal watquote:Op zondag 23 februari 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb wat over opgezocht. eerste als je vliegtuig wil besturen is PPL licentie. die is zeg maar wereldwijd geldig.
Net iets als rijbewijs. ok vandaar kun je verder gaan. IFR. Instrument Flight Rules. of commercieel etc. tis nou niet echt iets wat je zo kunt betalen denk. maar mss wil dat eerste ff nog proberen.
Ik meende ooit gehoord te hebben om het te behouden je een aantal vlieguren moet maken per jaar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet al mn vrouwen werden gisteravond gewaardeerdquote:Op zondag 23 februari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Tetten komt @:murp komt altijd wel onder zijn steen vandaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Voor je er flink in gaat investeren; doen ze ook achtergrond-checks?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb wat over opgezocht. eerste als je vliegtuig wil besturen is PPL licentie. die is zeg maar wereldwijd geldig.
Net iets als rijbewijs. ok vandaar kun je verder gaan. IFR. Instrument Flight Rules. of commercieel etc. tis nou niet echt iets wat je zo kunt betalen denk. maar mss wil dat eerste ff nog proberen.
Bijvoorbeeld of je ooit je rijbewijs wel eens bent kwijtgeraakt en zo ja: voor welke reden enzo?
Zou kut zijn als je er veel tijd en geld in zou investeren en je het brevet ineens toch niet zou krijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: