SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een dikke knuffel voor je luidsprekers?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
even de luidsprekers en lichaam opwarmen![]()
dat verdienen ze zeker met hun jarenlange goede dienstquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een dikke knuffel voor je luidsprekers?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Na vanavond dan maar een extra stevige knuffel gevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat verdienen ze zeker met hun jarenlange goede dienst![]()
You'd be like Heaven to touch
I wanna hold you so much
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hou op hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
You'd be like Heaven to touch
I wanna hold you so much
![]()
![]()
Hoe typ je nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok
* MizzezAmy gaat op haar handen zitten![]()
![]()
Handigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
She says hap, happy
Happy birthday, pumpkin
I won't talk long
I bet there's someone in your bed
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hema gaat lekker stampen straks ....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat verdienen ze zeker met hun jarenlange goede dienst
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Meh, wat voel ik me lekker ontspannen
Zwembad, stoombad gehad en nu heerlijk met een peuk in de koelte bijkomen. Kan ik hier permanent blijven??Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
doe je mee?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hema gaat lekker stampen straks ....
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
gehehe tja heb je soms hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Ech
[..]
t he. Als ik @:Kree was ging ik met mijn schijt naar de paardendokter. Dit kan niet goed zijn.
Do what you love, love what you do!![]()
Kan welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef DJMO het volgende:
Zwembad, stoombad gehad en nu heerlijk met een peuk in de koelte bijkomen. Kan ik hier permanent blijven??
Is denk ik wel een dure grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Paul op 22-02-2025 21:11:20 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tegen kost en inwoning werken dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan wel
Is denk ik wel een dure grapIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gadverdammequote:
Zou je aub geen selfies meer willen posten? Ik kots postuum m'n bife du lomo uit hier
Ik heb er één en ik ben er trots op
4.30-6.00 Superstrings op Mainstage![]()
zag ze vorig jaar nog draaien in kleine stageUw ADH vitamine Worst
Nicequote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
4.30-6.00 Superstrings op Mainstage![]()
zag ze vorig jaar nog draaien in kleine stage
Ben ook wel benieuwd naar de set van The Rocketman![]()
Dat klinkt als een optie, maar weet niet of je dan hele dagen in de wellness kan zittenquote:
Matig FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je weet tegen wie je het hebt hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt wel liken
Maar beter haal je 'm gewoon weg![]()
Al zou het twee uurtjes per dag zijn. Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een optie, maar weet niet of je dan hele dagen in de wellness kan zittenIk heb er één en ik ben er trots op
die wordt niet gestreamd, als ik line up zie blijf ik voorlopig op stage 2 hangenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice
Ben ook wel benieuwd naar de set van The RocketmanUw ADH vitamine Worst
die meid gaat toch zo zelf op de foto, dus ze vindt het niet ergquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt wel liken
Maar beter haal je 'm gewoon wegWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja das jammerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die wordt niet gestreamd, als ik line up zie blijf ik voorlopig op stage 2 hangen![]()
Nifra en Giuseppe![]()
![]()
Wij worden er misselijk van ransaap.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
die meid gaat toch zo zelf op de foto, dus ze vindt het niet ergIk heb er één en ik ben er trots op
Dat is nog geen reden om ons ermee lastig te vallenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
Tevens is deze foto van Danny op de frontpageIk heb er één en ik ben er trots op
ik kan het uiterlijk van Danny toch wel wat anders herinnerenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
Tevens is deze foto van Danny op de frontpageUw ADH vitamine Worst
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan het uiterlijk van Danny toch wel wat anders herinneren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoef die andere foto’s ook niet te zien. Het is hier geen kpd of kel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had je geen zin om daar heen te gaan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben eigenlijk wel verbaasd dat area 2 start met Xijaro & Pitch, ze draaien ook met vrij hoge bpm, of misschien gaan ze ons verrassen met wat progressivequote:Uw ADH vitamine Worst
Tomorrowland tickets zijn al uitverkocht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
was vorig jaar al gegaan, gewoon keertje meemakenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je geen zin om daar heen te gaan?
en jaar daarvoor in Utrecht ookUw ADH vitamine Worst
Daffy duck?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef JustinK het volgende:
Maar meneertje zit er weer als Daffy bijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hoe lang stond het open?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Tomorrowland tickets zijn al uitverkocht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou van eendjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouquote:dank je liefje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
18 januari begon de presales, 25 januari kon je tickets kopen, op 12 februari was het uitverkocht.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie in widm een rijstveld en nu moet ik aan dat verhaal denken van die tweelingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oooowww nou. Valt mee dusquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
18 januari begon de presales, op 12 februari was het uitverkocht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan wel naar deze gaan
https://transmissionfesti(...)on-netherlands-2025/
die heeft een dikkere lichtshow dan ASOT en is ook puurder tranceUw ADH vitamine Worst
Ja, het was geen kwestie van enkele uren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haal die shit gewoon weg Paul.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dochter wilde naar Crea Chick. Was in 10 min uitverkochtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was geen kwestie van enkele uren.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stug blijven proberen om het juiste te laten winnenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt heTrust nobody![]()
Ook gaaf. Alhoewel ik zelf ook wel de iets minder pure trance kan waarderen op zo'n feest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan wel naar deze gaan
https://transmissionfesti(...)on-netherlands-2025/
die heeft een dikkere lichtshow dan ASOT en is ook puurder trance![]()
Da's toch erg...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dochter wilde naar Crea Chick. Was in 10 min uitverkocht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stug blijven proberen om het juiste te laten winnen![]()
![]()
![]()
Mijn dochter is ook groot fan. Moet zeggen van al die youtubers wel een fijnequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dochter wilde naar Crea Chick. Was in 10 min uitverkochtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar ga ik ook heenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dochter wilde naar Crea Chick. Was in 10 min uitverkocht![]()
![]()
Het is onnod9g sensatiezoejen en bodyshamemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
die meid gaat toch zo zelf op de foto, dus ze vindt het niet ergTrust nobody![]()
ik ook wel hoor, maar trance blijft mijn favoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook gaaf. Alhoewel ik zelf ook wel de iets minder pure trance kan waarderen op zo'n feest.Uw ADH vitamine Worst
Gewoon rustig en leerzaam en geen hysterisch gekrijs zoals bijv meisje djamilaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En dit ook nog jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
Ja en een mention is een functie van FOK! @:PaulTrust nobody![]()
Trance is mijn favo, maar black metal of death metal kan ik ook wel waarderen op z'n tijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, maar trance blijft mijn favoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik iets minderquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trance is mijn favo, maar black metal of death metal kan ik ook wel waarderen op z'n tijd.
Uw ADH vitamine Worst
Ik vond de trance eind jaren 90 echt top. Daarna veel meer andere stijlen gaan luisteren, vaak iets harder ook wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, maar trance blijft mijn favo
Maar blijf toch een zwak houden voor trance.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trance is mijn favo, maar black metal of death metal kan ik ook wel waarderen op z'n tijd.quote:![]()
Nou succes met de kaartjes 🤣quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of Innercityquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:18 schreef StevenHyde het volgende:
Die eerste cd van tiesto blijft goud![]()
![]()
Rob lief aankijken🤣quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef DJMO het volgende:
Zwembad, stoombad gehad en nu heerlijk met een peuk in de koelte bijkomen. Kan ik hier permanent blijven??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Lekker man jongens, een beetje harde metal.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Aw leuk! Mijn dochter heeft nu een trui en haar shirt voorzien van een handtekening. We hebben 3u in de rij gestaan. Maar ze moest huilen van geluk. En ze is zowat over niks zo extreem enthousiast.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook groot fan. Moet zeggen van al die youtubers wel een fijneWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Lekker man jongens, een beetje harde metal.![]()
![]()
ik zal je zusje eens mijn harde metal laten voelenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Lekker man jongens, een beetje harde metal.Uw ADH vitamine Worst
Een paar van mijn kameraden vroeger waren van de harde metal, dus dan kom je vanzelf ook in hardrock cafésquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Lekker man jongens, een beetje harde metal.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe jij eens even gewoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je zusje eens mijn harde metal laten voelenYea, she's on crack.![]()
Hey niet zo hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe jij eens even gewoon.![]()
niet oordelen als je de achtergrond niet kentquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe jij eens even gewoon.Uw ADH vitamine Worst
Ik zal er ff bellen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je zusje eens mijn harde metal laten voelen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aw leuk! Mijn dochter heeft nu een trui en haar shirt voorzien van een handtekening. We hebben 3u in de rij gestaan. Maar ze moest huilen van geluk. En ze is zowat over niks zo extreem enthousiast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat lief 😊quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aw leuk! Mijn dochter heeft nu een trui en haar shirt voorzien van een handtekening. We hebben 3u in de rij gestaan. Maar ze moest huilen van geluk. En ze is zowat over niks zo extreem enthousiast.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die smileys zijn gewoon aan het muilen!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lief hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die smileys zijn gewoon aan het muilen!![]()
![]()
Ja, zo lief. Ze was zo bang dat ze niet aan de beurt zou komen. Maar toch geluktquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vroeger hadden we heul geen muilende smileys! Wat een wonderlijke wereld leven we in toch tegenwoordig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ondertussen is de meet weer een dag dichterbij. Aanmelden kan nog steeds uiteraard! Afmelden begint wel krap te worden.....
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja rustig aanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik knap ietsjes opnog ff lekker uitzieken
je had het goed te pakken
![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja rustig aanje had het goed te pakken
hoe is het met jou?![]()
Owh wat lekker, regende het bij jou nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor. Heerlijk gewandeld vanmiddag![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:28 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Owh wat lekker, regende het bij jou nietDacht dat het alleen een beetje zou miezeren hooguit...
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2313 / +21 / +52 / 10938 / 11479
2. KillemWieft / 859 / +18 / +50 / 582 / 868
3. Dr.Mikey / 715 / +17 / +32 / 1151 / 1457
4. maily / 670 / +18 / +7 / 3145 / 3302
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 489 / +17 / +40 / 1075 / 1279
8. sp3c / 428 / +26 / +16 / 733 / 883
9. DJMO / 408 / +1 / +6 / 935 / 1176
10. kree / 365 / +47 / +1 / 1611 / 1855
11. HappyCharly / 275 / +9 / +39 / 1911 / 2130
12. Bally-b / 269 / +1 / +16 / 140 / 211
13. RedShoe / 247 / +9 / +25 / 4145 / 4318
14. Grotetijd / 226 / +31 / +4 / 2087 / 2293
15. Lovely / 222 / +3 / +2 / 2617 / 2855
16. Aapje30 / 216 / +0 / +8 / 1784 / 1916
17. mario390 / 203 / +1 / +0 / 434 / 532
18. Sally / 193 / +15 / +0 / 405 / 509
19. AardappelSchotel / 184 / +6 / +0 / 2450 / 2645
20. ToT / 180 / +6 / +12 / 3125 / 3294SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morgen wel droogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
JawelDacht dat het alleen een beetje zou miezeren hooguit...
![]()
![]()
Gaan we nu allemaal met die pen schrijvenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Justin steekt de middelvinger naar me op![]()
![]()
Nee hoor. Heel af en toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal met die veer schrijven
Ik onthoud het gewoon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn geheugen is vrij goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ehhhhhquote:
damn, hoe lul ik mij hier weer uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* greysbones pakt schriftje af van GG .. en nu danquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeg gewoon dat je @MizzezAmy niet eerst tig keer koffie hebt gegeven ipv theequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ehhhhh
damn, hoe lul ik mij hier weer uit.![]()
![]()
Neeee!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt schriftje af van GG .. en nu dan![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En en en en ........quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je @:MizzezAmy niet eerst tig keer koffie hebt gegeven ipv thee![]()
Ja nee ja maar dat gaat tegenwoordig goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je @:MizzezAmy niet eerst tig keer koffie hebt gegeven ipv thee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* greysbones gooit het schriftje naar @JustinKquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hallo lieverdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt schriftje af van GG .. en nu danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soms heb je van die lieve mensen...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt schriftje af van GG .. en nu dan
En soms nog lieverderder mensen...
Maar dan is er greysie![]()
![]()
![]()
![]()
GRIJSJEquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit het schriftje naar @:Justink![]()
![]()
Maar nu ziet hij al mijn aantekeningenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit het schriftje naar @:Justink
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou een ssd doen, dat neemt toch significant minder ruimte in.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon harde schijf in je hoofd proppen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou, rigoreus zelfs, mijn schriftje afpakken.... wowquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben er even
Om jullie te plagen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Maaike is nog steeds de mol.
Oh maar wat lees ik hier!?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit het schriftje naar @:Justink![]()
![]()
Nee niets, geef maar snel weer terug.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Te laatquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee niets, geef maar snel weer terug.![]()
![]()
Niks ervanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee niets, geef maar snel weer terug.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas heeft hier totaal niet op gerekend. Wat nu.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet ik je helpen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft hier totaal niet op gerekend. Wat nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een heel verhaal over @Moeraskatquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
Oh en wat een sappige details lees ik hier...
ja ja, geef maar snel weer terugquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
Oh en wat een sappige details lees ik hier...
* gebrokenglas doet een graaiende beweging naar zijn schriftje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De lat ligt hoog jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heel verhaal over @:Moeraslat![]()
![]()
Niet waarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heel verhaal over @:Moeraskat
Mijn schriftje terugveroveren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Grey is vandaag een beetje stout
Kon het schriftje nog net naar @greysbones gooienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja ja, geef maar snel weer terug
* gebrokenglas doet een graaiende beweging naar zijn schriftje.![]()
Ja maar echt!quote:
* greysbones citeert , een lieflijk nieuwe user doet haar jntrede in DTS . Ze lijkt heel vriendelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar lieverd, dat was toch het neppe lok schriftje? Jouw schriftje ligt hier….. * Moeraskat gooit schriftje naar glasquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn schriftje terugveroveren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* gebrokenglas heeft nu een vuurrood hoofd....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar echt!
* greysbones citeert , een lieflijk nieuwe user doet haar jntrede in DTS . Ze lijkt heel vriendelijk
🫣Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* greysbones vangt het schrift voor de neus weg van GGquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar lieverd, dat was toch het neppe lok schriftje? Jouw schriftje ligt hier….. * Moeraskat gooit schriftje naar glasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sinds het in het schriftje staatquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja maar dat gaat tegenwoordig goed.
lijktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar echt!
* greysbones citeert , een lieflijk nieuwe user doet haar jntrede in DTS . Ze lijkt heel vriendelijkfijn dit.
Jongens, de toestand van de paus is kritiek lees ik net!
Zwarte rook?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jongens, de toestand van de paus is kritiek lees ik net!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu hebben ze niet alleen het echte schriftje maar ook het lokschriftje.
😳
De paniek slaat nu helemaal toe... 🫣Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschreven hèWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jongens, de toestand van de paus is kritiek lees ik net!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
De paus is bijna overleden.
Ik blies net wel iets wat naar zwarte rook rook.quote:![]()
Maar die ouwe schijnt er dus echt niet best aan toe te zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hm.quote:
GG is dat waar?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, aan alles was gedacht. Maar in 10 minuten tijd gaat er van alles mis.....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij zal Gods wegen bewandelenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik blies net wel iets wat naar zwarte rook rook.![]()
Maar die ouwe schijnt er dus echt niet best aan toe te zijn.
Das pech, alle schriftjes weg!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aan alles was gedacht. Maar in 10 minuten tijd gaat er van alles mis.....I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Omdatjijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aan alles was gedacht. Maar in 10 minuten tijd gaat er van alles mis.....
Niet
Kan
Vangen
Eentje voor mijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Das pech, alle schriftjes weg!
Eentje voor Jus
Ja, het is niet best....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Das pech, alle schriftjes weg!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bereid me er op voor dat er morgen weer koffie geserveerd gaat wordenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja ik wist niet dat Greys zo hoog kon springen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik bereid me er op voor dat er morgen weer koffie geserveerd gaat worden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nTip:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] De paus is bijna overleden.
Geen stokoude man als paus kiezenTrust nobody![]()
Het schriftje van @Moeraskat gaat echt een collectors item worden denk ik. Daar betalen ze over 30 jaar dik geld voor. Dus als je zo'n ding kan bemachtigen zou ik het goed bewaren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat Greys zo hoog kon springen....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet nu gaan vertrouwen op mijn geheugen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik bereid me er op voor dat er morgen weer koffie geserveerd gaat worden
Komt goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Potver. Misschien kan jij de volgende paus wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb n
[..]
Tip:
Geen stokoude man als paus kiezen
ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb n
[..]
Tip:
Geen stokoude man als paus kiezenUw ADH vitamine Worst
Ik wacht vol spanning afquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan vertrouwen op mijn geheugen.
Komt goed.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het schriftje van @:Moeraskat gaat echt een collectors item worden denk ik. Daar betalen ze over 30 jaar dik geld voor. Dus als je zo'n ding kan bemachtigen zou ik het goed bewaren.wie weet
Ik zie ook liever een 25-jarige blondine als paus idd. Maar ik geloof dat ze daar niet zo van zijn bij de katholieke kerk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb n
[..]
Tip:
Geen stokoude man als paus kiezen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Charly wordt mogelijk de nieuwe Paus.
Amy drinkt theequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan vertrouwen op mijn geheugen.
Komt goed.
hier bij houden wat iedereen weer zegt en zo. is een uittaging om op zijn minst te zeggen.
LOL doe ook nog wel eens notitie maken
15 jarig misschienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een 25-jarige blondine als paus idd. Maar ik geloof dat ze daar niet zo van zijn bij de katholieke kerk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar als je een jonge man kiest, zit je er tientallen jaren aan vast, af en toe een andere paus is toch ook wel leukI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
niet zo heel fan van katholieke enzo. LOL
Vandaar mss dat ik protestant ben
Ik heb die stream van Area 1 nog steeds opstaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
zo we gaan aftellen
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tussen jong en bijna dood zit gelukkig wel wat..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar als je een jonge man kiest, zit je er tientallen jaren aan vast, af en toe een andere paus is toch ook wel leukTrust nobody![]()
Ik moet bekennen dat ik stiekem hoop dat we snel een nieuwe hebben ook. Ik vind het altijd wel leuke poppenkast om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar als je een jonge man kiest, zit je er tientallen jaren aan vast, af en toe een andere paus is toch ook wel leuk
Of een vrouwquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar als je een jonge man kiest, zit je er tientallen jaren aan vast, af en toe een andere paus is toch ook wel leukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik stiekem hoop dat we snel een nieuwe hebben ook. Ik vind het altijd wel leuke poppenkast om naar te kijken.
Zo'n pausin die de puisten nog op het voorhoofd heeft staanquote:
Follow Me!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk, bij ASOT weten ze wat een goede wachtmuziek isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met zo'n wachtmuziek was wachten veel leuker geweest, dit is echt een goede mix hoor
Uw ADH vitamine Worst
een jonge paus dus zeg je?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik stiekem hoop dat we snel een nieuwe hebben ook. Ik vind het altijd wel leuke poppenkast om naar te kijken.
Zie het niet gebeuren, hoewel mss zou wel eens goed zijn denk
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n pausin die de puisten nog op het voorhoofd heeft staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil niemand dood hebben hoorquote:![]()
Wat ook al weer zo'n achterlijk gebruik is, dat je de paus voor het leven benoemt.
Een dode paus aan je reet lijkt me niet fijnquote:
Een vrouwelijke van 25 jaar met grote jopen ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
een jonge paus dus zeg je?
Zie het niet gebeuren, hoewel mss zou wel eens goed zijn denk
Een levende ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een dode paus aan je reet lijkt me niet fijn![]()
![]()
net als heilig verklaard worden enzo. tja ik heb er niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil niemand dood hebben hoor![]()
Wat ook al weer zo'n achterlijk gebruik is, dat je de paus voor het leven benoemt.
Maarja dat geloof ding is altijd ingewikkeld, het is niet perce denk ook altijd slecht.Do what you love, love what you do!![]()
nouja waarom niet, maar gaat niet gebeuren hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vrouwelijke van 25 jaar met grote jopen ja.
Ja, maar de huidige zit er ook alweer bijna 20 jaar. Dus die is niet bijna dood begonnen (hoop ik dan toch)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tussen jong en bijna dood zit gelukkig wel wat..I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hekker langen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik moet zo hard lachen om jullie dat m’n man echt mega stom zit te kijken naar me.![]()
![]()
![]()
Bank Hang zequote:![]()
Ik neem je plek wel over en bolk alles en iedereen de moeder, de vader en de heilige geest, BOL!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jezus! Zo lang al weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar de huidige zit er ook alweer bijna 20 jaar. Dus die is niet bijna dood begonnen (hoop ik dan toch)![]()
Ik word oud. In mijn beleving is hij nog steeds 'die nieuwe paus'
neenee joh toch? die huidige paus dat is nog geen 20 jaar hoor?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar de huidige zit er ook alweer bijna 20 jaar. Dus die is niet bijna dood begonnen (hoop ik dan toch)Do what you love, love what you do!![]()
Hey Stoorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag ff of hij komt bolken!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet zo hard lachen om jullie dat m’n man echt mega stom zit te kijken naar me.![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: