SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol je bent bekend met Bucha en Irpin?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt denk ik sowieso Srebrenica all over again.
Al wat dat van de Serven wel een hele zieke genocide. Ik zie de Russen niet ineens massaal duizenden burgers doden. Er wonen ook gewoon nog mensen in de bezette gebieden.
Ja zeker, maar dat zou ik een andere mate van genocide noemen als 8000 moslims die gedood zijn door de Serven en in de andere concentratiekampen daar zoals Omarska. Dat ging er echt veel gekker aan toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lol je bent bekend met Bucha en Irpin?
Wat ik zeg is dat Bosnische genocide veel systematischer was dan de genocide die plaatsvindt in Oekrane. Ik ontken helemaal niet dat het niet plaatsvindt. Het is allebei genocide.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij moet echt op de kermis gaan staan, met al je vergezichten.
Eerst zei je dit:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat Bosnische genocide veel systematischer was dan de genocide die plaatsvindt in Oekrane. Ik ontken helemaal niet dat het niet plaatsvindt. Het is allebei genocide.
Het is constant de logica "als je niet voor bent dan ben je tegen!" hier.
En nu heb je het toch over een genocide.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ja zeker, maar dat zou ik een andere mate van genocide noemen als 8000 moslims die gedood zijn door de Serven en in de andere concentratiekampen daar zoals Omarska. Dat ging er echt veel gekker aan toe.
Er worden niet aan de lopende band Oekraners in bezet gebied vermoord. Dat was in Joegoslavi wel zo.
Wat ik zeg is dat dat geouwehoer van jou echt niet te doen is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat Bosnische genocide veel systematischer was dan de genocide die plaatsvindt in Oekrane. Ik ontken helemaal niet dat het niet plaatsvindt. Het is allebei genocide.
Het is constant de logica "als je niet voor bent dan ben je tegen!" hier.
Staan de Russen ook totaal niet bekend om natuurlijk.....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt denk ik sowieso Srebrenica all over again.
Al wat dat van de Serven wel een hele zieke genocide. Ik zie de Russen niet ineens massaal duizenden burgers doden. Er wonen ook gewoon nog mensen in de bezette gebieden.
Je weet dat Karremans ook ontzettend in de steek is gelaten. De Amerikanen toen ook al.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nog even dat itempje van Karremans en Mladic teruggekeken, maar wat een walgelijke softie was die Karremans zeg. Echt beschamend hoe dat gegaan is en hoe hij zich heeft voorgedaan.![]()
Nou nou, wij Nederlanders gaan dat wel even fixen hoor in de hypothetische DMZ. Wij zijn zo stoer en sterk.
Ik denk echt dat we gewoon aan de lopende band Srebrenica scenario's gaan krijgen zonder de VS.
Kijk eens in de spiegel, vriend.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:22 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ben je een beetje ziekjes in je hoofd dat je zoiets schrijft? Een genocide vergelijken met nepnieuws..
Kunnen we die van Europa niet geven?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:16 schreef havanagila het volgende:
Nu willen ze starlink gaan uitzetten
Wat zijn het toch een stel idioten, zum kotsen.
Hihi, Haha...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kunnen we die van Europa niet geven?
O wacht
Schijnt ook een licht op de toevallige storingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:16 schreef havanagila het volgende:
Zoals het eerste jaar, toen heel wat Russische oorlogsschepen niet mochten worden opgeblazen van meneer Musk, want "escalatie"....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schijnt ook een licht op de toevallige storingen.
Je downplayed het niet. Wat er in Oekrane gebeurt is (nog) geen genocide, maar alle opmerkingen en acties hinten er wel op dat Rusland er niet voor zal terugdeinzen. Dat begint dus met wat er onder andere in Bucha is voorgevallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dat zou ik een andere mate van genocide noemen als 8000 moslims die gedood zijn door de Serven en in de andere concentratiekampen daar zoals Omarska. Dat ging er echt veel gekker aan toe.
Er worden niet aan de lopende band Oekraners in bezet gebied vermoord. Dat was in Joegoslavi wel zo.
En kap nou met wat je vast gaat zeggen: is geen genocide blablaa. Het is allebei genocide, dat is helemaal geen argument wat ik maak. Alsof ik het aan het downplayen ben, dat verwijt laat ik me niet maken.
Ja. Dat is letterlijk hoe de wereld werkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:46 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hihi, Haha...
Is het een wedstrijdjes wie is beter oid?
Zie dit ook als frontpage nieuws op deGiro, zal dan inderdaad wel gaan gebeuren. Dwaze acties van de Amerikanenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:16 schreef havanagila het volgende:
Als je er van uit gaat dat ie nog bij verstand is. De ratio is allang ver te zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie dit ook als frontpage nieuws op deGiro, zal dan inderdaad wel gaan gebeuren. Dwaze acties van de Amerikanen
Ik vind dit ook hele rare bedrijfsstrategie van Musk. Tesla verkoop is met >60% ingekakt in Europa en niemand koopt straks nog Starlink omdat de mogelijkheid tot uitzetten van de VS ligt
Bewijs dat maar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
Er worden niet aan de lopende band Oekraners in bezet gebied vermoord.
Paar maanden ten opzichte van wat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Als Zelensky niet tekent duurt het hooguit een paar maandjes langer mits de VS haar mate van steun significant intrekt.
Ja, als land denk je daar wel twee keer over na nu. Zie ze ook wel echt zoiets uitzetten om een land onder druk te zetten voor iets.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie dit ook als frontpage nieuws op deGiro, zal dan inderdaad wel gaan gebeuren. Dwaze acties van de Amerikanen
Ik vind dit ook hele rare bedrijfsstrategie van Musk. Tesla verkoop is met >60% ingekakt in Europa en niemand koopt straks nog Starlink omdat de mogelijkheid tot uitzetten van de VS ligt
quote:
Als je ziet wat er gebeurt is in Mariupol en hoe het Russische leger daar heeft huis gehouden kan je wel spreken van genocide. Dat het waarschijnlijk nooit internationaal erkent wordt heeft met andere redenen te maken. Alleen al de documentaire 20 days in Mariupol laat al zien hoe erg het Russisch leger huis houdt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je downplayed het niet. Wat er in Oekrane gebeurt is (nog) geen genocide, maar alle opmerkingen en acties hinten er wel op dat Rusland er niet voor zal terugdeinzen. Dat begint dus met wat er onder andere in Bucha is voorgevallen.
Heb het even voor je verbeterd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:51 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Zelf Trump verspreid net zo als ik Russische propaganda en desinformatie.
Europa is redelijk makkelijk om de vijandigheid van rusland te weerstaan, het probleem is om met meerdere landen een eenzijdig beleid te handhaven....Het nieuwe kabinet in Duitsland (3e economie van de wereld) dat na morgen gevormd gaat worden is zeker van belang.....Als de EU een vuist kan maken is er niets aan de hand...quote:Op zondag 23 februari 2025 00:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
Historisch gezien is Europa verreweg het beste in oorlogvoering. Ok, we geven nu nog maar een fractie uit van wat de VS er in investeert, maar zet de oorlogen die we hebben gevoerd maar eens naast elkaar. We hebben ook een enorme wapenindustrie.
Moeten we daar trots op zijn? Nee. Gaan we over ons heen laten lopen? Nog niet misschien!
De VS is gewoon de afgelopen 80 jaar het meest bejubeld, omdat ze de tweede wereldoorlog hebben gewonnen en zoveel geld uitgeven aan wapens. Maar oorlog voeren kunnen ze nog steeds niet. Ze begrijpen gewoon niet, dat niet iedereen wil worden zoals zij.
Jij doet toch niks voor Oekrane? Je zit hier te janken om meer oorlog en doden, terwijl het jouzelf niks kost. Als je er zo sterk over denkt, koop wat militaire pbms en sluit je aan bij het Oekraense leger? Jij pleit voor oorlog, niet ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het niveau wat de gemiddelde Putinlover kan bedenken....blablabla ga gewoon op je rug liggen als er een rus in je tuin staat....Is dat echt alles wat je hebt te melden?
Elk punt dat je probeert te maken is incorrect, maar dat had ik ook niet anders verwacht als je in bed ligt met een dictator... Voelt dat nu goed?quote:Op zondag 23 februari 2025 00:24 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Jij doet toch niks voor Oekrane? Je zit hier te janken om meer oorlog en doden, terwijl het jouzelf niks kost. Als je er zo sterk over denkt, koop wat militaire pbms en sluit je aan bij het Oekraense leger? Jij pleit voor oorlog, niet ik.
https://youtube.com/shorts/VTnf-_jX3L0?si=DOSvNecp3Q9wiWwTquote:Europa en Rusland in perspectief: hoe verhouden economie en defensiebudgetten zich?
We analyseren de cijfers en laten zien hoe Europa sterker kan worden door zelfvertrouwen en samenwerking.
Heeft Europa de kracht om zich staande te houden?
#Europa #EconomischeKracht #Defensie #Rusland #Samenwerking #EuropeseUnie #Veiligheid #Cijfers #Geopolitiek
Terwijl wij in het Westen bezig waren met immigranten de schuld geven van alles zijn de geopolitieke kaarten flink herschud. Alle populisten van deze wereld, jullie worden vriendelijk bedankt.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:51 schreef Alpha0 het volgende:
Terwijl wij in het Westen bezig waren met diversiteit en gender neutrale toiletten zijn de geopolitieke kaarten flink herschud. Alle Jettens van deze wereld, jullie worden vriendelijk bedankt.
Ik denk dat Zelensky binnen nu en 7 dagen zijn handtekening gaat zetten en daarmee honderden miljarden aan metalen en mineralen en andere privileges aan de VS doen toekomen. Zelensky staat onder zware druk want hij is zeer zwaar van het land afhankelijk. Hij gaat bukken en goed ook. Daar is geen twijfel over. Het zijn zowat zijn broodheren: op richting een protectoraat van de VS en ze gaan het land goed uitbuiten van de mineralen en andere rijkdommen.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:01 schreef cosmosis het volgende:
Got that right......Zoeken naar een einde van de oorlog is zeker goed.
[ x ]
quote:De Amerikaanse regering kwam vervolgens met een tegenzet. Trump wil 50 procent van de mineralen, waaronder grafiet, uranium, titanium en lithium. Die laatste is belangrijk voor de productie van batterijen in elektrische auto's. En Trump wil het niet ruilen voor militaire steun, het is wat hem betreft compensatie voor de steun die de VS al heeft gegeven.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)het-oekraiense-leger
Nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:00 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik denk dat Zelensky binnen nu en 7 dagen zijn handtekening gaat zetten en daarmee honderden miljarden aan metalen en mineralen en andere privileges aan de VS doen toekomen. Zelensky staat onder zware druk want hij is zeer zwaar van het land afhankelijk. Hij gaat bukken en goed ook. Daar is geen twijfel over. Het zijn zowat zijn broodheren: op richting een protectoraat van de VS en ze gaan het land goed uitbuiten van de mineralen en andere rijkdommen.
[..]
Dat zal wel meevallen, Trump kan zoveel eisen, maar gaat dat niet krijgen, de EU staat garant voor heel veel steun, en dat gaat voorlopig niet veranderen, daarnaast staan de Russen ook op hun laatste benen om te vechten, dus het is echt niet zo dat ze overlopen worden. Sterker nog ik denk dat we op een kantelpunt staan waarbij Ukraine tegendruk gaat opevoeren.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:00 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik denk dat Zelensky binnen nu en 7 dagen zijn handtekening gaat zetten en daarmee honderden miljarden aan metalen en mineralen en andere privileges aan de VS doen toekomen. Zelensky staat onder zware druk want hij is zeer zwaar van het land afhankelijk. Hij gaat bukken en goed ook. Daar is geen twijfel over. Het zijn zowat zijn broodheren: op richting een protectoraat van de VS en ze gaan het land goed uitbuiten van de mineralen en andere rijkdommen.
[..]
Heeft Zelensky dat gezegd?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:01 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Geen enkele lening. Allemaal schenking geweest.
Dat ook weer niet, 44 procent van de gevangenen in Nederland heeft een niet-Westerse achtergrond.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:57 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Als dat de nige oorzaak zou zijn dan zou de meerderheid in de gevangenis blank zijn, maar de blanke zijn erg in de minderheid in de gevangenis
Er is niks zoekgeraakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:40 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Hij heeft 100den miljarden geleend (en een deel is zoekgeraakt). De VS wil terugbetaald worden.
Klopt inderdaad, maar een Maga account op X zegt natuurlijk iets anders.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is niks zoekgeraakt.
Trump/Musk rekent met nieuwprijzen.
Nee dat zegt Zelensky zelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar een Maga account op X zegt natuurlijk iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |