abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2025 @ 11:00:45 #51
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216804420
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Parafernalia op 23-02-2025 11:11:11 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216804461
Stop aub met het reageren op trollen, ze doen niet meer dan propaganda verspreiden.

Zet gewoon een TR en laat het gaan, het verziekt de berichtgeving hier.
Een discussie win je niet want dat is hun doel niet, ze willen verstoren en de opinie beïnvloeden.
pi_216804508
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:57 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Nee dat zegt Zelensky zelf.
Nee, dat is de draai die Maga er aan geeft.
En ipv gewoon te luisteren naar wat Zelensky zegt papegaai je dat na.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 23 februari 2025 @ 11:18:46 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216804726
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn voorspelling: Volgende week kondigt Trump militaire steun aan... Voor Rusland welteverstaan. Zelenski is immers een dictator en Oekraïne is de oorlog begonnen. Volgens Trump althans.

Klinkt bizar, maar met Trump is alles mogelijk.
_O-

Welnee. Wij kijken naar twee wereldmachten die onderhandelen en soms met vreemde moves komen. We zijn er nog niet nee.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216804727
Elke dag wordt het erger.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216804815
Het wordt tijd voor actie. We moeten Transnistrië aanvallen, dat regime omverwerpen en alle Russen een enkeltje Rusland geven.
pi_216805223
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn voorspelling: Volgende week kondigt Trump militaire steun aan... Voor Rusland welteverstaan. Zelenski is immers een dictator en Oekraïne is de oorlog begonnen. Volgens Trump althans.

Klinkt bizar, maar met Trump is alles mogelijk.
Gezien de retoriek van Trump lijkt het daar wel op.

Desalniettemin, Trump mag dan wel de president zijn, er zijn in de VS wel meer mensen die aan de touwtjes trekken. Als hij wapens gaat verkopen aan Rusland zal dat ook betekenen dat andere afnemers (de Europese landen) minder geïnteresseerd zullen zijn in Amerikaanse wapens. En wat dat betreft heeft het militaire industriële complex natuurlijk ook wat in de melk te brokkelen.
pi_216805630
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd voor actie. We moeten Transnistrië aanvallen bevrijden, dat regime omverwerpen en alle Russen een enkeltje Rusland geven.
Wel even de correcte propaganda-termen gebruiken, alstublieft.

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxMark op 23-02-2025 12:46:39 ]
pi_216805863
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
_O-

Welnee. Wij kijken naar twee wereldmachten die onderhandelen en soms met vreemde moves komen. We zijn er nog niet nee.
Rusland is allang geen wereldmacht meer. Dat ze dat niet kunnen verkroppen is net de aanleiding van dit hele conflict.
  zondag 23 februari 2025 @ 13:06:33 #60
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216805923
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:02 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Rusland is allang geen wereldmacht meer. Dat ze dat niet kunnen verkroppen is net de aanleiding van dit hele conflict.
Ze hebben kernwapens en zijn dus een wereldmacht
  zondag 23 februari 2025 @ 13:10:27 #61
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216805981
Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio:

2 uur geleden in BUITENLAND

Op zaterdag kondigde de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio aan dat hij eenzijdig een “eenvoudige en historische” ontwerpresolutie aan de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties zou voorleggen om de oorlog in Oekraïne te beëindigen door middel van een duurzame vrede.

De VS presenteren hun voorstel voor een duurzame vrede aan de VN
© DPA 22 02 2025

In een verklaring gepubliceerd op zijn sociale netwerkaccount X, en zonder details te geven over de tekst zelf, zei Rubio dat de Amerikaanse president Donald Trump zich inzet voor het beëindigen van de oorlog tussen Rusland en Oekraïne en het bereiken van een resolutie die zal leiden tot een duurzame vrede, niet slechts een tijdelijke pauze.

Rubio benadrukt het belang van het beëindigen van een conflict dat al te lang duurt en een te zware tol eist van Oekraïne en Rusland.

“Daarom hebben de Verenigde Staten een eenvoudige en historische resolutie voorgesteld bij de Verenigde Naties“ en roepen ze op tot de steun van alle leden om een pad naar vrede uit te stippelen”.

“Deze resolutie is in overeenstemming met het standpunt van president Trump dat de VN moet terugkeren naar haar oprichtingsdoel, vastgelegd in het VN-Handvest, namelijk het handhaven van internationale vrede en veiligheid, inclusief het vreedzaam oplossen van geschillen”, aldus Rubio.

(SR and D. Rodriguez for Tagtik/Source: X/Photo: DPA/Pacific Press/Lev Radin)

© https://www.telegraaf.nl/(...)fgevuurd-op-oekraine

Het laatste woord hierover zal nog lang niet gezegd zijn, dus nu snel op naar een 'constructie' die duurzame vrede teweegbrengt aldaar!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 23 februari 2025 @ 13:15:58 #62
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216806024
twitter

Jahoor Donald, gaan we echt doen!
pi_216806064
De manier waarop en de hoe en wat klinkt in de eerste instantie wel dramatisch, aan de andere kant, was er zicht op vrede zonder Trump?

De enige andere scenarios die ik zo zie waren de Russen die het opgeven of de steun in Oekraïne voor het voortzetten van de oorlog wegvalt.
Die eerste lag helemaal niet voor de hand en de tweede geen idee.

Overigens denk ik dat alleen Zelenski kan/moet beslissen over het doen van onderhandelingen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kickinalfa op 23-02-2025 13:32:12 ]
  zondag 23 februari 2025 @ 13:23:19 #64
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216806108
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:02 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Lol.
Ga er maar vanuit dat USA, China, en daarna Rusland nog steeds de wereldmachten zijn. Je ziet nu dat wij overal buiten gehouden worden. Wij spelen nauwelijks een rol.
Zelfs geen bijrol op dit moment.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 23 februari 2025 @ 13:25:28 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216806129
quote:
11s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:10 schreef Scjvb het volgende:
Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio:

2 uur geleden in BUITENLAND

Op zaterdag kondigde de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio aan dat hij eenzijdig een “eenvoudige en historische” ontwerpresolutie aan de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties zou voorleggen om de oorlog in Oekraïne te beëindigen door middel van een duurzame vrede.

[ afbeelding ]De VS presenteren hun voorstel voor een duurzame vrede aan de VN
© DPA 22 02 2025

In een verklaring gepubliceerd op zijn sociale netwerkaccount X, en zonder details te geven over de tekst zelf, zei Rubio dat de Amerikaanse president Donald Trump zich inzet voor het beëindigen van de oorlog tussen Rusland en Oekraïne en het bereiken van een resolutie die zal leiden tot een duurzame vrede, niet slechts een tijdelijke pauze.

Rubio benadrukt het belang van het beëindigen van een conflict dat al te lang duurt en een te zware tol eist van Oekraïne en Rusland.

“Daarom hebben de Verenigde Staten een eenvoudige en historische resolutie voorgesteld bij de Verenigde Naties“ en roepen ze op tot de steun van alle leden om een pad naar vrede uit te stippelen”.

“Deze resolutie is in overeenstemming met het standpunt van president Trump dat de VN moet terugkeren naar haar oprichtingsdoel, vastgelegd in het VN-Handvest, namelijk het handhaven van internationale vrede en veiligheid, inclusief het vreedzaam oplossen van geschillen”, aldus Rubio.

(SR and D. Rodriguez for Tagtik/Source: X/Photo: DPA/Pacific Press/Lev Radin)

© https://www.telegraaf.nl/(...)fgevuurd-op-oekraine

Het laatste woord hierover zal nog lang niet gezegd zijn, dus nu snel op naar een 'constructie' die duurzame vrede teweegbrengt aldaar!
Ik ben benieuwd wat die resolutie inhoudt? Ik haal dat niet uit jouw bericht, of wordt dat morgen pas uit de doeken gedaan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 23 februari 2025 @ 13:25:57 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216806131
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:15 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Dat zou toch fantastisch zijn?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216806174
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:15 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Golden Age _O_
  zondag 23 februari 2025 @ 13:31:02 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216806185
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat zou toch fantastisch zijn?
En denk je dat Putin en Xi Jinping dat echt gaan overwegen?
  zondag 23 februari 2025 @ 13:32:44 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216806201
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:30 schreef GoldenAge het volgende:

[..]
Golden Age _O_
Nou Loverboii is Donald Trump een soort van jezus?

quote:
A time that is coming when our Lord Jesus Christ will reign on the earth for a thousand years. This will be Earth's Golden Age, or the Millennium
  zondag 23 februari 2025 @ 13:32:49 #70
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216806202
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef Momo het volgende:

[..]
En denk je dat Putin en Xi Jinping dat echt gaan overwegen?
Noem mij maar naïef, maar ik hoop het van wel :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zondag 23 februari 2025 @ 13:34:31 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216806215
Zou een en ander wel makkelijker maken voor de Oekraïners
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216806222
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou Loverboii is Donald Trump een soort van jezus?
[..]

zeker niet, hij werkt er wel voor
  zondag 23 februari 2025 @ 13:36:51 #73
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216806254
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat die resolutie inhoudt? Ik haal dat niet uit jouw bericht, of wordt dat morgen pas uit de doeken gedaan?
Dat is hierbij inderdaad niet duidelijk, dus moet men afwachten wat uiteindelijk qua resolutie uit de bus rolt.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 23 februari 2025 @ 13:37:44 #74
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216806266
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat is hierbij inderdaad niet duidelijk, dus moet men afwachten wat uiteindelijk qua resolutie uit de bus rolt.
Nou..
Stoelriemen vastmaken dus..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216806300
Het is wel echt tragisch om te zien hoe erg er met Oekraïne wordt gespeeld. Zou je het seksualiseren, dan heeft Oekraine nu een onderdanige bdsm relatie met VS, Rusland en eigenlijk ook de EU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')