Nee, dat is de draai die Maga er aan geeft.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn voorspelling: Volgende week kondigt Trump militaire steun aan... Voor Rusland welteverstaan. Zelenski is immers een dictator en Oekraïne is de oorlog begonnen. Volgens Trump althans.
Klinkt bizar, maar met Trump is alles mogelijk.
Gezien de retoriek van Trump lijkt het daar wel op.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn voorspelling: Volgende week kondigt Trump militaire steun aan... Voor Rusland welteverstaan. Zelenski is immers een dictator en Oekraïne is de oorlog begonnen. Volgens Trump althans.
Klinkt bizar, maar met Trump is alles mogelijk.
Wel even de correcte propaganda-termen gebruiken, alstublieft.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd voor actie. We moeten Transnistrië aanvallen bevrijden, dat regime omverwerpen en alle Russen een enkeltje Rusland geven.
Rusland is allang geen wereldmacht meer. Dat ze dat niet kunnen verkroppen is net de aanleiding van dit hele conflict.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
Welnee. Wij kijken naar twee wereldmachten die onderhandelen en soms met vreemde moves komen. We zijn er nog niet nee.
Ze hebben kernwapens en zijn dus een wereldmachtquote:Op zondag 23 februari 2025 13:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland is allang geen wereldmacht meer. Dat ze dat niet kunnen verkroppen is net de aanleiding van dit hele conflict.
Lol.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland is allang geen wereldmacht meer. Dat ze dat niet kunnen verkroppen is net de aanleiding van dit hele conflict.
Ik ben benieuwd wat die resolutie inhoudt? Ik haal dat niet uit jouw bericht, of wordt dat morgen pas uit de doeken gedaan?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:10 schreef Scjvb het volgende:
Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio:
2 uur geleden in BUITENLAND
Op zaterdag kondigde de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio aan dat hij eenzijdig een “eenvoudige en historische” ontwerpresolutie aan de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties zou voorleggen om de oorlog in Oekraïne te beëindigen door middel van een duurzame vrede.
[ afbeelding ]De VS presenteren hun voorstel voor een duurzame vrede aan de VN
© DPA 22 02 2025
In een verklaring gepubliceerd op zijn sociale netwerkaccount X, en zonder details te geven over de tekst zelf, zei Rubio dat de Amerikaanse president Donald Trump zich inzet voor het beëindigen van de oorlog tussen Rusland en Oekraïne en het bereiken van een resolutie die zal leiden tot een duurzame vrede, niet slechts een tijdelijke pauze.
Rubio benadrukt het belang van het beëindigen van een conflict dat al te lang duurt en een te zware tol eist van Oekraïne en Rusland.
“Daarom hebben de Verenigde Staten een eenvoudige en historische resolutie voorgesteld bij de Verenigde Naties“ en roepen ze op tot de steun van alle leden om een pad naar vrede uit te stippelen”.
“Deze resolutie is in overeenstemming met het standpunt van president Trump dat de VN moet terugkeren naar haar oprichtingsdoel, vastgelegd in het VN-Handvest, namelijk het handhaven van internationale vrede en veiligheid, inclusief het vreedzaam oplossen van geschillen”, aldus Rubio.
(SR and D. Rodriguez for Tagtik/Source: X/Photo: DPA/Pacific Press/Lev Radin)
© https://www.telegraaf.nl/(...)fgevuurd-op-oekraine
Het laatste woord hierover zal nog lang niet gezegd zijn, dus nu snel op naar een 'constructie' die duurzame vrede teweegbrengt aldaar!
Dat zou toch fantastisch zijn?quote:
Nou Loverboii is Donald Trump een soort van jezus?quote:
quote:A time that is coming when our Lord Jesus Christ will reign on the earth for a thousand years. This will be Earth's Golden Age, or the Millennium
Noem mij maar naïef, maar ik hoop het van welquote:Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
En denk je dat Putin en Xi Jinping dat echt gaan overwegen?
zeker niet, hij werkt er wel voorquote:Op zondag 23 februari 2025 13:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou Loverboii is Donald Trump een soort van jezus?
[..]
Dat is hierbij inderdaad niet duidelijk, dus moet men afwachten wat uiteindelijk qua resolutie uit de bus rolt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat die resolutie inhoudt? Ik haal dat niet uit jouw bericht, of wordt dat morgen pas uit de doeken gedaan?
Nou..quote:Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat is hierbij inderdaad niet duidelijk, dus moet men afwachten wat uiteindelijk qua resolutie uit de bus rolt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |