Was daar toevallig vandaag. Gaat dit nu een dagelijks ding worden?quote:Mesaanval op markt in Mulhouse: “Dode en vijf gewonden, verdachte aangehouden”
Op een markt in de Franse stad Mulhouse zijn op een markt verschillende mensen neergestoken. Dat melden Franse media. Er zou een dode gevallen zijn en meerdere slachtoffers raakten gewond. De dader zou ter plaatse door de politie overmeesterd zijn en is aangehouden.
De steekpartij vond zaterdag plaats in de stad Mulhouse (Haut-Rhin), dicht bij de grens met Zwitserland. En slachtoffer is volgens ‘L’Alsace’ overleden. Twee parkeerwachters raakten ernstig gewond, drie agenten van de gemeentepolitie raakten gewond.
De vermeende dader is gearresteerd in de rue Lavoisier in Mulhouse. Het zou gaan om een dertiger met de Algerijnse nationaliteit die verplicht was om het Franse grondgebied te verlaten. Volgens ‘TF1-LCI’ melden getuigen dat ze “Allah akbar” hoorden roepen tijdens de aanval.
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2F
#hetnieuwenormaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was daar toevallig vandaag. Gaat dit nu een dagelijks ding worden?
Waarom, in hemelsnaam, laten we zulke tikkende tijdbommen vrij rondlopen in West-Europa zodat ze keer op keer weer voor dood en verderf kunnen zorgen?quote:Algerijnse nationaliteit die verplicht was om het Franse grondgebied te verlaten.
Persbureau AFP meldt dat de verdachte van de mesaanval volgens een officier van justitie op een terreurbestrijdingslijst staat.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Hoeveel doden en gewonden zijn er nodig voordat men gewoon kan toegeven dat men er naast zat wat betreft de effecten van massa-immigratie?
Ze zouden die lui moeten vervolgenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef RotatoR het volgende:
Het deugvolk heeft Europa geruneerd door dat barbaarse volk hier massaal toe te laten.
Slinger de discussie in POL aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Treurig dat ik hier dezelfde post kan gebruiken. En in zo vele andere topics.
[..]
Lol daar negeren ze het gewoon structureelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Slinger de discussie in POL aan.
Goed idee wel. Reacties blijven ook nooit uit wanneer ik daar post.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Slinger de discussie in POL aan.
Juist vrij hoge engagement merk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol daar negeren ze het gewoon structureel
Zie vooralsnog geen topic over de europese terreur daarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist vrij hoge engagement merk ik.
Ja val die idioot aan met je bonnenboekje!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:19 schreef Richestorags het volgende:
Wat ik trouwens wel opmerkelijk vind is dat er twee parkeerwachters zwaar gewond raakten (ik neem aan als eerst aangevallen) en daarna nog 3 agenten?
Je trekt toch wel je pipa als het zo uit de hand loopt?
Ik doelde meer op de 3 agenten, gemeentepolitie. In Frankrijk is elke agent in principe gewapend.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja val die idioot aan met je bonnenboekje!
Over de agenten heen gelezen en ik wist ook niet dat die bewapend waren. AAn de andere kant, dat zijn agenten hier ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 3 agenten, gemeentepolitie. In Frankrijk is elke agent in principe gewapend.
Alle VVDers achter tralies.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zouden die lui moeten vervolgen
Jij ookquote:
Daarom moeten agenten naast een pistool ook tasers, pepperspray en wapenstokken hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over de agenten heen gelezen en ik wist ook niet dat die bewapend waren. AAn de andere kant, dat zijn agenten hier ook.
Ja dan hebben ze waarschijnlijk geaarzeld omdat ze dan heel zwaar zouden worden aangepakt, veel harder dan die terreurier. Want als agent je wapen gebruiken, dat kan zomaar niet he!
Harde woorden. Maar dit is helaas nog maar het begin.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat laten we dit hele continent naar de kanker gaan door die laffe wegkijkers
Dat helpt niet als iemand een mes door je hart steekt hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Zit serieus te denken om deze te bestellen voor als ik de deur uitga.![]()
[ afbeelding ]
Dat altright volk had ze maar tegen moeten houden bij de grenzenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef RotatoR het volgende:
Het deugvolk heeft Europa geruneerd door dat barbaarse volk hier massaal toe te laten.
Ik deze outfitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Liever laat dan nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat altright volk had ze maar tegen moeten houden bij de grenzen
Als ik haar had besteld zou ik de deur niet meer uitgaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar maar aangezien dit soort gekken het liefst in je nek steken is het iig iets om je te beschermen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat helpt niet als iemand een mes door je hart steekt hoor.
Sjiek!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik deze outfit
[ afbeelding ]
Wel opletten met konijnenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik deze outfit
[ afbeelding ]
Ik spreek een fatwa over je uit - dit soort godslastering is zeer krenkend en kwetsend. Onaanvaardbaar!quote:
Of het het topic wordt doodleuk gesloten want generaliserend 🤮🤮quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:10 schreef Alpha0 het volgende:
Maar post je op FOK “diversity comes with challenges” dan wordt je bericht weg gecensureerd.
Dit jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Of het het topic wordt doodleuk gesloten want generaliserend 🤮🤮
We zitten nu op minimaal 1 aanslag per dag uit naam van de Religie van de Vrede in Europa. Dat worden er straks wel 5 of 10 per dag, dit gaat een olievlek worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:19 schreef Mubassie het volgende:
En waarschijnlijk lopen er nog duizenden van deze tijdbommen rond in Europa.
Zeg je islam dan zeg je ellende.
In POL vinden ze jou nu een racist!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef Scorpie het volgende:
Maar rechtse stemmers, die zijn het echte gevaar !
Bijna altijd is het een moslim en dan nog vinden mensen dat dit soort aanslagen niks te maken hebben met islam.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zitten nu op minimaal 1 aanslag per dag uit naam van de Religie van de Vrede in Europa. Dat worden er straks wel 5 of 10 per dag, dit gaat een olievlek worden.
Waarom niet? Ik kom toch nooit buiten.quote:
Waar heb jij het nou weer over? Ik begrijp dat politiek bedrijven steeds over ruggen van onschuldige slachtoffers niet. Is ontzettend laag bij de gronds. Over lijken gaan om je agenda uit te rollen. Man man man.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat laten we dit hele continent naar de kanker gaan door die laffe wegkijkers
Oh dat woke linkse shithole met extreemlinkse deugkneuzen heeft ook weer een mening?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In POL vinden ze jou nu een racist!
Ga nou niet doen alsof rechts het holy grail is. Geert Wilders heeft met zijn grootste partij tot nu toe zeer weinig ondernomen wat betreft dit onderwerp. Twitteren kan hij als de beste, dat wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh dat woke linkse shithole met extreemlinkse deugkneuzen heeft ook weer een mening?
Die immigratiepuinhopen gaan decennia terug, dit gaat niemand 1, 2, 3 oplossen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof rechts het holy grail is. Geert Wilders heeft met zijn grootste partij tot nu toe zeer weinig ondernomen wat betreft dit onderwerp. Twitteren kan hij als de beste, dat wel.
Vast ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer een uitgeprocedeerde asielzoeker die op een drukke openbare plaats om zich heen gaat steken
Als het nu weer in Duitsland was zou ik denken dat er meer achter zit, met de verkiezingen in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:21 schreef Richestorags het volgende:
Ik begin me wel af te vragen wat hier aan de hand is. Dat er tussen de "vluchtelingen" (en veilige landers) barbaren met primitieve denkbeelden, lage IQ's en andere problematiek zitten wisten we wel.
Het gaat echter wel extreem vaak en veel los. Wat is er aan de hand?
Is er sprake van:
-Copycat?
-Aansturing door Rusland?
-Beide?
-Iets anders?
Ik vind dat we hier veel dieper in moeten duiken. Sowieso wordt het tijd voor deportatie van veilige landers, goedschiks of kwaadschiks.
Er is in Duitsland ook weer een aanslag geweest...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het nu weer in Duitsland was zou ik denken dat er meer achter zit, met de verkiezingen in het vooruitzicht.
Maar dat is nu dus niet zo.
Vandaag?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is in Duitsland ook weer een aanslag geweest...
Die van gisteren bedoel je? Of vandaag opnieuw?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is in Duitsland ook weer een aanslag geweest...
Die van gisteren ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van gisteren bedoel je? Of vandaag opnieuw?
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gisteren.
NWS / Messteker Berlijn is 19-jarige vluchteling uit Syri
Zoiets waarschijnlijk. Lijkt me niet dat de Russen dit soort labiele gasten 'aanstuurt', dat lijkt me zeer vergezocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Ik vermoed copycat gedrag onder asielzoekers die gedreigd worden te worden uitgezet.
Hoe kan Rusland zoiets ‘aansturen ‘ ? Rusland wordt extreem overschat met dit soort dingen. Zoiets is niet te organiseren met betalingen of zo. Bovendien hebben we al veel langer dit probleem als problemen met Rusland.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:21 schreef Richestorags het volgende:
Ik begin me wel af te vragen wat hier aan de hand is. Dat er tussen de "vluchtelingen" (en veilige landers) barbaren met primitieve denkbeelden, lage IQ's en andere problematiek zitten wisten we wel.
Het gaat echter wel extreem vaak en veel los. Wat is er aan de hand?
Is er sprake van:
-Copycat?
-Aansturing door Rusland?
-Beide?
-Iets anders?
Ik vind dat we hier veel dieper in moeten duiken. Sowieso wordt het tijd voor deportatie van veilige landers, goedschiks of kwaadschiks.
Die Afghaan in Mnchen had een verblijfsvergunning. Die Saudi op de kerstmarkt ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Ik vermoed copycat gedrag onder asielzoekers die gedreigd worden te worden uitgezet.
Maar hij riep 'allah akbar', niet 'leve het patriarchaat' of 'mulhouse kegelclub on top'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik dit soort berichten met pijn in het hart tot me neem. Elke onschuldige slachtoffer is er een te veel. Maar steeds weer de reflex om het gedrag van eenlingen, die naast Moslim zoveel andere dingen zijn, te algemeniseren, is mij een doorn in het oog.
Hij kan roepen wat ie wil. De islam is meer van de miljarden die zich (dankzij de Islam) wel gedragen dan die enkelingen die zich (ondanks de Islam) misdragen. Simpele calculus.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar hij riep 'allah akbar', niet 'leve het patriarchaat' of 'mulhouse kegelclub on top'
Ik lees niks van een demonstratie, wel van een markt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Er was een demonstratie gaande op de markt in Mulhouse. Ben benieuwd wat voor demonstratie.
Nu.nlquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik lees niks van een demonstratie, wel van een markt.
Het loopt wel op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kan Rusland zoiets ‘aansturen ‘ ? Rusland wordt extreem overschat met dit soort dingen. Zoiets is niet te organiseren met betalingen of zo. Bovendien hebben we al veel langer dit probleem als problemen met Rusland.
Dit is helemaal waar. Het hoeft ook niet zo te zijn dat alle aanslagen uit de koker van Rusland komen. Ik opper alleen de mogelijkheid gezien de plotselinge toename. We zijn namelijk semi in oorlog met Rusland. Dat maakt het geen raar complot maar een mogelijkheid als je ineens een toename ziet en tegelijkertijd ook andere verstoringen van Rusland (aanvallen op infrastructuur in Noordzee, hackaanvallen, sabotagepogingen bij wapenfabrieken, moordcomplot op Rheinmetal CEO).quote:In letterlijk ieder christelijk land waar moslims binnenkwamen is met geweld, terreur, dwang, etc de bevolking geslamiseerd, verdreven, gentimideerd of vermoord.
Kijk hoe het in Egypte vandaag 800 gegaan is en nu doorgaat. In Turkije, in Syri, in Libanon, overal. Al eeuwenlang. Waarom zouden er nu rare complotten achter zitten als dit gewoon de eeuwenoude modus operandi van de Islam is? Het is niks nieuws. In Rusland gebeurd zelfs letterlijk hetzelfde, wat dat betreft zitten we juist in hetzelfde schuitje.
Kan wel zijn. Dit is wat ik lees:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:35 schreef matspontius het volgende:
Reageer nou niet op die gast!!!! Negeren die wannabe moslim 🤥
Staat hier: https://nos.nl/artikel/25(...)eekt-van-terreurdaadquote:Het Franse nieuwsmedium Le Figaro schrijft dat de verdachte een 37-jarige Algerijnse man is. Hij staat op een terreurbestrijdingslijst en moest het land verlaten.
Daarom is het ook zo jammer dat veel rechtse partijen openlijk flirten met Rusland of er zelfs onder invloed van staan. Zoals het AfD.quote:
Oh wow dat heb ik allemaal niet meegekregen. Merkel heeft echt een rampzalige erfenis achtergelatenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb ook wel gedacht dat Rusland zo’n jonge knul makkelijk kan omkopen zoiets te doen natuurlijk ja.
Beetje om zich heen steken en lekker veel knaken naar de familie terwijl hij een paar jaartjes gaat zitten. Zoiets.
Maar goed. Nu is het weer in Frankrijk. Het kan ook copycat gedrag zijn onder vluchtelingen die wraak willen nemen en boos zijn, waar dan ook over.
Ik las dat het in Duitsland sowieso onrustig is. Er zijn ook dingen die het nieuws niet halen, zoals een aanslag op een asielzoekers centrum en er was nog een moordpartij waarbij een Duitser een asielzoeker had gedood, maar dat haalt het nieuws hier weer niet zo.
Vind dit heel vergezocht wel?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb ook wel gedacht dat Rusland zo’n jonge knul makkelijk kan omkopen zoiets te doen natuurlijk ja.
Beetje om zich heen steken en lekker veel knaken naar de familie terwijl hij een paar jaartjes gaat zitten. Zoiets.
Maar goed. Nu is het weer in Frankrijk. Het kan ook copycat gedrag zijn onder vluchtelingen die wraak willen nemen en boos zijn, waar dan ook over.
Ik las dat het in Duitsland sowieso onrustig is. Er zijn ook dingen die het nieuws niet halen, zoals een aanslag op een asielzoekers centrum en er was nog een moordpartij waarbij een Duitser een asielzoeker had gedood, maar dat haalt het nieuws hier weer niet zo.
Lekker feitelijk dit 🙄 Kom eens met duidelijke bewijzen of linken naar dit soort berichten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
ahh hier is de ontkenmoslim weerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Dit is wat ik lees:
[..]
Staat hier: https://nos.nl/artikel/25(...)eekt-van-terreurdaad
Lijkt wel een soort wraak c.q. afrekening omdat hij het land moest verlaten. Mooie vent die mij kan wijsmaken dat dat iets met de Islam te maken heeft.
Bedoel je mij?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ahh hier is de ontkenmoslim weer
Dat lijkt helaas hand in hand te gaan. Wat dat betreft zijn we op het migratiedossier echt fucked in Europa.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat veel rechtse partijen openlijk flirten met Rusland of er zelfs onder invloed van staan. Zoals het AfD.
ja wie anders ik quote jou tochquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedoel je mij?Wat ontken ik dan? Het zal wel degelijk hebben plaatsgevonden. Ik zeg alleen:"ondanks de islam."
Ja, ik wil me niet aangesproken voelen. Dus meer voor de vorm.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja wie anders ik quote jou tochje zegt dat het niks met de islam te maken heeft. Dat is gewoon ontkennen gezien het alles met deze zieke religie te maken heeft.
het is in islamitische landen inderdaad een paradijsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wil me niet aangesproken voelen. Dus meer voor de vorm.
Ken je calculus? Miljarden Moslims gedragen zich correct, is het rechtvaardig om dan de Islam aan te kijken wanneer enkelen zich misdragen?
Neen Jason.
Negeren die gast - loopt je alleen maar te stangen en belachelijk te maken. Gewoon niet op reageren!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is in islamitische landen inderdaad een paradijs![]()
Leuk geprobeerd wel. Wellicht tijd voor andere maatregelen het vooral daar te laten ipv hier in het westen
Gedragen de meeste Moslims zich of misdragen de meesten zich?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef Bofjijff het volgende:
Leuk geprobeerd wel. Wellicht tijd voor andere maatregelen het vooral daar te laten ipv hier in het westen
Dat hangt ervanafquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gedragen de meeste Moslims zich of misdragen de meesten zich?
Misschien maar doen iddquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Negeren die gast - loopt je alleen maar te stangen en belachelijk te maken. Gewoon niet op reageren!
Dank je. Als je er met een oprechte blik naar zou kijken kan je niet anders dan tot dezelfde conclusie komen.quote:
De familie van de slachtoffers zal het zeker met je eens zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij kan roepen wat ie wil. De islam is meer van de miljarden die zich (dankzij de Islam) wel gedragen dan die enkelingen die zich (ondanks de Islam) misdragen. Simpele calculus.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je. Als je er met een oprechte blik naar zou kijken kan je niet anders dan tot dezelfde conclusie komen.
Ik denk juist van niet. Emotie neemt dan helaas (maar begrijpelijk) de overhand. Terwijl je bij dit soort delicate materie juist behoefte hebt aan ratio.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De familie van de slachtoffers zal het zeker met je eens zijn
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten gaan beginnen met het kaf van het koren te scheiden inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ratio voor Europa is deportatie.
De goeden, de slechten, tenzij compleet ingeburgerd het land, en het continent uit.
Gewoon alle Moslims bedoel je? Graag wat duidelijker communiceren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ratio voor Europa is deportatie.
De goeden, de slechten, tenzij compleet ingeburgerd het land, en het continent uit.
Jij mag blijven. Anders wordt het wel erg saai hierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gewoon alle Moslims bedoel je? Graag wat duidelijker communiceren.
Hiermee zeg je dus dat geen enkele moslim ingeburgerd is. Heb je dat zelf ook door?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
van mijn part wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks dat het nu vandaag de dag zo is dat we zowat dagelijks te maken hebben met barbaars geweld (of andere zieke kutzooi) uit naam van de islamitische god/profeet, blijven aanhangers van deze islamitische god/profeet f heel erg stil f proberen ze alles zo te draaien alsof zijzelf het slachtoffer van alles zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondanks dat het nu vandaag de dag zo is dat we zowat dagelijks te maken hebben met barbaars geweld (of andere zieke kutzooi) uit naam van de islamitische god/profeet, blijven aanhangers van deze islamitische god/profeet f heel erg stil f proberen ze alles zo te draaien alsof zijzelf het slachtoffer van alles zijn.
Dus oftewel; de meeste moslims misdragen zich.
Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jij als moslim wil vechten voor dit land als het oorlog is, je medelandgenoten hoger hebt zitten dan je oude landgenoten. Meewerkt met een eerlijke baan. En je aanmeld bij een christelijke kerk, ben je helemaal de kerel en mag je blijven.
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.
'Zelf-reflectie'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.
Zelfreflectie staat haaks op een eercultuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.
Ik vind dat je al onrealistisch hoog inzet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer dan dat we meedraaien in de maatschappij door de taal te spreken, netjes te werken, ons de houden aan de grondwet en belasting te betalen moet je niet eisen.
Ik denk dat dit ook is wat Nederlanders verwachten. Lijkt mij redelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet hetzelfde doen als andere gastjes hier die een agenda uitrollen over de ruggen van kersverse lijken. Maar laat ik dit zeggen: We are here to stay. Meer dan dat we meedraaien in de maatschappij door de taal te spreken, netjes te werken, ons de houden aan de grondwet en belasting te betalen moet je niet eisen.
We are here to stay Jason.
Toch is dat wat de meesten doen. Althans in mijn netwerk. Ik kijk niet alleen naar Opsporing Verzocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik vind dat je al onrealistisch hoog inzet.
Nee, as usual. Asielzoeker steekt random persoon overhoop. Niks nieuws onder de zon - het nieuwe normaal. Slaap lekker en morgen gezond weer op 🥱quote:
Ik sta er anders in. Het is nog steeds eerder uitzondering dan regel. Los daarvan laat ik mijn dag niet verpesten door dit soort vileine discrimerend gezever. Heb notabene net verse kwarteleitjes op. Aanrader! Dat wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, as usual. Asielzoeker steekt random persoon overhoop. Niks nieuws onder de zon - het nieuwe normaal. Slaap lekker en morgen gezond weer op 🥱
Doen ze goed die voorbijgangers. Mooi om te zien dat ze die Powned laxeerders op een beschaafde manier in hun hempje laten staan. Ik voel me er goed bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
´Offtopic´ maar ondertussen in NL,
[ x ]
Vochtige kadetjes nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doen ze goed die voorbijgangers. Mooi om te zien dat ze die Powned laxeerders op een beschaafde manier in hun hempje laten staan. Ik voel me er goed bij.
Ik ben er blij mee! Een stukje emancipatie waarbij je op een beschaafde manier het bloed onder iemands nagels vandaan haalt. Betere integratie bestaat niet, want als iets Hollands is, dan is het dt.quote:
Je gaat alleen maar van jezelf uit, je eigen perspectief. Net als vrijwel iedere moslim ben je niet in staat tot reflectie, laat staan zelfreflectie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort wraak c.q. afrekening omdat hij het land moest verlaten. Mooie vent die mij kan wijsmaken dat dat iets met de Islam te maken heeft.
Mag ik als homo naar binnen of ik krijg ik dan anaalkanker?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Wat een lillukke mensen zeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Wees blij dat die Moslims het niveau nog een beetje optillen. Man man man wat een "reporter".quote:
rot op met je kerk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jij als moslim wil vechten voor dit land als het oorlog is, je medelandgenoten hoger hebt zitten dan je oude landgenoten. Meewerkt met een eerlijke baan. En je aanmeld bij een christelijke kerk, ben je helemaal de kerel en mag je blijven.
Maar waarom kun je niet antwoorden als er wordt gevraagd of "homo's ook naar binnen mogen".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees blij dat die Moslims het niveau nog een beetje optillen. Man man man wat een "reporter".
Dat beweerde n van de 3 haatbaarden die kwamen spreken.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar waarom kun je niet antwoorden als er wordt gevraagd of "homo's ook naar binnen mogen".
Mogen homo's ook naar binnen Banshee? Of vind je daar iets van?
Dat lijkt me een hele normale vraag.
Het stukje over anaalkanker even weggelaten.
Nee nee. Je moet mensen die naar dit event gaan waar deze 3 sprekers komen die dit beweren een spiegel voorhouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mag ik als homo naar binnen of ik krijg ik dan anaalkanker?
Wat een niveau ook weer zeg![]()
Verder heel triest weer dit en ik kijk er niet eens meer van op en dat zegt ook wel wat.
I know, maar dan laat ik het meest kwalijke nog even wegquote:Op zondag 23 februari 2025 01:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat beweerde n van de 3 haatbaarden die kwamen spreken.
Ik ben ook niet van een kerk. Maar moslims wel, dus moeten ze kiezen voor onze kerk. Na alles wat dit land biedt is dat het minste wat je kunt vragen, naast het goed beheersen van de NLse taal ook de NL cultuur en geloof aanhangen.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
rot op met je kerk.
edi: voor de rest wel eens.
Zolang ze niet voornemens zijn daar hun gemeenschapsdaden en publique uit te voeren zijn ze net zo welkom als ieder ander die oprecht komt luisteren.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:19 schreef Mubassie het volgende:
Mogen homo's ook naar binnen Banshee?
Goedzoquote:Op zondag 23 februari 2025 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zolang ze niet voornemens zijn daar hun gemeenschapsdaden en publique uit te voeren zijn ze net zo welkom als ieder ander die oprecht komt luisteren.
Iedereen weet dat Powned niet voor waarheidsvinding gaat en mensen belachelijk maken hun core business is. Dus dat snap ik wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Blijkbaar is het voor veel moslims toch moeilijk om daar op te antwoorden.
Het onderwerp vraagt er om een kritische benadering, maar dat kun je ook op een normalere manier doen. De hele vraagstelling zelf slaat ook net nergens op. Goed, dat is hoe Powned rolt natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee nee. Je moet mensen die naar dit event gaan waar deze 3 sprekers komen die dit beweren een spiegel voorhouden.
Hij spiegelt ze precies voor wat die gasten zeggen en dat is....nogal triest ja. Wat zij zeggen.
Het is juist heel goed. Laat maar zien hoe totaal gestoord en absurd het is en maak het lekker oncomfortabel voor de bezoekers. Laat aan heel Nederland zien dat dit het event is waar mensen naartoe gaan die zich als gematigd en vredelievend opstellen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Het onderwerp vraagt er om een kritische benadering, maar dat kun je ook op een normalere manier doen. De hele vraagstelling zelf slaat ook net nergens op. Goed, dat is hoe Powned rolt natuurlijk.
Ik vind het vaak wat vreemd dat een en ander er expliciet bij moet worden vermeldt.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zolang ze niet voornemens zijn daar hun gemeenschapsdaden en publique uit te voeren zijn ze net zo welkom als ieder ander die oprecht komt luisteren.
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wat vreemd dat een en ander er expliciet bij moet worden vermeldt.
Hou jij je muil even over links. Ik ben vrij links, maar vind dit ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef LaDaDiDa het volgende:
We hebben dus zoveel asielzoekefs binnengelaten dat het een dagelijks iets is geworden.
Bizar. En bijzonder dat nu.nl hier nog niets over bericht. Ze zullen het wel warm krijgen daar met alle steekpartijen en tegelijkertijd zo extreem links modereren.
Misschien is dan eens goed om een wat minder coulant standpunt in te nemen jegens migratie en de Islam, want dat is de reden achter al dit soort aanslagen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hou jij je muil even over links. Ik ben vrij links, maar vind dit ook verschrikkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |