Waarom niet? Ik kom toch nooit buiten.quote:
Waar heb jij het nou weer over? Ik begrijp dat politiek bedrijven steeds over ruggen van onschuldige slachtoffers niet. Is ontzettend laag bij de gronds. Over lijken gaan om je agenda uit te rollen. Man man man.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat laten we dit hele continent naar de kanker gaan door die laffe wegkijkers
Oh dat woke linkse shithole met extreemlinkse deugkneuzen heeft ook weer een mening?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In POL vinden ze jou nu een racist!
Ga nou niet doen alsof rechts het holy grail is. Geert Wilders heeft met zijn grootste partij tot nu toe zeer weinig ondernomen wat betreft dit onderwerp. Twitteren kan hij als de beste, dat wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh dat woke linkse shithole met extreemlinkse deugkneuzen heeft ook weer een mening?
Die immigratiepuinhopen gaan decennia terug, dit gaat niemand 1, 2, 3 oplossen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof rechts het holy grail is. Geert Wilders heeft met zijn grootste partij tot nu toe zeer weinig ondernomen wat betreft dit onderwerp. Twitteren kan hij als de beste, dat wel.
Vast ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer een uitgeprocedeerde asielzoeker die op een drukke openbare plaats om zich heen gaat steken
Als het nu weer in Duitsland was zou ik denken dat er meer achter zit, met de verkiezingen in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:21 schreef Richestorags het volgende:
Ik begin me wel af te vragen wat hier aan de hand is. Dat er tussen de "vluchtelingen" (en veilige landers) barbaren met primitieve denkbeelden, lage IQ's en andere problematiek zitten wisten we wel.
Het gaat echter wel extreem vaak en veel los. Wat is er aan de hand?
Is er sprake van:
-Copycat?
-Aansturing door Rusland?
-Beide?
-Iets anders?
Ik vind dat we hier veel dieper in moeten duiken. Sowieso wordt het tijd voor deportatie van veilige landers, goedschiks of kwaadschiks.
Er is in Duitsland ook weer een aanslag geweest...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het nu weer in Duitsland was zou ik denken dat er meer achter zit, met de verkiezingen in het vooruitzicht.
Maar dat is nu dus niet zo.
Vandaag?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is in Duitsland ook weer een aanslag geweest...
Die van gisteren bedoel je? Of vandaag opnieuw?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is in Duitsland ook weer een aanslag geweest...
Die van gisteren ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van gisteren bedoel je? Of vandaag opnieuw?
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gisteren.
NWS / Messteker Berlijn is 19-jarige vluchteling uit Syrië
Zoiets waarschijnlijk. Lijkt me niet dat de Russen dit soort labiele gasten 'aanstuurt', dat lijkt me zeer vergezocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Ik vermoed copycat gedrag onder asielzoekers die gedreigd worden te worden uitgezet.
Hoe kan Rusland zoiets ‘aansturen ‘ ? Rusland wordt extreem overschat met dit soort dingen. Zoiets is niet te organiseren met betalingen of zo. Bovendien hebben we al veel langer dit probleem als problemen met Rusland.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:21 schreef Richestorags het volgende:
Ik begin me wel af te vragen wat hier aan de hand is. Dat er tussen de "vluchtelingen" (en veilige landers) barbaren met primitieve denkbeelden, lage IQ's en andere problematiek zitten wisten we wel.
Het gaat echter wel extreem vaak en veel los. Wat is er aan de hand?
Is er sprake van:
-Copycat?
-Aansturing door Rusland?
-Beide?
-Iets anders?
Ik vind dat we hier veel dieper in moeten duiken. Sowieso wordt het tijd voor deportatie van veilige landers, goedschiks of kwaadschiks.
Die Afghaan in München had een verblijfsvergunning. Die Saudi op de kerstmarkt ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Ik vermoed copycat gedrag onder asielzoekers die gedreigd worden te worden uitgezet.
Maar hij riep 'allah akbar', niet 'leve het patriarchaat' of 'mulhouse kegelclub on top'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik dit soort berichten met pijn in het hart tot me neem. Elke onschuldige slachtoffer is er een te veel. Maar steeds weer de reflex om het gedrag van eenlingen, die naast Moslim zoveel andere dingen zijn, te algemeniseren, is mij een doorn in het oog.²
Hij kan roepen wat ie wil. De islam is meer van de miljarden die zich (dankzij de Islam) wel gedragen dan die enkelingen die zich (ondanks de Islam) misdragen. Simpele calculus.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar hij riep 'allah akbar', niet 'leve het patriarchaat' of 'mulhouse kegelclub on top'
Ik lees niks van een demonstratie, wel van een markt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Er was een demonstratie gaande op de markt in Mulhouse. Ben benieuwd wat voor demonstratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |