SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
SideDon't follow me. I am lost too
.
Plaatje in de op is een hotel in Amsterdamquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom denk je dat ik 'm heb uitgezocht bij deze TT?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Plaatje in de op is een hotel in Amsterdam![]()
![]()
Konden jullie je weer eens niet gedragen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil ook nog een keer Zaanse huisjes zien.
* MizzezAmy noteert het op de lijstI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
O, o den BolkDon't follow me. I am lost too
.
Wie is 'jullie'?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Konden jullie je weer eens niet gedragen?![]()
Dan moet je naar Alkmaar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vanavond de MolDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy noteert het op de lijst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie is de Mol..Don't follow me. I am lost too
.
Hoeveel wil je er zien? Ik kan er wel een zooi voor je fotograferenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy noteert het op de lijst
Jullie verwijst vaak naar meer dan 1 persoon.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Konden jullie je weer eens niet gedragen?![]()
Ik wist niet dat je ook niet mag zeggen wie er vakantie heeft
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
MolbolkDon't follow me. I am lost too
.
En welke zijn dat in dit geval?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie verwijst vaak naar meer dan 1 persoon.![]()
Meestal welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie verwijst vaak naar meer dan 1 persoon.
Don't follow me. I am lost too
.
Ja, de voorkant van je hotel is geweldig, als het tenminste dat hotwl is wat ik voor ogen hebquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er zien? Ik kan er wel een zooi voor je fotograferenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kijk, nu wordt het al wat concreterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso dat @:swj zich niet kan gedragen![]()
Het juiste antwoordquote:
.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest de drama niet gevolgt![]()
Lang geleden dat ik in een hotel ben geweest.Don't follow me. I am lost too
.
Begin corona
2020..Don't follow me. I am lost too
.
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de voorkant van je hotel is geweldig, als het tenminste dat hotwl is wat ik voor ogen heb
Ik wil zo toch even roken, zal dan even wat foto's maken voor je..Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan het wel wit makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan met witte chocola voor Amy
Uw ADH vitamine Worst
Trio met Moni?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik wil @:swj wel een lesje leren![]()
![]()
De zweep erover...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik wil @:swj wel een lesje leren
.
Zie ik 'm wel voor aan jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moni kijkt toch alleen maar toe![]()
Vind het wel een geniaal ontwerp, ze moeten ook iets vergelijkbaars bouwen in Amsterdam maar dan met grachtenpandenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik wil zo toch even roken, zal dan even wat foto's maken voor je..Uw ADH vitamine Worst
'VS dreigen met uitschakelen Starlink bij mislukken van mineraaldeal met Oekraïne'Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
VS moet gewoon haar mond houden![]()
![]()
Maar foto's is toch anders dan iets met eigen ogen aanschouwenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik wil zo toch even roken, zal dan even wat foto's maken voor je..
Zeg het zequote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
VS moet gewoon haar mond houdenUw ADH vitamine Worst
Sowiesoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
VS moet gewoon haar mond houdenDon't follow me. I am lost too
.
Ik heb er nog wel een beetje mn twijfels bijquote:
Want echt niemand zag deze shitzooi aankomen hoorZe hebben het zelfs nog aangekondigd.
Trotste mama van Ambar
Wit = witquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een beetje mn twijfels bij![]()
![]()
Trump is een eerlijk man.Don't follow me. I am lost too
.
Nog steeds oorlog overigens.Don't follow me. I am lost too
.
War.
Huh...Don't follow me. I am lost too
.
Waar is het goed voor..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar foto's is toch anders dan iets met eigen ogen aanschouwen
Het restaurant / de ontbijtzaal van binnen, van buiten en het hele hotel. Wij zitten op de 7e verdieping.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart gebouw..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het restaurant / de ontbijtzaal van binnen, van buiten en het hele hotel. Wij zitten op de 7e verdieping.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het restaurant / de ontbijtzaal van binnen, van buiten en het hele hotel. Wij zitten op de 7e verdieping.mooi gebouw
Veel plezier daarSmile, it's free therapy.![]()
Dat zeg ik. Het is een van de meest gefotografeerde gebouwen uit de zaanstreek.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is een van de meest gefotografeerde gebouwen uit de zaanstreek.
Ik kom ook amper nog in de randstad.Don't follow me. I am lost too
.
Iemand hier ervaring met boeken rechtstreeks uit UK bestellen?Trotste mama van Ambar
Ik niet..Don't follow me. I am lost too
.
Ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand hier ervaring met boeken rechtstreeks uit UK bestellen?Uw ADH vitamine Worst
E boek vind ik wel handig.Don't follow me. I am lost too
.
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
![]()
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik welDaar zat ik nog aan te denken om die te posten_!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zat ik nog aan te denken om die te posten_!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ja, is wel een geweldige gevel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het restaurant / de ontbijtzaal van binnen, van buiten en het hele hotel. Wij zitten op de 7e verdieping.
Misschien toch ook maar eens een nachtje boeken daar.
Morgen graag een foto en recensie van het ontbijt
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]Mooie witte welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Alleen geen garantie dat ik maandag minder lui benquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet kunnen het is weekend![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel. Alleen geen garantie dat ik maandag minder lui ben
Dat moet idd in je aard liggenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel. Alleen geen garantie dat ik maandag minder lui benUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik welRundfunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
WTF???
Filter ingesteld op Facebook voor een bepaald jaar. Filter uitgeschakeld, maar ik zie nog steeds alleen dingen uit dat jaar.
En het erge is: dat is zowel op mijn pc als op mijn telefoon!![]()
Misschien zijn er alleen in dat jaar dingen gepost?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
WTF???
Filter ingesteld op Facebook voor een bepaald jaar. Filter uitgeschakeld, maar ik zie nog steeds alleen dingen uit dat jaar.
En het erge is: dat is zowel op mijn pc als op mijn telefoon!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Tevens "Facebook"? Heb je de desinfectiegel al klaar staan?
Beter schakel je heel Facebook uitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
WTF???
En het erge is: dat is zowel op mijn pc als op mijn telefoon!![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens "Facebook"? Heb je de desinfectiegel al klaar staan?![]()
![]()
![]()
![]()
Na een paar jaar ingelogd op facebook en begrijp er geen drol meer van, net alsof je in de middeleeuwen in slaap ben gevallen en dan nu wakker word
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb in de jaren erna wel dingen gepost, ja. Heel veel zelfs, veel van Mini-ToT enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zijn er alleen in dat jaar dingen gepost?![]()
Oh je eigen profiel, dat had ik even niet meegekregenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren erna wel dingen gepost, ja. Heel veel zelfs, veel van Mini-ToT enzo.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan heb je teveel gelei gegetenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig is mijn eigen shit niet zo vaag![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is wel een geweldige gevel.
Misschien toch ook maar eens een nachtje boeken daar.
Morgen graag een foto en recensie van het ontbijt
Hotel vanuit een betere hoek, de andere kant en het stadhuis van Zaandam wat tevens het treinstation is. Twee keer struikelen vanuit het station en je ligt in de lobby van het hotel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooie huizen en mooie molensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hotel vanuit een betere hoek, de andere kant en het stadhuis van Zaandam wat tevens het treinstation is. Twee keer struikelen vanuit het station en je ligt in de lobby van het hotel.![]()
En busladingen toeristen toen ik er was.
Zaanse Schans verderop is pas busladingen toeristenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooie huizen en mooie molens![]()
En busladingen toeristen toen ik er was.Uw ADH vitamine Worst
Ja busladingen vol bij de Zaanse Schans.. en dan zeiden ze in een winkel dat het die dag nog meeviel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zaanse Schans verderop is pas busladingen toeristen
Treinstation en stadhuis in een, een bijzondere combinatiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hotel vanuit een betere hoek, de andere kant en het stadhuis van Zaandam wat tevens het treinstation is. Twee keer struikelen vanuit het station en je ligt in de lobby van het hotel.
En ik zie een McDonald's tegenover het hotel, dus ik kan altijd nog het ontbijt skippen en een big tasty halen
(ik heb vaak geen zin om vroeg op te staan voor het ontbijt)
McMuffinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Treinstation en stadhuis in een, een bijzondere combinatie
En ik zie een McDonald's tegenover het hotel, dus ik kan altijd nog het ontbijt skippen en een big tasty halen
![]()
![]()
Ik ga dan liever naar een lokale koffietentje, dan proef je nog wat nieuwsUw ADH vitamine Worst
Jah is ook wel zo hoor!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dan liever naar een lokale koffietentje, dan proef je nog wat nieuws
Ik mag graag lunchen bij een cafeetje ofzo (ontbijt skip ik meestal)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gisteren nog gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
En support the locals natuurlijk
Trotste mama van Ambar
Ja maar voor de lunch kan je dan nog ontbijtenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
S avonds eet ik liever warm wel![]()
![]()
Pannekoeken, toast, croissants en pap zijn warmquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
S avonds eet ik liever warm wel
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo 2 paar schoenen gekocht dus kan weer even vooruit. Nu weer pokke eind met de trein.:')![]()
Lekker 's avonds ontbijten dusquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pannekoeken, toast, croissants en pap zijn warm![]()
![]()
Als je een goeie maaltijd kunt waarderen dan is dit een aanraderquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Treinstation en stadhuis in een, een bijzondere combinatie
https://maps.app.goo.gl/vCbjy8gHVrmcX2c79
Bife de lomo
Je kan die dingen tegenwoordig ook online kopen hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo 2 paar schoenen gekocht dus kan weer even vooruit. Nu weer pokke eind met de trein.![]()
![]()
Wat voor schoenen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo 2 paar schoenen gekocht dus kan weer even vooruit. Nu weer pokke eind met de trein.Ik heb er één en ik ben er trots op
Raad ik ten zeerste af. Ik heb altijd Brooks, maar ik koop ze pas als ik ze heb gepast in de winkel. Eén keer de fout gemaakt om een paar te bestellen via internet, maar die zaten voor geen meter.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan die dingen tegenwoordig ook online kopen heIk heb er één en ik ben er trots op
Veel slechte reviews ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een goeie maaltijd kunt waarderen dan is dit een aanrader
https://maps.app.goo.gl/vCbjy8gHVrmcX2c79
Bife de lomo![]()
![]()
Kon je die dingen dan maar terugsturen hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Raad ik ten zeerste af. Ik heb altijd Brooks, maar ik koop ze pas als ik ze heb gepast in de winkel. Eén keer de fout gemaakt om een paar te bestellen via internet, maar die zaten voor geen meter.![]()
![]()
Ik raad in de winkel kopen ter strengste af. Maat 37 staat altijd in het display en is altijd opgerekt. En ze hebben vaak niet eens nog een maat 37 staanTrotste mama van Ambar
Misschien moet ik eens maat 37 proberenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raad in de winkel kopen ter strengste af. Maat 37 staat altijd in het display en is altijd opgerekt. En ze hebben vaak niet eens nog een maat 37 staan![]()
![]()
Ik heb er regelmatig gegeten en hij is gewoon goed hoor. Niks kan tippen aan los Angus in Landsmeer, maar ik heb hier ook echt niet over te klagen. As we sprak ga ik er zo heen om te dineren.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar winkelen is ook wel een leuke bezigheid voor zaterdagquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan die dingen tegenwoordig ook online kopen heZwarte sneakers want maar 25 euroquote:
En leren schoenen ook afgeprijsd waarmee ik voorlopig weer vooruit kan:')![]()
Na, voor off road in het bos waren ze goed, maar ik kreeg er stijve enkels in. Ik heb soepele schoenen nodig.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kon je die dingen dan maar terugsturen heIk heb er één en ik ben er trots op
Nou geniet ervan!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er regelmatig gegeten en hij is gewoon goed hoor. Niks kan tippen aan los Angus in Landsmeer, maar ik heb hier ook echt niet over te klagen. As we sprak ga ik er zo heen om te dineren.![]()
![]()
Maar je weet waarvoor je de reis doet!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo 2 paar schoenen gekocht dus kan weer even vooruit. Nu weer pokke eind met de trein.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je weet waarvoor je de reis doet!
:')![]()
Will doquote:
Ik bak vanavond wel een fietsband op. Zelfde idee en stuk goedkoperTrotste mama van Ambar
Tja. Ik heb geen kookgelegenheid in de hotelkamer, dus moet ik maar naar de Argentijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bak vanavond wel een fietsband op. Zelfde idee en stuk goedkoperIk heb er één en ik ben er trots op
Mag niet klagen. Wel mijn nek nog naar de gadver, maar verder prima. Ik ga maar eens koken. Fijna avondquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh das minder van je nekquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Wel mijn nek nog naar de gadver, maar verder prima. Ik ga maar eens koken. Fijna avondKookse en eet smakelijk!
![]()
![]()
BlokjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
.
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Even Chris Hanson kijken
Man man wat een kansarme figuren komen daar op af:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zo'n sting operation waar mannen afkomen die seks willen met een minderjarige. Maar die komen dus Chris Hansen tegen die een stevig woordje met ze heeft.quote::')![]()
Misschien toch beter van niet:quote:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo'n sting operation waar mannen afkomen die seks willen met een minderjarige. Maar die komen dus Chris Hansen tegen die een stevig woordje met ze heeft.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hmmz... ik ga wel weer gewoon lui doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien toch beter van niet:
[..]![]()
![]()
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz... ik ga wel weer gewoon lui doen
Wilde zoveel dingen doen vandaag, maar er is nog maar weinig gebeurd
![]()
Lekker chillenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde zoveel dingen doen vandaag, maar er is nog maar weinig gebeurd
P youtube?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo'n sting operation waar mannen afkomen die seks willen met een minderjarige. Maar die komen dus Chris Hansen tegen die een stevig woordje met ze heeft.Trust nobody![]()
Ja, zo moet ik dat gewoon zien.quote:
Maar voelt niet helemaal goed met nog een la ge to do list. Maar goed morgen nog een dag.
Ik heb al boodschappen gedaan en 11k stappen gelopen (door de regen ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde zoveel dingen doen vandaag, maar er is nog maar weinig gebeurd)
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en gedeelte is gratis en een deel achter betaalmuur. Maar ik kijk alleen de gratis delenquote::')![]()
In het walhallaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yooo waar ben jij dan![]()
Wauwquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het restaurant / de ontbijtzaal van binnen, van buiten en het hele hotel. Wij zitten op de 7e verdieping.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WArom n hartig woordje?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en gedeelte is gratis en een deel achter betaalmuur. Maar ik kijk alleen de gratis delenTrust nobody![]()
Hou op! Nu voel ik me nog luierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaan en 11k stappen gelopen (door de regen ook nog)
Maar ik heb gister al mn boodschappen gedaan en 10k stappen gezet
Zo nog even een was en vaat en dan heb ik mn dag weer goed besteed
![]()
Omdat ze iets illegaals doen?quote:
Daarna worden ze opgepakt door de politie:')![]()
Ik ga wel wegquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou op! Nu voel ik me nog luier
Zo nog even een was en vaat en dan heb ik mn dag weer goed besteed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ze iets illegaals doen?
Daarna worden ze opgepakt door de politie
Ik bedoelde idd meer van.. Waarom worden zw niet opgepakt?Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
7683 stappen hierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou op! Nu voel ik me nog luier
Zo nog even een was en vaat en dan heb ik mn dag weer goed besteed
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga wel weg![]()
Nee, niet gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!quote:![]()
Paar keer de trein heen en weer en je hebt de 10k ook
Ja gaaf he? Als mensen weg willen zoeken ze het vaak aan de andere kant van het land of buitenland, maar ze zien niet wat voor gaafs hun eigen regio eigenlijk te bieden heeft. Heel blij dat ik hier gereserveerd hebquote:
Kloptquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Als mensen weg willen zoeken ze het vaak aan de andere kant van het land of buitenland, maar ze zien niet wat voor gaafs hun eigen regio eigenlijk te bieden heeft. Heel blij dat ik hier gereserveerd heb![]()
Vind ik ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even Chris Hanson kijken
Man man wat een kansarme figuren komen daar op af![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Natuurlijk heb je ook hier weer een bolk vanquote:
Is het z’n dochter?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:40 schreef HappyCharly het volgende:
Een man van 32 die met n meise van 13 praat...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Tijd voor friet met stoofvlees.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Waar praten ze over?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:40 schreef HappyCharly het volgende:
Een man van 32 die met n meise van 13 praat...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik krijg lasagnaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Tijd voor friet met stoofvlees.
![]()
ToT heeft overal een Bolk van.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] ToT heeft overal een Bolk van.
Ook van mezelf!![]()
![]()
Kan ook wel twee paracetamol gebruikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
*geeftquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
Kan ook wel twee paracetamol gebruikenTrust nobody![]()
Chili als toetje, het is weer eens wat andersquote:
Veel oefenenquote:
Maar heb geloof ik al 2 jaar geen softijsje meer gehad.![]()
Vind die altijd zo lekker, met discodip
Krijg je van mij wel een ijsje, met dipquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel oefenen
Vind die altijd zo lekker, met discodip![]()
![]()
Jaaa ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel oefenen
Vind die altijd zo lekker, met discodipWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kijk nu Big little lies, wist het al van Walk the line, maar Reese Witherspoon (spoon @JustinK) is toch best een goede actrice toch. Net geen Margot Robbie, maar scheelt weinig.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijg je van mij wel een ijsje, met dipmag ik ook in dat ijsje bijten?
Wie doet dat nouquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]mag ik ook in dat ijsje bijten?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kijk nu Big little lies, wist het al van Walk the line, maar Reese Witherspoon (spoon @:JustinK) is toch best een goede actrice toch. Net geen Margot Robbie, maar scheelt weinig.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Adams Applesquote:
Had er nog niet eerder van gehoord:')![]()
![]()
.
Klinkt als gay pr0n.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Adams Apples
Had er nog niet eerder van gehoord![]()
Meerdere mensen denk ik wel?quote:
In een softijsje misschien niet, maar waterijsje en cornetto enzo wel toch?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Cornettoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meerdere mensen denk ik wel?
In een softijsje misschien niet, maar waterijsje en cornetto enzo wel toch?
Hmm nee, zegt mij ook niets eigenlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Adams Apples
Had er nog niet eerder van gehoordI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Is dat sushi?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Niet verkeerd!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor saus op de biefstuk?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: