SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
SideDon't follow me. I am lost too
.
Plaatje in de op is een hotel in Amsterdamquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom denk je dat ik 'm heb uitgezocht bij deze TT?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Plaatje in de op is een hotel in Amsterdam![]()
![]()
Konden jullie je weer eens niet gedragen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil ook nog een keer Zaanse huisjes zien.
* MizzezAmy noteert het op de lijstI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
O, o den BolkDon't follow me. I am lost too
.
Wie is 'jullie'?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Konden jullie je weer eens niet gedragen?![]()
Dan moet je naar Alkmaar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vanavond de MolDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy noteert het op de lijst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie is de Mol..Don't follow me. I am lost too
.
Hoeveel wil je er zien? Ik kan er wel een zooi voor je fotograferenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy noteert het op de lijst
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jullie verwijst vaak naar meer dan 1 persoon.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Konden jullie je weer eens niet gedragen?![]()
Ik wist niet dat je ook niet mag zeggen wie er vakantie heeft
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
MolbolkDon't follow me. I am lost too
.
En welke zijn dat in dit geval?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie verwijst vaak naar meer dan 1 persoon.![]()
Meestal welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie verwijst vaak naar meer dan 1 persoon.
Don't follow me. I am lost too
.
Ja, de voorkant van je hotel is geweldig, als het tenminste dat hotwl is wat ik voor ogen hebquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er zien? Ik kan er wel een zooi voor je fotograferenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kijk, nu wordt het al wat concreterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso dat @:swj zich niet kan gedragen![]()
Het juiste antwoordquote:
.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest de drama niet gevolgt![]()
Lang geleden dat ik in een hotel ben geweest.Don't follow me. I am lost too
.
Begin corona
2020..Don't follow me. I am lost too
.
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de voorkant van je hotel is geweldig, als het tenminste dat hotwl is wat ik voor ogen heb
Ik wil zo toch even roken, zal dan even wat foto's maken voor je..Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan het wel wit makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan met witte chocola voor Amy
Uw ADH vitamine Worst
Trio met Moni?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik wil @:swj wel een lesje leren![]()
![]()
De zweep erover...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik wil @:swj wel een lesje leren
.
Zie ik 'm wel voor aan jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moni kijkt toch alleen maar toe![]()
Vind het wel een geniaal ontwerp, ze moeten ook iets vergelijkbaars bouwen in Amsterdam maar dan met grachtenpandenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik wil zo toch even roken, zal dan even wat foto's maken voor je..Uw ADH vitamine Worst
'VS dreigen met uitschakelen Starlink bij mislukken van mineraaldeal met Oekraïne'Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
VS moet gewoon haar mond houden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: