SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Dr. SleeeeepDon't follow me. I am lost too
.
Ja, ik heb maar een stukje op hoorquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2025 13:12:03 ]![]()
Dan ben jij toch mij nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had deze TT absoluut niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We kunnen raden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Just to be sure
Daarom benieuwd wie jij wasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bitter?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar een stukje op hoorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oh. Oké.quote:
Dan gaan we over wat anders pratenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welke serie lees je?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Boek 1 van de series uitgelezen.Trust nobody![]()
Een zure oma? AKA Granny smith?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, opzich wel voor een keertje, maar geef mij maar gewoon een appelI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Even mijn handen warmen...Don't follow me. I am lost too
.
The invisible library.quote:
Echter heb ik de overige 7 delen nog niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Typen is vervelend..Don't follow me. I am lost too
.
Jaaaaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een zure oma? AKA Granny smith?![]()
![]()
Komt omdat het onzichtbaar isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The invisible library.
Echter heb ik de overige 7 delen nog niet.![]()
Oh.. die gaan er vast komenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The invisible library.
Echter heb ik de overige 7 delen nog niet.
Trust nobody![]()
Ik heb liever een roze damequote:
Of een gouden heerlijkheid! Maar die zie je nog maar weinigI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jonagold blijft ook topquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb liever een roze dame
Of een gouden heerlijkheid! Maar die zie je nog maar weinig![]()
ken het niet. Is het wat tot nu toe?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The invisible library.
Echter heb ik de overige 7 delen nog niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Elstar ook wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jonagold blijft ook top
En goudrenet voor de baksels
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Eensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elstar ook wel.
En goudrenet voor de bakselsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Paar klikken in een online boekenwinkel en ik heb ze, maar ik heb gisteren net 3 nieuwe boeken gekocht. Dus even wachtenquote:Trotste mama van Ambar
In wil nog een keer die rode appels
Had heel lang zo'n appelboom in mn bol winkelmandje liggen, maar die is niet meer leverbaarI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik vind het eerste deel een leuk boek. Binnen 30 blz wist je de context en vanaf pagina 1 actie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ken het niet. Is het wat tot nu toe?Trotste mama van Ambar
Die grote rode?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
In wil nog een keer die rode appels
Had heel lang zo'n appelboom in mn bol winkelmandje liggen, maar die is niet meer leverbaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, volgens mij gewoon een rode appelsoortquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ieuw
Beetje eng
Is dat n kruising met iets anders?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oooh ken ik nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schrik beetje vquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon een rode appelsoortTrust nobody![]()
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ben wel benieuwd hoe die smaakt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
Of minder.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Anders even bloedonderzoek doen.quote:
Je bent veel moe..Don't follow me. I am lost too
.
Niet naar wortel?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel
Wel gewoon naar appel![]()
Zoet hoop ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel
Wel gewoon naar appelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet verkeerd!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ook!
En een beetje naar aardbei![]()
quote:De roodvlezige appel ‘Baya® Marisa’ is een heerlijke appel vol vitaminen en anti-oxidanten! Deze unieke appel heeft rood vruchtvlees en een heerlijk zoete, licht zure, aromatische smaakI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Vandaag is rood...Don't follow me. I am lost too
.
Alles is primaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Anders even bloedonderzoek doen.
Je bent veel moe..
Trust nobody![]()
Dat is mooiquote:
.
heel mooi..Don't follow me. I am lost too
.
13:37
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
13.38..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Inmiddels .39quote:
.
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
hoiquote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
.
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is niks grofs aan. Gvd staat voor Graag Voor DJMOquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Uhuquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is niks grofs aan. Gvd staat voor Graag Voor DJMO![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
Oh ik dacht graaf van DJMOquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is niks grofs aan. Gvd staat voor Graag Voor DJMOWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ik een Amie!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:07 schreef JustinK het volgende:
Ik ben niet gek ik ben een Justie [ afbeelding ]
Die te lui is om op zoek te gaan naar crazy smilies
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik een Amie!
Die te lui is om op zoek te gaan naar crazy smilies![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hee Killem!! een van de aardigste users hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kom maar met me viben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Herinnering:
Bans worden niet besproken. Gebanden worden niet getagd. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
Mocht dit niet helemaal duidelijk zijn: je weet de weg naar ONZ-FB.
Kusjes, SwJF.K.A. SuperwormJim![]()
Nederland we gaan thunderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Opposites thunderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik eet .Don't follow me. I am lost too
.
Watskeburt vieze freddy alsof je dat niet wist en ik drink tot de motherfucking fles leeg is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een Bounty.Don't follow me. I am lost too
.
Bah vies kokosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De eerste drie albums van DJvT waren geniaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Watskeburt vieze freddy alsof je dat niet wist en ik drink tot de motherfucking fles leeg is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Voor alle vrouwen en chickies van jouwert tot maastrichieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn er veelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor alle vrouwen en chickies van jouwert tot maastrichieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze donkere jongen komt zo hardquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste drie albums van DJvT waren geniaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2273 / +21 / +12 / 10785 / 11315
2. KillemWieft / 859 / +18 / +50 / 575 / 861
3. Dr.Mikey / 715 / +17 / +32 / 1136 / 1442
4. maily / 670 / +18 / +7 / 3145 / 3302
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 489 / +17 / +40 / 1071 / 1275
8. sp3c / 428 / +26 / +16 / 731 / 881
9. DJMO / 402 / +1 / +0 / 901 / 1136
10. kree / 364 / +47 / +0 / 1599 / 1843
11. HappyCharly / 270 / +9 / +34 / 1829 / 2046
12. Bally-b / 269 / +1 / +16 / 140 / 211
13. RedShoe / 241 / +9 / +19 / 4062 / 4229
14. Grotetijd / 226 / +31 / +4 / 2087 / 2293
15. Lovely / 221 / +3 / +1 / 2588 / 2825
16. Aapje30 / 213 / +0 / +5 / 1775 / 1906
17. mario390 / 203 / +1 / +0 / 434 / 532
18. Sally / 193 / +15 / +0 / 404 / 507
19. AardappelSchotel / 184 / +6 / +0 / 2450 / 2645
20. ToT / 176 / +6 / +8 / 3044 / 3207SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
.
Kerk!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze donkere jongen komt zo hardProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar ga je heenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze donkere jongen komt zo hardWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hangt er vanaf van waar de ander isquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij nog van die potjes met zo wekdingel erop van voor de oorlog. Weetje wat ik laatst zag op de overloop hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weckpottenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij nog van die potjes met zo wekdingel erop van voor de oorlog. Weetje wat ik laatst zag op de overloop hier.
Aan me lijfThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn papa maakt daar jam in.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een neger. Zo’n hele grote. Een zwartjoekel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij nog van die potjes met zo wekdingel erop van voor de oorlog. Weetje wat ik laatst zag op de overloop hier.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo een dikke die heel veel eet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een neger. Zo’n hele grote. Een zwartjoekel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De poezen zijn weer op jacht.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een neger. Zo’n hele grote. Een zwartjoekel.![]()
Hoog niveau..Don't follow me. I am lost too
.
Moet weer eens die albums gaan luisteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een dikke die heel veel eet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoe is het daar?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schat wat is je pingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jou bil is een krokodilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat z'n gangetje, net Mini-ToT naar 1 van z'n vriendinnetjes gebracht. Ik WAS van plan om naar de sportzaal te gaan, maar ik kak ff compleet in hier.quote:
En hoestie daar?![]()
![]()
Hap hap hapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kitten hangt met de iPad in de stoel en ik hang op de bank.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, net Mini-ToT naar 1 van z'n vriendinnetjes gebracht. Ik WAS van plan om naar de sportzaal te gaan, maar ik kak ff compleet in hier.
En hoestie daar?
Kater is naar z’n ouders.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yellow clawThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo heeft de kitten een iPad?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten hangt met de iPad in de stoel en ik hang op de bank.
Kater is naar z’n ouders.
En wat doettie ermee?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Werkstuk maken over atletiekquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoezo heeft de kitten een iPad?
En wat doettie ermee?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Makes sensequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BbDon't follow me. I am lost too
.
En boos zijn op word omdat dingen verspringen.quote:
Gewoon een pc gebruiken!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En boos zijn op word omdat dingen verspringen.![]()
![]()
Ik ken die frustratie welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En boos zijn op word omdat dingen verspringen.
Mag ook. Maar ze zit liever hier. Ik vind het primaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ze leren het op school niet echt. Heb ik het idee.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En de ene versie van Word is ook de ander niet. Moet zeggen dat deze wel erg irritant is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind het sinds 1995 gewoon steeds kutter worden!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
En de ene versie van Word is ook de ander niet. Moet zeggen dat deze wel erg irritant is.![]()
![]()
Ja, das ook wel een beetje de tendens in mijn levenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het sinds 1995 gewoon steeds kutter worden!
Ja… klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het sinds 1995 gewoon steeds kutter worden!
Dingen die eerst op een bepaalde manier werkten, werken nu niet of anders. Opties zijn weg of verplaatst. Wil je even snel wat doen, zit je ineens kei lang te kutten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, das ook wel een beetje de tendens in mijn leven![]()
![]()
![]()
Word moet weer worden zoals in 1995.
Vies weer wel.Don't follow me. I am lost too
.
Vroeger moest software nog een beetje instinctief werken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… klopt.
Dingen die eerst op een bepaalde manier werkten, werken nu niet of anders. Opties zijn weg of verplaatst. Wil je even snel wat doen, zit je ineens kei lang te kutten.
Tegenwoordig zijn die "apps" zoals ze ineens heten dat vaak absoluut niet meer!![]()
![]()
Niet helemaal waar hoor, ging toen net naar het voortgezet onderwijsquote:
Pas na je 40ste begint de aftakeling toch?
Whehe zoiets!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor, ging toen net naar het voortgezet onderwijs
Pas na je 40ste begint de aftakeling toch?![]()
![]()
En na je 50e ga je stukje bij beetje kapot..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pas na je 40ste begint de aftakeling toch?Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit jaar word ik 42! Mooiste leeftijd ooit!![]()
![]()
Die begint al bij je geboortequote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pas na je 40ste begint de aftakeling toch?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aluhoed..Don't follow me. I am lost too
.
Het antwoord op ALLE vragen!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit jaar word ik 42! Mooiste leeftijd ooit!
Het orakelDon't follow me. I am lost too
.
Toch de kachel maar weer aan.Don't follow me. I am lost too
.
Ja, nou ja...Don't follow me. I am lost too
.
Wanneeer is de grote dag?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit jaar word ik 42! Mooiste leeftijd ooit!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor LEGO. Doei iPad.
Maar het zuchten gaat doorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Big funDon't follow me. I am lost too
.
Met sint juttemis!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dure grap anders elk jaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
Voordeel is dat je eeuwig kunt doen alsof je jong bent
Zoals wel meer hier![]()
![]()
SleepDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Ik vermaak me wel vandaag #toeristineigenstadIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:17 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermaak me wel vandaag #toeristineigenstad![]()
![]()
Waarom ben je dan in een hotel als je in eigenstad bent?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:17 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermaak me wel vandaag #toeristineigenstadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks even de spa en welness bekijken en een tafel reserveren bij de Argentijn.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met sint juttemis!O ben je iets voor mij jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er hier een spa en welness is en er een ligbad is in de kamer. Dat heb ik thuis niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in een hotel als je in eigenstad bent?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat er hier een spa en welness is en er een ligbad is in de kamer. Dat heb ik thuis niet.goede reden
Welk hotel ben jequote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:17 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermaak me wel vandaag #toeristineigenstadTrust nobody![]()
Jammer is dat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat er hier een spa en welness is en er een ligbad is in de kamer. Dat heb ik thuis niet.Don't follow me. I am lost too
.
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Intell Hotel Zaandam. Een van de meest gefotografeerde gebouwen uit de zaanstreekquote:
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Okquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Intell Hotel Zaandam. Een van de meest gefotografeerde gebouwen uit de zaanstreekTrust nobody![]()
![]()
.
![]()
.
Als je het van buiten ziet dan kun je nauwelijks vermoeden wat je binnen aantreft
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: