Is het ook, 3 flesjes dus alleen. Maar het is dus meer een klein borreltje dan een feestje denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:45 schreef tassie127 het volgende: [..] Dat snap ik maar er zijn er meerdere die bier drinken dus 2 blikjes is dan toch wat karig. Maar ze Moeten het er maar mee doen!
Inderdaad. Ach het is ze gegund en die hapjes zien er lekker uit!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is het ook, 3 flesjes dus alleen. Maar het is dus meer een klein borreltje dan een feestje denk ik.
als er 1 geloof is wat zuipt zijn het wel de katholiekenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien iets te maken met een geloof?
Hij is katholiek hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem op de een of andere manier ook geen drinkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee gewoon een vraag, ik let eigenlijk nooit op hem met een feestje
zie nog behoorlijke bodems in de flessenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn genoeg mensen die geen alcohol drinken
Staat me vaag bij dat hij eens iets had verteld dat hij eens heel erg dronken was geweest en erge black-out / slechte ervaring had en toen had besloten nooit meer alcohol te drinken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is katholiek. Die mogen gewoon zuipen. De beste bieren werden gemaakt door monniken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kachellam zijn in een RLS kan ik ook niet echt aanbevelenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn genoeg mensen die geen alcohol drinken
Ik had het over Mattie specifiek maar ook dat er genoeg mensen zijn die geen alcohol drinkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
zie nog behoorlijke bodems in de flessen
was dat niet jordyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Staat me vaag bij dat hij eens iets had verteld dat hij eens heel erg dronken was geweest en erge black-out / slechte ervaring had en toen had besloten nooit meer alcohol te drinken.
Maar niet meer zeker, misschien was het iemand anders of was het een heel ander verhaal
Haha precies. Hoe graag ik ook een feestje zie, ik snap dat wel als er net een persbericht over zoiets vanuit RTL is geweest lol.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik dit artikel las vandaag was geen feestje.
https://www.geenstijl.nl/(...)en-tot-ze-vreemdgaan
Je kan niet vandaag met een persbericht komen en het risico op gezichtsverlies nemen met een Jordy of anderen die na 8 bier de boel nog even opschudden
Snap ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kachellam zijn in een RLS kan ik ook niet echt aanbevelen
nee hij heeft aangegeven al een aantal jaar niet meer te drinken omdat hij er klaar mee was.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem op de een of andere manier ook geen drinker
Volgens mij heeft het ook niets met geloof te maken
Milena krijgt nog wel een keer wat ze verdientquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:54 schreef tassie127 het volgende:
Milena toch even een sneertje : op een liefdevolle week zonder het opdrinken van andermans drankje …
Ik begrijp het welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee hij heeft aangegeven al een aantal jaar niet meer te drinken omdat hij er klaar mee was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Ze is echt zoooooo vermoeiend en die stem en ze voelt zich weer helemaal heppiedepeppie, vind het moeilijk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
arggghhhhhhhhhhh MILENA zwijg toch
"Ik ga morgen met Matti de toiletten poetsen. Dat moet, dat ik dat samen met hem doe, want anders ""DOET HIJ ALSOF"" hij poetst"
Als Milena zo blijft tetteren en Keanu gaat zeveren, dan is de lol er wel vanaf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
arggghhhhhhhhhhh MILENA zwijg toch
"Ik ga morgen met Matti de toiletten poetsen. Dat moet, dat ik dat samen met hem doe, want anders ""DOET HIJ ALSOF"" hij poetst"
En dat dus, maar nu het hoogste woordquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:03 schreef Puzzie het volgende:
Een kuisschema maken
Milena gaat morgen kuisen , want Mattie bla bla
Ik zie Milena nooit iets doen behalve op bed of op de bank hangen![]()
[ afbeelding ]
Ongelofelijk die vrouwquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dat dus, maar nu het hoogste woord
Het is ook nog geen morgen… oh wachtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:03 schreef Puzzie het volgende:
Een kuisschema maken
Milena gaat morgen kuisen , want Mattie bla bla
Ik zie Milena nooit iets doen behalve op bed of op de bank hangen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het allesbehalve saai momenteel. Voorheen lagen er een paar in de boudoir, een paar andere in de suite, nog een paar in de slaapkamer en dan een paar aan het koken. En iedereen liep/lag alleen maar te roddelen en te miepen en stiekem te proberen slapen. Dat was pas saaiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt wel saai zo met een kleiner clubje. Tijd om de dynamiek wat op te schudden, bring in Jeffrey.Of doe wat anders. Worden anders lange weken tot april.
Van mij mogen er wel twee naar de PR en de sleutel weggooienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind het allesbehalve saai momenteel. Voorheen lagen er een paar in de boudoir, een paar andere in de suite, nog een paar in de slaapkamer en dan een paar aan het koken. En iedereen liep/lag alleen maar te roddelen en te miepen en stiekem te proberen slapen.
Over Elsa gesproken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
oooh, de laatste woorden van Elsa (wees lief voor elkaar) worden herhaald.
Dit vind ik juist saaier worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind het allesbehalve saai momenteel. Voorheen lagen er een paar in de boudoir, een paar andere in de suite, nog een paar in de slaapkamer en dan een paar aan het koken. En iedereen liep/lag alleen maar te roddelen en te miepen en stiekem te proberen slapen.
goh, welke 2 zou je bedoelen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Van mij mogen er wel twee naar de PR en de sleutel weggooien
Dat doet ze altijd bij nieuwe dingen, 1 dag duurt dat meestalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dat dus, maar nu het hoogste woord
Dat mag. Ik kijk liever naar positieve vibes en jolijt, dan naar constant gezeur en geklaag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit vind ik juist saaier worden.
Trouwens, Jeff zou zomaar eens deel uit kunnen maken van de verleidingen. Jeffrey terughalen als bewoner of niet, en dat aanbieden aan Jolien....
😇😇quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
goh, welke 2 zou je bedoelen?![]()
![]()
Jolien heeft daar trouwens een uurtje geleden op geantwoord, want zowel haar eigen team als de andere teams hadden dergelijk scenario voor haar bedacht als mogelijke verleiding. En ze zei heel gedecideerd dat ze een dergelijk aanbod zou weigeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Trouwens, Jeff zou zomaar eens deel uit kunnen maken van de verleidingen. Jeffrey terughalen als bewoner of niet, en dat aanbieden aan Jolien....
quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn keuze ook niet, maar t schud de boel wel lekker op qua geld.
Weer? Het is hem tot nu toe niet gelukt, ja wat schelden, meer niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:20 schreef Droopie het volgende:
Weltrusten allemaal
Hopelijk gaat het morgen weer businnes as usual worden.
Hoop dat Jordy weer Sharlena even tot de orde roept.
Denk toch ombouwen want de meeste bewoners weten inmiddels waar het is en zouden dat zeker opmerken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:25 schreef tassie127 het volgende:
Wat ik me afvraag. Die podcast studio is elke week hetzelfde, zelfs als het in diezelfde week word gebruikt als vogelhuisjes bouw studio of een rommelzolder met persoonlijke spullen. Bouwen ze dat ding nou 2 a 3 keer per week om of zouden ze gewoon 2 van die keten hebben die ze steeds van plaats wisselen ( 1 podcast keet en een wekelijks om te bouwen keer tot atelier, ziekenboeg, rommelzolder etc.)
Nee bouwen ze elke keer weer om.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:25 schreef tassie127 het volgende:
Wat ik me afvraag. Die podcast studio is elke week hetzelfde, zelfs als het in diezelfde week word gebruikt als vogelhuisjes bouw studio of een rommelzolder met persoonlijke spullen. Bouwen ze dat ding nou 2 a 3 keer per week om of zouden ze gewoon 2 van die keten hebben die ze steeds van plaats wisselen ( 1 podcast keet en een wekelijks om te bouwen keer tot atelier, ziekenboeg, rommelzolder etc.)
Ja maar als ze 2 identieke keten hebben zouden ze die gewoon kunnen verplaatsen en verwisselen indien nodig. Kunnen toch niet elke week dat ding ombouwen en weer terug bouwen en weer ombouwen? Lijkt me dan logischer om 2 dezelfde wagens te hebben die steeds omgewisseld worden. Goedkoper ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Denk toch ombouwen want de meeste bewoners weten inmiddels waar het is en zouden dat zeker opmerken.
Nee zijn geen wagens, is steeds dezelfde ruimte waar vorig jaar ook telkens iets anders was, de pizzeria, café, kasteel etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar als ze 2 identieke keten hebben zouden ze die gewoon kunnen verplaatsen en verwisselen indien nodig. Kunnen toch niet elke week dat ding ombouwen en weer terug bouwen en weer ombouwen? Lijkt me dan logischer om 2 dezelfde wagens te hebben die steeds omgewisseld worden. Goedkoper ook
Vorig seizoen is het veel omgebouwd, van kasteel naar kroeg en supermarkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar als ze 2 identieke keten hebben zouden ze die gewoon kunnen verplaatsen en verwisselen indien nodig. Kunnen toch niet elke week dat ding ombouwen en weer terug bouwen en weer ombouwen? Lijkt me dan logischer om 2 dezelfde wagens te hebben die steeds omgewisseld worden. Goedkoper ook
Ja dat snap ik dat die op dezelfde plaats staat, maar 2 identieke wagens die je op die plaats snel kunt omwisselen van secret room naar podcast lijkt me goedkoperquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Denk toch ombouwen want de meeste bewoners weten inmiddels waar het is en zouden dat zeker opmerken.
Klopt maar dat was meteen een week. Nu is het 2x per week. Een panicroom en 2 dagen later weer podcastquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig seizoen is het veel omgebouwd, van kasteel naar kroeg en supermarkt.
Gewoon wat decorstukken plaatsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat die op dezelfde plaats staat, maar 2 identieke wagens die je op die plaats snel kunt omwisselen van secret room naar podcast lijkt me goedkoper
Ja dat kan idd. Daarom dat ik het me af vraag. Een 2de identieke keet zou makkelijker zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon wat decorstukken plaatsen.
Dat is hun werkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:34 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt maar dat was meteen een week. Nu is het 2x per week. Een panicroom en 2 dagen later weer podcast
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:36 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat kan idd. Daarom dat ik het me af vraag. Een 2de identieke keet zou makkelijker zijn![]()
Die SL duurt wel erg lang ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:47 schreef spapaars het volgende:
En toch denk ik dat er iets speelt, en voor dat stream 2 een sl blijft
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:52 schreef tassie127 het volgende:
Ik ga er verder niet op wachten.
Duik mijn bedje in en lees het morgen wel![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie heeft er eigenlijk op Elsa gestemd? Ze waren allemaal zo in shock.
En ik vraag mij af of de door de kijker gekozen teamleiders zelf mochten kiezen wie in hun team kwam of is dat ook door de kijker vastgesteld?
Ik kon bovenstaande niet uit het streamverslag halen.
Ik ga nog de cos doorlezen maar niet elk bericht uiteraard. Een beetje met een sneltreinvoort gaat dat meer.
streamverslag bijgewerkt rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#2quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
En ik vraag mij af of de door de kijker gekozen teamleiders zelf mochten kiezen wie in hun team kwam of is dat ook door de kijker vastgesteld?
Ik ga nog de cos doorlezen maar niet elk bericht uiteraard. Een beetje met een sneltreinvoort gaat dat meer.
Ja ik zag wel foto in de SV maar daar hoeft niet iedereen op de staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat groepje wat de erfenis kreeg toch.... ik denk dat ze nooit verwacht hadden dat het publiek Elsa weg zou stemmen..
Men kon stemmen. En wie er op Elsa gestemd is weet ik niet staat wel ergens een foto/gifje dat ze in de DC moeten okmen om de erfenis te delenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja dat ploegje.... ze hadden Jordy of Keanu verwacht...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik zag wel foto in de SV maar daar hoeft niet iedereen op de staan.
Ik zie Jolien, Keanu, Milena, Jordy en Matheus. Dus deze 5 hun bek viel open van verbazing. Wie hadden ze dan gedacht?
Dat staat niet goed in de sv. Daar staat dat de kijker het hele team heeft gekozen. Dat vond ik al raar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:17 schreef Hznootje het volgende:
Nou Jolien kiest Jane , Axel en Keanu
Mattheus kiest Milena en verder weet ik het niet
Ze kookte geloof ik wel veel en deed de wasquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat zij Elsa vreselijk gaan missen... want zoals ik gisteren hoorde deed zij wel heel erg veel in huis..
Ja ze kookte vaak samen met Jane... ja inderdaad de was.. maar ook de toiletten en nog wel meer zoals ik gisteren van Jordy hoorde...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kookte geloof ik wel veel en deed de was
Zij was ook vaak vrolijk. En sprak mensen aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat zij Elsa vreselijk gaan missen... want zoals ik gisteren hoorde deed zij wel heel erg veel in huis..
Ja snap niet dat ?en dat ding niet aanzetten voor het slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje gaat brood bakken. Of beter gezegd: zorgen dat het apparaat brood gaat bakken.
En om in verbazingmodus te blijven. Ze maken die broodmachine ook niet schoon lijkt het. Ik zag allemaal deegresten aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja snap niet dat ?en dat ding niet aanzetten voor het slapen
En water opzetten
1 voor de afwas 1 voor pleur
Dat zie ik hem ook niet doen
Commentaar op de streams niet op de users hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:20 schreef Paul het volgende:
Zijn lullie nu blij
Die lieverd van een Elsa weg![]()
En we zitten nog met die slang van een Axel opgescheept
Nu blij??
????????
Wel ratten, maar das een gemeen dubbelzinnig grapjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Commentaar op de streams niet op de users he
Volgens mij is het daar geen dierentuin en zitten er alleen maar mensen en geen slangen
Axel en pootje zijn slangen andersquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Commentaar op de streams niet op de users he
Volgens mij is het daar geen dierentuin en zitten er alleen maar mensen en geen slangen
Dank, veranderdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien koos dus Jane en Axel. Dat is mijn favoteam natuurlijk.
Matheus koos Milena en Charice. Mogen van mij in de stront zakken voor een tijdje. De stinkers.
En Jordy koos Keanu en Pootje al zal Pootje degene zijn die over was
We doen dit jaar niet aan schelden en de bewoners een andere naam geven, kijk even in de regels.quote:
quote:
Nou lekker dan voor je ogen..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Matt doet zijn lenzen in "o dat doet pijn man", zegt hij.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:55 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Is het niet erg raar dat stream 2 nog steeds op SL staat ?
Nee want hij heeft samen met Pootje heel veel gesnurkt vannachtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Axel bij Jane en Jolien geslapen? Dat hoorde ik hem zeggen.
Hahaha… dus de hele kamer wakker gehouden. 🤣quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee want hij heeft samen met Pootje heel veel gesnurkt vannacht
Ja erg he. Ik trok gelijk apparaat uit mijn oor deed gewoon pijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Pootje stik ff in dat fluitje
ook dat heb ik aangevuld in SVquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is hartstikke ongezond, maar wat voor week hebben we er voor teuggekregen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat ze minimaal 5 kilo suiker er door gejast hebben
Ik zin in de 2e streamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:43 schreef Droopie het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb zin in een verleiding in dat huis.
Dat ding begint te verstoffen onder dat 'hout'.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zin in een vrijgespeelde keuken
Ja en spiegels dat gelul moet nou maar eens afgelopen zijn..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zin in een vrijgespeelde keuken
Ja, die kunnen ze er volgens mij gewoon zo inhangen. Het wordt allemaal zo uit gemelkt die dingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en spiegels dat gelul moet nou maar eens afgelopen zijn..
Morguh mopquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en spiegels dat gelul moet nou maar eens afgelopen zijn..
[..]
Mogguh Fritsie![]()
Ja dat mag ook..
Ja en waar slaat het op, ze hebben zelf spiegels... het is niet dat ze zonder spiegels zitten, dan had het nog enigzins zin...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, die kunnen ze er volgens mij gewoon zo inhangen. Het wordt allemaal zo uit gemelkt die dingen.
Ja, dat was ook een goeie, arm en rijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:55 schreef freaky40 het volgende:
Heeft ook met het thema te maken dat uitmelken van dingen die ze nog niet hebben en die ze vrij moeten spelen. Ik vind het thema daarom ook niet goed en doordacht. Ik had dat veel simpeler gemaakt, gewoon arm en rijk. Huis in 2en verdelen. Dan maar een oud thema van weleer uit de kast trekken.
het voorkomt in ieder geval ellenlange sessies in de badkamer, Nu moeten ze het doen met 1 of 2 spiegels, dus veel sneller klaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en waar slaat het op, ze hebben zelfs spiegels... het is niet dat ze zonder spiegels zien, anders had het nog enigzins zin...
Wat ik zeg, het is gewoon niet doordacht en een beetje vaag allemaal. Dan nu ook weer met fanweek gaan komen terwijl ze pretenderen 'alles is anders'. Ik vond de eerste weken nog wel gaan, met business week en zo maar en nu weer in teams van 3 strijden. Slappe hap.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en waar slaat het op, ze hebben zelfs spiegels... het is niet dat ze zonder spiegels zien, anders had het nog enigzins zin...
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morguh mop![]()
Dat er maar heul veul haar en extentions door de ruimte vliegen
Meer tijd om languit op de bank te liggen of in bedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het voorkomt in ieder geval ellenlange sessies in de badkamer, Nu moeten ze het doen met 1 of 2 spiegels, dus veel sneller klaar.
Ik vind het wel een verademing hoor, geen uitgebreide badkamer of geen uitgebreide douche.
Met het ene bestrijd je het andere niet dus het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Meer tijd om languit op de bank te liggen of in bed
maar zelfs dat vind ik leuker om te zien dat die ellenlange toestanden in de badkamer van vorige jaren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De businessweek was qua uitvoering toch ook matig? 2 keer de beurswaarde, 1 keer vogelhuisje timmeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het is gewoon niet doordacht en een beetje vaag allemaal. Dan nu ook weer met fanweek gaan komen terwijl ze pretenderen 'alles is anders'. Ik vond de eerste weken nog wel gaan, met business week en zo maar en nu weer in teams van 3 strijden. Slappe hap.
Ik vind het jammer ik vond dat getrut in de badkamer wel gezellie..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het voorkomt in ieder geval ellenlange sessies in de badkamer, Nu moeten ze het doen met 1 of 2 spiegels, dus veel sneller klaar.
Ik vind het wel een verademing hoor, geen uitgebreide badkamer of geen uitgebreide douche.
Dat was eigenlijk alle jaren zo dat ze tussendoor weinig te doen hadden, maar er was wel een duidelijker thema.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
De businessweek was qua uitvoering toch ook matig? 2 keer de beurswaarde, 1 keer vogelhuisje timmeren.
Sportweek ook, bijna hele dag vervelen en af en toe een matig spel.
Daar moesten ze eigenlijk een scorelijst van bij houden . Degene die in de week het langste ligt verliest de helft van zijn of haar geldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eens, ik vind dit het minste seizoen ever...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het is gewoon niet doordacht en een beetje vaag allemaal. Dan nu ook weer met fanweek gaan komen terwijl ze pretenderen 'alles is anders'. Ik vond de eerste weken nog wel gaan, met business week en zo maar en nu weer in teams van 3 strijden. Slappe hap.
Beterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:02 schreef Snensie het volgende:
Soms zie ik poot praten maar zonder geluid
Of je gaat volgend jaar door hier mee maar met een duidelijker seizoen met een goed thema, of je sluit alle jaren BB af met een VIP editie en kom in het jaar er na met een geheel nieuwe RLS maar met wel als basis van ma t/m vrijdag op TV en mét streams.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens, ik vind dit het minste seizoen ever...
Heel maf, maar ik heb het gevoel dat dit de laatste BB is..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of je gaat volgend jaar door hier mee maar met een duidelijker seizoen met een goed thema, of je sluit alle jaren BB af met een VIP editie en kom in het jaar er na met een geheel nieuwe RLS maar met wel als basis van ma t/m vrijdag op TV en mét streams.
Haha ja dat zeker. Ik liep wel achter en heb nu de stream ververst dus ms ligt het daaraan ofzo.quote:
Denk eerder iets wat verborgen moet blijven, en nu maar hopen dat ze het niet 100% voor tv bewaren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:03 schreef Frummelie het volgende:
Stream 2 blijft kapot dus... wat een ellende..
Dan weet je ook eens hoe het is om via Goplay te kijken. En hier ook nog eens om het kwartier reclame, ongeacht of er spektakel is in de hutquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:03 schreef Frummelie het volgende:
Stream 2 blijft kapot dus... wat een ellende..
Nee, lijkt me sterk. Zo afsluiten en dan met dit te komen kan echt niet. Beter afsluiten met een bang en met een VIP editie met veel oud deelnemers van voorgaande jaren en misschien van jaren terug, dan dat het hier mee eindigt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heel maf, maar ik heb het gevoel dat dit de laatste BB is..
En dan starten met 25k de man, dat je geld kan stelen, winnen van anderen, strafpunten etc etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me sterk. Zo afsluiten en dan met dit te komen kan echt niet. Beter afsluiten met een bang en met een VIP editie met veel oud deelnemers van voorgaande jaren en misschien van jaren terug, dan dat het hier mee eindigt.
Denk het niet, de grootste investeringen met o.a het huis zijn al gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heel maf, maar ik heb het gevoel dat dit de laatste BB is..
Dat kon niet want matti is ook team captainquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:09 schreef freaky40 het volgende:
Beetje rare samenstelling van de 'bondjes', niet mijn keuze in ieder geval. Had nooit die Pootje in het team van Jordy gezet. Jordy, Matti en Keanu had ik logischer gevonden.
Dus datquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan starten met 25k de man, dat je geld kan stelen, winnen van anderen, strafpunten etc etc.
De prijzenpot naar beneden ipv naar boven zoals nu.
Dat ze in weelde beginnen en na 6 weken jankend de basics inruilen voor slob (want hey, t kost geld en ze hebben liever geld in de pot).
Voor een potentiele pot van 300.000 euro kan zelfs een Ruud terugkomenof @:dgk-eric
Matt is toch teamleader? Dus dat kan nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:09 schreef freaky40 het volgende:
Beetje rare samenstelling van de 'bondjes', niet mijn keuze in ieder geval. Had nooit die Pootje in het team van Jordy gezet. Jordy, Matti en Keanu had ik logischer gevonden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:11 schreef freaky40 het volgende:
Is Jordy teamcaptain bij zijn team?
Dat kan ook natuurlijk dat ze met de verleiding bezig zijn... nou ik hoop met je mee, zou wel eens leuk zijn voor de verandering vooral omdat ze de kijkers erbij betrokken hebben...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk eerder iets wat verborgen moet blijven, en nu maar hopen dat ze het niet 100% voor tv bewaren.
1 ding is zeker, de stream is niet kapot, want er is gewoon beeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk dat ze met de verleiding bezig zijn... nou ik hoop met je mee, zou wel eens leuk zijn voor de verandering vooral omdat ze de kijkers erbij betrokken hebben...
D'r zijn ons 2 streams beloofd dan moet je dat ook waarmaken... jij wist dat je maar 1 stream zou hebben...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe het is om via Goplay te kijken. En hier ook nog eens om het kwartier reclame, ongeacht of er spektakel is in de hut
Ik heb nog wel meer ideeen hoor, maar ik kan er bijna een topic over maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk dat ze met de verleiding bezig zijn... nou ik hoop met je mee, zou wel eens leuk zijn voor de verandering vooral omdat ze de kijkers erbij betrokken hebben...
Ik bedoelde ook niet stuk als stukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 ding is zeker, de stream is niet kapot, want er is gewoon beeld.
Dan is het wel te hopen dat je Keanu wel vertrouwd had met het spel, anders heb je een probleemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:17 schreef freaky40 het volgende:
Pff, David...daar win je ook niets mee met die gast.
Zoals de FEBO dat zo wenst...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:18 schreef Snensie het volgende:
Kom op Milena. Speel en verlies. Maar nee ze zal wel weer veilig uit de spotlights blijven.
Duurt wel erg lang, ben bang dat ze opnames maken die alleen voor de tv-uitzendingen zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet stuk als stuk
Nou ben benieuwd of we mee mogen kijken...
Ik ben d'r ook bang voor, zo jammer..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duurt wel erg lang, ben bang dat ze opnames maken die alleen voor de tv-uitzendingen zijn.
Het klopt van geen kant gewoon en het is niet consequent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:25 schreef Snensie het volgende:
Het is toch ieder voor zich deze BB. Dan snap ik niet dat ze continu in teams spelen. Individueel zou logischer zijn.
Bevalt mij zoal niet dat er elke week vooraf bepaalde bewoners niet kunnen worden genomineerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:25 schreef Snensie het volgende:
Het is toch ieder voor zich deze BB. Dan snap ik niet dat ze continu in teams spelen. Individueel zou logischer zijn.
Eensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bevalt mij zoal niet dat er elke week vooraf bepaalde bewoners niet kunnen worden genomineerd.
Misschien moet je jouw ava aanpassen: de FEBO is qudtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het klopt van geen kant gewoon en het is niet consequent.
Voor hoe lang het duurtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Saai dat ze weer met elkaar overweg kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |