Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena en Jane plots dikke vriendinnen? Samen afluisteren aan DR
bijna goedquote:
ik had jolienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna goed
ik had alleen Jane ipv Jolien
3 teams van 3. Dus Jolien al 1 te veel in je hypothesequote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:17 schreef Hznootje het volgende:
Nou Jolien kiest Jane , Axel en Keanu
Mattheus kiest Milena en verder weet ik het niet
Een kroegvriend, leuk om een pilsje mee te drinken, maar als je problemen hebt moet je niet bij hem zijn. Hij wil lol maken en geen moeilijke dingen om op te lossen of aan te horen, zo komt hij op mij overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die aanwaait als hij een pilsje kan drinken bij je maar moment supreme is hij nergens te vinden....een beetje sluggeltje....
Ze loenst met haar rechteroogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kan wel lekker jolien cappen zo![]()
klappen gehadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze loenst met haar rechteroog
Oh ja we hebben er maar 9..Dan kiest ze voor Jane en Keanu. En Mattie op zeker voor Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
3 teams van 3. Dus Jolien al 1 te veel in je hypothese
Denk kan wel even met de hond naar buiten, dat wachten 'op iets' na de live duurt altijd best lang, heb die trauma-draaideur nog in gedachten denk ikquote:
je hebt peter dus ook gemist?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk kan wel even met de hond naar buiten, dat wachten 'op iets' na de live duurt altijd best lang, heb die trauma-draaideur nog in gedachten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |