Is het ook, 3 flesjes dus alleen. Maar het is dus meer een klein borreltje dan een feestje denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:45 schreef tassie127 het volgende: [..] Dat snap ik maar er zijn er meerdere die bier drinken dus 2 blikjes is dan toch wat karig. Maar ze Moeten het er maar mee doen!
Inderdaad. Ach het is ze gegund en die hapjes zien er lekker uit!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is het ook, 3 flesjes dus alleen. Maar het is dus meer een klein borreltje dan een feestje denk ik.
als er 1 geloof is wat zuipt zijn het wel de katholiekenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien iets te maken met een geloof?
Hij is katholiek hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem op de een of andere manier ook geen drinkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee gewoon een vraag, ik let eigenlijk nooit op hem met een feestje
zie nog behoorlijke bodems in de flessenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn genoeg mensen die geen alcohol drinken
Staat me vaag bij dat hij eens iets had verteld dat hij eens heel erg dronken was geweest en erge black-out / slechte ervaring had en toen had besloten nooit meer alcohol te drinken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is katholiek. Die mogen gewoon zuipen. De beste bieren werden gemaakt door monniken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kachellam zijn in een RLS kan ik ook niet echt aanbevelenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn genoeg mensen die geen alcohol drinken
Ik had het over Mattie specifiek maar ook dat er genoeg mensen zijn die geen alcohol drinkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
zie nog behoorlijke bodems in de flessen
was dat niet jordyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Staat me vaag bij dat hij eens iets had verteld dat hij eens heel erg dronken was geweest en erge black-out / slechte ervaring had en toen had besloten nooit meer alcohol te drinken.
Maar niet meer zeker, misschien was het iemand anders of was het een heel ander verhaal
Haha precies. Hoe graag ik ook een feestje zie, ik snap dat wel als er net een persbericht over zoiets vanuit RTL is geweest lol.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik dit artikel las vandaag was geen feestje.
https://www.geenstijl.nl/(...)en-tot-ze-vreemdgaan
Je kan niet vandaag met een persbericht komen en het risico op gezichtsverlies nemen met een Jordy of anderen die na 8 bier de boel nog even opschudden
Snap ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kachellam zijn in een RLS kan ik ook niet echt aanbevelen
nee hij heeft aangegeven al een aantal jaar niet meer te drinken omdat hij er klaar mee was.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem op de een of andere manier ook geen drinker
Volgens mij heeft het ook niets met geloof te maken
Milena krijgt nog wel een keer wat ze verdientquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:54 schreef tassie127 het volgende:
Milena toch even een sneertje : op een liefdevolle week zonder het opdrinken van andermans drankje …
Ik begrijp het welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee hij heeft aangegeven al een aantal jaar niet meer te drinken omdat hij er klaar mee was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |