quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen aan de haren van Ashley
Oh ik deed net de deur dicht zag ik wat laatquote:
Ach .. het is niet alsof ze iets anders te doen hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
En al dit werk voor 15 minuten live
Je ziet duidelijk het klasse verschil.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een verschil tussen Jane en Jolien en dan Milena
Hoe dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk het klasse verschil.
Zei die dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
BB
Jordy er is geen tijd meer om te weerwolven
nu niet
nooit niet
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
Nog even over het huis... aan welke kant zit de tuin
Dan zal ik het niet zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat zie je, dat kan je niet uitleggen.
Was een grapje van BB neem ik aan.quote:
Zie deze tekening.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
Goed dat je even de namen erbij zet......dacht nee he zit ze nu ook al complimenten te geven....maar hij deed dat bij de goede dame.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Mattheus stralen de dames Jolien en Jane
Zijn “leuke” herinneringen voor zequote:
Wel, Milena ziet er uit alsof ze naar de stripclub gaat. Jolien en Jane zien er uit alsof ze naar de opening van een kunstgalerij gaan.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft er ook weer veel werk van gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik vind Jolien Jane en Milena er alledrie goed uitzien en wat stripclub betreft zou ook Jane daar naartoe kunnen gaan met haar bijna blote borsten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wel, Milena ziet er uit alsof ze naar de stripclub gaat. Jolien en Jane zien er uit alsof ze naar de opening van een kunstgalerij gaan.
Maar dat is wat ik zie, daar hoeft niemand hetzelfde van te vinden.
15 minuten tot livequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent onze officiele afteller he
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkend of de camera wel op hem is gericht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha.. kartel vergadering.. Jordy neemt het woord als voorzitter.
Zo gaat het continu , niet alleen bij Jordy maar ook bij Axel en nu misschien ook bij Elsaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
Jordy doet weer stom. Dit doet ie voor de kijkers, maar gaat hem zijn kop kosten
dit met de beelden van de uitzending erbij is zo tegenstrijdigquote:
Bullshit, dit komt niet in een uitzending en 10min voor Live wordt er ook niet meer gestemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
Jordy doet weer stom. Dit doet ie voor de kijkers, maar gaat hem zijn kop kosten
zie ik niet staan hoorquote:
de sauna is om 22.00 dichtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het kartel straks nog bij elkaar is, is er vanavond een nieuwe sessie om 22.30 in de sauna.
Niet alleen zitten maar ook omhoog houden verwacht ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaat Elsa nu ook tijdens de live met de beer zitten
je kunt je nog heeeel even irriteren aan Elsaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt, maar mocht KiKi vertrekken kan ie het vast volgende week bij Sharice haar shirtshop opnieuw bestellenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:24 schreef lojanda het volgende:
Heeft Mattheus nou het shirt van Keanu aan?
En in de dagboekkamerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar dit is wel zoals het iedere keer gaat : je gedrag is irritant en mensen willen van je af, de week daarna pak je valse mensen aan zeg je waar het op staat en ondanks het feit dat iedereen in het huis van jou af wil stemmen kijkers juist op jou omdat je niet schroomt om mensen aan te spreken .. van held naar ergernis naar underdog naar arrogant (ik heb het niet specifiek over Jordy maar over hoe het vaak gaat bij bepaalde bewonersquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bullshit, dit komt niet in een uitzending en 10min voor Live wordt er ook niet meer gestemd.
O dat zou maar zo kunnen, of aan Sharicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:28 schreef lojanda het volgende:
Milena is ook weer zo vrolijk.. die is bang dat BB vragen gaat stellen over de situatie op dit moment.
de wat!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:29 schreef KinKiJan het volgende:
"Taxi rijden over het IJ, het huisje uit, de kijkers zijn blij"
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
Jordy zie je denken "ow dus zo ziet het er bij sharice op het werk uit..."
Bridget!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze alleen voor vandaag Bridget de exit laten presenteren en beginnen met en Sharice en Milena hoe was het gisteren.
Of misschien gewoon omdat hij de meeste stemmen heeft gekregen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef Kinga het volgende:
Jordy wordt honderd procent als eerste genoemd. Als goedmakertje voor zijn valentijnskaarten![]()
Een echt twist zou zijn als Keanu als eerste genoemd wordt. De SHOCK dan.
Allemaal al verzuurdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:32 schreef mazaru het volgende:
Als ze opstaat dan kun je tellen hoeveel eieren er nog aan haar eierstok zitten
[ afbeelding ]
* greysbones bied Schakel een tomaatje aan voor op de Pozzaquote:
je misbruikt @ToT s smileyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:33 schreef Willewa het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]tomatenplukkers
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:32 schreef mazaru het volgende:
Als ze opstaat dan kun je tellen hoeveel eieren er nog aan haar eierstok zitten
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou leuk zijn als BB gewoon 1x over de speakers meedeed met dat to-to-to-tomatenplukken
vind het wel leuk hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
ja dat zei hij vorige week ookquote:
Zit een beste laag op hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:37 schreef Droopie het volgende:
Jane ziet er beeldschoon uit, niet teveel make up. Spot on.
als je daarmee bedoelt alles onder het kleed vegen bedoeltquote:
En zo dom zijn dat het niet gaat om het opdrinken van die koffie, maar het principe dat het pure pesterij was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:38 schreef mazaru het volgende:
En gewoon vol blijven houden dat het een 'grapje' was. Hoe schijnheilig kun je zijn.
Liveshow is idd gebaseerd op de gebeurtenissen van de tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
BB gaat wel voorbij aan wat er allemaal gebeurd is
Ze hebben een naam voor hun zelf zegt BB de terrortwins
Milena moet uitleggen hoe ze er bij gekomen zijn
Ja erg jammer..op deze manier lijkt het flauwekulquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
BB gaat wel voorbij aan wat er allemaal gebeurd is
Ze hebben een naam voor hun zelf zegt BB de terrortwins
Milena moet uitleggen hoe ze er bij gekomen zijn
neuhhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Liveshow is idd gebaseerd op de gebeurtenissen van de tv.
het was jane die voor mijn gevoel aangesproken werdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja erg jammer..op deze manier lijkt het flauwekul
vorige week ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Is dit de opmaat naar geen vertrek?
BB lult lang door
Zou mij niet eens verbazenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Is dit de opmaat naar geen vertrek?
BB lult lang door
Kan die gelijk ook de rest van de outfit van Milena bij bestellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
ja, vraag eens een mening aan Mattheus. Die moet die eerst bestellen bij de Temu want hij heeft er geen een van zichzelf.
Ja die viel me ook op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:42 schreef engine het volgende:
Big brother blijft Jordy volgen hint hint
Milena is het lievelingetje van BB. Zij mag allesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het was jane die voor mijn gevoel aangesproken werd
ja echt jammer dat ze gaat. Ik vind dat Keanu moet vertrekken. Die is vorige week al weggestemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:44 schreef Verida het volgende:
ik zou gewoon Elsa nu even een knuffel willen geven.
Ik doe mee, weliswaar met cola!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:45 schreef maxelu het volgende:
Ik ga alvast een biertje opentrekken om het blijven van Jordy te vieren![]()
Ze kijkt wel erg verwaand jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena met een 'superieure' glimlach
[ afbeelding ]
dm had de beslissende stemquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
Dat David niet genomineerd is klopt ook niet. Hij had net zoveel stemmen als Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |