SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebrokenglas in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17873] zoek jezelf...
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 21-02-2025 19:51:25 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zit nu aan de sinaasappelsap.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je plopt straks weer een bubbelende bruine rakker open?
Wat een TT 😳
dankjewel...![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Hij is namelijk een ONGELOOFLIJKE topper!![]()
Zelluf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de sinaasappelsap.!!!!!!!!!!!!
![]()
Jaaah, maar dit is de TT die hij zelf voorstelde!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Hij is namelijk een ONGELOOFLIJKE topper!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ook ik: hoe kunnen de algemene voorwaarden van oktober 2016 zijn? Dat is pas deze oktober.
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
OjaDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ah, geen valse bescheidenheid dus!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, maar dit is de TT die hij zelf voorstelde!![]()
![]()
Ja, die waren in de bonus, 70% korting.quote:
Het gaat wat te hard met de koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben ook een topper
Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook ik: hoe kunnen de algemene voorwaarden van oktober 2016 zijn? Dat is pas deze oktober.
![]()
![]()
![]()
Ouch!
![]()
TupperwareDon't follow me. I am lost too
.
Ja ik heb ook wat verse sapjes en smoothies gehaald bij Appie in de bonus....voedingslabel C!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die waren in de bonus, 70% korting.
Het gaat wat te hard met de koffie.
En voornamelijk appelsap!![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Je hulp zal nooit vergeten worden, makker!
Het was een behoorlijke klus maar het is allemaal gelukt.
Die wasmachine nog effe naar beneden? Doen we effe. Oh, weegt maar 50kg. Kom, gaan met dat ding
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We zijn (bijna) allemaal toppersquote:
.
haha, jij ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wat verse sapjes en smoothies gehaald bij Appie in de bonus....voedingslabel C!
En voornamelijk appelsap!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!"Don't follow me. I am lost too
.
Whehehe!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Graag gedaanHet was een behoorlijke klus maar het is allemaal gelukt.
Die wasmachine nog effe naar beneden? Doen we effe. Oh, weegt maar 50kg. Kom, gaan met dat ding
Kolere, wat waren we kapot zeg!![]()
![]()
IkWil ook terug naar 2016quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Eh ja, dat klopt. Maar dat is al een poosje terug. Dat je dat onthouden hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, maar dit is de TT die hij zelf voorstelde!![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuke vent is datquote:
.
![]()
![]()
.
Nou, behoorlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Kolere, wat waren we kapot zeg!
Dag 2 ging een stuk beter dan dag 1, toen we veel meer op tijd zaten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat je ongeduldig bent. Voor jou is 2 minuten al langquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hier wordt mn geduld wel op de proef gesteld![]()
Wat baal ik van die kolereklerenkast zeg....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, behoorlijk.
Dag 2 ging een stuk beter dan dag 1, toen we veel meer op tijd zaten.![]()
![]()
* gebrokenglas kucht verlegenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dance dance..Don't follow me. I am lost too
.
Ja, dat 'ie niet paste. Dat was goed balen. Het was anders prachtig geweest. Met een zee aan opbergruimte.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat baal ik van die kolereklerenkast zeg....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stond genoteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh ja, dat klopt. Maar dat is al een poosje terug. Dat je dat onthouden hebt.![]()
![]()
Dan nog was ik met die ex van me getrouwd, anders had ik Mini nooit gehad.quote:
Hij is me het lijden van de afgelopen jaren absoluut echt waard geweest!![]()
Docter Whooooquote:Don't follow me. I am lost too
.
Mijjn neefjes kenden de verhaaltjes uit hun hoofd, dus als ik ineens wat anders voorlas werd ik direct gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja dat is gewoon echt geweldig!
En later verhaaltjes voorlezen als-ie naar bed gaat, en je dan natuurlijk zo goed mogelijk inleven in de personages in het boek!Of er juist VOL-KO-MEN van afwijken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Teringgoede kwaliteit, en nu moet ik wat anders zien te kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat 'ie niet paste. Dat was goed balen. Het was anders prachtig geweest. Met een zee aan opbergruimte.
Oh well....
Die hoekbank was een beetje jammer, maar die begon ook wel oud te worden.
Ook de koelkast is inmiddels weg.....vrijwel alle spullen die ik aan de scheiding heb overgehouden, zijn inmiddels weg!![]()
![]()
Ik bedoelde mezelfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog was ik met die ex van me getrouwd, anders had ik Mini nooit gehad.
Hij is me het lijden van de afgelopen jaren absoluut echt waard geweest!
Jij mag gewoon in deze tijdlijn blijvenTrust nobody![]()
In miMijn geval alleen maar fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dat zou soms best fijn zijn geweest maar ook juist weer nietTrust nobody![]()
Oja, dat ding is opgehaald. Nou mooi, lekker je eigen spulletjes...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringgoede kwaliteit, en nu moet ik wat anders zien te kopen.
Oh well....
Die hoekbank was een beetje jammer, maar die begon ook wel oud te worden.
Ook de koelkast is inmiddels weg.....vrijwel alle spullen die ik aan de scheiding heb overgehouden, zijn inmiddels weg!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is voor een decennium of zo gecancelled.
Wel grappige serie.Don't follow me. I am lost too
.
Alles?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja 2 minuten wachten duurt zeker lang!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je ongeduldig bent. Voor jou is 2 minuten al lang
2 minuten leuke dingen kan weer kort duren
Dolfje het weerwolfje is een wat dikker boek. Ik lees er willekeurige hoofdstukken uit voor, maar als Woezel en Pip ineens naar het hartenbandje gaan zoeken of dat de vos bang is voor de verrassing die de eekhoorn voor hem heeft, weet hij dat ik enigszins van de echte verhaallijn afwijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijjn neefjes kenden de verhaaltjes uit hun hoofd, dus als ik ineens wat anders voorlas werd ik direct gecorrigeerd.
Maar ik ben ook heel goed om Bambi op een heel sinistere toon voor te lezen.![]()
Of Dolfje gay as fuck te laten klinken!![]()
![]()
Ook naar de kast van de buuf heb ik inmiddels "Kut!" geroepen!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, dat ding is opgehaald. Nou mooi, lekker je eigen spulletjes...![]()
![]()
De waterkoker deed er 2 minuten over om water aan de kook te brengen. Voor mijn gevoel dan, misschien was het wel sneller.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja 2 minuten wachten duurt zeker lang!
2 minuten leuke dingen kan weer kort duren
Nu wel een kopje thee waar ik langer dan 2 minuten van ga genietenMet een beetje gelukkig duren mijn laatste 2 vergaderingen van de week, maar 2 minuten ipv 2 uur
![]()
"nee papa dit kan niet".quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dolfje het weerwolfje is een wat dikker boek. Ik lees er willekeurige hoofdstukken uit voor, maar als Woezel en Pip ineens naar het hartenbandje gaan zoeken of dat de vos bang is voor de verrassing die de eekhoorn voor hem heeft, weet hij dat ik enigszins van de echte verhaallijn afwijk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je ze in omgekeerde volgorde hebt gekeken, dan had je misschien de eerste serie wel als laatste gezien. Lastig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Quoten gaat kut
Alleen eerste series gezien denk ik
Of latere
Ik weet t niet meer![]()
Ik googlede. Ik bedoelde de nieuwe series. Met tennantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ze in omgekeerde volgorde hebt gekeken, dan had je misschien de eerste serie wel als laatste gezien. Lastig.Trust nobody![]()
Soms is 2 minuten goed en soms slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
De waterkoker deed er 2 minuten over om water aan de kook te brengen. Voor mijn gevoel dan, misschien was het wel sneller.
Nu wel een kopje thee waar ik langer dan 2 minuten van ga genietenMet een beetje gelukkig duren mijn laatste 2 vergaderingen van de week, maar 2 minuten ipv 2 uur
Ik zit nu bv al bijna 2 minuten in de waiting room van een meeting in zoom...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms is 2 minuten goed en soms slecht![]()
![]()
Ze hebben de popup gemist, om de Guest te allowen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit nu bv al bijna 2 minuten in de waiting room van een meeting in zoom...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is wel erg traag ineens zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blk
.
Weinig zin meer...Don't follow me. I am lost too
.
Hier nog geen last vanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel erg traag ineens zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is nu weer snel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik word moe van FOK! En die traagheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat bestaat niet muis!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb teveel kaas op mijn plankje![]()
De pozza is erquote:
Eetse!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genietenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wie er last van heeft kan het hier melden, kreeg er net ook al een DM over. Maar ik kan er niets mee dan net als jullie gewoon doorgeven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word moe van FOK! En die traagheid
FB / FOK! erg traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder ananas hè?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je ongeduldig bent. Voor jou is 2 minuten al lang![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja 2 minuten wachten duurt zeker lang!
2 minuten leuke dingen kan weer kort duren![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
De waterkoker deed er 2 minuten over om water aan de kook te brengen. Voor mijn gevoel dan, misschien was het wel sneller.
![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms is 2 minuten goed en soms slecht![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit nu bv al bijna 2 minuten in de waiting room van een meeting in zoom...![]()
Een puntje genomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weer met je verkeerde account ingelogd Killem?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb maar 1 accountquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer met je verkeerde account ingelogd Killem?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Al vermoed ik dat @spec ook van mij isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Meetupdate van 21-02-2025:
Met het weer schiet het al lekker op zo dus ik denk dat het 31 mei wel miljoen-miljard graden is in dit tempo dus dat bezoek aan het spoorpark moet goed komen![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Speknek is wel iemand andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar had ik al gepost deze weekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie er last van heeft kan het hier melden, kreeg er net ook al een DM over. Maar ik kan er niets mee dan net als jullie gewoon doorgeven.
FB / FOK! erg traag
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ALLEMAALquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar had ik al gepost deze week![]()
vanavond live BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat al een tijdje met verschillende snelheden.
Wel lastig bolken zo.
dan is dit echt kakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O ja dat is balen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond live BB
dan is dit echt kak![]()
En goed je woorden kiezen zodat je niet naderhand hoeft te edittenquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En goed je woorden kiezen zodat je niet naderhand hoeft te editten![]()
![]()
niks editten is ook een optiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En goed je woorden kiezen zodat je niet naderhand hoeft te editten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, ik haal graag de foutjes eruit.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als er een live is gaan het topic zo hardquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, Ik haal graag de foutjes eruit.
dat foutjes bijna niet opvallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er een live is gaan het topic zo hard
dat foutjes bijna niet opvallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
één van mijn laatste 2 gloeilampen begeeft het net. Draai dat ding eruit, zie ik dat het er één van 150 watt is.
Geen wonder dat er zo'n bak licht vanaf kwam
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
één van mijn laatste 2 gloeilampen begeeft het net. Draai dat ding eruit, zie ik dat het er één van 150 watt is.
Geen wonder dat er zo'n bak licht vanaf kwam![]()
![]()
O, dat is een flink ding. Ik heb hier inmiddels allemaal led hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen wonder dat er zo'n bak licht vanaf kwamAutocorrect
(zelfst. naamw.)
en warmtequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen wonder dat er zo'n bak licht vanaf kwam
Gaat het teminste niet zo snelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond live BB
dan is dit echt kak![]()
Kan he tsoms niet eens aflezen zo snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het teminste niet zo snel![]()
Kan he tsoms niet eens aflezen zo snel![]()
ik denk
dat als FOK! meewerkt
het heel hard kan gaan vanavondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor ieeder type fautje een note in BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er een live is gaan het topic zo hard
dat foutjes bijna niet opvallen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor ieeder type fautje een note in BB![]()
![]()
Ook wel eens de live chat van een YouTube live gezien?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het teminste niet zo snel![]()
Kan he tsoms niet eens aflezen zo snel
Dan scrolled de tekst soms in werkelijk fracties van seconden over het scherm. Totaal niet te doen ook.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
😳quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor ieeder type fautje een note in BBAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ben al een jaar note vrij
wilde ik graag zou houden
Foutloos typen dusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik blijf vanavond ook maar achter de laptop zitten, ga niet via mobiel/ipad meelezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik denk
dat als FOK! meewerkt
het heel hard kan gaan vanavond
Modden op die dingen is niet te doen.
Dus blijf maar in de achterkamer aan tafel bij de laptop
Ja heb ik wel eens gezien dat is helemaal niet te doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook wel eens de live chat van een YouTube live gezien?
Dan scrolled de tekst soms in werkelijk fracties van seconden over het scherm. Totaal niet te doen ook.
Ik zal er eens over denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
We zullen ons gedragenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond ook maar achter de laptop zitten, ga niet via mobiel/ipad meelezen.
Modden op die dingen is niet te doen.
Dus blijf maar in de achterkamer aan tafel bij de laptop![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen wonder dat er zo'n bak licht vanaf kwam![]()
![]()
Hey Klaasjequote:
Ja, heb eerst gegeten, toen geplaatst. Het zal eens koud worden hequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, heb eerst gegeten, toen geplaatst. Het zal eens koud worden he![]()
![]()
![]()
Jij post nooit mee in de COS toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Daarom kan ik het ook zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij post nooit mee in de COS toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kan ik het ook zeggen![]()
![]()
Echt hè!quote:![]()
Maar gebruik 'm alleen maar als ik weer eens een keer iets kwijt ben en ik met mijn mollenogen veul licht nodig heb.
Ontdek hier in de bergkast nog 2 halogeenlampen die de vorige eigenaar heeft achtergelaten. Die is maar 77 watt dus al weer bijan 50% stroom bespaard!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kan ik het ook zeggen![]()
Kan er meer in de gaten houden hoor,
Vorige week tijdens de live drie sub forums waar ik mod gedoe![]()
Ik dacht ffkes ik word gek
Gloeilampen hebben een efficiëntie van 5 tot 10% lees ik net. Dus minimaal 135 watt aan warmte gaf dat ding afquote:
Ik heb een zwak voor gloeilampenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stukje nostalgiequote:
Geeft niks, we kunnen ook over kleurtemperatuur beginnen. Die halogeen die ik er net in heb gedraaid heeft een kleurtemp van 2900 Kelvinquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp niks van watt of lumen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat is stroom, lumen is licht?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp niks van watt of lumenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Biertje van Stadshaven aan het drinken @hemarookworst"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dit is kleurtemperatuur:
dat ga je nu missen hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gloeilampen hebben een efficiëntie van 5 tot 10% lees ik net. Dus minimaal 135 watt aan warmte gaf dat ding afThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp niks van watt of lumenSame shit, different day
SC hopper present![]()
De kilte!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dit is kleurtemperatuur:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ding stond toch bijna nooit aanquote:![]()
Die andere gloeilamp die ik nog heb nog minder."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mini-ToT speelt al met Stage 10 Sprunki's!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
En stage 2
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Uh huquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog even wachten en half KSC post meeSame shit, different day
SC hopper present![]()
hele fantasie van Grrrrrrrr die zich warmt aan zijn gloeilamp naar de knopenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ding stond toch bijna nooit aan![]()
Die andere gloeilamp die ik nog heb nog minder.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
.
[ Bericht 20% gewijzigd door gebrokenglas op 21-02-2025 21:16:32 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hele fantasie van Grrrrrrrr die zich warmt aan zijn gloeilamp naar de knopen![]()
Ik had vroeger een schemerlamp waar ik een veel te sterke gloeilamp had ingedraaid want we hadden niks anders liggen thuis op dat moment. Paar weken later was de hele bovenkant bruin geschroeid![]()
Daar warmde ik wel mijn handen aan als ik in de winter vroeg opstond en de verwarming nog niet aan was trouwens @greysbones
Ohquote:Well, life can be a riot
Dus eigenlijk was 't een schroeilampquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had vroeger een schemerlamp waar ik een veel te sterke gloeilamp had ingedraaid want we hadden niks anders liggen thuis op dat moment. Paar weken later was de hele bovenkant bruin geschroeid![]()
Daar warmde ik wel mijn handen aan als ik in de winter vroeg opstond en de verwarming nog niet aan was trouwens @:greysbonesWell, life can be a riot
aaahhhhhhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar warmde ik wel mijn handen aan als ik in de winter vroeg opstond en de verwarming nog niet aan was trouwens @:greysbones
Hahaatjes!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was 't een schroeilamp"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Well, life can be a riot
Gewoon aan je zak opwarmenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar warmde ik wel mijn handen aan als ik in de winter vroeg opstond en de verwarming nog niet aan was trouwens @:greysbonesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ook echt 'm even vastpakken, echt éven, maar werkte welquote:
Doe ik tegenwoordig!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
auw!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook echt 'm even vastpakken, echt éven, maar werkte wel
die dingen waren bloedje heetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
150w voor gloeilamp is wel flink hoor, kan mijn laptop als die rustig aan doet 5 uur op draaienUw ADH vitamine Worst
Tag me hier niet alsjeblieft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
Rattenbolk @:ama
Bekijk deze YouTube-videoYour beauty never ever scared me.![]()
Aanzetten, en dan vasthouden tot het te warm werd, was echt binnen 10 seconden of zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
auw!
die dingen waren bloedje heet
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb allemaal ledjes van een paar watt, lekker laag stroomverbruikUw ADH vitamine Worst
Ik wist niet eens meer dat ze zo'n sterke gloeilampen hadden vroeger. Dacht altijd dat 100 de max was voor thuisverlichting.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
150w voor gloeilamp is wel flink hoor, kan mijn laptop als die rustig aan doet 5 uur op draaien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb er hier op het plafond nu 5 van 1.8 watt zitten, waren er voorheen 5 van 15 wattquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb allemaal ledjes van een paar watt, lekker laag stroomverbruikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Al mijn verlichting die ik veel gebruik is ook led. Echt bizar hoe zuinig dat is geworden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb allemaal ledjes van een paar watt, lekker laag stroomverbruik
![]()
Je zat hier zo alleen dacht kom even een smiley brengenquote:
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie komt waar nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zat hier zo alleen dacht kom even een smiley brengen
![]()
Gloeilamp discussie is afgerond
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Wasmachine alweer klaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Gloeilamp discussie is afgerondSame shit, different day
SC hopper present![]()
Aangezien het vandaag boven de 15 graden was eventjes m'n UI gewisseld voor eentje zonder sneeuwvlokken.
Het regent ineens
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo fijn dat er eens iemand notuleert!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Gloeilamp discussie is afgerond
Op werk vanmiddag uit de wind in de zon 17.5 heerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aangezien het vandaag boven de 15 graden was eventjes m'n UI gewisseld voor eentje zonder sneeuwvlokken.
Lach met een schone bips![]()
Heel soppigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stond met de lunch ook buiten maar waaide wel nog behoorlijk. Maar toch al lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op werk vanmiddag uit de wind in de zon 17.5 heerlijk
Ja hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo fijn dat er eens iemand notuleert!
quote:
Hey LYLTquote:
Weekend, paardenvlees, klonen, voetbal, warmtepompen al besproken?quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kochtquote:
En kreeg paar uur geleden eerste uitnodiging voor een BierBQ van 2025.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, nou is het weer morgen wel wat minder maar die BBQ doet het onder het afdak prima en dan vreten we het binnen wel op met een paar kouwe erbij![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2261 / +39 / +21 / 10736 / 11265
2. KillemWieft / 809 / +63 / +18 / 556 / 826
3. Dr.Mikey / 683 / +21 / +17 / 1092 / 1384
4. maily / 657 / +3 / +12 / 3042 / 3194
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 449 / +45 / +17 / 1034 / 1221
8. sp3c / 412 / +13 / +26 / 708 / 853
9. DJMO / 402 / +1 / +1 / 888 / 1120
10. kree / 364 / +5 / +47 / 1599 / 1843
11. Bally-b / 253 / +3 / +1 / 129 / 193
12. HappyCharly / 233 / +22 / +6 / 1683 / 1877
13. Grotetijd / 222 / +9 / +31 / 2076 / 2280
14. Lovely / 220 / +6 / +3 / 2543 / 2776
15. RedShoe / 220 / +33 / +7 / 3808 / 3959
16. Aapje30 / 208 / +34 / +0 / 1762 / 1891
17. mario390 / 203 / +0 / +1 / 434 / 532
18. Sally / 193 / +1 / +15 / 401 / 502
19. AardappelSchotel / 184 / +3 / +6 / 2422 / 2616
20. greysbones / 173 / +1 / +3 / 1878 / 1966SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja hoor, hier wel. Daar ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
31 mei?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En kreeg paar uur geleden eerste uitnodiging voor een BierBQ van 2025.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, nou is het weer morgen wel wat minder maar die BBQ doet het onder het afdak prima en dan vreten we het binnen wel op met een paar kouwe erbij![]()
![]()
Goede week voor coëfficiëntenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend, paardenvlees, klonen, voetbal, warmtepompen al besproken?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2261 / +39 / +21 / 10736 / 11265
2. KillemWieft / 809 / +63 / +18 / 556 / 826
3. Dr.Mikey / 683 / +21 / +17 / 1092 / 1384
4. maily / 657 / +3 / +12 / 3042 / 3194
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 449 / +45 / +17 / 1034 / 1221
8. sp3c / 412 / +13 / +26 / 708 / 853
9. DJMO / 402 / +1 / +1 / 888 / 1120
10. kree / 364 / +5 / +47 / 1599 / 1843
11. Bally-b / 253 / +3 / +1 / 129 / 193
12. HappyCharly / 233 / +22 / +6 / 1683 / 1877
13. Grotetijd / 222 / +9 / +31 / 2076 / 2280
14. Lovely / 220 / +6 / +3 / 2543 / 2776
15. RedShoe / 220 / +33 / +7 / 3808 / 3959
16. Aapje30 / 208 / +34 / +0 / 1762 / 1891
17. mario390 / 203 / +0 / +1 / 434 / 532
18. Sally / 193 / +1 / +15 / 401 / 502
19. AardappelSchotel / 184 / +3 / +6 / 2422 / 2616
20. greysbones / 173 / +1 / +3 / 1878 / 1966Zo dan @JustinK het bolken (lees punten pakken) verleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, morgen.quote:![]()
In het Spoorpark mag je volgens mij niet BBQ-en
Mijn wasmachine heeft een afzuigslang, maar durf ik niet te gebruiken. Bang dat ie bijt en giftig is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kochtLach met een schone bips![]()
Kan ik daar wel hopen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, morgen.![]()
In het Spoorpark mag je volgens mij niet BBQ-enUw ADH vitamine Worst
Ja hoor, gewoon doorquote:Wel toch nog even vakantie geboekt. Of die doorgaat is nog maar de vraag maar goede verzekering mocht het niet kunnen.
Weinigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan heeft ze genoten denk ik.... Maar wat weet ik nou?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja wat daar ineens mis gingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekersjammer dat Twente niet meewerkte
Ze hebben er openbare plees en er zit een horecatent waar je vast wel even mag gaan hopen als je snel een kouwe Jan bestelt. Of gewoon naar binnen lopen en gaan zitten kleien. Zodra die deur op slot zit kunnen ze toch niks meer doen toch.quote:
Wrom zou t niet doorgaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon doorWel toch nog even vakantie geboekt. Of die doorgaat is nog maar de vraag maar goede verzekering mocht het niet kunnen.
Trust nobody![]()
Mooiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben er openbare plees en er zit een horecatent waar je vast wel even mag gaan hopen als je snel een kouwe Jan bestelt. Of gewoon naar binnen lopen en gaan zitten kleien. Zodra die deur op slot zit kunnen ze toch niks meer doen toch.
Uw ADH vitamine Worst
Okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lang verhaal en geen zin weer uit te leggenTrust nobody![]()
Fijn om te zien ook dat jij de woensdagavondwedstrijd ook overleefd hebt. Ik had wel even de defibrillator nodig hoor. Te spannend.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon doorWel toch nog even vakantie geboekt. Of die doorgaat is nog maar de vraag maar goede verzekering mocht het niet kunnen.
Geeft nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik was kapotquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fijn om te zien ook dat jij de woensdagavondwedstrijd ook overleefd hebt. Ik had wel even de defibrillator nodig hoor. Te spannend.Heb zelfs gisteren ook vrij genomen, kan ook aantal bier tijdens de wedstrijd gelegen hebben. Duurde wat langer dan normaal
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: