SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebrokenglas in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17873] zoek jezelf...
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 21-02-2025 19:51:25 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zit nu aan de sinaasappelsap.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je plopt straks weer een bubbelende bruine rakker open?
Wat een TT 😳
dankjewel...![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Hij is namelijk een ONGELOOFLIJKE topper!![]()
Zelluf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de sinaasappelsap.!!!!!!!!!!!!
![]()
Jaaah, maar dit is de TT die hij zelf voorstelde!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Hij is namelijk een ONGELOOFLIJKE topper!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ook ik: hoe kunnen de algemene voorwaarden van oktober 2016 zijn? Dat is pas deze oktober.
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
OjaDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ah, geen valse bescheidenheid dus!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, maar dit is de TT die hij zelf voorstelde!![]()
![]()
Ja, die waren in de bonus, 70% korting.quote:
Het gaat wat te hard met de koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben ook een topper
Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook ik: hoe kunnen de algemene voorwaarden van oktober 2016 zijn? Dat is pas deze oktober.
![]()
![]()
![]()
Ouch!
![]()
TupperwareDon't follow me. I am lost too
.
Ja ik heb ook wat verse sapjes en smoothies gehaald bij Appie in de bonus....voedingslabel C!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die waren in de bonus, 70% korting.
Het gaat wat te hard met de koffie.
En voornamelijk appelsap!![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Je hulp zal nooit vergeten worden, makker!
Het was een behoorlijke klus maar het is allemaal gelukt.
Die wasmachine nog effe naar beneden? Doen we effe. Oh, weegt maar 50kg. Kom, gaan met dat ding
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We zijn (bijna) allemaal toppersquote:
.
haha, jij ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wat verse sapjes en smoothies gehaald bij Appie in de bonus....voedingslabel C!
En voornamelijk appelsap!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!"Don't follow me. I am lost too
.
Whehehe!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Graag gedaanHet was een behoorlijke klus maar het is allemaal gelukt.
Die wasmachine nog effe naar beneden? Doen we effe. Oh, weegt maar 50kg. Kom, gaan met dat ding
Kolere, wat waren we kapot zeg!![]()
![]()
IkWil ook terug naar 2016quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Eh ja, dat klopt. Maar dat is al een poosje terug. Dat je dat onthouden hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, maar dit is de TT die hij zelf voorstelde!![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuke vent is datquote:
.
![]()
![]()
.
Nou, behoorlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Kolere, wat waren we kapot zeg!
Dag 2 ging een stuk beter dan dag 1, toen we veel meer op tijd zaten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat je ongeduldig bent. Voor jou is 2 minuten al langquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hier wordt mn geduld wel op de proef gesteld![]()
Wat baal ik van die kolereklerenkast zeg....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, behoorlijk.
Dag 2 ging een stuk beter dan dag 1, toen we veel meer op tijd zaten.![]()
![]()
* gebrokenglas kucht verlegenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dance dance..Don't follow me. I am lost too
.
Ja, dat 'ie niet paste. Dat was goed balen. Het was anders prachtig geweest. Met een zee aan opbergruimte.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat baal ik van die kolereklerenkast zeg....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stond genoteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh ja, dat klopt. Maar dat is al een poosje terug. Dat je dat onthouden hebt.![]()
![]()
Dan nog was ik met die ex van me getrouwd, anders had ik Mini nooit gehad.quote:
Hij is me het lijden van de afgelopen jaren absoluut echt waard geweest!![]()
Docter Whooooquote:Don't follow me. I am lost too
.
Mijjn neefjes kenden de verhaaltjes uit hun hoofd, dus als ik ineens wat anders voorlas werd ik direct gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja dat is gewoon echt geweldig!
En later verhaaltjes voorlezen als-ie naar bed gaat, en je dan natuurlijk zo goed mogelijk inleven in de personages in het boek!Of er juist VOL-KO-MEN van afwijken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Teringgoede kwaliteit, en nu moet ik wat anders zien te kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat 'ie niet paste. Dat was goed balen. Het was anders prachtig geweest. Met een zee aan opbergruimte.
Oh well....
Die hoekbank was een beetje jammer, maar die begon ook wel oud te worden.
Ook de koelkast is inmiddels weg.....vrijwel alle spullen die ik aan de scheiding heb overgehouden, zijn inmiddels weg!![]()
![]()
Ik bedoelde mezelfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog was ik met die ex van me getrouwd, anders had ik Mini nooit gehad.
Hij is me het lijden van de afgelopen jaren absoluut echt waard geweest!
Jij mag gewoon in deze tijdlijn blijvenTrust nobody![]()
In miMijn geval alleen maar fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dat zou soms best fijn zijn geweest maar ook juist weer nietTrust nobody![]()
Oja, dat ding is opgehaald. Nou mooi, lekker je eigen spulletjes...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringgoede kwaliteit, en nu moet ik wat anders zien te kopen.
Oh well....
Die hoekbank was een beetje jammer, maar die begon ook wel oud te worden.
Ook de koelkast is inmiddels weg.....vrijwel alle spullen die ik aan de scheiding heb overgehouden, zijn inmiddels weg!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is voor een decennium of zo gecancelled.
Wel grappige serie.Don't follow me. I am lost too
.
Alles?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja 2 minuten wachten duurt zeker lang!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je ongeduldig bent. Voor jou is 2 minuten al lang
2 minuten leuke dingen kan weer kort duren
Dolfje het weerwolfje is een wat dikker boek. Ik lees er willekeurige hoofdstukken uit voor, maar als Woezel en Pip ineens naar het hartenbandje gaan zoeken of dat de vos bang is voor de verrassing die de eekhoorn voor hem heeft, weet hij dat ik enigszins van de echte verhaallijn afwijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijjn neefjes kenden de verhaaltjes uit hun hoofd, dus als ik ineens wat anders voorlas werd ik direct gecorrigeerd.
Maar ik ben ook heel goed om Bambi op een heel sinistere toon voor te lezen.![]()
Of Dolfje gay as fuck te laten klinken!![]()
![]()
Ook naar de kast van de buuf heb ik inmiddels "Kut!" geroepen!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, dat ding is opgehaald. Nou mooi, lekker je eigen spulletjes...![]()
![]()
De waterkoker deed er 2 minuten over om water aan de kook te brengen. Voor mijn gevoel dan, misschien was het wel sneller.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja 2 minuten wachten duurt zeker lang!
2 minuten leuke dingen kan weer kort duren
Nu wel een kopje thee waar ik langer dan 2 minuten van ga genietenMet een beetje gelukkig duren mijn laatste 2 vergaderingen van de week, maar 2 minuten ipv 2 uur
![]()
"nee papa dit kan niet".quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dolfje het weerwolfje is een wat dikker boek. Ik lees er willekeurige hoofdstukken uit voor, maar als Woezel en Pip ineens naar het hartenbandje gaan zoeken of dat de vos bang is voor de verrassing die de eekhoorn voor hem heeft, weet hij dat ik enigszins van de echte verhaallijn afwijk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je ze in omgekeerde volgorde hebt gekeken, dan had je misschien de eerste serie wel als laatste gezien. Lastig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Quoten gaat kut
Alleen eerste series gezien denk ik
Of latere
Ik weet t niet meer![]()
Ik googlede. Ik bedoelde de nieuwe series. Met tennantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ze in omgekeerde volgorde hebt gekeken, dan had je misschien de eerste serie wel als laatste gezien. Lastig.Trust nobody![]()
Soms is 2 minuten goed en soms slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
De waterkoker deed er 2 minuten over om water aan de kook te brengen. Voor mijn gevoel dan, misschien was het wel sneller.
Nu wel een kopje thee waar ik langer dan 2 minuten van ga genietenMet een beetje gelukkig duren mijn laatste 2 vergaderingen van de week, maar 2 minuten ipv 2 uur
Ik zit nu bv al bijna 2 minuten in de waiting room van een meeting in zoom...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms is 2 minuten goed en soms slecht![]()
![]()
Ze hebben de popup gemist, om de Guest te allowen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit nu bv al bijna 2 minuten in de waiting room van een meeting in zoom...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is wel erg traag ineens zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blk
.
Weinig zin meer...Don't follow me. I am lost too
.
Hier nog geen last vanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel erg traag ineens zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is nu weer snel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik word moe van FOK! En die traagheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat bestaat niet muis!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb teveel kaas op mijn plankje![]()
De pozza is erquote:
Eetse!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genietenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wie er last van heeft kan het hier melden, kreeg er net ook al een DM over. Maar ik kan er niets mee dan net als jullie gewoon doorgeven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word moe van FOK! En die traagheid
FB / FOK! erg traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zonder ananas hè?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je ongeduldig bent. Voor jou is 2 minuten al lang![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja 2 minuten wachten duurt zeker lang!
2 minuten leuke dingen kan weer kort duren![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
De waterkoker deed er 2 minuten over om water aan de kook te brengen. Voor mijn gevoel dan, misschien was het wel sneller.
![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms is 2 minuten goed en soms slecht![]()
@JustinKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit nu bv al bijna 2 minuten in de waiting room van een meeting in zoom...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: