SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gras god..Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Drakinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik denk dat KB daar wel aan denkt als het zomer isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oiquote:
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
* Moeraskat hoort kitten zeggen: “Mam, het is: Stop hou op je bent een barbiepop. Arrogant irritant, keer terug naar Barbieland. Hoe durf jij tegen mij te babbelen? Loser, nerd, afgekeurd. Check mijn haar, de deur is daar.” EN IK HEB DIT NIET VERZONNEN HOOR MAMA.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wees welkomquote:Don't follow me. I am lost too
.
Bolk dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het tekentje voor sarcasme! Is dat /s ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies wil wetenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat hoort kitten zeggen: “Mam, het is: Stop hou op je bent een barbiepop. Arrogant irritant, keer terug naar Barbieland. Hoe durf jij tegen mij te babbelen? Loser, nerd, afgekeurd. Check mijn haar, de deur is daar.” EN IK HEB DIT NIET VERZONNEN HOOR MAMA.
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gehehe ik ben allang niet meer boos, weet niet over rest. maar ok wmb is het wel uitgesproken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh in mijn notitie is dat dit:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het tekentje voor sarcasme! Is dat /s ?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het leven is een toverbal
geen mens weet hoe het worden zal
maar 1 ding dat weet iedereen
je kunt het niet alleenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
quote:
Kitten durfde het bijna niet te zeggen omdat ze bang was dat k boos zou worden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh en ik heb zin in zondag.. dan is de babyshower voor mijn vrouw en ze weet gewoon van niks
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
Ik wil ook een baby shower.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leest ze niet mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
Oh en ik heb zin in zondag.. dan is de babyshower voor mijn vrouw en ze weet gewoon van niksTrust nobody![]()
Awwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten durfde het bijna niet te zeggen omdat ze bang was dat k boos zou worden.Trust nobody![]()
Maar ik ben hier, en ik laat mijn licht op je schijnen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten durfde het bijna niet te zeggen omdat ze bang was dat k boos zou worden.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lol welke zon? hahaha die is hier weg sinds vanochtend al.quote:
Lekker herfst achtig weer weer enzo, net als deze hele winter op paar ok goeie dagen?
Ben toe aan lente eigenlijk wel, hoor sommige vogeltjes alweer fluiten.Do what you love, love what you do!![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik ben hier, en ik laat mijn licht op je schijnen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
eestquote:Well, life can be a riot
Oiquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik ben allang niet meer boos, weet niet over rest. maar ok wmb is het wel uitgesproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:51 schreef SwJ het volgende:
[modbreak]Het is klaar. Opgelost. Verder met het leven, en DTS.
Hieronder gaan we NIET verder over de fittie/drama/whatever.
NIET.
HELEMAAL NIET.
GEEN WOORD.
GEEN LETTER.
Gebeurt dat toch, dan zie ik dat als het negeren van moderatie.[/modbreak]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg het nou gewoon zei ik.quote:
Waarom, dit is zeker een val hè!
Ik: iemand wil dat weten
Zij: wie
Ik: ja iemand zeg nou maar
Zij: ja en dan boos worden
Ik: neeeeeheeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee er schijnt geen zon hierquote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef _UserName_ het volgende:
ze heeft niet eens een account hier
Een babyshowerTrust nobody![]()
ik weet niet wat er na arrogant irritant komtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg het nou gewoon zei ik.
Waarom, dit is zeker een val hè!
Ik: iemand wil dat weten
Zij: wie
Ik: ja iemand zeg nou maar
Zij: ja en dan boos worden
Ik: neeeeeheeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O hier nog steeds zon. Ben alleen met een vest aan boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol welke zon? hahaha die is hier weg sinds vanochtend al.
Lekker herfst achtig weer weer enzo, net als deze hele winter op paar ok goeie dagen?
Ben toe aan lente eigenlijk wel, hoor sommige vogeltjes alweer fluiten.
Je zag al veel mensen alleen in een t-shirt lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:* Moeraskat begint aan een nieuw hoofdstuk. Maakt een tekening voor de hoofdstuk pagina.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik ben hier, en ik laat mijn licht op je schijnen.![]()
Trust nobody![]()
Heb ik net getypt liefjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet wat er na arrogant irritant komtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, zinininquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee er schijnt geen zon hier
[..]
Leuk hoor
Een babyshower
We zouden zondag 10u CTG hebben maar dat heb ik verplaatst naar 14u zodat er dan versierd wordt.. heb maar gezegd dat ik werd aangesproken toen ik naar de wc liep langs de balie dat er een dubbel geplande afspraak was, of wij naar 14u konden.. dat geloofde mijn vrouw
Hey Birdie
Kippenkaas. Lijkt me lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou het is hier vooral grijs, meeste dag al trouwensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier nog steeds zon. Ben alleen met een vest aan boodschappen gaan doen.
Je zag al veel mensen alleen in een t-shirt lopenDo what you love, love what you do!![]()
Smoothquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zininin
We zouden zondag 10u CTG hebben maar dat heb ik verplaatst naar 14u zodat er dan versierd wordt.. heb maar gezegd dat ik werd aangesproken toen ik naar de wc liep langs de balie dat er een dubbel geplande afspraak was, of wij naar 14u konden.. dat geloofde mijn vrouwTrust nobody![]()
Hai Birdie birdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo username!!
[..]
Hallo lovely love!!![]()
![]()
![]()
Geen zon bij jou nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hier wel,alleen wel pas in de middag..
Daar ook zonnige?
![]()
* Moeraskat zet punten in voor widm
OEH! Kipfiletje met brie, ananas en satesaus. Opdienen met witte rijst en sperziebonen in spek.. Poffer wat klinkt dat lekkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat hoort kitten zeggen: “Mam, het is: Stop hou op je bent een barbiepop. Arrogant irritant, keer terug naar Barbieland. Hoe durf jij tegen mij te babbelen? Loser, nerd, afgekeurd. Check mijn haar, de deur is daar.” EN IK HEB DIT NIET VERZONNEN HOOR MAMA.![]()
![]()
Mijn drugskast is nu vol. Op naar de volgendeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hier ook pas nu echt zonnig.. en sinds een uur een waterig zonnetje.. Vanmorgen zelfs aan het regenen hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hier wel,alleen wel pas in de middag..
Daar ook zonnige?Smile, it's free therapy.![]()
He bah,morgen hier regen en bewolktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook pas nu echt zonnig.. en sinds een uur een waterig zonnetje.. Vanmorgen zelfs aan het regenen hier.![]()
Hoop toch pas later op de dag, wil de stad in
ohhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
He bah,morgen hier regen en bewolkt![]()
Hoop toch pas later op de dag, wil de stad inmorgen blijft het hier wel droog.
Ga je gericht shoppen?Smile, it's free therapy.![]()
Je meent dit niet hè? Tochquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn drugskast is nu vol. Op naar de volgendeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwa niet echt.. ik zie wel of wat leuks kan vinden..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhmorgen blijft het hier wel droog.
Ga je gericht shoppen?
Ik denk het wel maar als ik nu nog een lijntje neem weet ik het zekerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
die schoenen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa niet echt.. ik zie wel of wat leuks kan vinden..metooquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hou opquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar als ik nu nog een lijntje neem weet ik het zeker
![]()
* Moeraskat schrijft op: boekenkast en boeken zijn drugs.
Op mijn notitieblok!quote:
* _UserName_ noteert dat Muis' haar drugs boeken zijn..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat schrijft op: boekenkast en boeken zijn drugs.Hier hou ik vanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op mijn notitieblok!
* _UserName_ noteert dat Muis' haar drugs boeken zijn..![]()
Dan zit ik vandaag in het goede gedeelte van het lang kwa zonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is hier vooral grijs, meeste dag al trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overigens schijnt kaas wel een soort van drugs te zijn
Trotste mama van Ambar
![]()
Een huis zonder boeken is als een huis zonder ziel.
Ik heb geen plek meer voor nog een boekenkast en ook meer boeken dan in de kasten passenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
het mooiste gedeeltequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit ik vandaag in het goede gedeelte van het lang kwa zon
Zou ik idd naar kunnen kijken.. die winkel zit daar ook..quote:![]()
Was het al weer vergeten haha
Kaas en boekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens schijnt kaas wel een soort van drugs te zijn
je vergat /mequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Een huis zonder boeken is als een huis zonder ziel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die zijn zo leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou ik idd naar kunnen kijken.. die winkel zit daar ook..![]()
Was het al weer vergeten haha
op een beide pantalonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Raar woord wel. Babyshower.
Babydouche. Eh?Well, life can be a riot
Niet elke notitie eigen ik mezelf toequote:
* greysbones noteert niet elke notitie is een @Moeraskat notitiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet elke notitie eigen ik mezelf toeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
* Moeraskat noteert dat babyshower een raar woord is. Net zoals goldenshower en babyolie.
Kan ook, alleen draag ik eigenlijk geen pantalonsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn zo leuk
op een beide pantalon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zoals is ook een raar woordquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat babyshower een raar woord is. Net zoals goldenshower en babyolie.
en eigenlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat babyshower een raar woord is. Net zoals goldenshower en babyolie.
Well, life can be a riot
Ja toch. Was vandaag gratis ijs bij spijs. Dacht haal ff een bolletje. Euhh fout. Deur dicht en binnen stampvol. Kom dan niet binnen met de scoot. Welbalen. Geen gratis ijsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zie het al voor me. een boek over DTS en FOKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Nou moet je aardig talent hebben denk om daar nog een logisch verhaal uit te krijgen?
Mij lukt het na 1 dag al niet eens meer
Do what you love, love what you do!![]()
helemaal hip nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook, alleen draag ik eigenlijk geen pantalons
en jij bent een hippe kip
![]()
* Moeraskat noteert waarheid is een proces en geen object.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Was vandaag gratis ijs bij spijs. Dacht haal ff een bolletje. Euhh fout. Deur dicht en binnen stampvol. Kom dan niet binnen met de scoot. Wel kaart. Geen gratis ijsje![]()
![]()
wat slecht !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vooral goldenshower is in deze raar. Hoewel je die zomaar kan krijgen van een baby, waarmee deze er wel in zou kunnen passen...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat babyshower een raar woord is. Net zoals goldenshower en babyolie.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* greysbones noteert wijsheid is een subjectief begrip.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert waarheid is een proces en geen object.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
* Moeraskat noteert: onervarenheid is geen excuus voor onbekwaamheid.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert wijsheid is een subjectief begrip.
Na 2 posts is het al lastigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
zie het al voor me. een boek over DTS en FOK
Nou moet je aardig talent hebben denk om daar nog een logisch verhaal uit te krijgen?
Mij lukt het na 1 dag al niet eens meer
* greysbones geeft zichzelf een schop onder haar kont en gaat pannenkoeken beslag makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen zeg ik geen tok tokquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal hip nu
en jij bent een hippe kip![]()
Deze man spreekt louter consistent de waarheidquote:
Well, life can be a riot
Of notenoliequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral goldenshower is in deze raar. Hoewel je die zomaar kan krijgen van een baby, waarmee deze er wel in zou kunnen passen...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja heb ik ik wel eens bij de kwalitaria. Sta ik daar deur dicht. Die krijg ik dan niet open. Net als bij de readshopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hehehehe ja naja soms ook wel. Maargoed het blijft meestal wel leuk ook hoorquote:
In het Engels is 't nog erger.quote:
Nut oilIk heb he-le andere ideeën bij dat woord
Well, life can be a riot
![]()
Vandaag gaat greys voor al haar hongerige mondjes pannenkoeken bakken. Maar het maken van beslag voelt als een drempel waar zij overheen moet stappen.
wat ga jij kokenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Vandaag gaat greys voor al haar hongerige mondjes pannenkoeken bakken. Maar het maken van beslag voelt als een drempel waar zij overheen moet stappen.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
🙂↕️ 🙂↕️ 🙂↕️quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze man spreekt louter consistent de waarheid:')![]()
Niks. Want Moeraskater kookt hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja joh klotsen met die gardequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
* greysbones geeft zichzelf een schop onder haar kont en gaat pannenkoeken beslag maken
De eerste pannekoek mislukt altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Vandaag gaat greys voor al haar hongerige mondjes pannenkoeken bakken. Maar het maken van beslag voelt als een drempel waar zij overheen moet stappen.
Mijn moeder was hier gister en zei ik tegen haar dat in haar geval de eerste 2 waren mislukt.. (heb een oudere broer en zus) Ze was het wel met mij eens overigensTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga mijn boek uitlezen en nu de zon weg is, wordt het ook in huis een stuk kouderTrotste mama van Ambar
Ik kook niet.Don't follow me. I am lost too
.
* greysbones gaat ruilen met kitten van manquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks. Want Moeraskater kookt hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Broodje gezond hier..Don't follow me. I am lost too
.
Heftigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De eerste pannekoek mislukt altijd
Mijn moeder was hier gister en zei ik tegen haar dat in haar geval de eerste 2 waren mislukt.. (heb een oudere broer en zus) Ze was het wel met mij eens overigensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat krijg ik dan terugquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat ruilen met kitten van mankan hij klussen?
Je noteert maar een eind weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]* Paul noteert dat redshoe nooit kooktDon't follow me. I am lost too
.
Ik weet het gewoon even nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, die heeft bij mij een andere betekenis
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat krijg ik dan terugkan hij klussen?
![]()
![]()
stucen
metselen
tegelzettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met je schriftjeDon't follow me. I am lost too
.
Lekkerquote:
.
* greysbones belt haar moeder en vraagt of ze SwJ kentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef SwJ het volgende:
[ afbeelding ]* SwJ noteert jullie allemaal de moederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey, dat zijn andere notes!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef SwJ het volgende:
[ afbeelding ]* SwJ noteert jullie allemaal de moederWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed bezig...quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:
Is hij grappig?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ennnnnnn
BOLKDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Tomenaatatentomatentomatentoat
Gun mij ook eens een punt ik doe zo mijn bestquote:
Oke primaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef kree het volgende:
ga ff serie verder kijken denkzit er nu wel aardig in.
.
* greysbones zegt totototomatenplukkers en rent wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] TomenaatatentomatentomatentoatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik easyJet gewoon eerlijk. En het is ook zo, realistisch gezien. Op alle vlakken heb ik het beter voor elkaar dan mijn broer en zus. Kunnen zij ook niks aan doen overigens. Het perfecte kind bestaat niet, ben ik ook nietquote:
(MK noteert: ook _UserName_ is niet het perfecte kind)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
BollukDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Shit. Kan er niks beters van maken...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef _UserName_ het volgende:
Hee kapoentje
Hoe is het nu met je?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat kijk je?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef kree het volgende:
ga ff serie verder kijken denkzit er nu wel aardig in.
:')![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Thuis zitten is dan ook niks, dan verzuip ik mezelf en zou ik geen dag-nachtritme hebben. We weten hoe dat kan gaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar wel eerlijk. Kan je er wel een beetje mee omgaan of is gewoon alles lastig?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit. Kan er niks beters van maken...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef SwJ het volgende:
[ afbeelding ]* SwJ noteert jullie allemaal de moeder![]()
It giet oanDon't follow me. I am lost too
.
Dit is echt..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zegt totototomatenplukkers en rent weg
Join the clubquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit. Kan er niks beters van maken...
En
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik easyJet gewoon eerlijk. En het is ook zo, realistisch gezien. Op alle vlakken heb ik het beter voor elkaar dan mijn broer en zus. Kunnen zij ook niks aan doen overigens. Het perfecte kind bestaat niet, ben ik ook niet
(MK noteert: ook _UserName_ is niet het perfecte kind)* Moeraskat noteert dat easyJet een eerlijke vliegtuigmaatschappij is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat easyJet een eerlijke vliegtuigmaatschappij is.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Maar ik heb dus echt gewoon diagonaal 8 sneetjes in m’n linkerduim. ZomaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik was ff bezig met Yellowstone op Netflix. moet zeggen had bijna afgehaakt. maar na half seizoen 1 wordt t nog soort van oke?quote:
beetje cowboy / politiek / etc rivaliteit denk?
Denk dat dat het omschrijft. Maar jee moet wel ff doorzetten in het begin om deze leuk te vinden
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Deze week is puur overleven. Pas laat op de avond gaat het wel. Morgen shoppen met vrienden, hoop dat dat wat afleiding geeft. En daarna naar vriendin.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar wel eerlijk. Kan je er wel een beetje mee omgaan of is gewoon alles lastig?:')![]()
Wanneer moet je een bolk inzetten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb niet zoveel doorzettingsvermogen nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik was ff bezig met Yellowstone op Netflix. moet zeggen had bijna afgehaakt. maar na half seizoen 1 wordt t nog soort van oke?
beetje cowboy / politiek / etc rivaliteit denk?
Denk dat dat het omschrijft. Maar jee moet wel ff doorzetten in het begin om deze leuk te vinden
We zullen doorgaanDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Dat gebeurt 24/7quote:
Kan letterlijk altijd
Maar hoeft niet:')![]()
Psych nog terug gebeld?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit. Kan er niks beters van maken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook niet meestal, maar voordeel van deze serie is dat het opzich mooie plaatjes heeft in film enzo. maar idd. kost ff tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel doorzettingsvermogen nuDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon altijd.Don't follow me. I am lost too
.
maarja "little house on the parry" vond ik ook leuk, dus hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Echt heel schandalig.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond ik ook leuk om te kijken altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:23 schreef kree het volgende:
maarja "little house on the parry" vond ik ook leuk, dus hahahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik, hopelijk kan je na dinsdag het echt verwerken en doorgaan. Vind het echt kut hoe het ging voor jou.. Net het (moeilijke) ontslag en meteen dit er achter. Geniet van je meisje dit weekend, hoop echt dat je dat lukt, dat gun ik je!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze week is puur overleven. Pas laat op de avond gaat het wel. Morgen shoppen met vrienden, hoop dat dat wat afleiding geeft. En daarna naar vriendin.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hahaaa.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:23 schreef kree het volgende:
maarja "little house on the parry" vond ik ook leuk, dus hahahaha
Dat is oud wel...
.
![]()
Dit kerel is gewoon te duur. Maakt geen tijd ook al doe je een noodoproep. Mijn vorige psych was beter maar die is met pensioen.quote::')![]()
Kree komt uit 1927quote:Well, life can be a riot
time trap vond ik ok als filmquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zoek nog wel een leuke serie op Netflix
verder night agent als serie.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zij is het beste medicijn. Beter dan al die pillen die niks doen ...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ik, hopelijk kan je na dinsdag het echt verwerken en doorgaan. Vind het echt kut hoe het ging voor jou.. Net het (moeilijke) ontslag en meteen dit er achter. Geniet van je meisje dit weekend, hoop echt dat je dat lukt, dat gun ik je!:')![]()
Belachelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit kerel is gewoon te duur. Maakt geen tijd ook al doe je een noodoproep. Mijn vorige psych was beter maar die is met pensioen.
Heb je iemand anders kunnen spreken?Trust nobody![]()
Uit de zwart/wit tijd..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Bolk op
.
Maar dit kan toch niet. Dan moet er iemand zijn waar je wel bij terecht kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit kerel is gewoon te duur. Maakt geen tijd ook al doe je een noodoproep. Mijn vorige psych was beter maar die is met pensioen.
Maar goed je gaat een leuk weekend tegemoed, shoppen met vrienden en naar KlodderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar zonder...quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Bolken kan altijd maar hoeft niet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Verpleegkundige. Heb ik echt niks aan gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Belachelijk
Heb je iemand anders kunnen spreken?
Waar ik wel wat aan heb ik een ervaringsdeskundige van FOK waar ik via whatsapp contact mee heb. De enige die geen professional is
Past ook wel bij z'n denkwijzequote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Nog even vandaag doorkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet. Dan moet er iemand zijn waar je wel bij terecht kan.
Maar goed je gaat een leuk weekend tegemoed, shoppen met vrienden en naar Klodder:')![]()
Danger..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij is het beste medicijn. Beter dan al die pillen die niks doen ...
Mijn vrouw heeft mij ook beter gemaakt. Mij beter laten worden. Ik woonde beschermd op een plek wat niet mijn plek was. In 2010 ben ik gaan samenwonen met haar uit het (voor de begeleiding) niets, alles had ik geregeld om daar weg te gaan en ze waren verbijsterd. En kijk mij nu, al is het 15 jaar later maar toch.. Zij is het beste medicijn. En ik hoop dat ook jullie samen door het leven kunnen, als zij jouw medicijn wil zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Moeraskat heeft mijn werk overgenomenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt dat @:Gebrokenglas gaat schrikken van al die notities van @:Moeraskat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja. Maar ik denk dat je een uitzondering bentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij ook beter gemaakt. Mij beter laten worden. Ik woonde beschermd op een plek wat niet mijn plek was. In 2010 ben ik gaan samenwonen met haar uit het (voor de begeleiding) niets, alles had ik geregeld om daar weg te gaan en ze waren verbijsterd. En kijk mij nu, al is het 15 jaar later maar toch.. Zij is het beste medicijn. En ik hoop dat ook jullie samen door het leven kunnen, als zij jouw medicijn wil zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moeraskat heeft mijn werk overgenomen
Als het maar helptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verpleegkundige. Heb ik echt niks aan gehad.
Waar ik wel wat aan heb ik een ervaringsdeskundige van FOK waar ik via whatsapp contact mee heb. De enige die geen professional is
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Wat fijn om te horen!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij ook beter gemaakt. Mij beter laten worden. Ik woonde beschermd op een plek wat niet mijn plek was. In 2010 ben ik gaan samenwonen met haar uit het (voor de begeleiding) niets, alles had ik geregeld om daar weg te gaan en ze waren verbijsterd. En kijk mij nu, al is het 15 jaar later maar toch.. Zij is het beste medicijn. En ik hoop dat ook jullie samen door het leven kunnen, als zij jouw medicijn wil zijn
Liefde heelt. Vriendschap ook.:')![]()
De zorg is afgebroken tegenwoordig.. Heel jammer want mensen die echt willen als kapoentje krijgen het alleen maar moeilijker, des te meer ik hoop dat hij het gaat redden met zijn meisje.. Je hebt tegenwoordig meer iemand aan je zijde nodig dan zorg uit de GGZquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet. Dan moet er iemand zijn waar je wel bij terecht kan.
Maar goed je gaat een leuk weekend tegemoed, shoppen met vrienden en naar KlodderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat je een uitzondering bent:')![]()
ja, ik had dit niet moeten zeggen want nu vragen mensen om uitleg en ik wil die wel geven maar ben bang dat ik het verkeerd verwoordquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe dat zo? Ik zie potentie in kapoentje, ik denk dat met de juiste mensen om zich heen, hij heel ver kan komen. Maar ik lees natuurlijk alleen DTS in zijn levenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat je een uitzondering bentTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De zorg is kapot bezuinigd idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De zorg is afgebroken tegenwoordig.. Heel jammer want mensen die echt willen als kapoentje krijgen het alleen maar moeilijker, des te meer ik hoop dat hij het gaat redden met zijn meisje.. Je hebt tegenwoordig meer iemand aan je zijde nodig dan zorg uit de GGZ
En de mensen maar klagen over al die gekken op straat.Don't follow me. I am lost too
.
Gewoon zeggen zoals je het wil zeggen, we vallen je niet aan met hooivorkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ik had dit niet moeten zeggen want nu vragen mensen om uitleg en ik wil die wel geven maar ben bang dat ik het verkeerd verwoord
weet niet het zal de eerste keer niet zijn he?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat je een uitzondering bent
mensen zijn gewoon niet gemaakt om alleen te leven. dus liefde zoekt altijd een weg. Maar mss was dat idd toeval? Ik weet niet. Voor mij niet gebeurt. maar snap hem wel. Mooi toch
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen!
Liefde heelt. Vriendschap ook.
Ben door mijn ex beter voor mezelf gaan zorgen/verzorgen en mezelf ook beter gaan kleden. Heb na de break-up veel gehad aan vrienden die mij mede hebben laten helen en tot op zekere hoogte heeft 't ook geleid tot meer zelfvertrouwen.Well, life can be a riot
Ik denk ook dat kapoen het gaat redden allemaal. Maar ik denk niet dat het ‘nemen’ van een relatie per definitie voor heling zorgt. Het draagt wel bijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik gebruik het hier ook een beetje als uitlaatklep hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik zie potentie in kapoentje, ik denk dat met de juiste mensen om zich heen, hij heel ver kan komen. Maar ik lees natuurlijk alleen DTS in zijn leven:')![]()
Nou normaliter maak ik zogenaamd aantekeningen.quote:
Maar jij noteert van alles, dus mijn werk zit erop.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja bolk gvd. Waarom zit iedereen hier joh? Het is prachtig weer buiten!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen zoals je het wil zeggen, we vallen je niet aan met hooivorkenHier wordt niemand aangevallen met hooivorken.
Zorg is een verdienmodel geworden.Don't follow me. I am lost too
.
We kunnen samenwerkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou normaliter maak ik zogenaamd aantekeningen.
Maar jij noteert van alles, dus mijn werk zit erop.
Als je met iemand bent die een aanvulling is in je leven dan draagt dat absoluut bij. Maar heling kan ook bij vrienden/familie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk ook dat kapoen het gaat redden allemaal. Maar ik denk niet dat het ‘nemen’ van een relatie per definitie voor heling zorgt. Het draagt wel bijWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Was net buiten nog hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef DJMO het volgende:
Ja bolk gvd. Waarom zit iedereen hier joh? Het is prachtig weer buiten!
Ik ben net binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef DJMO het volgende:
.
Misschien FOK!t iedereen wel buiten op z'n laptop op 't balkon/in de tuinquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef DJMO het volgende:
Well, life can be a riot
Jij zit hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef DJMO het volgende:
Ik ben al uren buiten geweest, ik ben net weer thuis.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja in huppelkutteveen bij jou mss?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef DJMO het volgende:
Ja daar zeg je het goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je met iemand bent die een aanvulling is in je leven dan draagt dat absoluut bij. Maar heling kan ook bij vrienden/familie.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja mijn ouders zijn ook heel belangrijk voor mequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je met iemand bent die een aanvulling is in je leven dan draagt dat absoluut bij. Maar heling kan ook bij vrienden/familie.:')![]()
De relatie is er al zover ik weet. Hij neemt geen relatie om zich te redden. Ik nam ook geen relatie om weg te kunnen, de relatie nam mij weg. E ik denk dat dat bij hem/hun ook speelt. Volgens mij zijn ze oud en wijs genoeg om samen een leven op te bouwen, zonder afhankelijk te zijn van te dure, slecht geleverde zorg. In die zin is een relatie de perfecte zorg. Iemand die er wil zijn voor je en je liefde geeft. De beste zorgquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk ook dat kapoen het gaat redden allemaal. Maar ik denk niet dat het ‘nemen’ van een relatie per definitie voor heling zorgt. Het draagt wel bij
.
Jep, daarom werd ik klein gehouden.. Dan ben ik de melkkoe. Ik heb nooit betaald en bij het samenwonen een schuld van 20K bij het CAK, maar schuldsanering en ze hebben uiteindelijk 1.8K gehad. Wie het laatst lacht...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb buiten verwachting om heel veel gehad aan mijn ouders bij verwerking van de break-up.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn ook heel belangrijk voor meWell, life can be a riot
Ik zit buiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zit hier.
Ik ben al uren buiten geweest, ik ben net weer thuis.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vandaag is het 16 graden geweest
Iedereen is ook een stuk vriendelijker.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zit half buiten half binnen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sstttt! Dat ze hier maar niet meeleest!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
Oh en ik heb zin in zondag.. dan is de babyshower voor mijn vrouw en ze weet gewoon van niks![]()
hmmmmm het was hier maar grijs. maar idd als de rokjes weer aangaan dan ga ik ook stuk vrolijker worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
De lente in de kopquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
.
Dat denk jijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef _UserName_ het volgende:
ze heeft niet eens een account hier![]()
![]()
Doet ze niet, ze heeft niks met FOK!, dus dit is mijn veilige havenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Sstttt! Dat ze hier maar niet meeleest!
Heeft ze wel maar ze is nooit online. Weet niet eens meer wat haar UN is, zij ook niet overigensquote:
Me bad..Don't follow me. I am lost too
.
Alleen met een vest aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zag al veel mensen alleen in een t-shirt lopen![]()
![]()
Doe ik ook vaak. Dan houdt de politie mij aan.. maar als ik dan zeg dat ik bij de Bruna werk dan vinden ze het goedquote:
Ik liep in tuinbroek en lange mouwen shirt. Warm zatquote:Trotste mama van Ambar
Huhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Dan houdt de politie mij aan.. maar als ik dan zeg dat ik bij de Bruna werk dan vinden ze het goedTrust nobody![]()
Ik heb het koud..Don't follow me. I am lost too
.
Nou ik heb wel een jas en hoodie aan, ook nu. Maar ik heb alle ramen even tegen elkaar open, kan het even doorwaaien. Hoewel.... er is amper wind.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zag al veel mensen alleen in een t-shirt lopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
grrrrrrrrrrrrrrr lekker ding in je tuinbroekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik liep in tuinbroek en lange mouwen shirt. Warm zat
Wat er onder zat kon niemand zienquote:
Alleen een vest aan, potloodventer, bruna.. zie de linkquote:
In huis niet veel warmer geworden..Don't follow me. I am lost too
.
Dat dacht jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat er onder zat kon niemand zien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jas en Hoody nog welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een jas en hoodie aan, ook nu. Maar ik heb alle ramen even tegen elkaar open, kan het even doorwaaien. Hoewel.... er is amper wind.
Het was hier gewoon stralend weer vandaag, gewoon warm buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HihoDon't follow me. I am lost too
.
Het is me niet snel te warm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jas en Hoody nog wel
Het was hier gewoon stralend weer vandaag, gewoon warm buitenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nou was toch ff bij de USAF enzo en ze konden even een droge om-routen hiervoor, was bijna op de route.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat er onder zat kon niemand zien
Dus gelijk ff full-body scan gedaan enzo.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: