SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gras god..Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Drakinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik denk dat KB daar wel aan denkt als het zomer isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oiquote:
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
* Moeraskat hoort kitten zeggen: “Mam, het is: Stop hou op je bent een barbiepop. Arrogant irritant, keer terug naar Barbieland. Hoe durf jij tegen mij te babbelen? Loser, nerd, afgekeurd. Check mijn haar, de deur is daar.” EN IK HEB DIT NIET VERZONNEN HOOR MAMA.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wees welkomquote:Don't follow me. I am lost too
.
Bolk dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het tekentje voor sarcasme! Is dat /s ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies wil wetenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat hoort kitten zeggen: “Mam, het is: Stop hou op je bent een barbiepop. Arrogant irritant, keer terug naar Barbieland. Hoe durf jij tegen mij te babbelen? Loser, nerd, afgekeurd. Check mijn haar, de deur is daar.” EN IK HEB DIT NIET VERZONNEN HOOR MAMA.
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gehehe ik ben allang niet meer boos, weet niet over rest. maar ok wmb is het wel uitgesproken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh in mijn notitie is dat dit:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het tekentje voor sarcasme! Is dat /s ?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het leven is een toverbal
geen mens weet hoe het worden zal
maar 1 ding dat weet iedereen
je kunt het niet alleenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
quote:
Kitten durfde het bijna niet te zeggen omdat ze bang was dat k boos zou worden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh en ik heb zin in zondag.. dan is de babyshower voor mijn vrouw en ze weet gewoon van niks
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
Ik wil ook een baby shower.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leest ze niet mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
Oh en ik heb zin in zondag.. dan is de babyshower voor mijn vrouw en ze weet gewoon van niksTrust nobody![]()
Awwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten durfde het bijna niet te zeggen omdat ze bang was dat k boos zou worden.Trust nobody![]()
Maar ik ben hier, en ik laat mijn licht op je schijnen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten durfde het bijna niet te zeggen omdat ze bang was dat k boos zou worden.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lol welke zon? hahaha die is hier weg sinds vanochtend al.quote:
Lekker herfst achtig weer weer enzo, net als deze hele winter op paar ok goeie dagen?
Ben toe aan lente eigenlijk wel, hoor sommige vogeltjes alweer fluiten.Do what you love, love what you do!![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik ben hier, en ik laat mijn licht op je schijnen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
eestquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oiquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik ben allang niet meer boos, weet niet over rest. maar ok wmb is het wel uitgesproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:51 schreef SwJ het volgende:
[modbreak]Het is klaar. Opgelost. Verder met het leven, en DTS.
Hieronder gaan we NIET verder over de fittie/drama/whatever.
NIET.
HELEMAAL NIET.
GEEN WOORD.
GEEN LETTER.
Gebeurt dat toch, dan zie ik dat als het negeren van moderatie.[/modbreak]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg het nou gewoon zei ik.quote:
Waarom, dit is zeker een val hè!
Ik: iemand wil dat weten
Zij: wie
Ik: ja iemand zeg nou maar
Zij: ja en dan boos worden
Ik: neeeeeheeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee er schijnt geen zon hierquote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef _UserName_ het volgende:
ze heeft niet eens een account hier
Een babyshowerTrust nobody![]()
ik weet niet wat er na arrogant irritant komtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg het nou gewoon zei ik.
Waarom, dit is zeker een val hè!
Ik: iemand wil dat weten
Zij: wie
Ik: ja iemand zeg nou maar
Zij: ja en dan boos worden
Ik: neeeeeheeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O hier nog steeds zon. Ben alleen met een vest aan boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol welke zon? hahaha die is hier weg sinds vanochtend al.
Lekker herfst achtig weer weer enzo, net als deze hele winter op paar ok goeie dagen?
Ben toe aan lente eigenlijk wel, hoor sommige vogeltjes alweer fluiten.
Je zag al veel mensen alleen in een t-shirt lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:* Moeraskat begint aan een nieuw hoofdstuk. Maakt een tekening voor de hoofdstuk pagina.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik ben hier, en ik laat mijn licht op je schijnen.![]()
Trust nobody![]()
Heb ik net getypt liefjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet wat er na arrogant irritant komtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, zinininquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee er schijnt geen zon hier
[..]
Leuk hoor
Een babyshower
We zouden zondag 10u CTG hebben maar dat heb ik verplaatst naar 14u zodat er dan versierd wordt.. heb maar gezegd dat ik werd aangesproken toen ik naar de wc liep langs de balie dat er een dubbel geplande afspraak was, of wij naar 14u konden.. dat geloofde mijn vrouw
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Birdie
Kippenkaas. Lijkt me lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou het is hier vooral grijs, meeste dag al trouwensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier nog steeds zon. Ben alleen met een vest aan boodschappen gaan doen.
Je zag al veel mensen alleen in een t-shirt lopenDo what you love, love what you do!![]()
Smoothquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zininin
We zouden zondag 10u CTG hebben maar dat heb ik verplaatst naar 14u zodat er dan versierd wordt.. heb maar gezegd dat ik werd aangesproken toen ik naar de wc liep langs de balie dat er een dubbel geplande afspraak was, of wij naar 14u konden.. dat geloofde mijn vrouwTrust nobody![]()
Hai Birdie birdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo username!!
[..]
Hallo lovely love!!![]()
![]()
![]()
Geen zon bij jou nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hier wel,alleen wel pas in de middag..
Daar ook zonnige?
![]()
* Moeraskat zet punten in voor widm
OEH! Kipfiletje met brie, ananas en satesaus. Opdienen met witte rijst en sperziebonen in spek.. Poffer wat klinkt dat lekkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat hoort kitten zeggen: “Mam, het is: Stop hou op je bent een barbiepop. Arrogant irritant, keer terug naar Barbieland. Hoe durf jij tegen mij te babbelen? Loser, nerd, afgekeurd. Check mijn haar, de deur is daar.” EN IK HEB DIT NIET VERZONNEN HOOR MAMA.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn drugskast is nu vol. Op naar de volgendeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hier ook pas nu echt zonnig.. en sinds een uur een waterig zonnetje.. Vanmorgen zelfs aan het regenen hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hier wel,alleen wel pas in de middag..
Daar ook zonnige?Smile, it's free therapy.![]()
He bah,morgen hier regen en bewolktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook pas nu echt zonnig.. en sinds een uur een waterig zonnetje.. Vanmorgen zelfs aan het regenen hier.![]()
Hoop toch pas later op de dag, wil de stad in
ohhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
He bah,morgen hier regen en bewolkt![]()
Hoop toch pas later op de dag, wil de stad inmorgen blijft het hier wel droog.
Ga je gericht shoppen?Smile, it's free therapy.![]()
Je meent dit niet hè? Tochquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn drugskast is nu vol. Op naar de volgendeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwa niet echt.. ik zie wel of wat leuks kan vinden..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhmorgen blijft het hier wel droog.
Ga je gericht shoppen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: