SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
vind wel. en zie ik met nieuwe collega's ook., als ze er niet passie voor hebben enzo. dan werkt het uiteindelijk niet.
Je moet het gewoon leuk vinden, elektra. storingen uit zoeken beetje meten etc. En dat alles nog neit weten maakt niet uit want leren we allemaal wel aan nieuwe mensen.
En denk zo gaat het ook in andere bedrijven. Beetje leuk vinden en interesse erin en kom je vrij ver wel nu in techniek.Do what you love, love what you do!![]()
Fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben er sterker uit gekomen, dat scheeltTrust nobody![]()
bedoelde eigenlijk gele iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
@:Paul ook zo'n mooie dries roelvink knijper?
Elektra heb ik 10x niks meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:58 schreef kree het volgende:
vind wel. en zie ik met nieuwe collega's ook., als ze er niet passie voor hebben enzo. dan werkt het uiteindelijk niet.
Je moet het gewoon leuk vinden, elektra. storingen uit zoeken beetje meten etc. En dat alles nog neit weten maakt niet uit want leren we allemaal wel aan nieuwe mensen.
En denk zo gaat het ook in andere bedrijven. Beetje leuk vinden en interesse erin en kom je vrij ver wel nu in techniek.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat had ik al aangegevenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan kan ik er weinig over zeggen?
Waar wel mee dan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
loodgieter
timmerman
etc etc. alles wat technisch is is nu mooie kansen.Do what you love, love what you do!![]()
ICT. dode markt overschot aan, tenzij je specifieke iets kunt erin.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk op gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
waarom niet? Het is ook niet echt meer alleen mannen beroep ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind truckervrouwen wel toffe vrouwen idd. Had er een op de middelbare school die wilde dat graag worden. Die is mooi uit de verf gekomen ook met haal lange blonde haren. Zij was mijn crush
sowieso ben ik voor vrouwen op werkvloer ipv die hele groep gasten alleen.
En aan werk hoef je echt geen man te zijn om te doen. naja. ????Do what you love, love what you do!![]()
sowieso beter veel vrouwen op werkvloerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef kree het volgende:
sowieso ben ik voor vrouwen op werkvloer ipv die hele groep gasten alleen.
En aan werk hoef je echt geen man te zijn om te doen. naja. ????
jaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vind truckervrouwen wel toffe vrouwen idd. Had er een op de middelbare school die wilde dat graag worden. Die is mooi uit de verf gekomen ook met haal lange blonde haren. Zij was mijn crushDo what you love, love what you do!![]()
ja ik was daar ook altijd al heel veel voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Paul het volgende:
[..]
sowieso beter veel vrouwen op werkvloer
Je snapt mij, maar mss iedereen die in techniek werkte?
Het is uitzondering vrouw erin. terwijl werk best kan ook voor vrouwen.
maarja die komen op kantoor enzo.Do what you love, love what you do!![]()
vrouwen werken idd op kantoren of als zusters of in de schoonmaak enneh dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik was daar ook altijd al heel veel voor.
Je snapt mij, maar mss iedereen die in techniek werkte?
Het is uitzondering vrouw erin. terwijl werk best kan ook voor vrouwen.
maarja die komen op kantoor enzo.
ja ten onrechte denk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef Paul het volgende:
[..]
vrouwen werken idd op kantoren of als zusters of in de schoonmaak enneh dat soort dingen
Maargoed ze willen zelf vaak ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
vrouwen en mannen hebben zo hun voorkeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ten onrechte denk?
Maargoed ze willen zelf vaak ook niet.
MindgamesDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
wat wel kut is. omdat bedrijven dan aan een norm LBQ enzo moeten doen en meer vrouwen aannemen.
Dat ze niet meer kijken naar kwalificatie, en dus min of meer, ander afgewezen wordt omdat je vrouw moet zijn
Je weet wel doet goed in plaatje van bedrijf hoe inclusief ze zijn,.
Daar heb ik dus de schurft aan.
Maar gekwalificeerde vrouwen. net als rest?
Ik ben voor 50/50 verdeling. zou het er wel stuk leuker op makenDo what you love, love what you do!![]()
Rustig hierDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Lief dagboek. Vandaag is het een dag vol uitdagingen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
maak je hier samenvatting van ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Lief dagboek. Vandaag is het een dag vol uitdagingen.
LOL zou opzich over paar jaar denk leuk zijn om te lezen.
Do what you love, love what you do!![]()
nou niet helemaal, maar was vandaag vrij. dus maakte niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je blijft nu voor altijd wakker?Do what you love, love what you do!![]()
Dan heb je nog wel slaap nodig..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet helemaal, maar was vandaag vrij. dus maakte niet zoveel uit.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wauwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je blijft nu voor altijd wakker?
Don't follow me. I am lost too
.
ik kan 1 dagje zonder. maar idd. het breekt me erna ook op hoor. ben al beetje slaperig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
maar op wat voor vrouwen val jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan 1 dagje zonder. maar idd. het breekt me erna ook op hoor. ben al beetje slaperig.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet gezondDon't follow me. I am lost too
.
Broodje gezondDon't follow me. I am lost too
.
haha dat is goeie vraag? bedoel je op karakter of uiterlijk?quote:
Enne gelijk is die vraag voor iedereen hier en ook voor vrouwen.
Op welke man val jij?Do what you love, love what you do!![]()
beidenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat is goeie vraag? bedoel je op karakter of uiterlijk?
Op welke man val jij?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vrouwen met borsten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat is goeie vraag? bedoel je op karakter of uiterlijk?
Op welke man val jij?Don't follow me. I am lost too
.
Dat is wel een vereiste.Don't follow me. I am lost too
.
Klein of groot...Don't follow me. I am lost too
.
@kree Ben je serieus nog wakker? Of heb je wel een paaaarr uur geslapen?
Ik ben pas om half 7 gaan slapen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ik denk he dat uiterlijk voor mij niet dan zo heel veel uitmaakt?quote:
Het is meer het idee ofzo? wel ondernemend gezind, avontuur mss eng vinden maar wel aan willen gaan,.
Tja hoe de fuck omschrijf je het eigenlijk? geen idee, was er nooit goed in,.
Maar al met al nog afgezien van dat, eerlijk zijn en wel waarheid durven zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Doet ie niet meer aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:
@:Kree Ben je serieus nog wakker? Of heb je wel een paaaarr uur geslapen?
Ik ben pas om half 7 gaan slapen![]()
En nu pas wakker?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ben pas om half 7 gaan slapenDon't follow me. I am lost too
.
quote:* Moeraskat Streept maily door.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
ik wil geen streepjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * Moeraskat Streept maily door.
* greysbones vraagt zich af waar het om gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
* Moeraskat heeft een nieuwe uitdaging gevonden.
Wil jij een depressie?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil geen streepje
* greysbones vraagt zich af waar het om gaatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat ik ook eens door ga halen. Zo nog even langs de slijterij en dan laat ik in de nacht DTS sluiten s'ochtends zodat ik dan kan slapen
Wat leuk.Don't follow me. I am lost too
.
ja wat zoek jij in een man?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat heeft een nieuwe uitdaging gevonden.Do what you love, love what you do!![]()
Sinds half 2quote:![]()
Daarna m'n voeten verzorgd
Well, life can be a riot
![]()
.
![]()
_User ame_ gaat een Kreetje doen.
Niet iedereen vindt dat verstandig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
gehehe ik raad het je af, maar ok. als je dat wil, gezelligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat ik ook eens door ga halen. Zo nog even langs de slijterij en dan laat ik in de nacht DTS sluiten s'ochtends zodat ik dan kan slapen
Niks mis met een streepjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil geen streepje
* greysbones vraagt zich af waar het om gaat![]()
![]()
OladiekreeDon't follow me. I am lost too
.
Ja, en ik heb Grey ook nogquote:
fucking story of my life wel beetje nu ook op deze leeftijd.quote:
BolkkDon't follow me. I am lost too
.
tipquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
fucking story of my life wel beetje nu ook op deze leeftijd.
grow up
laat de drank staan
get a normal lifeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
* Moeraskat Noteert nog even een sarcasme tekentje als kanttekening bij de notitie hierboven.
Volgens mij heb je inmiddels al een behangrol vol notities?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat Noteert nog even een sarcasme tekentje als kanttekening bij de notitie hierboven.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* greysbones denkt dat @gebrokenglas gaat schrikken van al die notities van @Moeraskatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat Noteert nog even een sarcasme tekentje als kanttekening bij de notitie hierboven.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmmmms. je kent me niet genoeg ervoor toch om die dingen te zeggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tip
grow up
laat de drank staan
get a normal lifeDo what you love, love what you do!![]()
Misschienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels al een behangrol vol notities?
FOMOquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ben pas om half 7 gaan slapen![]()
![]()
![]()
Ik heb allemaal sneetjes in m’n linker duim.
Hihiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat Noteert nog even een sarcasme tekentje als kanttekening bij de notitie hierboven.Don't follow me. I am lost too
.
moet dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. je kent me niet genoeg ervoor toch om die dingen te zeggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms is een enkele verschijning genoeg om iets van iemand te vinden of er een idee over te hebben. Ik had dat pas later door maar ja, als je alles in een keer ziet is het leven ook zo saaiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. je kent me niet genoeg ervoor toch om die dingen te zeggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik een sneertjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bol.kDon't follow me. I am lost too
.
ken het wat notities enzo etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
Voor je het weet ben je in full-aan-drama hier. maarja idd
ik dacht even dat je sneetje zei, maar dat is ook logisch. Wat heb je op brood?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat grappig
.
soms moet je gewoon duidelijk zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
moet niet? maar je trekt wel conclusies gelijk?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In dit geval lucht het enkel even op voor tijdelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms moet je gewoon duidelijk zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Big funDon't follow me. I am lost too
.
klopt en dat loopt op drama uit soms en soms ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms moet je gewoon duidelijk zijnDo what you love, love what you do!![]()
DramatischDon't follow me. I am lost too
.
Bij jou bedoel je dan of?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en dat loopt op drama uit soms en soms ook nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kree. Het feit dat vrouwen jou niet zien staan is door hoe jij je zelf opstelt he..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
fucking story of my life wel beetje nu ook op deze leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus in dit geval heeft het niets te maken met "op deze leeftijd" maar alles met hoe jij je opstelt. Ga er open in, neem jezelf wat serieuzer en werk richting de beste versie van jezelf. Blijf niet hangen in zelfmedelijden en durf gewoon op iemand af te stappen en een gesprekje aan te knopen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het dood loopt, ongemakkelijk is. Nou poe![]()
Ook voor jou is ooit een dekseltje
Well, life can be a riot
ow ik heb niet de illusie dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In dit geval lucht het enkel even op voor tijdelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En DoorrDon't follow me. I am lost too
.
Jij stond er al niet op want ik gun jou alle goedsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Streep je mij ook even door? Of gum me uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik heb niet de illusie dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt
Ja echt wel. Vond het enerzijds te gezellig. Anderzijds te vermakelijk. En wilde wel weten hoe dit afliep.quote:
Maar rond half 7 vond ik het toch echt wel leuk geweest hoor. En hij is nu nog actief dus mwah.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij stond er al niet op want ik gun jou alle goeds
Welk tekentje is dit?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat Noteert nog even een sarcasme tekentje als kanttekening bij de notitie hierboven.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik weet jullie vonden dat alemaal prachtig. maargoed. tis wat het is he. ?? laat dat maar tussen mij en rest.
Mag nog blij zijn want was allemaal alweer helemaal dicht hier. ten onrechte. maar ok.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
ken het wat notities enzo etc.
Voor je het weet ben je in full-aan-drama hier. maarja iddKree is full-aan-drama.
Ik weet niet wat je precies wil wetenquote:
ik vond er niks prachtigs aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:33 schreef kree het volgende:
ik weet jullie vonden dat alemaal prachtig. maargoed. tis wat het is he. ?? laat dat maar tussen mij en rest.
Mag nog blij zijn want was allemaal alweer helemaal dicht hier. ten onrechte. maar ok.
en dat je nu de schuld bij een mod legt al helemaal nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Awwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij stond er al niet op want ik gun jou alle goeds
Als ik niet toch al de hele dag moest huilen ging ik hier om huilen![]()
![]()
Trust nobody![]()
Wat het sarcasme tekentje isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies wil weten![]()
![]()
Genoeg weer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond er niks prachtigs aan
en dat je nu de schuld bij een mod legt al helemaal niet![]()
![]()
Goed hoor, tussen 3 en 10 maart is het zo ver, het is nu van dag tot dag kijken maar we hebben om de dag controle. Verder is alles zo goed als klaar, we krijgen gelukkig 1-2 dagen van te voren te weten wanneer ze gehaald wordt dus dat scheelt. Tenzij de situatie zo dusdanig slecht is dat ze meteen gehaald moet worden maar daar zijn absoluut geen tekenen voorquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* Moeraskat kan rijmen en dichten zonder haar hemd op te lichten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
gehehe nouja het maakt iig verhalen, kun je dat er nog ff bijzettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kree is full-aan-drama.
dan komt er een spannende tijd aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, tussen 3 en 10 maart is het zo ver, het is nu van dag tot dag kijken maar we hebben om de dag controle. Verder is alles zo goed als klaar, we krijgen gelukkig 1-2 dagen van te voren te weten wanneer ze gehaald wordt dus dat scheelt. Tenzij de situatie zo dusdanig slecht is dat ze meteen gehaald moet worden maar daar zijn absoluut geen tekenen voor
Dat is er al moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan komt er een spannende tijd aanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk een eiquote:
![]()
.
.
ik leg nergens schuld bij iemand?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond er niks prachtigs aan
en dat je nu de schuld bij een mod legt al helemaal niet
dat maak jij ervan? ik heb de mods niet beschuldigd nl.Do what you love, love what you do!![]()
.
Onze nieuwste aanwinst in DTSquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat kan rijmen en dichten zonder haar hemd op te lichten.
is een dame die gooit voor mij altijd 6
handschoenen hoef je bij deze kitten niet te dragen
je kunt haar bijna alles vragen
dames en heren onze RLS koningin
ze gaat hier in DTS ook voor de win
Sowquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja kappen maar weer. Geen gezeik over vannacht. Dus ook jij @:kree
En door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Even in de koelkast kijken danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ben vergeten of ik kaas had gehaald
ok je hebt gelijk, doen ze maar via DM ook dan ofzo wie wil.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja kappen maar weer. Geen gezeik over vannacht. Dus ook jij @:kree
En door.Do what you love, love what you do!![]()
Ff in de koelkast kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ben vergeten of ik kaas had gehaald
Dat is 1 mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Even in de koelkast kijken danTrust nobody![]()
Krijg toch allemaal de..Don't follow me. I am lost too
.
Awwwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze nieuwste aanwinst in DTS
is een dame die gooit voor mij altijd 6
handschoenen hoef je bij deze kitten niet te dragen
je kunt haar bijna alles vragen
dames en heren onze RLS koningin
ze gaat hier in DTS ook voor de winWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
LiefdeDon't follow me. I am lost too
.
Hey Aapjequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kocht drugs vandaag![]()
3 nieuwe boeken en obscure schimmelkaasTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waren de drugs goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht drugs vandaag![]()
3 nieuwe boeken en obscure schimmelkaasDon't follow me. I am lost too
.
Tja dan kom je er wel achter zodra je wel moet op staan enzquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeey!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot
Hee Aapje(Hoe is het nu met je?)
Ja mwah nog niet geweldig, komt wel goed.
Met jou dan?![]()
zit te denken trouwens, mss doe ik eens maandje gewoon geen fok?
Dit is ook verslaving nl? en er is eigenlijk genoeg anders waar ik me op kan richten ipv hier mee bezig te zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Lees die topics eens terug....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
ik leg nergens schuld bij iemand?
dat maak jij ervan? ik heb de mods niet beschuldigd nl.Well, life can be a riot
Hey UNquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot
Hee Aapje(Hoe is het nu met je?)
Gelukkig hoeft dat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dan kom je er wel achter zodra je wel moet op staan enzTrust nobody![]()
is dit serieus nog steeds bezig?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Lekker met muziek bezig zijn is ook leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
Dit is ook verslaving nl? en er is eigenlijk genoeg anders waar ik me op kan richten ipv hier mee bezig te zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het al voor me, moet ze straks naar het toilet, zegt ze het hier, mist ze de mention dat ze naar de kaas moet kijken (als die er is), komt ze terug, denkt ze crap.. niet gekeken... Zo'n typische visuele cirkelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dan kom je er wel achter zodra je wel moet op staan enz
Of gewoon zorgen dat je in de nacht gaat slapenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
Dit is ook verslaving nl? en er is eigenlijk genoeg anders waar ik me op kan richten ipv hier mee bezig te zijn?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat vind ik een goed ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
Dit is ook verslaving nl? en er is eigenlijk genoeg anders waar ik me op kan richten ipv hier mee bezig te zijn?
Ben hier ook een tijdje niet geweest om even af te koelen. Dan kom je gewoon fris er weer in
Niet drinkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, moet ze straks naar het toilet, zegt ze het hier, mist ze de mention dat ze naar de kaas moet kijken (als die er is), komt ze terug, denkt ze crap.. niet gekeken... Zo'n typische visuele cirkel
Opgelost
Trust nobody![]()
En dan is het al de volgende dagquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, moet ze straks naar het toilet, zegt ze het hier, mist ze de mention dat ze naar de kaas moet kijken (als die er is), komt ze terug, denkt ze crap.. niet gekeken... Zo'n typische visuele cirkel
ja bv en niet te hoeven denken wat gaan ze nu weer over me zeggen etc.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker met muziek bezig zijn is ook leuk
Begrijp me niet verkeerd he, vind dat ok en snap hoort erbij. Maar na gister denk ik echt. Zit weer touwtjes bij te knopen. of om goed te praten. enne gaat me niet eens wie nu fout was of niet, maar heb er eigenlijk niet eens zo\n zin in?Do what you love, love what you do!![]()
UhuDon't follow me. I am lost too
.
Ja sommige vinden het leuk om er op in te blijven gaan.quote:
ALs er nu eens niemand op reageert is het ook zo klaar.
_____________________________________________________________________Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
* Moeraskat bedenkt dat je soms beter een nieuwe airfryer kunt kopen dan de huidige schoon te maken.
KakelenDon't follow me. I am lost too
.
Op den duur krijg je die indd niet meer goed schoon helaasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat bedenkt dat je soms beter een nieuwe airfryer kunt kopen dan de huidige schoon te maken.
Zal een kort lijstje zijn danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] * Paul noteert tips over vrouwen van Kree
![]()
* Moeraskat is nu al drie dagen met dit spelletje bezig en maakt nieuwe vrinden. Zo dankbaar
stuk was leuk, tot gezeik. maar ok dat is omdat ik meelees he nu even vanaf gister?quote:
Normaal heb ik er geen tijd voor en haal ik zeg maar mentions in van over 20 topics met 300 posts. en echt neit dat ik die allemaal ga doorlezen.Do what you love, love what you do!![]()
Ben je een boek aan het schrijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat is nu al drie dagen met dit spelletje bezig en maakt nieuwe vrinden. Zo dankbaar
![]()
.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je een boek aan het schrijvenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat bedenkt dat je soms beter een nieuwe airfryer kunt kopen dan de huidige schoon te maken.![]()
Wel grappig idd, ik zie een nieuw iemand en ben toch even de eh, moeraskat uit de boom aan het kijken. Wie ben jij enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat is nu al drie dagen met dit spelletje bezig en maakt nieuwe vrinden. Zo dankbaarKloon, of echt nieuw nieuw.. wat doe je in dagelijkse leven, heb je een man (of vrouw, kan ook tegenwoordig) of noem het maar op. Maar met al je notities lijk je me wel een blijvertje die gezellig is
Wat is er aan de hand...Don't follow me. I am lost too
.
wij waren al vrinden tochquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat is nu al drie dagen met dit spelletje bezig en maakt nieuwe vrinden. Zo dankbaar
* greysbones beschouwt het leven en kijkt droevig naar buitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb zo geen zin in dat werkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stop
hou op
je bent een barbie pop
oh nee
zo gaat het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kree doet toch niks man...Don't follow me. I am lost too
.
Sorry Dottekequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij weet ook niet van ophouden he
Stop er dan eens mee
[..]
Jij weet ook niet van ophouden heProbeer toch ergens wat tot 'm door te dringen al weet ik dat het verspilde moeite is
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
Stop
hou op
je bent een barbie pop
oh nee
zo gaat het niet![]()
![]()
Anneke tanneke toverheks ambieert een nieuwe functie als cheerleaderquote:
ze wil graag trouwen met zwarte pietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een talent deze vrouwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anneke tanneke toverheks ambieert een nieuwe functie als cheerleader
ze wil graag trouwen met zwarte piet![]()
![]()
Laat dat maar lekker SwJ heeft de boel vanmorgen gesloten, geschoond en gezegd te stoppen nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sorry DottekeProbeer toch ergens wat tot 'm door te dringen al weet ik dat het verspilde moeite is
Waarom weer opnieuw beginnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een wereld..Don't follow me. I am lost too
.
ik geef niemand de schuld? die zoeken jullie toch? Ik heb dat nooit gezegd. Ik denk dat we wel keihard ff botsten over hoe en wat. En wie schuld van heeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar beste Kree. Doe nou niet net alsof gisteren niet volledig JOUW schuld was.
JIJ hebt het er gisteren na gemaakt dat het zo'n kolerezooi werd en niemand anders. Niet de schuld weerleggen
Waarom moet dat sowieso bepaald worden? Niemand die het echt boeit, ?
Toch? Ja omdat het makkelijk is over doorgaan etc. en ja dat was die kree, of andere en blabla
]
roddelen. geloof me. niet alleen hier. in het echt ook. dat vind iedereen leuk, zolang het maar neit over je zelf gaat he??????
Herkenbaar? Ja denk wel.
Ok nou ben er nog niet uit of ik er ff tussen uit ga tijdje, maar jullie zien vanzelf wel
ik ken wel de geur van mijn honden die lopen te ruftenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vraag het even aan kittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
Stop
hou op
je bent een barbie pop
oh nee
zo gaat het nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je weet wat ze etenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef greysbones het volgende:
ik ken wel de geur van mijn honden die lopen te ruften![]()
![]()
Nieuwe boekengeur is als gemaaid gras voor de regenval.. bijna lente
Of als de boer net mest heeft uitgereden
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Stopquote:
hou op
je bent een barbie pop
arrogant irritant
en dan nog ietsThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: