SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
vind wel. en zie ik met nieuwe collega's ook., als ze er niet passie voor hebben enzo. dan werkt het uiteindelijk niet.
Je moet het gewoon leuk vinden, elektra. storingen uit zoeken beetje meten etc. En dat alles nog neit weten maakt niet uit want leren we allemaal wel aan nieuwe mensen.
En denk zo gaat het ook in andere bedrijven. Beetje leuk vinden en interesse erin en kom je vrij ver wel nu in techniek.Do what you love, love what you do!![]()
Fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben er sterker uit gekomen, dat scheeltTrust nobody![]()
bedoelde eigenlijk gele iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
@:Paul ook zo'n mooie dries roelvink knijper?
Elektra heb ik 10x niks meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:58 schreef kree het volgende:
vind wel. en zie ik met nieuwe collega's ook., als ze er niet passie voor hebben enzo. dan werkt het uiteindelijk niet.
Je moet het gewoon leuk vinden, elektra. storingen uit zoeken beetje meten etc. En dat alles nog neit weten maakt niet uit want leren we allemaal wel aan nieuwe mensen.
En denk zo gaat het ook in andere bedrijven. Beetje leuk vinden en interesse erin en kom je vrij ver wel nu in techniek.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat had ik al aangegevenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan kan ik er weinig over zeggen?
Waar wel mee dan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
loodgieter
timmerman
etc etc. alles wat technisch is is nu mooie kansen.Do what you love, love what you do!![]()
ICT. dode markt overschot aan, tenzij je specifieke iets kunt erin.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk op gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
waarom niet? Het is ook niet echt meer alleen mannen beroep ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind truckervrouwen wel toffe vrouwen idd. Had er een op de middelbare school die wilde dat graag worden. Die is mooi uit de verf gekomen ook met haal lange blonde haren. Zij was mijn crush
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
sowieso ben ik voor vrouwen op werkvloer ipv die hele groep gasten alleen.
En aan werk hoef je echt geen man te zijn om te doen. naja. ????Do what you love, love what you do!![]()
sowieso beter veel vrouwen op werkvloerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef kree het volgende:
sowieso ben ik voor vrouwen op werkvloer ipv die hele groep gasten alleen.
En aan werk hoef je echt geen man te zijn om te doen. naja. ????
jaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vind truckervrouwen wel toffe vrouwen idd. Had er een op de middelbare school die wilde dat graag worden. Die is mooi uit de verf gekomen ook met haal lange blonde haren. Zij was mijn crushDo what you love, love what you do!![]()
ja ik was daar ook altijd al heel veel voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Paul het volgende:
[..]
sowieso beter veel vrouwen op werkvloer
Je snapt mij, maar mss iedereen die in techniek werkte?
Het is uitzondering vrouw erin. terwijl werk best kan ook voor vrouwen.
maarja die komen op kantoor enzo.Do what you love, love what you do!![]()
vrouwen werken idd op kantoren of als zusters of in de schoonmaak enneh dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik was daar ook altijd al heel veel voor.
Je snapt mij, maar mss iedereen die in techniek werkte?
Het is uitzondering vrouw erin. terwijl werk best kan ook voor vrouwen.
maarja die komen op kantoor enzo.
ja ten onrechte denk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef Paul het volgende:
[..]
vrouwen werken idd op kantoren of als zusters of in de schoonmaak enneh dat soort dingen
Maargoed ze willen zelf vaak ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
vrouwen en mannen hebben zo hun voorkeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ten onrechte denk?
Maargoed ze willen zelf vaak ook niet.
MindgamesDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
wat wel kut is. omdat bedrijven dan aan een norm LBQ enzo moeten doen en meer vrouwen aannemen.
Dat ze niet meer kijken naar kwalificatie, en dus min of meer, ander afgewezen wordt omdat je vrouw moet zijn
Je weet wel doet goed in plaatje van bedrijf hoe inclusief ze zijn,.
Daar heb ik dus de schurft aan.
Maar gekwalificeerde vrouwen. net als rest?
Ik ben voor 50/50 verdeling. zou het er wel stuk leuker op makenDo what you love, love what you do!![]()
Rustig hierDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Lief dagboek. Vandaag is het een dag vol uitdagingen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
maak je hier samenvatting van ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Lief dagboek. Vandaag is het een dag vol uitdagingen.
LOL zou opzich over paar jaar denk leuk zijn om te lezen.
Do what you love, love what you do!![]()
nou niet helemaal, maar was vandaag vrij. dus maakte niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je blijft nu voor altijd wakker?Do what you love, love what you do!![]()
Dan heb je nog wel slaap nodig..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet helemaal, maar was vandaag vrij. dus maakte niet zoveel uit.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wauwquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je blijft nu voor altijd wakker?
Don't follow me. I am lost too
.
ik kan 1 dagje zonder. maar idd. het breekt me erna ook op hoor. ben al beetje slaperig.quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: