Het hoeft niet ze kunnen het ook uitspelen tot het eind met deze 10 iedere week eentje weg. Alleen moet er dan niet weer eentje zelf vertrekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:28 schreef freaky40 het volgende: Maar, nog steeds rekening houdend dat er niemand weg hoeft van de genomineerde en dat we hetzelfde scenario krijgen als vorige week.
En daar vanuit gaan als productie zou wel heel erg naief zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Het hoeft niet ze kunnen het ook uitspelen tot het eind met deze 10 iedere week eentje weg. Alleen moet er dan niet weer eentje zelf vertrekken.
Ik hoop dat de 'kijker goed gekozen heeft'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:32 schreef -river- het volgende:
Elsa gaat vanavond en dat is ook niet zo erg. Volgende week staan op zeker mits een vrijstelling die twee meiden erop.
We kiezen 3 team captains, die moeten kiezen. Dus het wordt sws heel ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 'kijker goed gekozen heeft'en dat die 2 in een groep zitten die de vrijstelling niet gaan winnen.
Jammer dat hij er altijd naast zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:34 schreef -river- het volgende:
Jordy zegt ik ga naar huis vandaag, voorgevoel 100%.
Stel, die komt op schiphol zo op de band voorbijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Hahah stelletje gekkies... dat hoofd van Keanu...
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Stel, die komt op schiphol zo op de band voorbij
wat zullen ze sjaggie zijn als hij mag blijven hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef marky het volgende:
Er zijn er zoveel overtuigd dat Jordy gaat inclusief hijzelf dat zal toch een verassing zijn. Volgens mij is Pootje al helemaal blij bij het idee.
Daarom heerlijk om vanavond hun koppen te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef marky het volgende:
Er zijn er zoveel overtuigd dat Jordy gaat inclusief hijzelf dat zal toch een verassing zijn. Volgens mij is Pootje al helemaal blij bij het idee.
Ik verheug me al op die hoofden van die 3 als Jordy op het scherm komt dat hij mag blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef marky het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
hahah pas maar op doet me denken aan de koffermoord dat ze diegene die in de koffer zit niet vergeten om eruit te laten hahah
lekker voor drquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa die alleen wilde afwassen en nu met Pootje, Milena en Sharice, die alles behalve stil zijn, opgescheept zit.
Ja heerlijk, die koppen vanavond... ik heb er nu al voorpret van...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat zullen ze sjaggie zijn als hij mag blijven haha
Ze heeft haar kaarten al weer opgehangen. Het was naar mijn mening emotionele chantage, de manier waarop ze zich gisteren gedragen heeft om zo te proberen om diegenen die haar zo hebben behandeld in een zwart daglicht te zetten voor de tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:44 schreef Sestra666 het volgende:
ik las dat sharice naar huis wilde?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa die alleen wilde afwassen en nu met Pootje, Milena en Sharice, die alles behalve stil zijn, opgescheept zit.
eng mens vind ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft haar kaarten al weer opgehangen. Het was naar mijn mening emotionele chantage, de manier waarop ze zich gisteren gedragen heeft om zo te proberen om diegenen die haar zo hebben behandeld in een zwart daglicht te zetten voor de tv.
Wat ze zich niet realiseert is dat haar vies gedrag ook op tv is geweest.
Ja maar die heeft jammer genoeg de keutel weer ingetrokken... geloof ik..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:44 schreef Sestra666 het volgende:
ik las dat sharice naar huis wilde?
Het is blijkbaar alleen Jaxel .. en voor de rest doen ze gewoon maar wat en mag dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap die afspraak of belofte van Jane ook niet
Ben er wel 'blij' mee, stel je voor dat ze anders oud deelnemers gaan optrommelen. Dat zou helemaal naar zijn, dus dan nog maar een weekje Sharice.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar die heeft jammer genoeg de keutel weer ingetrokken... geloof ik..
Vies spelletje van die man. Steeds maar van dat soort dingen zeggen dat hij naar huis wil maar ondertussen mensen opstoken om op anderen te gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane geeft de volkomen logische uitleg waarom ze op Pootje heeft gestemd.
Axel : Pootje zegt, zet mij er volgende week maar op. Dan heb ik nog een weekje vakantie met m'n zoontje.
Mogguh Kissy...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cosr's![]()
![]()
Jolien geeft nog een boodschap voor Jeff door aan Keano / Jordy
Ja raar en ook hypocriet vind ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is blijkbaar alleen Jaxel .. en voor de rest doen ze gewoon maar wat en mag dat.
Nee, het is Pootje die Jane niet vertrouwt, en hij zegt dat ze dat wel is ... en dan doet ie wat ie met alles doet. Er een grapje van maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
In het gesprek tussen Jane en Axel in de sauna maak ik op dat Axel Jane niet helemaal vertrouwt. Hij zegt ik hoop van wel zegt hij tegen Jane.
Afwassen wordt in ploegen gedaan. Je kunt niet met z'n 10-en afwassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Sestra666 het volgende:
de rest is aan het afwassen en zij zitten lekker in de sauna
Nu dit al zo afgesproken klinkt , zou dat maar zo kunnenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie Jordy dit gewoon gaan winnen ineens.
Dat zei ze daarvoor. Ze had geprobeerd met hem te praten, maar hij stond er niet echt open voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Axel moet van Jane Pootje er van overtuigen dat Jane niet meer op Pootje zal stemmen en dat ze niet op hem heeft gestemd omdat ze hem niet mag. blabla
Waarom doet Jane dat zelf niet?
Axel begrijpt ook niet waarom mensen Elsa niet alleen laten afwassen. Ze heeft het speciaal gevraagd.
Ik zie dat ook nog wel gebeuren...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie Jordy dit gewoon gaan winnen ineens.
Neej dan moet er natuurlijk een lekker vers kippetje in... een week met Sharice is lang hoor Kinki...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben er wel 'blij' mee, stel je voor dat ze anders oud deelnemers gaan optrommelen. Dat zou helemaal naar zijn, dus dan nog maar een weekje Sharice.
Eens , jammerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:57 schreef marky het volgende:
Ik vind Axel dus veel te overtuigd van zijn eigen populariteit.
Haha gezien zijn kleine handjes... 😁quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop die zwembroek van Axel strak zit en er niet ineens een bal uit kan rollen
at heeft ze gisteravond gedaan en er werd gelijk weer met die 3 over geroddeldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Axel moet van Jane Pootje er van overtuigen dat Jane niet meer op Pootje zal stemmen en dat ze niet op hem heeft gestemd omdat ze hem niet mag. blabla
Waarom doet Jane dat zelf niet?
Axel begrijpt ook niet waarom mensen Elsa niet alleen laten afwassen. Ze heeft het speciaal gevraagd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat die zwembroek van Axel strak zit en er niet ineens een bal uit kan rollen
Denken ze allemaal, en met de info die ze hebben is dat niet raar. Die heeft ook wel een spectaculaire val gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:05 schreef marky het volgende:
hahaha Matti denkt dat Elsa niet in gevaar is.
Gelukkig heeft hij nu kale ballen, maar ik zit ook niet te wachten op ballen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat die zwembroek van Axel strak zit en er niet ineens een bal uit kan rollen
Dat is weken terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denken ze allemaal, en met de info die ze hebben is dat niet raar. Die heeft ook wel een spectaculaire val gemaakt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:06 schreef Droopie het volgende:
Snap Axel wel, Jane wil niet op Matt, Jane blijkt naar Pootje onbetrouwbaar te zijn.
Mssn heeft Axel ook wel een mening over het vergiftigde appel spel, die hij niet uitspreekt.
Kan je best vriendjes zijn in het huis, maar een gameplan is dan toch altijd een gok met zo'n medespeler.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:06 schreef Droopie het volgende:
Snap Axel wel, Jane wil niet op Matt, Jane blijkt naar Pootje onbetrouwbaar te zijn.
Mssn heeft Axel ook wel een mening over het vergiftigde appel spel, die hij niet uitspreekt.
Kan je best vriendjes zijn in het huis, maar een gameplan is dan toch altijd een gok met zo'n medespeler.
Weet het niet, ze zijn er beiden bij. Jane kan ook doorvragen hoe hij het dan goed ziet komen met een minderheid.quote:
Voorlopig is Axel er de dupe van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet het niet, ze zijn er beiden bij. Jane kan ook doorvragen hoe hij het dan goed ziet komen met een minderheid.
Doet ze ook niet. Dit bondje gaat 'm niet worden op deze manier en denk dat Jane er dan de dupe van wordt.
Vuile uitspraken.. het is heel duidelijk dat dit over Jolien en Jane gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena vindt iets zielig : 'Je hebt vaak mensen die vaak afgestoten zijn geweest in hun leven door vriendinnen, vrienden. Die als gevolg heel veel dingen gaan zeggen over iemand, wat ze gehoord hebben over iemand anders, om zo heel goed bevriend te raken met die persoon. Zodat ze 1 iemand hebben .. bij hun.'
Ik kan er gewoon niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Het roddelen is om zichzelf goed te stellen. Om te laten zien, kijk eens hoe hard ik er voor u ben.
Het gebrek aan zelfinzicht is wel weer stuitend trouwens.
Dat is waar ,Beiden hebben hier een aandeel in , maar Jane heeft uit medelijden hem gesteund en laat alles over aan hem , dat klopt niet , van beide kanten niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet het niet, ze zijn er beiden bij. Jane kan ook doorvragen hoe hij het dan goed ziet komen met een minderheid.
Doet ze ook niet. Dit bondje gaat 'm niet worden op deze manier en denk dat Jane er dan de dupe van wordt.
Nee meer dat hij bij de kijker heeft afgedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Omdat ie nu op de bank zit bedoel je?
Nee het is eerder het inslijmen bij Milena wat hem de kop kost, de kijker mag haar niet en hij laat Jane hiermee voor schut staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee meer dat hij bij de kijker heeft afgedaan.
Als hij niet met Jane dit gameplan had afgesproken dan had hij nog populair geweest.
Zal vast meespelen, denk dat het niet voor Jane opkomen en het letterlijk in de armen van Milena en Sharice vallen daar ook een groot aandeel in is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee meer dat hij bij de kijker heeft afgedaan.
Als hij niet met Jane dit gameplan had afgesproken dan had hij nog populair geweest.
Die moet er echt uit hoor....voor het eerst tv gekeken en volgens mij is het niet Milena maar echt Sharice. En niet zo'n klein beetje ook......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar die heeft jammer genoeg de keutel weer ingetrokken... geloof ik..
Sharice sharice sharicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena vindt iets zielig : 'Je hebt vaak mensen die vaak afgestoten zijn geweest in hun leven door vriendinnen, vrienden. Die als gevolg heel veel dingen gaan zeggen over iemand, wat ze gehoord hebben over iemand anders, om zo heel goed bevriend te raken met die persoon. Zodat ze 1 iemand hebben .. bij hun.'
Dat bondje met de twee vrouwen die Jane met alles weg willen hebben en treiteren daardoor ben ik helemaal afgeknapt op Axelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee het is eerder het inslijmen bij Milena wat hem de kop kost, de kijker mag haar niet en hij laat Jane hiermee voor schut staan.
Ik gisteren voor de 4e keer ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moet er echt uit hoor....voor het eerst tv gekeken en volgens mij is het niet Milena maar echt Sharice. En niet zo'n klein beetje ook......
Is gewoon een tactiek.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bondje met de twee vrouwen die Jane met alles weg willen hebben en treiteren daardoor ben ik helemaal afgeknapt op Axel
Dat snap ik ook niet helemaal Dan ga je er niet gezellig mee op bed liggen en zo. Vond dat wel een beetje raar. Maar hij is niet de enige Vind dat van Mattie ook een beetje raarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bondje met de twee vrouwen die Jane met alles weg willen hebben en treiteren daardoor ben ik helemaal afgeknapt op Axel
Vond Axel nooit echt leuk, maar zoals hij weer in de sauna zit met zijn flesje in de ene hand en de dop in de andere is eigenlijk de enige houding die ik van hem ken als hij aan het pushen is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou niet met mensen om willen gaan die mijn beste treiteren , voor mij de afknapperquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal Dan ga je er niet gezellig mee op bed liggen en zo. Vond dat wel een beetje raar. Maar hij is niet de enige Vind dat van Mattie ook een beetje raar
Maar Sharice vond dat Milena het spel moest spelen van durf het wees geen poesie... Mij kan het allemaal niet schelen....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik gisteren voor de 4e keer ofzo.
Die Milena werd gisteren echt voor de bus gegooid door de productie (was ook wel makkelijk).
Stomme lachjes, een "ik kies Jordy zonder reden", gekke bekken trekken. En dan de rest nog haha.
Beide kwamen echt knettergek over, zonder vooroordel, KNETTERgek
Salar updatw poll 11 uurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
Ergens zou het me nu niet verbazen dat BB niemand wegstuurtzeker nu uit de polls duidelijk is dat Elsa onderaan staat.. of is de poll veranderd?
De trent is bij de Belg ook nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
Ergens zou het me nu niet verbazen dat BB niemand wegstuurtzeker nu uit de polls duidelijk is dat Elsa onderaan staat.. of is de poll veranderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat hij heilig van overtuigd is dat hij blijft.....alleen de klap in je gezicht is erg groot als je toch moet gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Axel gelooft in het manifesteren. Zeg wat je wilt dat er gebeurd. Geloof het.
Ik blijf. Ik blijf. Ik blijf.
Dat is altijd nog beter dan wat Jordy doet met zijn : ik moet BB verlaten ik weet het zeker.
Dat mis ik dus echt compleet op de streams door dat dialect he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Sharice vond dat Milena het spel moest spelen van durf het wees geen poesie... Mij kan het allemaal niet schelen....
Dus Axel lag gisteren nog tussen Shar en Mil, en nu terug in bed met Jane. Rare gast...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : We moeten een gameplan gaan maken, want dit werkt niet zo.
Jane : Als Jordy wegvalt, gaat de groep niet meer zo mee met Jordy.
Axel : Klopt
Jane : Weet wel dat de andere groep mij als target hebben.
Axel : Dat komt wel goed, wij zijn met 5, en Elsa gaat wel mee.
Ik had ook liever Keanu gehad. Vind hem zon zeur Maar het is zoals het isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
Elsa mag niet gaan!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat hij heilig van overtuigd is dat hij blijft.....alleen de klap in je gezicht is erg groot als je toch moet gaan.
Daarom zou het deze week fijn zijn als BB het willekeurige volgorde achterwege laat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat hij heilig van overtuigd is dat hij blijft.....alleen de klap in je gezicht is erg groot als je toch moet gaan.
A little to latequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, dat zijn wel 4 redenen waar je echt helemaal niets mee kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad! We willen juist chaosquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel 4 redenen waar je echt helemaal niets mee kan.
Stem Elsa, anders wordt het huis een rommeltje.
Ja zal me benieuwen hoe dat huis eruit gaat zien als Elsa weg isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel 4 redenen waar je echt helemaal niets mee kan.
Stem Elsa, anders wordt het huis een rommeltje.
Laat het hele zooitje maar eens goed op hun bek gaan....sommige zullen niet eens weten hoe de was gedaan moet worden of hoe de stofzuiger werkt of hoe ze hem moeten legen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
#teamstofophetmeubilairquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! We willen juist chaos
Nee ze kunnen het uitspelen als niemand meer zelf vertrekt dan eindigen ze met 4 in de finale week. 6 weken tot de finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef Tascha071 het volgende:
Er is toch nog qua datum kans dat ze er iemand inhouden door vertrek eva?
Die sharice in de slaapkamer. Die is echt niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik gisteren voor de 4e keer ofzo.
Die Milena werd gisteren echt voor de bus gegooid door de productie (was ook wel makkelijk).
Stomme lachjes, een "ik kies Jordy zonder reden", gekke bekken trekken. En dan de rest nog haha.
Beide kwamen echt knettergek over, zonder vooroordeel, KNETTERgek
Jordy krijgt volgens mij storing in zijn hoofd als het te vies wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja zal me benieuwen hoe dat huis eruit gaat zien als Elsa weg is
Axel heeft het niet met Jordy maar daar houdt Jane dan toch ook geen rekening mee? Ik begrijp niet zo goed waarom het dan wel Axel kwalijk genomen wordt maar Jane nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee het is eerder het inslijmen bij Milena wat hem de kop kost, de kijker mag haar niet en hij laat Jane hiermee voor schut staan.
Hele dag mokkend in een hoekje gelegenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef Tascha071 het volgende:
Fam charice denkt dat charice in de dbk even haar insta mag checken:
Lieve Sharice”, zo begint haar familie op haar Instagram-account. “Wat een dag heb je achter de rug in het Big Brother-huis! Het is echt niet makkelijk om constant in zo’n intense omgeving te zitten, met alle emoties, spanningen en ogen die op je gericht zijn. Maar weet je wat? Jij bent sterker dan je denkt. Vandaag mocht dan zwaar zijn, je hebt het weer doorstaan, en dat alleen al verdient een dikke pluim.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef Tascha071 het volgende:
Lieve Sharice”, zo begint haar familie op haar Instagram-account. “Wat een dag heb je achter de rug in het Big Brother-huis! Het is echt niet makkelijk om constant in zo’n intense omgeving te zitten, met alle emoties, spanningen en ogen die op je gericht zijn. Maar weet je wat? Jij bent sterker dan je denkt. Vandaag mocht dan zwaar zijn, je hebt het weer doorstaan, en dat alleen al verdient een dikke pluim.
Jordy zal alleen stemmen op Axel, maar doet verder compleet normaal tegen hem.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Axel heeft het niet met Jordy maar daar houdt Jane dan toch ook geen rekening mee? Ik begrijp niet zo goed waarom het dan wel Axel kwalijk genomen wordt maar Jane nietzelf hebben ze er beiden totaal geen problemen mee
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:31 schreef Tascha071 het volgende:
Ze vervolgen: “Iedereen die naar je kijkt, ziet hoe je je best doet om jezelf te blijven, ook als het moeilijk wordt. Dat is geen kleine prestatie. Het is oké om even te wankelen, om je kwetsbaar te voelen – dat maakt je juist menselijk en echt. En precies dįt is waarom zoveel mensen achter je staan. Je laat zien dat je niet opgeeft, zelfs niet als de dag je tot het uiterste drijft.”
Maarcslijmen met Jordy is wel oké al wil die Axel weg hebben. Hij heeft nu ook bepaald niet zo aardig gesproken over Axel en dat al vandaag één. De sessies met Niels zijn al snel vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
zoals altijd valt dat reuze meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Axel denkt dat hij goed met Mattheus kan terwijl Mattheus niks liever wil dat Axel opzout.
Ho even Jane heeft altijd wel gezegd dat ze niets tegen Jordy heeft en het wel met hem kan vinden ook tegen Axel dus die weet dat gewoon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maarcslijmen met Jordy is wel oké al wil die Axel weg hebben. Hij heeft nu ook bepaald niet zo aardig gesproken over Axel en dat al vandaag één. De sessies met Niels zijn al snel vergeten.
Ziet er kansloos uit voor Elsa.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
zou me niks verbazen als de Febo haar dat laat lezenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef Tascha071 het volgende:
Maar nu die uitslag negatief is voor Elsa hou ik toch ook rekening met ander scenario waarin niemand naar huis hoeft, laat ik het zo zeggen , zou mij niet verbazen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker naar huis met die kousenband
Denk ook dat ze dat gewoon mag lezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als de Febo haar dat laat lezen
1 op 1 gekopieerd uit een brief van een familie wiens kind is opgenomen in die kliniek van haar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef Tascha071 het volgende:
En ze gaan nog even door:
Toch hebben ze ook nog advies voor haar: “Neem even een moment voor jezelf, adem diep in en laat de storm van vandaag los. Morgen is een nieuwe kans om te stralen, om te lachen, om te vechten – op jouw manier. Je hebt een kracht in je die niet zomaar breekt, en dat weten wij, je supporters, maar al te goed. Blijf dicht bij jezelf, Sharice. Je doet het hartstikke goed, ook al voelt het nu misschien niet zo. Wij geloven in je, en we staan klaar om je door elke dip heen te juichen. Dit is maar één dag, maar jij bent een verhaal dat nog lang niet uitverteld is. Hou vol, je bent een topper!” Maar of Sharice echt vol blijft houden, valt te bezien. Er gaan steeds meer geruchten rond dat ze mogelijk naar huis gaat.
Axel zeurt niet klaagt niet en geniet van het hele avontuur. Jordy doet precies het tegenovergestelde.. Jordy zeurt klaagt en geniet niet echt.. al maakt hij dat zichzelf wel wijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Axel gelooft in het manifesteren. Zeg wat je wilt dat er gebeurd. Geloof het.
Ik blijf. Ik blijf. Ik blijf.
Dat is altijd nog beter dan wat Jordy doet met zijn : ik moet BB verlaten ik weet het zeker.
mij ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar nu die uitslag negatief is voor Elsa hou ik toch ook rekening met ander scenario waarin niemand naar huis hoeft, laat ik het zo zeggen , zou mij niet verbazen.
Ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maarcslijmen met Jordy is wel oké al wil die Axel weg hebben. Hij heeft nu ook bepaald niet zo aardig gesproken over Axel en dat al vandaag één. De sessies met Niels zijn al snel vergeten.
???quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
1 op 1 gekopieerd uit een brief van een familie wiens kind is opgenomen in die kliniek van haar.
Die brieven jat ze dus ook mee naar huis
Is elk jaar zo ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij ook niet
het lijkt of BB zijn favo's heeft die van alles mogen en kunnen
en die moeten er kostte wat kost in blijven
Die moet na BB een baan zoeken bij een toneelgezelschap.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:37 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy lang sip in beeld. Zoomen nog ff goed in om de eerste traan te zien?
heel eerlijkquote:
Dat denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij afscheid aan het nemen is van BB, zijn droom.
hij is er behoorlijk van overtuigd dat hij moet gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is wat spel betreft maar hij mag Axel wel denk ik. Als Jordy weg zou zijn dan zou hij waarschijnlijk heel erg naar Axel toetrekken. Ze kunnen wel lachen met elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Axel denkt dat hij goed met Mattheus kan terwijl Mattheus niks liever wil dat Axel opzout.
no way dat Jordy gaat winnenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:39 schreef Droopie het volgende:
Mooi die emotie bij Jordy, zeker na zijn betoog gisteren over zijn droom hier.
Hij vindt het echt een eer om er te zijn.
Potentiele winnaar, tenzij hij een hele domme uitglijder maakt.
En daar is hij wel het type voor.
Ik hoop wel op een feestje vanavond! Speciaal voor jordy!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:39 schreef Tascha071 het volgende:
Gaat nog een lange dag worden voor Jordy. Maar vanavond weer broek op je hoofd!!!
Helaas laat ze zich nog steeds opzij zetten door Milena. Het lijkt wel of ze niet echt tegen haar in durft tecgaan. Echt jammer want Jolien heeft nog veel mee4 in zich als wat ze nu laat zien. Ik gun he5 haar ook echt om BB te winnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy krijgt volgens mij storing in zijn hoofd als het te vies wordt.
Maar Jolien zal de natuurlijke moeder gaan worden in het huis bij dit soort zaken, had ik nooit verwacht, maar dat kind is zo wijs.
Denk het wel.. hij had het idee dat hij moet gaan. Denk wel dat hij een van de fanatiekste spelers is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Axel heeft Jane laten bungelen bij de dames.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Axel heeft het niet met Jordy maar daar houdt Jane dan toch ook geen rekening mee? Ik begrijp niet zo goed waarom het dan wel Axel kwalijk genomen wordt maar Jane nietzelf hebben ze er beiden totaal geen problemen mee
Ik weet het niet... hij is een iets minder grappige Salar. Het zou kunnen als de rest zich steeds meer diskwalificeert. Ik weet dat Matt je favoriet is, maar ik weet niet of hij kan winnen. Neemt nooit eens stelling, en zolang hij zich zo glibberig rondom Milena blijft gedragen, doet hem dat geen goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
no way dat Jordy gaat winnen
daar is hij teveel voor met het spel bezig
Droeftoeterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy maakt zich zorgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:39 schreef Tascha071 het volgende:
Gaat nog een lange dag worden voor Jordy. Maar vanavond weer broek op je hoofd!!!
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef Paul het volgende:
Snappen lullie waarom Elsa zo laag staat in de polls?
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef Paul het volgende:
Maar ik heb het niet over Sharice en Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy zal alleen stemmen op Axel, maar doet verder compleet normaal tegen hem.
Dat kun je van ShaMi ten opzichte van Jane niet zeggen. Dat is het verschil.
Als er ooit een allstars seizoen komt, hoop ik echt dat hij weer mee doet. Hij komt daar niet om te luieren, maar om het spel te spelen, de ervaring en plezier te maken. Daar waar anderen het enkel zeggen, laat Jordy het ook echt zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk het wel.. hij had het idee dat hij moet gaan. Denk wel dat hij een van de fanatiekste spelers is.
Pindakaas op een bh?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Matt zingt Jordy vanaf de keuken even toe “ you got a friend in me” smeert bh met pindakaas pakt kussens en loopt naar buiten
Bazig en ze speelt het spel niet. Ze koopt niets ze wil nooit iets wat haar maar enigsinds met het spel confronteerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef Paul het volgende:
Sfeerbeelden?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
De febo is flink aan het oefenen met de camera's om maar sfeerbeelden van Jordy te maken.
En door haar uitspraken die ze doet, zoals "oh door jullie is de oom van Wicky overleden".quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:44 schreef marky het volgende:
[..]
Bazig en ze speelt het spel niet. Ze koopt niets ze wil nooit iets wat haar maar enigsinds met het spel confronteerd.
Hij huilt niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Topspel
Ik kan echt niks met dat langdurig gesnotter. Hoe langer het duurt, hoe meer ik het over vind komen als 'jenken voor de bühne'. Met die schijtkaartjes, elke andere keer als ie genomineerd was of dreigde te worden, gezever.
Omg.. wat een jankend is dat ook.. en hij wint er nog stemmen mee ook. Dat doet hij goed moet ik hem nagevenquote:
Sharice weet vast nog wel een toneelgroepen.. of misschien wel in haar toneelgroep.. gezellig zo saampjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moet na BB een baan zoeken bij een toneelgezelschap.
Nee die tranen in die cap hierboven heeft ie uit de perenvijver gehaaldquote:
Milena zei in haar intro-filmpje dat ze graag van een net en opgeruimd huis houdt, dus komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou vorig jaar ging het ook behoorlijk ver.. Doriana washok zo toxic en Ashley was ook duidelijk een lieveling.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
zo erg als dit jaar
waar voor mij mensen echt over een grens gaan
en BB doet of zijn neus bloed
is het wat mij betreft nog niet geweest
Ik zou bijna medelijden krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef Verity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die tranen in die cap hierboven heeft ie uit de perenvijver gehaald
je wordt oudquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is even confronterend... Matt kent Joegoslavie alleen van de geschiedenis....
Ik ook als kindquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wordt oud![]()
ik ben er nog geweest
Hij wrijft altijd veel in zijn ogen. Als ze niet over zijn wangen biggelen huit hij niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die tranen in die cap hierboven heeft ie uit de perenvijver gehaald
beter kijken danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wrijft altijd veel in zijn ogen. Als ze niet over zijn wangen biggelen huit hij niet.
Wordt vast bewaard voor in de uitzendingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
Stel je voor dat we een mening zouden hebben over het gesprek tussen Sharice en Jane
om te kunnen knippen waar ze willenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wordt vast bewaard voor in de uitzending![]()
Of ze doen dit om te voorkomen dat we zo de plukken haar in het rond zien vliegen
Die zullen ze vast voor de uitzending willen .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:54 schreef Tascha071 het volgende:
Neeee waarom mogen wij gesprek charice en Jane niet zien!!!
Misschien door bevooroordeling?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:54 schreef Tascha071 het volgende:
Neeee waarom mogen wij gesprek charice en Jane niet zien!!!
Ok!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wrijft altijd veel in zijn ogen. Als ze niet over zijn wangen biggelen huit hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
damage controlquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ziet er een beetje uit alsof ze door BB zo neer gezet zijn. Nu hier zitten en lullen!!
Het gaat denk ik meer op de manier waarop.....de een doet het omdat het zo voelt en de ander wringt zich in allerlei bochten om zogenaamd het goede voor jane te doen om met de twee dames in bed te kroelen voor stemmen. Ik zie Jane echt niet kroelen in bed met Jordy.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa denkt dat ze beveiliger moet spelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef Flow3r het volgende:
En Elsa moest perse iets in de suite doen
Dat is ook onzin wat je nu zegt ,het is ook maar net hoe je iets interpreteert .. meer kan ik niet van makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |