Het hoeft niet ze kunnen het ook uitspelen tot het eind met deze 10 iedere week eentje weg. Alleen moet er dan niet weer eentje zelf vertrekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:28 schreef freaky40 het volgende: Maar, nog steeds rekening houdend dat er niemand weg hoeft van de genomineerde en dat we hetzelfde scenario krijgen als vorige week.
En daar vanuit gaan als productie zou wel heel erg naief zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Het hoeft niet ze kunnen het ook uitspelen tot het eind met deze 10 iedere week eentje weg. Alleen moet er dan niet weer eentje zelf vertrekken.
Ik hoop dat de 'kijker goed gekozen heeft'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:32 schreef -river- het volgende:
Elsa gaat vanavond en dat is ook niet zo erg. Volgende week staan op zeker mits een vrijstelling die twee meiden erop.
We kiezen 3 team captains, die moeten kiezen. Dus het wordt sws heel ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 'kijker goed gekozen heeft'en dat die 2 in een groep zitten die de vrijstelling niet gaan winnen.
Jammer dat hij er altijd naast zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:34 schreef -river- het volgende:
Jordy zegt ik ga naar huis vandaag, voorgevoel 100%.
Stel, die komt op schiphol zo op de band voorbijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Hahah stelletje gekkies... dat hoofd van Keanu...
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Stel, die komt op schiphol zo op de band voorbij
wat zullen ze sjaggie zijn als hij mag blijven hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef marky het volgende:
Er zijn er zoveel overtuigd dat Jordy gaat inclusief hijzelf dat zal toch een verassing zijn. Volgens mij is Pootje al helemaal blij bij het idee.
Daarom heerlijk om vanavond hun koppen te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef marky het volgende:
Er zijn er zoveel overtuigd dat Jordy gaat inclusief hijzelf dat zal toch een verassing zijn. Volgens mij is Pootje al helemaal blij bij het idee.
Ik verheug me al op die hoofden van die 3 als Jordy op het scherm komt dat hij mag blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef marky het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
hahah pas maar op doet me denken aan de koffermoord dat ze diegene die in de koffer zit niet vergeten om eruit te laten hahah
lekker voor drquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa die alleen wilde afwassen en nu met Pootje, Milena en Sharice, die alles behalve stil zijn, opgescheept zit.
Ja heerlijk, die koppen vanavond... ik heb er nu al voorpret van...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat zullen ze sjaggie zijn als hij mag blijven haha
Ze heeft haar kaarten al weer opgehangen. Het was naar mijn mening emotionele chantage, de manier waarop ze zich gisteren gedragen heeft om zo te proberen om diegenen die haar zo hebben behandeld in een zwart daglicht te zetten voor de tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:44 schreef Sestra666 het volgende:
ik las dat sharice naar huis wilde?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa die alleen wilde afwassen en nu met Pootje, Milena en Sharice, die alles behalve stil zijn, opgescheept zit.
eng mens vind ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft haar kaarten al weer opgehangen. Het was naar mijn mening emotionele chantage, de manier waarop ze zich gisteren gedragen heeft om zo te proberen om diegenen die haar zo hebben behandeld in een zwart daglicht te zetten voor de tv.
Wat ze zich niet realiseert is dat haar vies gedrag ook op tv is geweest.
Ja maar die heeft jammer genoeg de keutel weer ingetrokken... geloof ik..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:44 schreef Sestra666 het volgende:
ik las dat sharice naar huis wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |