SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lt.Bookman op 21-02-2025 00:54:58 ]
Daarom wonnen ze ook met 1-2quote:
Jaaa daar is ie!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:23 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:Black-Death
De reacties op Sporza zijn heerlijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:00 schreef TornadoDK het volgende:
Belgjes ziek mad omdat geen penalty laatste actie![]()
Sowieso had daarvoor al afgefloten moeten worden maar daar hoor je ze niet over.
Die Belgen moeten niet zeiken. Als je 90 minuten met een man meer staat en geen goal weet te maken heb je echt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De reacties op Sporza zijn heerlijk!
Eens!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Belgen moeten niet zeiken. Als je 90 minuten met een man meer staat en geen goal weet te maken heb je echt geen recht van spreken.
Wist niet dat je op femboys viel Paul maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:38 schreef Paul het volgende:
Blij voor m'n lieverd dat hij door isVBL / [Ajax] Kian Fitz-Jim
Eens. Het verbaast me dat die Belgen het met een man meer niet hebben gered.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Belgen moeten niet zeiken. Als je 90 minuten met een man meer staat en geen goal weet te maken heb je echt geen recht van spreken.
daar val ik op jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wist niet dat je op femboys viel Paul maar ieder zijn ding
Ik kreeg er zelf kramp van. Waar haalde die jongen het vandaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:32 schreef Bugno3 het volgende:
Moment van de wedstrijd voor mij de sprint van 70 meter in de tweede verlenging van Hato. Wát een GRINTAAAAA
Ik zou echt woest zijn als ik Union fan was. Zo'n open kans om door te gaan en het dan verprutsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Het verbaast me dat die Belgen het met een man meer niet hebben gered.
Effectief werd de 2-0 natuurlijk gemaakt nadat Ajax al met 10 man stondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Griep schijnt wel erg hardnekkig te zijn dit jaar, duurt lang voordat mensen hersteld zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Zorgwekkend is eigenlijk de fase voor de rode kaart. Toen bakten we er echt niets van. Met meneer fitz jim en meneer Klaassen als grootste verstoorders.
Tevens mag ik hopen dat die griep nu overwaait. Zondag kunnen we wel wat fitte spelers gebruiken.
Rosa en Rugani waren ook echt slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Zorgwekkend is eigenlijk de fase voor de rode kaart. Toen bakten we er echt niets van. Met meneer fitz jim en meneer Klaassen als grootste verstoorders.
Tevens mag ik hopen dat die griep nu overwaait. Zondag kunnen we wel wat fitte spelers gebruiken.
Hier Rugani niet noemenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Inderdaad. Met 11 tegen 11 speelden ze Ajax eigenlijk weg, met 11 tegen 10 durfden ze geen druk meer te zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt woest zijn als ik Union fan was. Zo'n open kans om door te gaan en het dan verprutsen.
is dit kroesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:23 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:Black-Death
wie niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosa en Rugani waren ook echt slecht
ik heb geen zin in lyonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie niet?
Wat een armoe was het. Maar wel uit het vuur gesleept, complimentje voor dat. Maar was niet best en tiefuslaat thuis. Maar door
Ik hoor dan Ronald de Boer zeggen dat hij die van geen Ajax dan geen penalty vindt. Die gozer staat daar bijkans als een verkeersregelaar te zwaaien met die arm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:00 schreef TornadoDK het volgende:
Belgjes ziek mad omdat geen penalty laatste actie![]()
Sowieso had daarvoor al afgefloten moeten worden maar daar hoor je ze niet over.
Ronald vond die van Klaassen geen strafschop?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor dan Ronald de Boer zeggen dat hij die van geen Ajax dan geen penalty vindt. Die gozer staat daar bijkans als een verkeersregelaar te zwaaien met die arm.
Fair point.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief werd de 2-0 natuurlijk gemaakt nadat Ajax al met 10 man stond
Typisch Nederlands hoe die er uit gingen jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt woest zijn als ik Union fan was. Zo'n open kans om door te gaan en het dan verprutsen.
Ik vind het ook een beetje een hockeypenalty maar het zijn de regels en het zou raar zijn om niet volgens het spelregelboekje te handelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor dan Ronald de Boer zeggen dat hij die van geen Ajax dan geen penalty vindt. Die gozer staat daar bijkans als een verkeersregelaar te zwaaien met die arm.
Ik vond het dan eerder bijzonder dat je iemand een gebroken neus mag slaan en een VAR er niet eens naar kijkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee de penalty die Ajax kreeg onder het mom van een natuurlijke beweging tijdens het rennen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ronald vond die van Klaassen geen strafschop?Het niveau van voetbalanalisten tegenwoordig...
Eerste 45 minuten waren wel echt goed van ze, daarna, tsjaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het dan eerder bijzonder dat je iemand een gebroken neus mag slaan en een VAR er niet eens naar kijkt.
Al met al wel gelachen om die Belgjes, zoveel onkunde zie je zelden.
Een normale ploeg speelt dit toch gewoon uit na 0-2 en een man meer tegen dit Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het dan eerder bijzonder dat je iemand een gebroken neus mag slaan en een VAR er niet eens naar kijkt.
Ja, bijzondere gave om bijna een uur lang aanvallend constant de verkeerde keuze te maken. Milan had daar ook een handje van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een normale ploeg speelt dit toch gewoon uit na 0-2 en een man meer tegen dit Ajax.
Was ongekend gisteren ja, mooi man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
Ik vond dat geen strafschop ongelukkige botsing maar gewoon een duel voor de bal. Ik ben sowieso van mening dat ze een ander strafschoppensysteem moeten hanteren voor de amusementwaarde. Nu pakt het goed uit maar in de meeste scenarios is zo'n wedstrijd direct dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond dat geen strafschop ongelukkige botsing maar gewoon een duel voor de bal. Ik ben sowieso van mening dat ze een ander strafschoppensysteem moeten hanteren voor de amusementwaarde. Nu pakt het goed uit maar in de meeste scenarios is zo'n wedstrijd direct dood.
Die gast stond bijkans op de doellijn, moet Pasveer hem dan maar gewoon laten koppen zonder zijn handen uit te steken ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond dat geen strafschop ongelukkige botsing maar gewoon een duel voor de bal.
Dit meen je toch niet serieus hoop ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gast stond bijkans op de doellijn, moet Pasveer hem dan maar gewoon laten koppen zonder zijn handen uit te steken ofzo.
Ik zie dat de kakkerlakjes weer praatjes beginnen te krijgen in ons topic. Hoog tijd voor weer een armoedige 0-0 tegen NAC om een beetje HUMBLE te blijven Caland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hoop ik.
Ah, het lukt weer eens niet met argumenten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat de kakkerlakjes weer praatjes beginnen te krijgen in ons topic. Hoog tijd voor weer een armoedige 0-0 tegen NAC om een beetje HUMBLE te blijven Caland.
Komende van een Feyenoorder die nog meer biased is voor zijn eigen clubje dan Trump biased is ten opzichte van Putin is dit een hilarische doch fantastische opmerking ouwe reus.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, het lukt weer eens niet met argumenten.
Hij was idd dramatisch van beide kanten. Spaarde Godts nog wel een keertje opzichtig, maar verzuimde vervolgens die Belgen nog een paar gele kaarten te geven. Ook reden waarom het zo volledig uit de hand escaleerde soms. Had de wedstrijd niet onder controle.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:38 schreef Simmertje het volgende:
Achja voor de rest floot die scheids echt dramatisch, zijn grensrechters deden daar vrolijk in mee. Echt meerdere malen een bal over de lijn niet goed beoordeeld en Ajax kreeg wel heel snel geel terwijl Union heel vaak wegkwam. Snap wel dat ze in de PL klagen over hun scheidsrechters.
Dit soort situaties gebeuren in vrijwel iedere wedstrijd wel bij een standaardsituatie of voorzetten. Hij raakt 'm nu toevallig eens vervelend op de neus anders kraait er geen haan naar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.
[ x ]
Wel weer gelachen. Stukje opa![]()
Ik zou vooral lachen en een klein bedankje sturen naar de scheids waarvan je gewoon iemand een gebroken neus mag slaan. Een poging doen om net te doen alsof het geen overtreding is zou ik dan eerder Trumpiaans noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komende van een Feyenoorder die nog meer biased is voor zijn eigen clubje dan Trump biased is ten opzichte van Putin is dit een hilarische doch fantastische opmerking ouwe reus.
Echt niet bij elke wedstrijd wordt iemand vol op z'n gezicht geslagen. Pasveer is gewoon flink te laat daar, geen opzet uiteraard.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit soort situaties gebeuren in vrijwel iedere wedstrijd wel bij een standaardsituatie of voorzetten. Hij raakt 'm nu toevallig eens vervelend op de neus anders kraait er geen haan naar.
Ja joh het was een poging tot moord. Ik zou aangifte doen. Schijnt dat Pasveer ook een boksbeugel in zijn handschoen had zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt niet bij elke wedstrijd wordt iemand vol op z'n gezicht geslagen. Pasveer is gewoon flink te laat daar, geen opzet uiteraard.
Dat zeg ik volgens mij nergens.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja joh het was een poging tot moord. Ik zou aangifte doen. Schijnt dat Pasveer ook een boksbeugel in zijn handschoen had zitten.
Minuut 62:57 (staat wel in de samenvatting) soortgelijke situatie raakt 'm niet op de neus. Niemand die klaagt. Dat gebeurd echt meerdere keren als hij daar met vuisten uitkomt zou ik zeggen dat het een bewust risico is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt niet bij elke wedstrijd wordt iemand vol op z'n gezicht geslagen. Pasveer is gewoon flink te laat daar, geen opzet uiteraard.
Ja als je dit echt helemaal niks vindt dan houdt het wel op. Dan ga je een beetje terug naar de situatie van 50 jaar geleden waar je als keeper ongestraft met een karatetrap mocht uitkomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Minuut 62:57 (staat wel in de samenvatting) soortgelijke situatie raakt 'm niet op de neus. Niemand die klaagt. Dat gebeurd echt meerdere keren als hij daar met vuisten uitkomt zou ik zeggen dat het een bewust risico is.
Maar dit? In meer of mindere mate komt dit zo vaak voor dan blijf je aan de gang.
Nee, je zegt dat Pasveer hem in zijn gezicht slaat terwijl uit je eigen beelden die je gepost hebt notabene blijkt dat Pasveer zijn handen hoog houdt en nooit een slaande beweging maakt in die actie noch zijn gezicht aanraakt met zijn handen.quote:
Die van Union mochten ook ongestraft een karatetrap uitdelen dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je dit echt helemaal niks vindt dan houdt het wel op. Dan ga je een beetje terug naar de situatie van 50 jaar geleden waar je als keeper ongestraft met een karatetrap mocht uitkomen.
Heeft weinig met bloed te maken, een seconde te laat zijn, compleet de bal missen en de speler raken is eigenlijk altijd een overtreding.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die van Union mochten ook ongestraft een karatetrap uitdelen dus wat dat betreft.
Dit soort situaties zijn volgens mij inherent aan het uitkomen van een keeper. Ik vind dit geen penalty nee zoals ik zei soortgelijke situatie in minuut 62.
Beetje bloed en het is een penalty.
Het gaat ook minder om het gevolg, hij is gewoon te laat, mist compleet de bal en raakt de speler. Dat is met een simpele tackle ook een overtreding.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat Pasveer hem in zijn gezicht slaat terwijl uit je eigen beelden die je gepost hebt notabene blijkt dat Pasveer zijn handen hoog houdt en nooit een slaande beweging maakt in die actie noch zijn gezicht aanraakt met zijn handen.
Sterker nog, als je het filmpje goed bekijkt zie je dat Pasveer hem hoogstwaarschijnlijk met zijn arm raakt bij het neerkomen waarbij hij de bloedneus oploopt.
@:Wotte heeft dus eerder gelijk door te zeggen dat het meer op een botsing leek dan wat anders.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar goed, beetje bloed, paniek, iedereen boos, ik snap het wel. Lijkt heel erg natuurlijk.
Het is gewoon geen slaande beweging zoals je eerder zei.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook minder om het gevolg, hij is gewoon te laat, mist compleet de bal en raakt de speler. Dat is met een simpele tackle ook een overtreding.
Het is vooral pure onkunde inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon geen slaande beweging zoals je eerder zei.
Ja, dit had wel een penalty kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft weinig met bloed te maken, een seconde te laat zijn, compleet de bal missen en de speler raken is eigenlijk altijd een overtreding.
Ik ben het oneens met je maar zoals ik zei ik vind het sowieso een dom systeem. Overtreding in het strafschopgebied zou mijns inziens niet gelijk moeten staan aan driekwart zekere goal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook minder om het gevolg, hij is gewoon te laat, mist compleet de bal en raakt de speler. Dat is met een simpele tackle ook een overtreding.
nee ik ook niet. Frankrijk kutlandquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen zin in lyon
hoeveel uur slaap had je
Vooral zonde dat die extreem matige Belgjes wel wonnen, dat is toch een directe concurrent in de COEFFICIENTENSTRIJD.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een schertsvertoning en de media doet alsof 020 een wereldprestatie heeft geleverd tegen een 3e rangs clubje als ik de berichten zo lees
Vrij beschaafd allemaal als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grimmig sfeertje hier op de vrijdagmorgen.
Af en toe een steekje over en weer hoort erbij. @Caland is eigenlijk best een hele lieve jongen voor een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrij beschaafd allemaal als je het mij vraagt.
Kan ook aan mij liggen, ik heb meer koffie nodig om helder te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrij beschaafd allemaal als je het mij vraagt.
Klaas kwam ook net binnen. Ik gluur even in mijn blik met creatieve verwensingen momentje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen, ik heb meer koffie nodig om helder te worden.
4quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee ik ook niet. Frankrijk kutland
Uiteindelijk nog 5. Jij dan?
De Belgen (en in hun kielzog onze vrienden zoals klaas) zijn ZIEDEND dat ze geen pingel kregen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:05 schreef Bofjijff het volgende:
Is de afkorting knjb al ergens gevallen en zijn er weer wat luitjes boos?
Strijders. Hier ook 5 uurtjes. Maar was het waard. Kut pot, maar wel vermakelijk. En uiteindelijk in de verlenging een lekker sfeertje.quote:
Was vrij weinig aan de hand ja. Gewoon een botsing van twee spelers zoals zo vaak in een duel. Ook nog in het vijf meter gebied van de keeper.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit soort situaties gebeuren in vrijwel iedere wedstrijd wel bij een standaardsituatie of voorzetten. Hij raakt 'm nu toevallig eens vervelend op de neus anders kraait er geen haan naar.
Had natuurlijk ook gekund. Daarom zo oliedom om die reuzenkans 30 seconden daarvoor weg te blunderen. Waren dat Fitz-Jim en Godts?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Belgen (en in hun kielzog onze vrienden zoals klaas) zijn ZIEDEND dat ze geen pingel kregen.
Dat was idd Fitz-Jim die de bal achter Godts speelde.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:31 schreef manny het volgende:
[..]
Had natuurlijk ook gekund. Daarom zo oliedom om die reuzenkans 30 seconden daarvoor weg te blunderen. Waren dat Fitz-Jim en Godts?
Man man man, wat knudde was dat. En dat kan je zooooo duur komen te staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was idd Fitz-Jim die de bal achter Godts speelde.
nee man, ongelukkige botsingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was wel apart dat se var uberhaupt niet ging kijken in die laatste minuut. Ik vond het wel een penalty
Beste man was blij dat het afgelopen was. Inpakken wegwezen dacht ie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was wel apart dat se var uberhaupt niet ging kijken in die laatste minuut. Ik vond het wel een penalty
Dat blijft het inconsistente aan de VAR. Voor sommige duidelijke beslissingen blijven ze minutenlang een "check" doen. Maar voor zo'n cruciaal moment als dit niet eens even een check.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrijwel alle overtredingen zijn ongelukkige botsingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
nee man, ongelukkige botsing
die tussen je moeder en je vader helaas ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel alle overtredingen zijn ongelukkige botsingen.
HODEquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die tussen je moeder en je vader helaas ook
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:37 schreef Wotte het volgende:
Het was meer geluk dan wijsheid dit maar niet minder mooi.
Als je er dan maar 2 maakt doe je het gewoon slecht. Niveautje Brobbey qua afronding.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @:Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).
Viel enorm tegen. Hopelijk geen voorbode dat het een kutaankoop is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Die Rosa was trouwens ook maar slecht gisteren.
Sowieso is dit een kutaankoop.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Viel enorm tegen. Hopelijk geen voorbode dat het een kutaankoop is.
Dat ligt aan jou, dat is gewoon de emotie op dat moment en dat wil je graag uiten. In dit geval met een post op een forum.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Houniet het volgende:
Wat een pot, tering 32 jaar ouder geworden en 02.00 pas thuis.
Ik word hier echt te oud voor.
Overigens weer veel domme posts hier, vooral tijdens de wedstrijd met de volledige overtuiging dat de wedstrijd al was gespeeld. En dan doel ik niet op Ajax supporters. Wat is dat toch dat je je druk maakt om Ajax, dat je tijdens de wedstrijd achter je computertje kruipt om negatief te typen over Ajax. Het zal wel aan mij liggen.
Geen idee. Heb hem hiervoor nooit zien spelen en op basis van gisteren wil ik er nog geen conclusies aan verbinden. Maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sowieso is dit een kutaankoop.
Ieder zijn eigen handicap he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, dat is gewoon de emotie op dat moment en dat wil je graag uiten. In dit geval met een post op een forum.
Beetje te voorbarig inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem hiervoor nooit zien spelen en op basis van gisteren wil ik er nog geen conclusies aan verbinden. Maar we gaan het zien
Ben je niet goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijk potje uiteindelijk, en enorm mazzel dat die scheids de laatste pingel door de vingers zag. Volgende ronde zal wel heel zwaar zijn, hopen op Lyon.
Ik ben een tv kijker hé, ga er toch niet heen dus puur sportief. Ik gun jou wel een tripje naar Duitsland hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Kut lyon, kut stad, kut politie
Frankfurt is niet heel veel beter helaas. Alleen de politie is een stuk vriendelijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Het enige wat ok is aan Lyon is Rosette. Heerlijke worst.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Lyon is prachtig alleen de politie is kut. Stadion is wel mooi maar op één klote plek. Oude stadion had een chille plek, kon je met je huurfietsje heen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Leuke supporters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Frankfurt is niet heel veel beter helaas. Alleen de politie is een stuk vriendelijker.
Daar had hij waarschijnlijk een aansteker gekregen!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke sfeer in onze groep
Wat een verademing als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Feyenoord
Hadden ze hem opgewacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar had hij waarschijnlijk een aansteker gekregen!!!
Alleen @Caland GOD komt nog, maar dat is dan ook een lieve jongenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In het begin van hun crisis kwamen ze hier nog dapper om het hoekje kijken maar inmiddels zijn ze toch weggelopen
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen @:caland GOD komt nog, maar dat is dan ook een lieve jongen
Overwinteren in de CL is Slot met Feyenoord nooit gelukt, anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisteren
Forumvriend @Caland weet heus dat de prestatie van Ajax knap is, daar we vorige zomer eensgezind constateerden dat deze Ajax-selectie er geen ene touwtyfus van kanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisteren
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumvriend @:Caland weet heus dat de prestatie van Ajax knap is, daar we vorige zomer eensgezind constateerden dat deze Ajax-selectie er geen ene touwtyfus van kan.
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.
Je bent een voorbeeld user.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toe.
Jammer dat veel supporters deze ontwikkeling nooit doormaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toe.
Het was geen penalty of zoals ze bij jullie zouden zeggen: Dat binne toch ginne wijve, jong.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.
Ik zie uren nababbelen over scheidsrechtersbeslissingen als een totaal nutteloos iets. Dan kun je er makkelijker op afstand en nuchter naar kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat veel supporters deze ontwikkeling nooit doormaken.
Wellicht zou je Bosz ook eens kunnen influisteren dat kunnen verdedigen ook handig is in plaats van gemakkelijk tactisch bij de ballen gepakt te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @:Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).
Die kan er gewoon geen reet van dat halve wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
Wat was er eigenlijk met Fitz Jim aan de hand?
Die zakte aardig door de ondergrens.
Die is gewoon niet goed genoeg. Als het loopt kun je hem er prima bij hebben zodra het niet loopt valt die door de mand. Logisch en kun je hem ook niet kwalijk nemen, maar ben bang dat die gewoon niet van het gewenste niveau is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die kan er gewoon geen reet van dat halve wijf
dat zie je idd. Met een hendo en taylor erbij pikt hij het wel op. Maar zoals gisteren loopt ie rond als een kip zonder kop en altijd te laat. Niet goed genoeg voor de basisquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die is gewoon niet goed genoeg. Als het loopt kun je hem er prima bij hebben zodra het niet loopt valt die door de mand. Logisch en kun je hem ook niet kwalijk nemen, maar ben bang dat die gewoon niet van het gewenste niveau is.
Volgens mij is het ook aardig in evenwicht als die gozer dezelfde omhaal op deze manier buiten het veld maakt is het een poging tot doodslag. Daarnaast had die Burgess ook niet op het veld meer mogen staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie uren nababbelen over scheidsrechtersbeslissingen als een totaal nutteloos iets. Dan kun je er makkelijker op afstand en nuchter naar kijken.
Gewoon weer de zoveelste die laat zien dat het bij vlagen een leuke voetballer is maar te kort komt voor het niveau Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
7 FINALESquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef Wotte het volgende:
Je zit wel wat aan de moeilijk kant van het schema
Eens, liever Lyon of Frankfurt? Ik zou zeggen Lyon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.
De nummer 6 van Frankrijk of de nummer 3 van Duitsland. Hmmmm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eens, liever Lyon of Frankfurt? Ik zou zeggen Lyon.
Ik haak enkel in op het niveau.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
De nummer 6 van Frankrijk of de nummer 3 van Duitsland. Hmmmm.
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef Dven het volgende:
Eventuele kwartfinale tegen AZ of Tottenham.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?
Ik boek alvast mijn hotel voor de finalequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Dven het volgende:
Halve finale tegen Victoria Plzen, Lazio, Bodo/Glimt of Olympiacos.
Bilbao, prima stad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik boek alvast mijn hotel voor de finale
Plzen is ook super leuk. Geboorteplaats van het pilsje. Ontzettend goedkoop. Vriendelijke Czechen. Beetje chillen ondergronds (Er is een heel netwerk met ondergrondse gangen)quote:
gave steden idd. Kans dat Ajax er dit seizoen moet gaan spelen acht ik niet heel groot maar zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Plzen is ook super leuk. Geboorteplaats van het pilsje. Ontzettend goedkoop. Vriendelijke Czechen. Beetje chillen ondergronds (Er is een heel netwerk met ondergrondse gangen)
3e in de Bundesliga. Lijkt me dus minimaal van hetzelfde niveau als Ajax.quote:
Eintracht was voor de winterstop echt een hele sterke ploeg. Ik heb ze afgelopen weekend zien winnen van Holstein Kiel, maar dat was niet heel best. Ze hebben wel net voor enorme bedragen 2 spelers verkocht aan City en Paris, dus dat is wel in het voordeel van Ajax. Ze hebben ook wel weer aardig wat geld uitgegeven om dat op te vangen, maar dat zijn wel mindere goden. Denk dat het op voorhand een beetje 50/50 is met Ajax.quote:
Vijf keer in één seizoen tegen AZ is wel bijzonder. Net als Psv en Feyenoord in 2001/02 (vier van de vijf gelijkspel).quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef Dven het volgende:
Eventuele kwartfinale tegen AZ of Tottenham.
Zit samen met Bryan Smeets in een kuil die ik in mijn kelder heb gegraven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vijf keer in één seizoen tegen AZ is wel bijzonder. Net als Psv en Feyenoord in 2001/02 (vier van de vijf gelijkspel).
Prima ploeg. Ik schat ze zelfs iets beter in.quote:
Liever eruit tegen AZ dan twee weken lang die halve finale van 2019 weer bij iedere voorbeschouwing op tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.
En toch staat Ajax voor op AZ in de competitie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.
Ach, tegen Eintracht is het al gedaan met het europese seizoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Liever eruit tegen AZ dan twee weken lang die halve finale van 2019 weer bij iedere voorbeschouwing op tv.
Dus retteketet AZ, pak die Engelsen.
Wordt dan stand alleen bepaald op wedstrijden tegen az dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch staat Ajax voor op AZ in de competitie.
Echt, hoe dan?
Wel een beetje positief blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach, tegen Eintracht is het al gedaan met het europese seizoen.
Ieder nadeel...
Dit verklaart een hoopquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
Beter publiek dan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop
@:rambodirk @:3rr0r @:coco
Die kreeg een zieke poffert op zijn neusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.
[ x ]
Die Belgen zitten toch vrijwel altijd in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kreeg een zieke poffert op zijn neus
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
dagbesteding weer voorbij zodat je jezelf weer moet vermaken zie ik?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11
En werd er niet eens nog lelijker van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kreeg een zieke poffert op zijn neus
Elkaar slaan is een andere sport he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11
Inclusief rode neus?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.
Gratis tip vanuit mij.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.
Gratis tip vanuit mij.
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het een outfit gerelateerd aan de RaNdStAd MeDiA?
Met 5g signaal direct gelinkt naar het bureau van ome Bil?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En werd er niet eens nog lelijker van.
Op die leeftijd hoop ik dan naar thailand te gaan dan maat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Vond Pasveer verder uitstekend keepen. Sowieso het hele seizoen. Netjes hoor op die leeftijd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gratis tip vanuit mij.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het een outfit gerelateerd aan de RaNdStAd MeDiA?
Ik ben even weg en in de tussentijd wordt user @PSVCL hier grandioos gefileerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.
Van te voren had niemand Eintracht als derde in de Bundesliga ingeschat. Het is dat Marmoush een fooi van een afkoopsom voor een transfer naar Forest niet zag zitten en goed genoeg ging spelen om naar City te kunnen verkassen. Sinds zijn vertrek is er geen opvallende spits meer, al wil Hugo Ekitiké het wel wordenquote:
Je hoeft niet zoveel te rennen dat scheelt al.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Vond Pasveer verder uitstekend keepen. Sowieso het hele seizoen. Netjes hoor op die leeftijd.
Dit lijkt me wat te optimistischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat het op voorhand een beetje 50/50 is met Ajax.
Dit is een act toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Late reactie, maar wat een thriller gisteravond. Ik heb nog uren wakker gelegen van de adrenaline.
Dat de botsing van Pasveer niet bestraft werd leek me ook te maken te hebben met de keren daarvoor dat Union overtredingen op hem beging die niet bestraft werden met een kaart. Hoe dan ook: heroïsch!
ajax anno 2025... uren wakker liggen van een 1-2 verlies in de tussenronde van de EL tegen Unionquote:
In het Psv stadion is nooit sfeer, goed dat je het aangeeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax anno 2025... uren wakker liggen van een 1-2 verlies in de tussenronde van de EL tegen Union
Noa geeft een like voor deze postquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In het Psv stadion is nooit sfeer, goed dat je het aangeeft.
Hoe vaak heeft Ajax nu al niet tegen Batshuayi gespeeld? Die duikt echt overal op joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Van te voren had niemand Eintracht als derde in de Bundesliga ingeschat. Het is dat Marmoush een fooi van een afkoopsom voor een transfer naar Forest niet zag zitten en goed genoeg ging spelen om naar City te kunnen verkassen. Sinds zijn vertrek is er geen opvallende spits meer, al wil Hugo Ekitiké het wel worden
Team heeft net als Ajax dit jaar aantal talenten ingepast die het verrassend goed doen. Namdi Collins achterin, Çan Uzun voorin en Nathaniel Brown op het middenveld. Misschien hoopt België op wraak voor Union, er zitten twee Franstalige Belgen in het elftal: Theate en Batsuai
Inderdaad, in 2024 mochten we blij zijn als we, welke wedstrijd dan ook in Europa, met minder dan drie goals verschil verloren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax anno 2025... uren wakker liggen van een 1-2 verlies in de tussenronde van de EL tegen Union
Wel de vraag of daar de focus niet veel meer op komende woensdag ligt, dat kan het seizoen echt uniek makenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben bang voor puntverliestegen go ahead altijd lastig.
Laatste 3 keer tegen ze gelijkgespeeld in de Arenaquote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef TornadoDK het volgende:
Laatste 7 wedstrijden 6x puntverlies. Geen Sutalo maar Kaplan/Baas is ook wel erg jammer.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Laatste 3 keer tegen ze gelijkgespeeld in de Arena
Niet dat ik een fan ben van Gorter, maar deze man spreekt amper engels, dus verdediging organiseren zal niet echt lukken.quote:
Gorter wilt volgens mij niet keepen. Heeft al zo vaak geroepen dat die héél graag 3e keeper is.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben van Gorter, maar deze man spreekt amper engels, dus verdediging organiseren zal niet echt lukken.
nah wordt een makkiequote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef TornadoDK het volgende:
Daar begint het wel weer op te lijkenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Stukje zwetende bilnaadpot tot het bittere eind
Ik vind het typisch Ajax eerlijk gezegd. Al jarenlang pakken we de ene domme kaart na de andere.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Onze spelers zijn vandaag wel mokerdom qua gele kaarten.
Net niet scherp genoeg steedsquote:Op zondag 23 februari 2025 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Echt wel veel mogelijkheden maar steeds de verkeerde keuzes
Volgens mij voelt zeker de helft zich nog steeds kut na de griep. Ziet dat ze allemaal of nog bleek zien of niet scherp, of beide. Brobbey ziet er ook echt mega kut uit, serieus nog steeds grieperig volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Echt wel veel mogelijkheden maar steeds de verkeerde keuzes
Wat een uittrapquote:Op zondag 23 februari 2025 15:12 schreef Scorpie het volgende:
Keepertje red ons weer. Niet verkeerd.
Ik zou Edvardsen juist voor Traoré brengen, Kaplan wel laten staanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja prima debuut zo.
Kaplan en Godts wisselen voor Janse en Edvardsen in de rust s.v.p.
Waarom zou je Kaplan wisselen? Speelt prima. 96% accurate passes, vrijwel alle grond en lucht duels gewonnen. Cijfers spreken jouw onderbuik tegen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja prima debuut zo.
Kaplan en Godts wisselen voor Janse en Edvardsen in de rust s.v.p.
Heeft al geel en pakt met die fysieke duels straks zijn 2e. Wordt verder eruit- en overlopen tijdens de counters. Wisselen en rapido.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Waarom zou je Kaplan wisselen? Speelt prima. 96% accurate passes, vrijwel alle grond en lucht duels gewonnen. Cijfers spreken jouw onderbuik tegen.
Farioli's enorme gouden pik zal zijn ding nog wel doen. Hopelijk een onterechte penalty ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We kunnen wel even een portie mazzel gebruiken
Iets meer focus voorin zou helpen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:26 schreef Wotte het volgende:
Maak je nou niet druk ze zijn amper gevaarlijk kwestie van geduldig zijn dan komt die goal straks wel.
Ik zie dat onze trainert een zeer kundige, slimme en oplettende man is en niet luistert naar zoiets stoms als cijfertjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft al geel en pakt met die fysieke duels straks zijn 2e. Wordt verder eruit- en overlopen tijdens de counters. Wisselen en rapido.
Je bent zelf stom.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat onze trainert een zeer kundige, slimme en oplettende man is en niet luistert naar zoiets stoms als cijfertjes.
Precies. Zoals Feijenoord dit seizoen. Maar dan wel deze kansen benutten.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We kunnen wel even een portie mazzel gebruiken
Genoeg passie. Geen geren en gehol graag.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:24 schreef Karzai het volgende:
ik zie nog weinig passie en beleving tot nu toe meer plichtmatig rondspelen
Liever Helene dan Noaquote:Op zondag 23 februari 2025 15:35 schreef tong80 het volgende:
Wanneer schoppen ze die Jan Joost eens op straat. Nog erger dan een altijd lachende VVDer. Neem dan gelijk Hélène mee. Noa mag blijven. Die komt et wel.
Wat een kijk heb ik er toch opquote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef Heeinz het volgende:
Traoré altijd een 2 of een 8, vandaag lijkt het het eerste te worden
Dat mag. Als het maar gezellig blijf met de hiellenlikkende adept van de ronde VI tafel.quote:
Zou het wat uitmaken? Met Koeman als bondscoach hoeven we sowieso niet op succes te rekenen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:36 schreef RipCity het volgende:
Straks gaat Oranje tegen Spanje spelen met Brobbey...
De HORROR
Hij kan beter opvliegenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:38 schreef papert het volgende:
Traore heeft het niet vandaag. Maargoed, blijft een speler die het van bevliegingen moet hebben.
Voorzetje van Gaaij was weer lekker.
Wie moet er dan rechtsvoor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |