Viel enorm tegen. Hopelijk geen voorbode dat het een kutaankoop is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Die Rosa was trouwens ook maar slecht gisteren.
Sowieso is dit een kutaankoop.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Viel enorm tegen. Hopelijk geen voorbode dat het een kutaankoop is.
Dat ligt aan jou, dat is gewoon de emotie op dat moment en dat wil je graag uiten. In dit geval met een post op een forum.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Houniet het volgende:
Wat een pot, tering 32 jaar ouder geworden en 02.00 pas thuis.
Ik word hier echt te oud voor.
Overigens weer veel domme posts hier, vooral tijdens de wedstrijd met de volledige overtuiging dat de wedstrijd al was gespeeld. En dan doel ik niet op Ajax supporters. Wat is dat toch dat je je druk maakt om Ajax, dat je tijdens de wedstrijd achter je computertje kruipt om negatief te typen over Ajax. Het zal wel aan mij liggen.
Geen idee. Heb hem hiervoor nooit zien spelen en op basis van gisteren wil ik er nog geen conclusies aan verbinden. Maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sowieso is dit een kutaankoop.
Ieder zijn eigen handicap he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, dat is gewoon de emotie op dat moment en dat wil je graag uiten. In dit geval met een post op een forum.
Beetje te voorbarig inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem hiervoor nooit zien spelen en op basis van gisteren wil ik er nog geen conclusies aan verbinden. Maar we gaan het zien
Ben je niet goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijk potje uiteindelijk, en enorm mazzel dat die scheids de laatste pingel door de vingers zag. Volgende ronde zal wel heel zwaar zijn, hopen op Lyon.
Ik ben een tv kijker hé, ga er toch niet heen dus puur sportief. Ik gun jou wel een tripje naar Duitsland hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Kut lyon, kut stad, kut politie
Frankfurt is niet heel veel beter helaas. Alleen de politie is een stuk vriendelijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Het enige wat ok is aan Lyon is Rosette. Heerlijke worst.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Lyon is prachtig alleen de politie is kut. Stadion is wel mooi maar op één klote plek. Oude stadion had een chille plek, kon je met je huurfietsje heen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je niet goed?
Leuke supporters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Frankfurt is niet heel veel beter helaas. Alleen de politie is een stuk vriendelijker.
Daar had hij waarschijnlijk een aansteker gekregen!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke sfeer in onze groep
Wat een verademing als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Feyenoord
Hadden ze hem opgewacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar had hij waarschijnlijk een aansteker gekregen!!!
Alleen @Caland GOD komt nog, maar dat is dan ook een lieve jongenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In het begin van hun crisis kwamen ze hier nog dapper om het hoekje kijken maar inmiddels zijn ze toch weggelopen
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen @:caland GOD komt nog, maar dat is dan ook een lieve jongen
Overwinteren in de CL is Slot met Feyenoord nooit gelukt, anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisteren
Forumvriend @Caland weet heus dat de prestatie van Ajax knap is, daar we vorige zomer eensgezind constateerden dat deze Ajax-selectie er geen ene touwtyfus van kanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisteren
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumvriend @:Caland weet heus dat de prestatie van Ajax knap is, daar we vorige zomer eensgezind constateerden dat deze Ajax-selectie er geen ene touwtyfus van kan.
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.
Je bent een voorbeeld user.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toe.
Jammer dat veel supporters deze ontwikkeling nooit doormaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toe.
Het was geen penalty of zoals ze bij jullie zouden zeggen: Dat binne toch ginne wijve, jong.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.
Ik zie uren nababbelen over scheidsrechtersbeslissingen als een totaal nutteloos iets. Dan kun je er makkelijker op afstand en nuchter naar kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat veel supporters deze ontwikkeling nooit doormaken.
Wellicht zou je Bosz ook eens kunnen influisteren dat kunnen verdedigen ook handig is in plaats van gemakkelijk tactisch bij de ballen gepakt te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @:Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).
Die kan er gewoon geen reet van dat halve wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
Wat was er eigenlijk met Fitz Jim aan de hand?
Die zakte aardig door de ondergrens.
Die is gewoon niet goed genoeg. Als het loopt kun je hem er prima bij hebben zodra het niet loopt valt die door de mand. Logisch en kun je hem ook niet kwalijk nemen, maar ben bang dat die gewoon niet van het gewenste niveau is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die kan er gewoon geen reet van dat halve wijf
dat zie je idd. Met een hendo en taylor erbij pikt hij het wel op. Maar zoals gisteren loopt ie rond als een kip zonder kop en altijd te laat. Niet goed genoeg voor de basisquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die is gewoon niet goed genoeg. Als het loopt kun je hem er prima bij hebben zodra het niet loopt valt die door de mand. Logisch en kun je hem ook niet kwalijk nemen, maar ben bang dat die gewoon niet van het gewenste niveau is.
Volgens mij is het ook aardig in evenwicht als die gozer dezelfde omhaal op deze manier buiten het veld maakt is het een poging tot doodslag. Daarnaast had die Burgess ook niet op het veld meer mogen staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie uren nababbelen over scheidsrechtersbeslissingen als een totaal nutteloos iets. Dan kun je er makkelijker op afstand en nuchter naar kijken.
Gewoon weer de zoveelste die laat zien dat het bij vlagen een leuke voetballer is maar te kort komt voor het niveau Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
7 FINALESquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef Wotte het volgende:
Je zit wel wat aan de moeilijk kant van het schema
Eens, liever Lyon of Frankfurt? Ik zou zeggen Lyon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.
De nummer 6 van Frankrijk of de nummer 3 van Duitsland. Hmmmm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eens, liever Lyon of Frankfurt? Ik zou zeggen Lyon.
Ik haak enkel in op het niveau.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
De nummer 6 van Frankrijk of de nummer 3 van Duitsland. Hmmmm.
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef Dven het volgende:
Eventuele kwartfinale tegen AZ of Tottenham.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?
Ik boek alvast mijn hotel voor de finalequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Dven het volgende:
Halve finale tegen Victoria Plzen, Lazio, Bodo/Glimt of Olympiacos.
Bilbao, prima stad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik boek alvast mijn hotel voor de finale
Plzen is ook super leuk. Geboorteplaats van het pilsje. Ontzettend goedkoop. Vriendelijke Czechen. Beetje chillen ondergronds (Er is een heel netwerk met ondergrondse gangen)quote:
gave steden idd. Kans dat Ajax er dit seizoen moet gaan spelen acht ik niet heel groot maar zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Plzen is ook super leuk. Geboorteplaats van het pilsje. Ontzettend goedkoop. Vriendelijke Czechen. Beetje chillen ondergronds (Er is een heel netwerk met ondergrondse gangen)
3e in de Bundesliga. Lijkt me dus minimaal van hetzelfde niveau als Ajax.quote:
Eintracht was voor de winterstop echt een hele sterke ploeg. Ik heb ze afgelopen weekend zien winnen van Holstein Kiel, maar dat was niet heel best. Ze hebben wel net voor enorme bedragen 2 spelers verkocht aan City en Paris, dus dat is wel in het voordeel van Ajax. Ze hebben ook wel weer aardig wat geld uitgegeven om dat op te vangen, maar dat zijn wel mindere goden. Denk dat het op voorhand een beetje 50/50 is met Ajax.quote:
Vijf keer in één seizoen tegen AZ is wel bijzonder. Net als Psv en Feyenoord in 2001/02 (vier van de vijf gelijkspel).quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef Dven het volgende:
Eventuele kwartfinale tegen AZ of Tottenham.
Zit samen met Bryan Smeets in een kuil die ik in mijn kelder heb gegraven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vijf keer in één seizoen tegen AZ is wel bijzonder. Net als Psv en Feyenoord in 2001/02 (vier van de vijf gelijkspel).
Prima ploeg. Ik schat ze zelfs iets beter in.quote:
Liever eruit tegen AZ dan twee weken lang die halve finale van 2019 weer bij iedere voorbeschouwing op tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.
En toch staat Ajax voor op AZ in de competitie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.
Ach, tegen Eintracht is het al gedaan met het europese seizoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Liever eruit tegen AZ dan twee weken lang die halve finale van 2019 weer bij iedere voorbeschouwing op tv.
Dus retteketet AZ, pak die Engelsen.
Wordt dan stand alleen bepaald op wedstrijden tegen az dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch staat Ajax voor op AZ in de competitie.
Echt, hoe dan?
Wel een beetje positief blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach, tegen Eintracht is het al gedaan met het europese seizoen.
Ieder nadeel...
Dit verklaart een hoopquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
Beter publiek dan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop
@:rambodirk @:3rr0r @:coco
Die kreeg een zieke poffert op zijn neusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.
[ x ]
Wel weer gelachen. Stukje opa![]()
Die Belgen zitten toch vrijwel altijd in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kreeg een zieke poffert op zijn neus
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
dagbesteding weer voorbij zodat je jezelf weer moet vermaken zie ik?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11
En werd er niet eens nog lelijker van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kreeg een zieke poffert op zijn neus
Elkaar slaan is een andere sport he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.
[ x ]
Wel weer gelachen. Stukje opa![]()
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11
Inclusief rode neus?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.
Gratis tip vanuit mij.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.
Gratis tip vanuit mij.
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het een outfit gerelateerd aan de RaNdStAd MeDiA?
Met 5g signaal direct gelinkt naar het bureau van ome Bil?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En werd er niet eens nog lelijker van.
Op die leeftijd hoop ik dan naar thailand te gaan dan maat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Vond Pasveer verder uitstekend keepen. Sowieso het hele seizoen. Netjes hoor op die leeftijd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gratis tip vanuit mij.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het een outfit gerelateerd aan de RaNdStAd MeDiA?
Ik ben even weg en in de tussentijd wordt user @PSVCL hier grandioos gefileerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.
Van te voren had niemand Eintracht als derde in de Bundesliga ingeschat. Het is dat Marmoush een fooi van een afkoopsom voor een transfer naar Forest niet zag zitten en goed genoeg ging spelen om naar City te kunnen verkassen. Sinds zijn vertrek is er geen opvallende spits meer, al wil Hugo Ekitiké het wel wordenquote:
Je hoeft niet zoveel te rennen dat scheelt al.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Vond Pasveer verder uitstekend keepen. Sowieso het hele seizoen. Netjes hoor op die leeftijd.
Dit lijkt me wat te optimistischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat het op voorhand een beetje 50/50 is met Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |