SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betekent dat, die TT?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
o wacht ik zie het al.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mjah de tijd zal het uitwijzen of het helpt of niet denk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
aan je vasthoudendheid zal het niet liggen
Ik voorzie me niet groter als ik ben iig., maargoed mss kan ik er iets nog wat over te zeggen hebben in hoger regionen denk?
Beetje proberen kan geen kwaad denk
Do what you love, love what you do!![]()
de kreewind door het bedrijfquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah de tijd zal het uitwijzen of het helpt of niet denk?
Ik voorzie me neit groter als ik ben iig., maargoed mss kan ik er iets nog wat over te zeggen hebben in hoger niveay denk?
Beetje proberen kan geen kwaad denk![]()
![]()
Nee hoor. Wie weet vind je het ontzettend leuk en ga je meer zulke dingen doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah de tijd zal het uitwijzen of het helpt of niet denk?
Ik voorzie me neit groter als ik ben iig., maargoed mss kan ik er iets nog wat over te zeggen hebben in hoger niveay denk?
Beetje proberen kan geen kwaad denk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even de wind eronder houden...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
1908They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
heeeeeeeele andere wind zal er gaan waaien......... de Kree wind.quote:
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen windstilte hè?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
heeeeeeeele andere wind zal er gaan waaien......... de Kree wind.
haha, als signaal een stormparaplu in je verkiezingsposter
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
FoodelloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"iedereen moet zich goed vasthouden, de wind gaat een hele andere kant opwaaien. En goed hard ook"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een ideeënbus in de kantine ophangen... Waarin medewerkers anoniem verbetersuggesties kunnen doen of dingen kunnen melden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je een zachte laat in de lift net als de deuren opengaan mag 'tquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
heeeeeeeele andere wind zal er gaan waaien......... de Kree wind.Well, life can be a riot
ik zie kree al staan met een heel pak kopieerpapier met al zijn ideeënquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een ideeënbus in de kantine ophangen... Waarin medewerkers anoniem verbetersuggesties kunnen doen of dingen kunnen melden.![]()
![]()
ik probeer jullie waterprijzen per kuub nog beetje te beperken, want ze gaan op aan ZZP mensen en die projecten lijden voor aantal ton per jaar. zie aan de auto's.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen windstilte hè?
haha, als signaal een stormparaplu in je verkiezingsposter
damn.Do what you love, love what you do!![]()
klein zacht stinkjertje zijn de ergste hequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je een zachte laat in de lift net als de deuren opengaan mag 't
Vind dat de mooistequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
klein zacht stinkjertje zijn de ergste heWell, life can be a riot
"Geef uw idee
aan OR lid kree
Daar doet iedereen
zijn voordeel mee"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Douchen op de sportschoolquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik probeer jullie waterprijzen per kuub nog beetje te beperken, want ze gaan op aan ZZP mensen en die projecten lijden voor aantal ton per jaar. zie aan de auto's.
damn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Favoriete bloem van Kree?
Orgikree
Alhoewel nu ik er over nadenk... een orgi..Kree?
Well, life can be a riot
dit klinkt goed wel moet ik zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
"Geef uw idee
aan OR lid kree
Daar doet iedereen
zijn voordeel mee"
wat een weer morgen, ik ga eens keihard werken niet in mijn aard, mag wel na een half jaar keihard wel in mijn aard
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, die 3e zin is wat minder, ik zocht nog iets beters.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dit klinkt goed wel moet ik zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kaartjes laten drukkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dit klinkt goed wel moet ik zeggen![]()
![]()
Wandelbila's houden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
wat een weer morgen, ik ga eens keihard werken niet in mijn aard, mag wel na een half jaar keihard wel in mijn aard
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maandag is toch vies weer voorspeld, dan is alle tijd om naar het scherm te starenUw ADH vitamine Worst
Stomme google adsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is toch vies weer voorspeld, dan is alle tijd om naar het scherm te staren![]()
Ja dit weer komt prachtig uit met het weekend.... Dat is inderdaad ook wel eens anders....quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is toch vies weer voorspeld, dan is alle tijd om naar het scherm te starenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
niet overdrijven allemaal we moeten dit relatief zien, en in de gebruikelijkse bedrijfssfeer. maarja. uieindelijk, we must this make great again, employs only.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
Favoriete bloem van Kree?
Orgikree
Alhoewel nu ik er over nadenk... een orgi..Kree?Do what you love, love what you do!![]()
ben in 4 jaar nog nooit op kantoor geweest vrijdag, dat heb ik onderhandeld door mijn persoonlijke omstandighedenquote:
Uw ADH vitamine Worst
ik hou niet zo van trump btw, mocht het sarcasme niet duidelijk zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Wel lekker rustig danquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben in 4 jaar nog nooit op kantoor geweest vrijdag, dat heb ik onderhandeld door mijn persoonlijke omstandigheden![]()
Op vrijdag is het heerlijk rustig op kantoor.... Geen manager aan het werk.
Dan ben ik liever een dinsdag vrij, of een donderdag, de megadrukke dagen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als ik drukke kop kreeg op vrijdag dan was ik hier niet na 4 jaarquote:Uw ADH vitamine Worst
Ben er eigenlijk ook nooit op vrijdagquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Op vrijdag is het heerlijk rustig op kantoor.... Geen manager aan het werk.
Dan ben ik liever een dinsdag vrij, of een donderdag, de megadrukke dagen.![]()
Wat is vies weer?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is toch vies weer voorspeld, dan is alle tijd om naar het scherm te starenWell, life can be a riot
Gezellig op vrijdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms wel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk ook nooit op vrijdagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ben best autonoom in mijn werk dat scheelt, in mijn nieuwe werkzaamheden n nieuwe team dacht er ook eentje controle te willen uitoefenen maar die kreeg een verbale klap in zn bek , war daar ben ik niet van gediendUw ADH vitamine Worst
Ik werk morgen wel maar gewoon vanuit huis.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
ben best autonoom in mijn werk dat scheelt, in mijn nieuwe werkzaamheden n nieuwe team dacht er ook eentje controle te willen uitoefenen maar die kreeg een verbale klap in zn bek , war daar ben ik niet van gediend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoop dat je beter werkt dan vanuit uit huis als wat ze hier doen met werkvoorbereiders. want die zijn dan totaal niet te bereiken terwijlk wij met aannemers op locatie zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik werk morgen wel maar gewoon vanuit huis.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is beter dan vrieskou en sneeuw.quote:Well, life can be a riot
Ook een paar flinke overleggen erbij?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had vandaag 3 overleggen, van een uur per stuk. Pffff. De halve dag weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morgen niet volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook een paar flinke overleggen erbij?![]()
ook vaag genoeg dat het paar graadjes boven nul was met regen en wind, dat is een van de meest smerige weersoortenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is beter dan vrieskou en sneeuw.
Uw ADH vitamine Worst
* gebrokenglas kijkt in de outlook agenda van JustinK en ziet de hele vrijdag "beschikbaar' staan![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waarom doe je ze dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had vandaag 3 overleggen, van een uur per stuk. Pffff. De halve dag weg.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat moet. Ik kon moeilijk wegblijven, bij deze drie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als je niet wil kun je als techisch zo vast bij ergens anders aan de gang met veel meer salaris?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Omdat 't waarschijnlijk moetquote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
als je niet wil kun je als techisch zo vast bij ergens anders aan de gang met veel meer salaris?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
je kijkt echt te veel vanuit je kleine bubbeltjequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
als je niet wil kun je als techisch zo vast bij ergens anders aan de gang met veel meer salaris?Uw ADH vitamine Worst
nou dan is kritiek erop leveren ok? maar klagen niet zo denk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Ik kon moeilijk wegblijven, bij deze drie.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: