heeeeeeeele andere wind zal er gaan waaien......... de Kree wind.quote:
Geen windstilte hè?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
heeeeeeeele andere wind zal er gaan waaien......... de Kree wind.
Als je een zachte laat in de lift net als de deuren opengaan mag 'tquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
heeeeeeeele andere wind zal er gaan waaien......... de Kree wind.
ik zie kree al staan met een heel pak kopieerpapier met al zijn ideeënquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een ideeënbus in de kantine ophangen... Waarin medewerkers anoniem verbetersuggesties kunnen doen of dingen kunnen melden.
ik probeer jullie waterprijzen per kuub nog beetje te beperken, want ze gaan op aan ZZP mensen en die projecten lijden voor aantal ton per jaar. zie aan de auto's.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen windstilte hè?
haha, als signaal een stormparaplu in je verkiezingsposter
klein zacht stinkjertje zijn de ergste hequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je een zachte laat in de lift net als de deuren opengaan mag 't
Vind dat de mooistequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
klein zacht stinkjertje zijn de ergste he
Douchen op de sportschoolquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik probeer jullie waterprijzen per kuub nog beetje te beperken, want ze gaan op aan ZZP mensen en die projecten lijden voor aantal ton per jaar. zie aan de auto's.
damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |