dit klinkt goed wel moet ik zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
"Geef uw idee
aan OR lid kree
Daar doet iedereen
zijn voordeel mee"
Ja, die 3e zin is wat minder, ik zocht nog iets beters.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dit klinkt goed wel moet ik zeggen
Kaartjes laten drukkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dit klinkt goed wel moet ik zeggen
Wandelbila's houden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
wat een weer morgen, ik ga eens keihard werken niet in mijn aard, mag wel na een half jaar keihard wel in mijn aard
Ja iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is toch vies weer voorspeld, dan is alle tijd om naar het scherm te staren
Ja dit weer komt prachtig uit met het weekend.... Dat is inderdaad ook wel eens anders....quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is toch vies weer voorspeld, dan is alle tijd om naar het scherm te staren
niet overdrijven allemaal we moeten dit relatief zien, en in de gebruikelijkse bedrijfssfeer. maarja. uieindelijk, we must this make great again, employs only.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
Favoriete bloem van Kree?
Orgikree
Alhoewel nu ik er over nadenk... een orgi..Kree?
ben in 4 jaar nog nooit op kantoor geweest vrijdag, dat heb ik onderhandeld door mijn persoonlijke omstandighedenquote:
Wel lekker rustig danquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben in 4 jaar nog nooit op kantoor geweest vrijdag, dat heb ik onderhandeld door mijn persoonlijke omstandigheden
als ik drukke kop kreeg op vrijdag dan was ik hier niet na 4 jaarquote:
Ben er eigenlijk ook nooit op vrijdagquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Op vrijdag is het heerlijk rustig op kantoor.... Geen manager aan het werk.
Dan ben ik liever een dinsdag vrij, of een donderdag, de megadrukke dagen.
Wat is vies weer?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Soms wel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk ook nooit op vrijdag
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
ben best autonoom in mijn werk dat scheelt, in mijn nieuwe werkzaamheden n nieuwe team dacht er ook eentje controle te willen uitoefenen maar die kreeg een verbale klap in zn bek , war daar ben ik niet van gediend
hoop dat je beter werkt dan vanuit uit huis als wat ze hier doen met werkvoorbereiders. want die zijn dan totaal niet te bereiken terwijlk wij met aannemers op locatie zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik werk morgen wel maar gewoon vanuit huis.
Oh dat is beter dan vrieskou en sneeuw.quote:
quote:
Morgen niet volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook een paar flinke overleggen erbij?
ook vaag genoeg dat het paar graadjes boven nul was met regen en wind, dat is een van de meest smerige weersoortenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is beter dan vrieskou en sneeuw.
waarom doe je ze dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had vandaag 3 overleggen, van een uur per stuk. Pffff. De halve dag weg.
als je niet wil kun je als techisch zo vast bij ergens anders aan de gang met veel meer salaris?quote:
Omdat 't waarschijnlijk moetquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
als je niet wil kun je als techisch zo vast bij ergens anders aan de gang met veel meer salaris?
je kijkt echt te veel vanuit je kleine bubbeltjequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
als je niet wil kun je als techisch zo vast bij ergens anders aan de gang met veel meer salaris?
nou dan is kritiek erop leveren ok? maar klagen niet zo denk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Ik kon moeilijk wegblijven, bij deze drie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |