SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh tuurlijk kreeg ik er niet zo'n mail op terug, want pro organisatie.Do what you love, love what you do!![]()
wat ik terug kreeg op mijn uiteraard zeer nette mail (al zeg ik het zelf)
Beste Emiel Kree, we nemen voor 7 maart contact met je op over vervolgstappen, mocht je onderhand vragen hebben laat het ons weten.Do what you love, love what you do!![]()
Maar deze knetter gekkie dame, gaat lekker slapen..![]()
Trusten allemaal![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
slaapsequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef Lovely het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker knetter gekkiequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef Lovely het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
truste gekkiequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef Lovely het volgende:
Trusten allemaal![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Ben benieuwd wat er uitkomt man.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
Beste Emiel Kree, we nemen voor 7 maart contact met je op over vervolgstappen, mocht je onderhand vragen hebben laat het ons weten.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Trusten lieflie en muizszsszszszssWell, life can be a riot
EééééémielMaar dat wisten we toch allemaal wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Volg 'm zelfs op Instagramquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
EééééémielMaar dat wisten we toch allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Slaap lekker blije Charly met y en niet met iequote:Well, life can be a riot
M&M’s salted caramelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ook, maar ben idd ook benieuwd wat hun daar mee doen dan. Geen idee ik doe dit niet alleen om te stoken, hoewel jullie me dan zo inschatten, denk wel dat ik daar iets te vertellen heb.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er uitkomt man.
Maar ok geen idee hoe dit werkt joh in grote bedrijven, nooit zo in geweest. maar we zien wel, als niet lukt ook best wmb?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volg 'm zelfs op InstagramJa we waren ooit FB vriendjes totdat jij me eraf schopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou ik heb je er nooit afgeskupt. Heb een nieuw account.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we waren ooit FB vriendjes totdat jij me eraf schopteWell, life can be a riot
aan je vasthoudendheid zal het niet liggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar ben idd ook benieuwd wat hun daar mee doen dan. Geen idee ik doe dit niet alleen om te stoken, hoewel jullie me dan zo inschatten, denk wel dat ik daar iets te vertellen heb.
Maar ok geen idee hoe dit werkt joh in grote bedrijven, nooit zo in geweest. maar we zien wel, als niet lukt ook best wmb?![]()
![]()
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik heb je er nooit afgeskupt. Heb een nieuw account.Iedereen is een kutlultrut
Ja meteen geinvite ookquote:Well, life can be a riot
Dat is wel een erg korte mail zeg. Heel summier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
Beste Emiel Kree, we nemen voor 7 maart contact met je op over vervolgstappen, mocht je onderhand vragen hebben laat het ons weten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
auto-replyquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een erge korte mail zeg.![]()
![]()
Oh ik weet dat niet meer weet je echte naam ook niet meer.quote:Iedereen is een kutlultrut
Botjequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een erg korte mail zeg. Heel summier.Iedereen is een kutlultrut
Als ze zulke dingen als OR kandidaatstelling met een autoreply afhandelen.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou. Heb je net toegevoegd, dus misschien gaat er een belletje rinkeldekinkelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik weet dat niet meer weet je echte naam ook niet meer.
Well, life can be a riot
Niet altijd weekend hebbenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hoor het hier manquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop dat buurman niet boos wordt![]()
Jouw vraag is een simpele: "Ben ik door of niet"quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
Beste Emiel Kree, we nemen voor 7 maart contact met je op over vervolgstappen, mocht je onderhand vragen hebben laat het ons weten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt he.quote:
Niet vroeg pensioen hebben
Well, life can be a riot
Is niet afhandelen maar alleen antwoord dat de mail is ontvangen, niet zo raar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze zulke dingen als OR kandidaatstelling met een autoreply afhandelen.....Iedereen is een kutlultrut
Oh even kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou. Heb je net toegevoegd, dus misschien gaat er een belletje rinkeldekinkelen
De buren vinden het ook leuke muziek, ze openen jouw raam met een baksteen om het beter te kunnen horenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mainly
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buren vinden het ook leuke muziek, ze openen jouw raam met een baksteen om het beter te kunnen horen![]()
![]()
Ah, ja dat kan het zijn. O, dan valt het weer mee, zeg maar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet afhandelen maar alleen antwoord dat de mail is ontvangen, niet zo raar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou. Heb je net toegevoegd, dus misschien gaat er een belletje rinkeldekinkelenDoe er niet zoveel mee maar leuk
Welterustenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jullie gaan goed hard - net krap aan een uur per topic.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik maak er een Ahoy in het klein van hiero![]()
Mijn puntenteller moet 11 nieuwe topics doorlezen en toevoegen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die heeft het er maar druk meequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn puntenteller moet 11 nieuwe topics doorlezen en toevoegen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik maak er een Ahoy in het klein van hiero
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, hij is steeds langer bezig met rekenenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik reken erop dat het goed gaatquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij is steeds langer bezig met rekenen![]()
![]()
Ik heb nog steeds een heel klein beetje sneeuw in de tuin, maar dat zal morgen wel weg zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog steeds een heel klein beetje sneeuw in de tuin, maar dat zal morgen wel weg zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 22:55:20
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 21:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2236 72 33 10823 0.21
2 KillemWieft 791 14 63 766 1.03
3 Dr.Mikey 665 81 21 1286 0.52
4 mascara-klodder 644 0 0 1380 0.47
5 maily 642 8 0 2880 0.22
6 Harrie 622 0 0 2117 0.29
7 _UserName_ 432 38 45 1024 0.42
8 DJMO 401 5 1 1083 0.37
9 sp3c 387 37 13 750 0.52
10 kree 314 0 1 1520 0.21
11 Bally-b 252 0 3 182 1.38
12 HappyCharly 230 17 22 1688 0.14
13 Lovely 219 26 6 2560 0.09
14 RedShoe 214 33 33 3589 0.06
15 Aapje30 208 7 34 1869 0.11
16 mario390 202 20 0 525 0.38
17 Grotetijd 191 23 9 2038 0.09
18 Sally 178 11 1 418 0.43
19 AardappelSchotel 177 19 3 2430 0.07
20 greysbones 171 2 1 1829 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jullie gaan echt hardAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O je had ASOT op staan van Armin. Ik zie net dat de stream is afgelopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
even niet gekeken en 40 posts verder ofzo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dacht dat knetter terug was
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu alleen alweer op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
ooooo die zijn lekkkkkkeeeeerrrrrrrrrrrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sommige mensen leren het noooooitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Knetterkrankjorum Die?quote:Well, life can be a riot
Een gesprek is ook een optie hèWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en vrijdag- zaterdagavond ook want ASOT festivalquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O je had ASOT op staan van Armin. Ik zie net dat de stream is afgelopen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit is hoe ze praten in DTSquote:
Well, life can be a riot
MAG JE NOG WEL PRATEN :’(quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je mag best praten terwijl het geen SC is
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
Je mag best praten terwijl het geen SC is![]()
![]()
mag ook
![]()
![]()
Ik werd al bijna bang hèquote:
Dat is met angst vaak het gevalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
DANK JE!quote:Well, life can be a riot
Graag gedaanquote:
angst is veur heul evenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is met angst vaak het geval
spiet is veur altiet
@DanielLohues![]()
![]()
Nouuuuu zeg dat maar tegen iemand met ptssquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
angst is veur heul even
spiet is veur altiet
@:DanielLohues
doe ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nouuuuu zeg dat maar tegen iemand met ptss
heb jij dat?![]()
alweer bijna volAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou echt dus...quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nouuuuu zeg dat maar tegen iemand met ptssWell, life can be a riot
Wat wordt de nieuwe TT?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
medische gegevensquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: