Botjequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een erg korte mail zeg. Heel summier.
Als ze zulke dingen als OR kandidaatstelling met een autoreply afhandelen.....quote:
Nou. Heb je net toegevoegd, dus misschien gaat er een belletje rinkeldekinkelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik weet dat niet meer weet je echte naam ook niet meer.
Niet altijd weekend hebbenquote:
Ik hoor het hier manquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop dat buurman niet boos wordt
Jouw vraag is een simpele: "Ben ik door of niet"quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef kree het volgende:
wat ik terug kreeg op mijn uiteraard zeer nette mail (al zeg ik het zelf)
Beste Emiel Kree, we nemen voor 7 maart contact met je op over vervolgstappen, mocht je onderhand vragen hebben laat het ons weten.
Echt he.quote:
Is niet afhandelen maar alleen antwoord dat de mail is ontvangen, niet zo raar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze zulke dingen als OR kandidaatstelling met een autoreply afhandelen.....
Oh even kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou. Heb je net toegevoegd, dus misschien gaat er een belletje rinkeldekinkelen
De buren vinden het ook leuke muziek, ze openen jouw raam met een baksteen om het beter te kunnen horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |