Wat als nou de megafoonmongool op Ziggo blijft maar de wedstrijden van Ajax naar een andere zender gaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef GGMM het volgende: Door die megafoonmongool zou ik bijna hopen dat Ajax verliest Hij is de Ziggo onder supporters
Bodo of Glimtquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
Welke teams had Twente kunnen loten?
Rangers FC of Olympiakosquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
Welke teams had Twente kunnen loten?
@RipCity en ik weten ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat Europees voetbal precies tegenovergesteld is van Eredivisievoetbal
Beste Slobeend. Hier staat sinds vandaag een ban op.quote:
Twente is ook in de eredivisie bagger hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat Europees voetbal precies tegenovergesteld is van Eredivisievoetbal
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef GGMM het volgende:
Hij had z'n handen al zo wat had hij nu nog moeten doen dan?
Wat een rare onterechte penalty en rode kaart
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef GGMM het volgende:
Opzich wel mee eens idd. Hij hield ze ook echt bij 'm.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef GGMM het volgende:
GGMM snapt het even niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef GGMM het volgende:
Even buitenspelcheck denk ik. Rood en pingel was wel helder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt nog even geVARd. Geen idee waarom.
dit zien we dus wekelijks in de eredivisie met ajax(de knjb)quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo checkt de VAR dat lol
Gohquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM snapt het even niet meer.
Ja of een overteding.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Even buitenspelcheck denk ik. Rood en pingel was wel helder.
Hopelijk Union óók.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:28 schreef Coco het volgende:
En de megafoonmongool gaat vrolijk door
Die mongool heeft geen idee wat er op het veld gebeurt joh, die zit daar allemaal voor zichzelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:28 schreef Coco het volgende:
En de megafoonmongool gaat vrolijk door
Frankfurt of iets Frans (lyon)quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Welke teams had Ajax kunnen loten? @:ripcity
Zegt genoeg over de rest..quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan dit knakenteam bovenaan staan in de eredivisie
Omdat de rest nog slechter is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan dit knakenteam bovenaan staan in de eredivisie
En terecht, die knakencompetitie is nog een stuk minderquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik roep al jaren dat de Belgische competitie nietmoet onder doen voor de Nederlandse, maar ik word hier steeds uitgelachen
We slaan de verlenging maar over?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
90 minuten overleven en hopen op pingels.
De laatste 3 jaar klopt dat op zich ook, maar dat is geen 'jaren'quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik roep al jaren dat de Belgische competitie nietmoet onder doen voor de Nederlandse, maar ik word hier steeds uitgelachen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Het forum is weer een stuk rustiger de komende dageneen stuk minder ajacieden
Dan zit je er jaren naastquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je begint op een bot te lijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh dat hadden ze toch niet gered.
JAAAAAAAAAAA HIJ IS TERUGquote:Like Alert
20-02-2025 @ 21:29:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEL/ECL live op donderdagen] #122 Knotsgek"
We lachen je sowieso uit omdat je Belg bent.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naast het geven van een welverdiende like steun ik deze motie hierbij ook nog eens.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die er heel erg trots op zijn dat ze tijdens een voetbalwedstrijd extreem veel herrie kunnen maken mogen van mij allemaal een landelijk stadionverbod
Briljant in de douche na 20minuten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Er dan zijn er mensen die niet in jinxen geloven. Sorry indien Slowpoke.
[ x ]
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat dit nog wel omdraaien
Markeer mijn woorden
Goede grap, 8.5/10.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe layout in de prullenbak.
Nummer 3 al.quote:Like Alert
20-02-2025 @ 21:33:11
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEL/ECL live op donderdagen] #122 Knotsgek"
Layout is het laatste probleem van deze site.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe layout in de prullenbak.
Klopt, dat komt nog na zipportalquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Layout is het laatste probleem van deze site.
Elon gaat dit forum nog wel kopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Layout is het laatste probleem van deze site.
Als een Ajacied nog op het forum komt en ‘tid’ post is het helemaal definitief.quote:
Je kan naar bed. Ajax redt dit niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht op tijd naar bed te gaan omdat dit toch gespeeld was.
Daar kan ik nu mooi naar fluiten.
Wij Belgen zijn goed in dingen slopen #lolquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef GGMM het volgende:
Wat is er met onze POTDICHTE verdediging gebeurd?
Die halen ook de 2% niet qua budget op defensie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze staan elke keer zo vrij joh. Die defensie kan echt niet.
Die rechtsback is anders ook niet bestquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral Rugani bakt er echt helemaal niks van
quote:
Sutalo staat erin.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
Farioli mag in principe wel Sutalo en Henderson gaan brengen. En doe Taylor en Godts ook maar gelijk.
Ja maar dat wil ik niet missenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan naar bed. Ajax redt dit niet.
Selecteer mijn woorden.
Nee en daar wordt Sutalo ook weer niet bepaald beter vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral Rugani bakt er echt helemaal niks van
Wie moet hij dan ontslaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Elon gaat dit forum nog wel kopen.
Sutalo staat erinquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
Farioli mag in principe wel Sutalo en Henderson gaan brengen. En doe Taylor en Godts ook maar gelijk.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan naar bed. Ajax redt dit niet.
Selecteer mijn woorden.
Het beton is poreus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De betondefensie is echt helemaal lek vandaag
Danny en alle modsquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie moet hij dan ontslaan?
Waarom markeer jij mijn woorden?quote:
Al besprokenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom markeer jij mijn woorden?
WLR mag je wel opheffen ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny staat volledig achter Rusland. Alleen einde tijdperk Slobeend.
MEN ook. Serverproblemen nemen dan af.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
WLR mag je wel opheffen ja.
Gewoon weer SPT.
Aloaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MEN ook. Serverproblemen nemen dan af.
Doe normaal idiootquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon weer SPT.
Echt een forum vol linkse geitenwollensokken types jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon weer SPT.
Want?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Leuk voor Jade Anna dit.
Alleen bij pogingen om de bal te spelen... maar dan wel met de voetquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat rood en een penalty tegenwoordig niet meer gegeven werd.
Niet bij een "voetbalactie". Handspel hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
Wel als je je als keeper gedraagt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
De echte vredestichters zitten anders in NWS. Nog nooit zo veel mensen voor vrede gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een forum vol linkse geitenwollensokken types ja
Pas op, dadelijk gaan ze jouw post daar schuingedrukt plaatsenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een forum vol linkse geitenwollensokken types ja
Dit kan je niet als moderator zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon weer SPT.
@Slobeend kan daar wel tegen, die hapt niet zo snel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit kan je niet als moderator zeggenhoe voelt @:slobeend zich wel niet
Niet meer standaard, maar wel als je hem van de doellijn haalt met je hand.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
Meid wat heftigquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las vandaag commentaar van een Ajax supporter dat hij dacht dat ze tegen Union Berlijn moesten spelen
Heel smerig inderdaad. Europees voetbal gewoon laten lopen en dan wel de competitie winnen om volgend jaar weer het Europees voetbal niet serieus te nemen met een B-elftal. Ik vind dat echt walgelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
ajax zal het wel bewust laten lopen. Alles op de competitie
Stukje grintaquote:
Ajax gokt volgende week op de return.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
ajax zal het wel bewust laten lopen. Alles op de competitie
2/10quote:
Had ik al gepostquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Ik post hier alvast dat Ajax het gaat halen.
En dan uiteindelijk derde worden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel smerig inderdaad. Europees voetbal gewoon laten lopen en dan wel de competitie winnen om volgend jaar weer het Europees voetbal niet serieus te nemen met een B-elftal. Ik vind dat echt walgelijk.
Moeten we je woorden onderstrepen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
GGMM was daar al eerder meequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Das meer dan verwacht, je bent schappelijk vandaag.quote:
Wat gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan sluit ik mij van harte bij jouw positivisme aan.
GGMM was ooit mod van het positiviteitspaleis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan sluit ik mij van harte bij jouw positivisme aan.
Dit is gewoon helemaal niet waar je liegt hier gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM was ooit mod van het positiviteitspaleis.
De vraag is alleen wat het gaat halen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is gewoon helemaal niet waar je liegt hier gewoon
Dubbele rode kaart genot, plus penaltyquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Herinneren jullie Chelsea - Ajax nog?
Di wordt uitzingen tot de pingels ja. Maar dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag positief blijven, maar ik zie Ajax vanavond gewoon geen goal maken
Patat met mayoquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat het gaat halen?
Een soort aliexpress Simeonequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef TheVulture het volgende:
sympathieke vent wel die Pocognoli, daar ga je wel harder voor lopen als speler
Forbs.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax moet een counterspits brengen.
Ik heb soms het gevoel dat ze alleen de CL serieus nemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel smerig inderdaad. Europees voetbal gewoon laten lopen en dan wel de competitie winnen om volgend jaar weer het Europees voetbal niet serieus te nemen met een B-elftal. Ik vind dat echt walgelijk.
Oh hij was toch binnengehaald als held van de club?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is niet gehaald om de kar te trekken
Jay Gorter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koop je een speler van Go Ahead Eagles, kan hij er niks van
Dat verwacht je toch niet
Tegen de concurrent. De Belgjes staan er heel goed voor over de laatste 3 seizoenenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef Caland het volgende:
Heel het land loopt de COEFFICIENTENPOLONAISE en twee kleine clubs laten het weer afweten
Erg jammer
Die mag tegenwoordig nog maar slechts 1 keer per week voetbal kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
@:Caland komt met gestrekt been het topic binnen.
Blijf het wat dubbelop vinden maar goed verder wel een terechte penalty.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet bij een "voetbalactie". Handspel hoort daar niet bij.
Ik ga toch niet deze C-competitie kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mag tegenwoordig nog maar slechts 1 keer per week voetbal kijken
In feite is immers het voetbal in amsterdam uitgevonden dus ook die puntentelling.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef Caland het volgende:
Heel het land loopt de COEFFICIENTENPOLONAISE en twee kleine clubs laten het weer afweten
Erg jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |