Niet bij een "voetbalactie". Handspel hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat rood en een penalty tegenwoordig niet meer gegeven werd.
Wel als je je als keeper gedraagt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
De echte vredestichters zitten anders in NWS. Nog nooit zo veel mensen voor vrede gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een forum vol linkse geitenwollensokken types ja
Pas op, dadelijk gaan ze jouw post daar schuingedrukt plaatsenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een forum vol linkse geitenwollensokken types ja
Dit kan je niet als moderator zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
WLR mag je wel opheffen ja.
Gewoon weer SPT.
@Slobeend kan daar wel tegen, die hapt niet zo snel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit kan je niet als moderator zeggenhoe voelt @:slobeend zich wel niet
Niet meer standaard, maar wel als je hem van de doellijn haalt met je hand.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
Meid wat heftigquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las vandaag commentaar van een Ajax supporter dat hij dacht dat ze tegen Union Berlijn moesten spelen
Heel smerig inderdaad. Europees voetbal gewoon laten lopen en dan wel de competitie winnen om volgend jaar weer het Europees voetbal niet serieus te nemen met een B-elftal. Ik vind dat echt walgelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
ajax zal het wel bewust laten lopen. Alles op de competitie
Stukje grintaquote:
Ajax gokt volgende week op de return.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
ajax zal het wel bewust laten lopen. Alles op de competitie
2/10quote:
Had ik al gepostquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Ik post hier alvast dat Ajax het gaat halen.
En dan uiteindelijk derde worden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel smerig inderdaad. Europees voetbal gewoon laten lopen en dan wel de competitie winnen om volgend jaar weer het Europees voetbal niet serieus te nemen met een B-elftal. Ik vind dat echt walgelijk.
Moeten we je woorden onderstrepen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
GGMM was daar al eerder meequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |