En terecht, die knakencompetitie is nog een stuk minderquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik roep al jaren dat de Belgische competitie nietmoet onder doen voor de Nederlandse, maar ik word hier steeds uitgelachen
We slaan de verlenging maar over?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
90 minuten overleven en hopen op pingels.
De laatste 3 jaar klopt dat op zich ook, maar dat is geen 'jaren'quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik roep al jaren dat de Belgische competitie nietmoet onder doen voor de Nederlandse, maar ik word hier steeds uitgelachen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Het forum is weer een stuk rustiger de komende dageneen stuk minder ajacieden
Dan zit je er jaren naastquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je begint op een bot te lijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh dat hadden ze toch niet gered.
JAAAAAAAAAAA HIJ IS TERUGquote:Like Alert
20-02-2025 @ 21:29:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEL/ECL live op donderdagen] #122 Knotsgek"
We lachen je sowieso uit omdat je Belg bent.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naast het geven van een welverdiende like steun ik deze motie hierbij ook nog eens.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die er heel erg trots op zijn dat ze tijdens een voetbalwedstrijd extreem veel herrie kunnen maken mogen van mij allemaal een landelijk stadionverbod
Briljant in de douche na 20minuten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Er dan zijn er mensen die niet in jinxen geloven. Sorry indien Slowpoke.
[ x ]
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat dit nog wel omdraaien
Markeer mijn woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |