Vandaag ondanks wat alles speelt mijn ticket bevestigd voor eind mei. Gewoon lekker wegquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Broeder van een andere moeder
Jaa die waren echt leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scheen ook vrij leuk geweest te zijn.
En de Radio49-meets ook absoluut!
@:koen66 @:sinterklaaskapoentje
Welke supermarktquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe ik al jaren, maar dan door drugs aan de vakkenvullers te verkopen en met dat geld boodschappen doen bij de kassière
Weet het, maar ok dan moet ze ook niet zoveel vragen stellen, daar heb ik problemen mee nl.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vent.... Kree, alsjeblief
Ze zei ja of nee, dat was haar antwoord. kom op.
LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Handigquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe ik al jaren, maar dan door drugs aan de vakkenvullers te verkopen en met dat geld boodschappen doen bij de kassière
Nou dan geef je toch gewoon geen antwoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het, maar ok dan moet ze ook niet zoveel vragen stellen, daar heb ik problemen mee nl.
wel altijd vragen en alles willen weten over iedereen en niks over je zelf vertellen.
Tja zo werkt het meestal niet, niet in het echt. en hier op forum dus ook niet, althans niet met mij
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa die waren echt leuk![]()
Lang geleden alweer
DM maar even je dorp door, heb nog wel meerdere locaties waar ik verkopers/kopers nodig hebquote:
Blijf nouquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel
Word er verdrietig van
Zoveel oneerlijkheid
Jij bent degene die constant vragen stelt om maar een antwoord te ontlokken terwijl zij daar helemaal geen behoefte aan heeft.... (en dit ook al heel vaak aangeeft/aangaf) laat het alsjeblieft gewoon gaan, en stop met doorzeuren. Want dat is voor iedereen kut, haalt 't sfeertje pittig naar beneden wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het, maar ok dan moet ze ook niet zoveel vragen stellen, daar heb ik problemen mee nl.
wel altijd vragen en alles willen weten over iedereen en niks over je zelf vertellen.
Tja zo werkt het meestal niet, niet in het echt. en hier op forum dus ook niet, althans niet met mij
mooi. Kan ik ze allemaal oprollen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM maar even je dorp door, heb nog wel meerdere locaties waar ik verkopers/kopers nodig heb
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel pakt de popcorn
ik gaf het een kans, maar elke keer als ik erom vraag toch alleen gezeik, dus idd geef het opquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan geef je toch gewoon geen antwoord
In dat geval: ik verdien mijn geld netjes wit en geef iedere cent op aan de blauwe brieven brigadequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mooi. Kan ik ze allemaal oprollen.
@sp3c Is dit waar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval: ik verdien mijn geld netjes wit en geef iedere cent op aan de blauwe brieven brigade![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |