SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
"niet mijn probleem als je dat niet aan kan" ..... Zo, diep gekrenkt nu. Mes. Steek. Pijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben oprecht leuk en word met drank op alleen nog maar leuker. Niet mijn probleem als je dat niet aan kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ookquote:
Well, life can be a riot
Charly hoe is het met je?![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neenee ik luister wel, jij geeft alleen vaak geen antwoord of ontwijkt het.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je luistert niet kree
Het heeft geen zin zo
niet erg? en normaal doe ik dit via DM. maar omdat je dat ook niet wil (want was het allang al uitgepraat)
Het is simpel, en niet eens aanval dit ofzo, maar gewoon omdat ik het niet snap?Do what you love, love what you do!![]()
Met deze TT zult u het moeten doen en dat is mijn uitspraak.quote:
Grgr Meester VisserOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
KREE, OP SOMMIGE VRAGEN KRIJG JE GEEN ANTWOORD.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
neenee ik luister wel, jij geeft alleen vaak geen antwoord of ontwijkt het.
niet erg? en normaal doe ik dit via DM. maar omdat je dat ook niet wil (want was het allang al uitgepraat)
Het is simpel, en niet eens aanval dit ofzo, maar gewoon omdat ik het niet snap?
HAAR GOED RECHT.
ER VALT NIKS UIT TE PRATEN.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"niet mijn probleem als je dat niet aan kan" ..... Zo, diep gekrenkt nu. Mes. Steek. Pijn.Ik snap niet waarom je sommige dingen altijd zo persoonlijk aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En het is ok om niet alles over op te willen antwoorden, maar het moet een beetje in verhouding staan met wat je dan wel aan anderen vraagt denk ik.
Daar heb ik beetje probleem dan mee. wel alles van anderen willen weten en vragen.
Maar zelf niks zeggen.
Ik heb geen hoogte van HappyDo what you love, love what you do!![]()
Dit is toch raar jongens:
“Nieuw op ons zelfscan plein is de cash recylcer, een handige functie die contant betalen op ons nieuwe zelfscanplein mogelijk maakt! Onze medewerkers helpen graag om het uit te leggen.”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lees maar terug wat ik eerder schreef.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
Het is simpel, en niet eens aanval dit ofzo, maar gewoon omdat ik het niet snap?Trust nobody![]()
Als jij dat vindt, kun je er ook voor kiezen om haar vragen niet te beantwoorden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef kree het volgende:
En het is ok om niet alles over op te willen antwoorden, maar het moet een beetje in verhouding staan met wat je dan wel aan anderen vraagt denk ik.
Daar heb ik beetje probleem dan mee. wel alles van anderen willen weten en vragen.
Maar zelf niks zeggen.
Ik heb geen hoogte van Happy![]()
Allebei elkaar gewoon ff helemaal negeren een optie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
Het is simpel, en niet eens aanval dit ofzo, maar gewoon omdat ik het niet snap?![]()
Ze maken vast van oud geld nieuw geldquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
“Nieuw op ons zelfscan plein is de cash recylcer, een handige functie die contant betalen op ons nieuwe zelfscanplein mogelijk maakt! Onze medewerkers helpen graag om het uit te leggen.”Trotste mama van Ambar
mijn mening trouwens en denk van heel aantal anderen. en is niks ten nadele van. maar mss moet je over zoiets denken als je veel vragen stelt aan anderen zonder zelf wat te zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Zelfde als ik dus. Wil je thee?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verwoording om het 'cash recyler' te noemen is raar idd. Noem het dan gewoon zelfscan met contante betaal functie ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
“Nieuw op ons zelfscan plein is de cash recylcer, een handige functie die contant betalen op ons nieuwe zelfscanplein mogelijk maakt! Onze medewerkers helpen graag om het uit te leggen.”Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben niet boosquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Allebei elkaar gewoon ff helemaal negeren een optie?
Ik vind het frustrerend dat hij niet luistertTrust nobody![]()
Deze gaslightingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je sommige dingen altijd zo persoonlijk aantrekt
Well, life can be a riot
Yquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfde als ik dus. Wil je thee?![]()
Trust nobody![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verwoording om het 'cash recyler' te noemen is raar idd. Noem het dan gewoon zelfscan met contante betaal functie ofzo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom maar * Moeraskat gooit dekentje en schenkt thee in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een cashrecycler.. Ik vind daar wel wat van je.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
“Nieuw op ons zelfscan plein is de cash recylcer, een handige functie die contant betalen op ons nieuwe zelfscanplein mogelijk maakt! Onze medewerkers helpen graag om het uit te leggen.”
Cash betalen bij zo'n zelfscan? Het hele idee is toch dat 't snel plieppliep en klaar is?
Well, life can be a riot
rustig? ik val je niet aan, maar vroeg me dit af? Je wil dit zelf zo he?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
KREE, OP SOMMIGE VRAGEN KRIJG JE GEEN ANTWOORD.
HAAR GOED RECHT.
ER VALT NIKS UIT TE PRATEN.
Niet mij. voorkeur openbaar, maar aangezien je anders gaat zeuren dat ik je lastig val via DM?Do what you love, love what you do!![]()
Hou opquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef kree het volgende:
mijn mening trouwens en denk van heel aantal anderen. en is niks ten nadele van. maar mss moet je over zoiets denken als je veel vragen stelt aan anderen zonder zelf wat te zeggen?Trust nobody![]()
Awwquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom maar * Moeraskat gooit dekentje en schenkt thee in.
Trust nobody![]()
ik zette het in hoofdletters omdat het een herhaling is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
rustig? ik val je niet aan, maar vroeg me dit af? Je wil dit zelf zo he?
Niet mij. voorkeur openbaar, maar aangezien je anders gaat zeuren dat ik je lastig val via DM?
en ik hoef geen DM van je.
je hebt het trouwens niet tegen happycharly nu
proost hoor![]()
![]()
klopt dat doe ik ook steeds meer? gewoon omdat ik al weet dat het geen zin heeft?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, kun je er ook voor kiezen om haar vragen niet te beantwoorden.
Maarja aan de andere kant vind ik dat ook lullig ofzo. want wmb is ze wel aardig opzich.
Maar maakt zo drama van? op hele simpele dingen ook?
Krijg er geen hoogte van, dat is het probleem?Do what you love, love what you do!![]()
Binnenkort krijgt elke cash recycler zijn eigen medewerker om het geld aan te nemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een cashrecycler.. Ik vind daar wel wat van je.
Cash betalen bij zo'n zelfscan? Het hele idee is toch dat 't snel plieppliep en klaar is?
Trust nobody![]()
Kree. Ze hoeft niet in te gaan op jouw bericht tot in detail he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Hier bij de Plus en de Appie hebben ze die al meer dan een jaar met een bordje erbij waar op staat dat die terminals voor 'contante betalingen' zijn. Maar niet die BS met cash recycling is ofzoquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Binnenkort krijgt elke cash recycler zijn eigen medewerker om het geld aan te nemenDat concept ken ik ergens van...... Heel gek
Well, life can be a riot
Stuur jij mij de samenvatting over een uur of 8 als dit is afgelopen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
ik zette het in hoofdletters omdat het een herhaling is.
en ik hoef geen DM van je.
je hebt het trouwens niet tegen happycharly nu
proost hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
Kree. Ze hoeft niet in te gaan op jouw bericht tot in detail he.morgen is hij vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brace yourselves nachtbrakers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Get someone you love
get someone you need
fuck that get moneyTrotste mama van Ambar
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
morgen is hij vrij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker je zwarte geld witwassen in de appieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
opgelost. naja. zit me nog niet lekker. maar ik weet ook niet wat ik er verder mee moet.Do what you love, love what you do!![]()
* Grotetijd gooit er een colaatje in en gaat er voor zitten met Elton John uit de speakersquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
morgen is hij vrij.
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Laaaaat het losssssssquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wil gewoon niet luisteren kreequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.
Dan houdt t opTrust nobody![]()
Vond hem vroeger maar raar, maar waardeer zijn muziek tegenwoordig heel ergquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd gooit er een colaatje in en gaat er voor zitten met Elton John uit de speakers
Lach met een schone bips![]()
Vent.... Kree, alsjebliefquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.
Ze zei ja of nee, dat was haar antwoord. kom op.
LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Well, life can be a riot
nee dat is het hele punt al een hele tijd he ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet luisteren kree
Dan houdt t op
Do what you love, love what you do!![]()
Houvanjoulangetijdquote:
Well, life can be a riot
in het topic ja. Niet op FOK! En ik weet ook wel dat het geen zin heeft. Maar jouw pogingen hebben ook geen zin en jij doet het ook tegen beter weten inquote:
Broeder van een andere moederquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond hem vroeger maar raar, maar waardeer zijn muziek tegenwoordig heel erg![]()
![]()
Doe ik al jaren, maar dan door drugs aan de vakkenvullers te verkopen en met dat geld boodschappen doen bij de kassièrequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker je zwarte geld witwassen in de appie
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Raar is 'ie nog steeds. Maar hoe meer ik luister (ben nu bij 't album Ice On Fire) hoe meer ik denk, holy shit.. wat een componistquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond hem vroeger maar raar, maar waardeer zijn muziek tegenwoordig heel erg
Heb 'm in 2016 Live gezien in de Ziggo Dome. Ben na 30 minuten weggegaan, was fantastisch. Maar ook fantastisch luidLeek wel Sensation John.
Well, life can be a riot
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Neeeeeeeequote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: