ik zette het in hoofdletters omdat het een herhaling is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
rustig? ik val je niet aan, maar vroeg me dit af? Je wil dit zelf zo he?
Niet mij. voorkeur openbaar, maar aangezien je anders gaat zeuren dat ik je lastig val via DM?
klopt dat doe ik ook steeds meer? gewoon omdat ik al weet dat het geen zin heeft?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, kun je er ook voor kiezen om haar vragen niet te beantwoorden.
Binnenkort krijgt elke cash recycler zijn eigen medewerker om het geld aan te nemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een cashrecycler.. Ik vind daar wel wat van je.
Cash betalen bij zo'n zelfscan? Het hele idee is toch dat 't snel plieppliep en klaar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hier bij de Plus en de Appie hebben ze die al meer dan een jaar met een bordje erbij waar op staat dat die terminals voor 'contante betalingen' zijn. Maar niet die BS met cash recycling is ofzoquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Binnenkort krijgt elke cash recycler zijn eigen medewerker om het geld aan te nemen
Stuur jij mij de samenvatting over een uur of 8 als dit is afgelopen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
ik zette het in hoofdletters omdat het een herhaling is.
en ik hoef geen DM van je.
je hebt het trouwens niet tegen happycharly nu
proost hoor
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
Kree. Ze hoeft niet in te gaan op jouw bericht tot in detail he.morgen is hij vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brace yourselves nachtbrakers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
morgen is hij vrij.
![]()
![]()
![]()
* Grotetijd gooit er een colaatje in en gaat er voor zitten met Elton John uit de speakersquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
morgen is hij vrij.
![]()
![]()
![]()
Laaaaat het losssssssquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.
Je wil gewoon niet luisteren kreequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou op, maar ga je wel beetje negeren dan denk? Ik kan gewoon niet ok praten met mensen die niet eerlijk tegen me zijn. Enne mss ben jij dat wel naar mij. Maar ben je niet over jezelf.
Vond hem vroeger maar raar, maar waardeer zijn muziek tegenwoordig heel ergquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd gooit er een colaatje in en gaat er voor zitten met Elton John uit de speakers
Vent.... Kree, alsjebliefquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is het hele punt al een hele tijd he ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet luisteren kree
Dan houdt t op
Houvanjoulangetijdquote:
in het topic ja. Niet op FOK! En ik weet ook wel dat het geen zin heeft. Maar jouw pogingen hebben ook geen zin en jij doet het ook tegen beter weten inquote:
Broeder van een andere moederquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond hem vroeger maar raar, maar waardeer zijn muziek tegenwoordig heel erg
Doe ik al jaren, maar dan door drugs aan de vakkenvullers te verkopen en met dat geld boodschappen doen bij de kassièrequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker je zwarte geld witwassen in de appie
Raar is 'ie nog steeds. Maar hoe meer ik luister (ben nu bij 't album Ice On Fire) hoe meer ik denk, holy shit.. wat een componistquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond hem vroeger maar raar, maar waardeer zijn muziek tegenwoordig heel erg
Neeeeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |