SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
"niet mijn probleem als je dat niet aan kan" ..... Zo, diep gekrenkt nu. Mes. Steek. Pijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben oprecht leuk en word met drank op alleen nog maar leuker. Niet mijn probleem als je dat niet aan kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ookquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Charly hoe is het met je?![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neenee ik luister wel, jij geeft alleen vaak geen antwoord of ontwijkt het.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je luistert niet kree
Het heeft geen zin zo
niet erg? en normaal doe ik dit via DM. maar omdat je dat ook niet wil (want was het allang al uitgepraat)
Het is simpel, en niet eens aanval dit ofzo, maar gewoon omdat ik het niet snap?Do what you love, love what you do!![]()
Met deze TT zult u het moeten doen en dat is mijn uitspraak.quote:
Grgr Meester VisserOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
KREE, OP SOMMIGE VRAGEN KRIJG JE GEEN ANTWOORD.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
neenee ik luister wel, jij geeft alleen vaak geen antwoord of ontwijkt het.
niet erg? en normaal doe ik dit via DM. maar omdat je dat ook niet wil (want was het allang al uitgepraat)
Het is simpel, en niet eens aanval dit ofzo, maar gewoon omdat ik het niet snap?
HAAR GOED RECHT.
ER VALT NIKS UIT TE PRATEN.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"niet mijn probleem als je dat niet aan kan" ..... Zo, diep gekrenkt nu. Mes. Steek. Pijn.Ik snap niet waarom je sommige dingen altijd zo persoonlijk aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En het is ok om niet alles over op te willen antwoorden, maar het moet een beetje in verhouding staan met wat je dan wel aan anderen vraagt denk ik.
Daar heb ik beetje probleem dan mee. wel alles van anderen willen weten en vragen.
Maar zelf niks zeggen.
Ik heb geen hoogte van HappyDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: