Benieuwd wat er gaat gebeuren! Team dat wint is DM / Krijgt geld / vrijstellingen. En of er iemand echt naar huis gaat morgen. Zie BB gerust zeggen: niemand naar huis, 3 teams + 1 DM.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgende week team met Jordy Jane en Sharice
Ze heeft zich wel gekleed als haar bodyguardquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga niet de boodygard van Milena worden mompelt Sharice
ga ik ook voorquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:17 schreef Jockari het volgende:
Na de laatste 24 uur is de keuze snel gemaakt
[ afbeelding ]
Idd, ze zat gisteravond nog te lachen met Pootje en Axel in bed na de 'ruzie' met Mattheusquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Komt ze weer aan 'zij kunnen wel lachen terwijl andere mensen zich slecht voelen'
Alsof die 2 constant met een grafgezicht hebben gezeten wanneer anderen zich niet lekker voelde.
geloof dat de andere al als eerste willen en dat al gezegd hadden, kan dus ook leuk worden hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:18 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje wil als 1e de DR in.
Milena zegt koopt alles leeg.
Dat wordt een gevecht volgende week want Jordy wil ook als 1e.
Milena had ook een grijns op haar gezicht tijdens de nominaties. Zij wist wat er ging komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Komt ze weer aan 'zij kunnen wel lachen terwijl andere mensen zich slecht voelen'
Alsof die 2 constant met een grafgezicht hebben gezeten wanneer anderen zich niet lekker voelde.
Je vergeet Jolien die durft ook wel als Belg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:18 schreef marky het volgende:
We lopen hier voor het eerst in BB tegen een cultuurverschil aan. Twee Nederlanders die gewoon de waarheid zeggen Jordy en Jane en (Axel niet die is bang voor zijn feestcafe) en Belgen die dat absoluut niet kunnen. Matti probeerd het een beetje maar blijft nog te lief.
doe dat nou niet!!! sssssttttttquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
ik voel morgen een lange SL aankomen
In de hoop dat Jordy die daar wel was het door zou brieven aan Mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:21 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Idd, ze zat gisteravond nog te lachen met Pootje en Axel in bed na de 'ruzie' met Mattheus
Oh ja! Hier ook! Thanks voor de reminderquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
was de aflevering iets gisteren? moet die nog kijken hahha door de drama niet live gekeken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen mijn naam zeggen zoveel ze willen, ik heb ook een mooie naam, zegt Milena
Zo zie je maar, je moet continue scherp blijven als speler.quote:
Jane deed er later nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Ben even weg geweest vlak na het hele eindbazen betoog van Jordy aan Sharica, maar het is nog steeds een dikke mineur stemming in dat kampHelemaal naar de klotonnn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gif zit in een potje, op de streams zijn mensen bewoners met een naamquote:
Dit heeft hij vast liever dan z'n Valentijnskaartenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet continue scherp blijven als speler.
Keanu miept heel de tijd zijn plannen voor de komende weken.
Ondertussen 24 uur ruzie en de kaarten worden opnieuw geschud.
Jordy zou echt huilen als die deze poll nu ziet.
Zijn niet mijn woorden is wat milena zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
hoezo huilen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet continue scherp blijven als speler.
Keanu miept heel de tijd zijn plannen voor de komende weken.
Ondertussen 24 uur ruzie en de kaarten worden opnieuw geschud.
Jordy zou echt huilen als die deze poll nu ziet.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane deed er later nog een schepje bovenop
Dank, ik ga even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Kun je voor ons voortaan ook even doorgeven wat Pootje zegtquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden is wat milena zegt
Das dinsdag toch pas?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:18 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje wil als 1e de DR in.
Milena zegt koopt alles leeg.
Dat wordt een gevecht volgende week want Jordy wil ook als 1e.
Staat in filmpjes topic Hoempah in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik het gesprek heb gemist tussen Sharice en Jordy
[..]
Hoop dat dit nog lang blijft cirkelen op het internet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van geluk, die ziet dat zijn persoon nu wel gewaardeerd wordt. En Jordy is een emotionele jongen.quote:
Staan hier vast ook ergens en anders via X of TikTokquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat is er niet geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat was geen gesprek nee, dat was een ouderwets woordengevechtquote:
[..]
Die arrogantie van Milena spat er van afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zou ik graag doen maar versta 99% niet van wat hij zegt, net als Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kun je voor ons voortaan ook even doorgeven wat Pootje zegt
[..]
Go Jane Go JaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
klopt wel wat omslachtigerquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet Jolien die durft ook wel als Belg.
24 uur aangevraagd?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:34 schreef Verity het volgende:
Milena zit daar net zo alsof Sharice naar huis gaat.
Die moet zich toch rot voelen nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:34 schreef -river- het volgende:
Tja milena, kijk maar eens goed rond en besef dat ze je niet zullen missen.
En Mattie zit nog in zijn bubbel.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:34 schreef -river- het volgende:
Tja milena, kijk maar eens goed rond en besef dat ze je niet zullen missen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanavond gourmetten gaat ook wel episch worden denk ik.
Dat is haar eigen schuld.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet zich toch rot voelen nu.
Ze kijkt in ieder geval niet blij. Al doet ze voorkomen dat het haar niets kan schelen
1 taxi voor sharice graag!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:26 schreef Joyce-43 het volgende:
heb een koptelefoon op en nog verstond ik pootje niet en sharice![]()
![]()
zijn lekker met deuren aan het gooien
Milena vraagt wat ben je aan het denken, hmmm hoe ik hier weg kom denkt Sharice hahaha
oh die hoort der naam weer vallen in de suite
Oh shit moet ik eerst weer teruglezenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:38 schreef chufi het volgende:
Kijkt ze nu zo dat Sharice zich nog kutter gaat voelen
Alleen is ze niet zo vaak genomineerd geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Milena is de Nawel van dit seizoen.
Ergerquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Milena is de Nawel van dit seizoen.
Milena is weinig populair op de sociale media. Nawel had wel veel fans.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Alleen is ze niet zo vaak genomineerd geweest.
Ik heb wat vlaamse woorden geleerd,quote:
Hoop ook dat het niet gebeurt...quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Alleen is ze niet zo vaak genomineerd geweest.
Dat is ook waarom ik op Keanu gestemd heb..Die moet ook blijven!quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy hoopt dat hij en Keanu er allebei nog zijn dan kunnen ze een meerderheid vormen
Axel is de onvoorspelbare persoon in het spel aldus Jolien
Jordy die moet er ook uit
Zonde, ja hij is druk soms irritant maar maakt tv....heeft het spel goed door....die mag nog wel een aantal weken blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik op Keanu gestemd heb..Die moet ook blijven!
Iedereen grote bek over die kluis en wie als eerste mag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wil dinsdag als eerste de kluis in! Ook al!
Damage control.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat elsa deze week naar huis moet en dat is niet erg ze heeft haar beste tijd daar gehad.
Zou voor het kijkplezier ook wel het beste zijn eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat elsa deze week naar huis moet en dat is niet erg ze heeft haar beste tijd daar gehad.
Nee, erg he? Gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat was geen gesprek nee, dat was een ouderwets woordengevecht
Heb je toch wel gezien hopelijk
De winnaars hebben 15k mogen verdelen, die hebben wel wat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen grote bek over die kluis en wie als eerste mag.
Startprijs tokens 1500 euro
Daarom ze dicht bij deurquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Flow3r het volgende:
waarom zo dicht bij die deur kletsen? en mogen Jordy en Keau wel in de suite?
Jolien is een toppertje![]()
[ afbeelding ]
Is goed plan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Milena is weinig populair op de sociale media. Nawel had wel veel fans.
Grote kans dat Milena terug naar de kiendjes kan als ze nu nog eens op de bank komt.
Tand stuk????quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:54 schreef Flow3r het volgende:
Axel en Elsa denken leuke tv te maken
bad timing, fail![]()
[ afbeelding ]
Maar je komt nu ook in de fase dat je hoopt te winnen en wat geld meeneemt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De winnaars hebben 15k mogen verdelen, die hebben wel wat.
Denk dat je dan over het hek gaat.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar je komt nu ook in de fase dat je hoopt te winnen en wat geld meeneemt.
Ik hoop dat iemand andermans geld jat
Jane die van Milena ofzo
Je kan er niet echt op plannen met deze labiele groep.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat je dan over het hek gaat.....
Mooi, maar eerst Elsa de deur uit, Milena en/of Sharice de week er op, of misschien stapt 1 van de 2 vanzelf al op en daarna is Axel wel een keer aan de beurt om naar dat Westland van hem op te tiefen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:57 schreef -river- het volgende:
Axel is zwaar gedaald op SM, het gaat nu echt eruit zien dat elsa gaat.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:02 schreef Flow3r het volgende:
Zal je zien dat Milena de sleutel vindt en aan Jane geeft
ze zijn zoiezo beide voor Axel en Janequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:02 schreef Flow3r het volgende:
Zal je zien dat Milena de sleutel vindt en aan Jane geeft
2quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
Axel luisterd niet goed
Er is 1 sleutel verstopt
nou vind Mattie ook niet echt zijn best doenquote:
2 toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
Axel luisterd niet goed
Er is 1 sleutel verstopt
Nope hij zegt er zijn 2 bewoners zonder kastquote:
Nee ze zijn allebei gevondenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nope hij zegt er zijn 2 bewoners zonder kast
En maar 1 sleutel is verstopt
Helpt even met de opvoedingquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa tegen die twee ga iedereen bedanken voor het zoeken
ja dit seizoenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Ynti het volgende:
Maar even een vraag:
Is het al eens eerder voorgekomen in een bb seizoen dat een bewoner, recht in het gezicht, tegen een andere bewoner zei: ik moet u niet? (Iets van die strekking zei Milena tegen Jane in het boudoir) en dan gewoon wegliep?
Ja misschien in andere bewoordingquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Ynti het volgende:
Maar even een vraag:
Is het al eens eerder voorgekomen in een bb seizoen dat een bewoner, recht in het gezicht, tegen een andere bewoner zei: ik moet u niet? (Iets van die strekking zei Milena tegen Jane in het boudoir) en dan gewoon wegliep?
zoals het nu gaatquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel ook zijn kast, 1 dag van genieten, morgen naar huis
Is wel een bewoner die ineens i dont like you door de woonkamer gilde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Ynti het volgende:
Maar even een vraag:
Ja, Elsa recht in het gezich van Jordy.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Ynti het volgende:
Maar even een vraag:
Potver, heb ik ook gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dit seizoen
Elsa tegen Jordy
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Flow3r het volgende:
hoop dat Jane er in haar eigen kleding ook uitziet als de SUPERIEURE WOMAN en Milena groen van jalouzie zal zien
nee ik geloof dat Jerrel dit ook tegen Michel heeft gezegd toenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
Potver, heb ik ook gemist.
Maar ik vind het nogal een harde uitspraak.
Ik zou echt niet meer tegen die persoon praten. Ik vind het knap als mensen dat kunnen.
Het zou bij mij niet meer goedkomen.
Maar oke, dit is dus het eerste seizoen dat het rechtstreeks gezegd is.
(Sorry voor off topic)
Ik vind haar naturel heel mooiquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:13 schreef Flow3r het volgende:
en met Makeup op is Jane helemaal stunning
Ik denk dat Ashley met haar 'engerd' tegen Ariana ook wel meeteltquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:08 schreef Ynti het volgende:
Maar even een vraag:
Exact nog meer jaloersiequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:13 schreef Flow3r het volgende:
en met Makeup op is Jane helemaal stunning
Vorig seizoen was het eerste seizoen dat ik keek. Voorgaande seizoenen weet ik niks van. Alleen het echte allereerste seizoen. Maar dat is al zolang geleden dat dat een beetje is weggezakt. Iets met leeftijd ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik geloof dat Jerrel dit ook tegen Michel heeft gezegd toen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
Jane kwam als powervrouw binnen
en dat is iets wat Milena niet uit kon staan
Michel was ook helemaal van de kaart met die gozer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik geloof dat Jerrel dit ook tegen Michel heeft gezegd toen
Maar Milena houdt van makeupquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane is gewoon een mooie vrouw, ze heeft geen make up nodig
Daar ging het ook niet overquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze is niet het type vrouw waar ik op val maar ze is wel mooi
Vind ik toch nog weer anders.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley met haar 'engerd' tegen Ariana ook wel meetelt
ik hoop dat Jane een beetje classy kleding heeftquote:
Die zit er compleet doorheen, maar eigen schuld, geen medelijden meequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
ik zie Sharice nog wel gaan
die moet door iedereen moed worden ingesproken
ze heeft veel pantalons bij zichquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dat Jane een beetje classy kleding heeft
Dat directeurtskostuum waarmee ze binnenkwam stond haar heel goed
En dan nu classy kleding, goede make up en dan milena ernaast met haar glitter een-schouderbloot pakjes
Die was ook zo naar tegen dat Doriana die zich niet naar Ashley's wensen gedroeg....heel lelijk vertelde zedat ze vies was en het eten niet meer hoefde als zij het klaar gemaakt had.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley met haar 'engerd' tegen Ariana ook wel meetelt
Ik heb wel foto's van haar gezien waar je haar bijna niet herkendquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan nu classy kleding, goede make up en dan milena ernaast met haar glitter een-schouderbloot pakjes
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:24 schreef Flow3r het volgende:
BB: het is verboden om overdag te slapen
Mattie : ik slaap niet, ben tactisch aan het nadenken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:24 schreef Flow3r het volgende:
BB: het is verboden om overdag te slapen
Mattie : ik slaap niet, ben tactisch aan het nadenken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:25 schreef Flow3r het volgende:
BB : Mattheus !
Mattie : maar ik ben tactisch aan het nadenken vriend
we zien niet alles dankzij de regie, misschien is dat allang geweest en had hij een goed verklaringquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:26 schreef Puzzie het volgende:
Toch blijf ik het raar inden dat Jane Axel niet heeft aangesproken of aan hem heeft gevraagd over zijn dubbele rol naar haar mbt Charlena
Dan valt het niet zo op als ze haar "reetveter" verkeerd om aantrektquote:
Ik denk dat ze dat niet heeft gevraagdquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we zien niet alles dankzij de regie, misschien is dat allang geweest en had hij een goed verklaring
Leuker vrouwelijker zelfverzekerderquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:26 schreef -river- het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het echt dat jolien zelfverzekerder is bij jane.
Die twee hebben elkaar echt gevondenquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:26 schreef -river- het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het echt dat jolien zelfverzekerder is bij jane.
Iedere x hequote:Op donderdag 20 februari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
milena ligt gewoon met haar ogen dicht
maar die mag dat
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:29 schreef Flow3r het volgende:
Jordy heeft wasknijpers voor Mattie gehaald![]()
[ afbeelding ]
Ik zie niets raarsquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
Wat moet jane der vriend nu aan het genieten zijn
Om je vriendin zo te zien
En Pootje dacht dat Jordy er deze week uit zou vliegen. Dacht hij door Jordy te laten zeggen wat hij dacht dat hij zijn graf zou graven?quote:
Oh zo, sorryquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toch genieten als iemand zon blij is
Slechte timing lijkt mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat iemand pranken met zout in het eten ? wie ?
kikiquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat iemand pranken met zout in het eten ? wie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |