Was me niet eens opgevallen, totdat je het zeiquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, typo
Gewoon laten staan, vind het wel treffend voor de TT
quote:
Echt een held op sokkenquote:
Als je het niet had gemeld dan was het mij niet opgevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, typo
Gewoon laten staan, vind het wel treffend voor de TT
Trek het niet zo uit de context, Jordi reageerde op het verhaal wat ze daarvoor deed naar Elsa, typisch zoals altijd de dader die het slachtoffer gaat spelen, zoals ze altijd doet zich overal vals onderuit lullen. Dat is waar Jordi op reageerde, dat Charise doet alsof ze nergens de hand in heeft gehad, hij heeft haar heel duidelijk gemaakt wat hij van haar gedrag vindt, en als je ogen in je hoofd hebt dan zie je hoe rood Charise haar hoofd aanloopt, en weet je waarom? Omdat ze heel goed weet wat voor rol zij in alles heeft gehad en dat vanaf het begin al!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende: Dus Jordy is in eerste instantie boos over complotjes, en als er dan om uitleg gevraagd wordt komt ie woest terug op het voorval van gisteren zonder verder antwoord te geven. Hij heeft geen ongelijk over Sharice, maar daar ging het niet over. Beetje mosterd na de maaltijd in de mik van een genomineerde Jordy, had gisteren z'n mond erover moeten open trekken.
BB is partijdigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
BB mag wel eens eerlijk ingrijpen!!!
Walgelijke ventquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Axel : moet je een slokje ijskoffie ?
![]()
![]()
![]()
BB heeft voortdurend de pestclub van Charise voorgetrokken, in werkelijk ALLESquote:
BB moet dit lekker laten gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
nee dit kan gewoon nietquote:
ze heeft lang genoeg haar mond gehoudenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
Vond die opmerking in het voorbijgaan van Jane eigenlijk ook niet nodig, ook al heeft ze gelijk.
Ze moet zich niet verlagen tot het niveau van die 2
Jordy praat trouwens ook poep.quote:
Was niet verlagen, was de waarheid .. die 2 voelen zich zo ontzettend slachtoffer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
Vond die opmerking in het voorbijgaan van Jane eigenlijk ook niet nodig, ook al heeft ze gelijk.
Maar ze had wel gelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
a hij ziet het probleem niet. vind het gewoon wijvengezeik en ziet het pesten nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
"Komt allemaal goed Jane, dat beloof ik "
en de lafbek blijft gewoon zitten
Iedereen kan naar huis he.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dit kan gewoon niet
wat milena allemaal zegt tegen Jane
is niet ok
mensen kunnen nergens heen
je zit 24/7 daar bij elkaar
je kunt dit niet laten
Kun je nog steeds iemand steunen, ookal snap je het niet helemaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Adat231 het volgende:
j
[..]
a hij ziet het probleem niet. vind het gewoon wijvengezeik en ziet het pesten niet
Heeft ze ook, maar vind dit zo in het voorbijgaan wat flauw. Helemaal als je ze ervoor zelf aangesproken hebt op sneertjes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft lang genoeg haar mond gehouden
Het verschil is dat het geen snauw is maar de waarheid. ZXe hebben het zelf veroorzaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar vind dit zo in het voorbijgaan wat flauw. Helemaal als je ze ervoor zelf aangesproken hebt op sneertjes.
Ja maar let op!!! Jane is dit nu aan het ventileren. Ze gaat hier van balen dat ze deze opmerking heeft geplaatst. Ze gaat sorry hiervoor zeggen! Heeft ze eerder ook gedaan. Maar goed ben bang dat nu de grens is bereiktquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even wachten tot de FEBO gaat lunchen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar dit is veel te interessant
Ik ook. Ik stel het nog ff uit hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef Puzzie het volgende:
neee dan is het weer saaaaaaaiiiiiiquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Hier niet voor denk ik, druppel op gloeiende plaat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja maar let op!!! Jane is dit nu aan het ventileren. Ze gaat hier van balen dat ze deze opmerking heeft geplaatst. Ze gaat sorry hiervoor zeggen! Heeft ze eerder ook gedaan. Maar goed ben bang dat nu de grens is bereikt
Wast erg he, wie denkt hij wel wie hij is met het komt goed.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
"Komt allemaal goed Jane, dat beloof ik "
en de lafbek blijft gewoon zitten
enige 2 met ballen in die groepquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef Verity het volgende:
Jordy en Jane zijn echt on fire vandaag![]()
![]()
Jolien ook wel een beetjequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige 2 met ballen in die groep
Jolien is echt goed bezigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : In deze situatie kun je geen Zwitserland zijn. Als je een beetje objectief bekijkt, zie je dat er al weken pestgedrag plaatsvindt.
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef Flow3r het volgende:
Vind het wel oneerlijk dat alles op Sharice neerkomt en Milena wordt neergezet als degene die het voor haar opneemt als goed vriendin terwijl zij net zo erg is, zo niet erger met haar stiekeme opmerkingen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef Flow3r het volgende:
Vind het wel oneerlijk dat alles op Sharice neerkomt en Milena wordt neergezet als degene die het voor haar opneemt als goed vriendin terwijl zij net zo erg is, zo niet erger met haar stiekeme opmerkingen
Ok, mijn 48 uur korte termijn top 3quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : In deze situatie kun je geen Zwitserland zijn. Als je een beetje objectief bekijkt, zie je dat er al weken pestgedrag plaatsvindt.
Van de week werd het omgekeerde gezegd over die tweequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook wel zielig. Alle pijlen op haar en die Milena likt zich weer overal in. Met de confrontatie aan de eettafel deed Milena ook alsof het haar niet aanging en bleef ze van haar koffie nippen terwijl Sharice het woord mocht doen
[ afbeelding ]
dat zei ze net ook al buiten inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
Helemaal met je eens. Jordy, Mattie jolien en keanu denken allemaal dat sharice alleen een slechte invloed heeft op Milena, maar Milena is al van meet af aan de persoon met sneren en uitlachen. Het is ook een heksquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef Flow3r het volgende:
Je oogst, wat je zaait. Ze heeft het echt zelf gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook wel zielig. Alle pijlen op haar en die Milena likt zich weer overal in. Met de confrontatie aan de eettafel deed Milena ook alsof het haar niet aanging en bleef ze van haar koffie nippen terwijl Sharice het woord mocht doen
[ afbeelding ]
ja heb ik gelukkig al gedaan maar heb wel een viervoeter bij me voeten liggen hahahhaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef Puzzie het volgende:
gecreėerd door de Feboquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena leeft weer in een fantasiewereld met Sharice.
arrogante kopquote:
Het omgekeerde? Ik heb Milena nog nooit het woord zien nemen als iemand commentaar had. Het is altijd Sharice die de kolen uit het vuur mag halenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van de week werd het omgekeerde gezegd over die twee
ja dat is waarquote:
Dus ze hoeven niet eens een geheim samenspel te spelen......iedereen weet het dus waarom kroelt hij dan met de beide meiden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft een terechte vraag over het gedrag van Axel mbt Jane
Mattheus moet lekker zijn mond houden. Die kruipt zelf alle kanten op om zijn mening niet rechtstreeks te zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt snapt niet dat Axel Zwitserland is, als Jane en Axel 1 zijn. Je beschermt toch je eigen mensen zegt hij.
Het omgekeerdequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het omgekeerde? Ik heb Milena nog nooit het woord zien nemen als iemand commentaar had. Het is altijd Sharice die de kolen uit het vuur mag halen
Past wel bij de sfeerquote:
Ze zaaiden het samen, maar zij mag de oogst in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Je oogst, wat je zaait. Ze heeft het echt zelf gedaan.
Ja en milena speelde toen knap toneelquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef Ynti het volgende:
Ik denk dat Jordy en Matti Sharice de schuld geven van alles, omdat zij Milena kennen vanaf het begin. Sharice kwam er pas later bij en Milena heeft daardoor een streepje voor bij hen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:11 schreef Hznootje het volgende:
Nogmaals vanavond gezellig gourmetten
Ja, en dat doet ze zelf....ze ziet dat toch ook waar Milena staat.....die griet moet opgenomen worden.....Heb je gezien hoe ze Milena trooste toen met de ruzie gisteravond met Matti.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het omgekeerde? Ik heb Milena nog nooit het woord zien nemen als iemand commentaar had. Het is altijd Sharice die de kolen uit het vuur mag halen
Dat mens zet zich zelf zo voor lul. Eerlijk gezegd op dit moment nog veel meer dan Sharicequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef engine het volgende:
Ondertussen wringt milena zich in steeds gekkere bochten.
In ieder geval valt haar niks te verwijten.
Wat heeft dat met bewoners beschermen te maken.....Mattie doet alleen zichzelf te kort daarmee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus moet lekker zijn mond houden. Die kruipt zelf alle kanten op om zijn mening niet rechtstreeks te zeggen
Nou, niet van mij in ieder geval. Ik roep al weken dat Sharice de stront over zich heen krijgt terwijl Milena net zo hard meedoet en Sharice op loopt te stoken en uit loopt te dagen om dat soort dingen te doen.quote:
Nee op de streams door Elsaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, niet van mij in ieder geval. Ik roep al weken dat Sharice de stront over zich heen krijgt terwijl Milena net zo hard meedoet en Sharice op loopt te stoken en uit loopt te dagen om dat soort dingen te doen.
Tijdens dat tribunaal in het boudoir viel dat ook heel erg op. Milena zat op de grond met een halo boven haar hoofd en Sharice stond in haar eentje in de deuropening zich te verdedigen tegen die hele groep daar. Wat ze trouwens heel erg goed deed.
Vrijgesteld + DMquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke pins heeft die aan haar borsten hangen ?
Al in het filmpjes topic gekeken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef Alyssadream85 het volgende:
Is er ook een filmpje van de ruzie tussen Jane en Milena?
Heerlijk......whatta aman whatta man.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
Matti
ik ben een man he
ik ben echt een simpel wezen
ik vraag niet veel hier he
peace love en food
Zei hij dat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Axel blijft ver uit de buurt van Jane
Eerder de hoofdrol in mean girlsquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:31 schreef Hznootje het volgende:
Milena voelt zich echt in een highschool musical..Ze staat er boven..Tuurlijk
Ze wiegt de hele tijd tussen het boeit haar niet en intense woede.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat mens zet zich zelf zo voor lul. Eerlijk gezegd op dit moment nog veel meer dan Sharice
Maar goed ook want met hem wint ze de oorlog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Axel blijft ver uit de buurt van Jane
Jane was er ook ff klaar mee volgens mij maar hopelijk spreekt ze dat ook uit tegen hemquote:
Hij praat alleen maar over oppervlakkigheden, spelletjes en zoquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane was er ook ff klaar mee volgens mij maar hopelijk spreekt ze dat ook uit tegen hem
Ja maar gaat ook mee in dat valse gedoe van die Siamese ettersquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij praat alleen maar over oppervlakkigheden, spelletjes en zo
Dieper kan hij niet....met het komt goed....quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij praat alleen maar over oppervlakkigheden, spelletjes en zo
Dat wordt weer nieuwe halen! Vanavond gaan ze ook nog gourmetten, dit gaat vast de hele dag nog door.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef ledn81 het volgende:
popcorn gekocht vanmorgen...
alweer op
Komt goed hoop ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef ledn81 het volgende:
popcorn gekocht vanmorgen...
alweer op
Hij is afquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dieper kan hij niet....met het komt goed....
Daar snap ik dus helemaal niets vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:36 schreef marky het volgende:
Gaat dit scheurtjes geven in de Jaxel? Ondanks dat ze net uitspraken nog steeds goed te zijn.
nee, hij lult het wel weer rechtquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:36 schreef marky het volgende:
Gaat dit scheurtjes geven in de Jaxel? Ondanks dat ze net uitspraken nog steeds goed te zijn.
Ik hoop het eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:36 schreef marky het volgende:
Ik zou maar oppassen als ik BB was met kleine hete objecten op dit moment.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat wordt weer nieuwe halen! Vanavond gaan ze ook nog gourmetten, dit gaat vast de hele dag nog door.
Maar ze heeft hem ook niet aangesproken over zijn dubbelrol en hoe dat voor haar moet hebben gevoeld, ik snap het niet..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, hij lult het wel weer recht
Ja hij gaat er eigenlijk al vanuit dat hij de bank redt, Heeft het al gehad dat hij fluitend volgende week ook haaltquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk.
Of dat Axel er morgenavond uitvliegt.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk.
Of dat Axel er morgenavond uitvliegt.
Dan is Jane te goedgelovig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, hij lult het wel weer recht
Hoezo moet de Queen dat regelen? Als Sharice dat wil kan ze zelf komen tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:38 schreef Flow3r het volgende:
Milena: Jordy ga je efkes met Sharice praten ?
Jordy : ga ik niet doen
Axel; misschien beter morgen
Ik hoop zo dat ze eens een fimpje van haar en milenaś gedrag naar Jane toe dat huis in flikkeren en Janes gedrag naar hen, zodat ze kunnen zien wat het verschil is. Alles wordt toch anders, dus er voor het eerst een filmpje in gooien ......quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
Sharice
ik heb teveel respect voor die mensen hier
Ze moet in het woordenboek eens opzoeken wat respect betekend of misschien betekent respect in haar onverstaanbare gebrabbel wel iets andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
Sharice
ik heb teveel respect voor die mensen hier
Je ziet de belevenis van die mensen ook he, bijna verbijsterd dat iemand niet op even langskomt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:39 schreef mazaru het volgende:
Hoezo zou Jordy met Sharice moeten babbelen? Groot gelijk dat hij nee zegt
Yup!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef Alyssadream85 het volgende:
Is er ook een filmpje van de ruzie tussen Jane en Milena?
Jolien is erg naļef en beļnvloedbaar en niet al te intelligent zo blijkt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
Jolien nu over Ax en pootje en dat goedpraten van hun
Hij doet dat niet. Zoals hij gister al aangaf ze komen naar mij als ze willen praten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:38 schreef Flow3r het volgende:
Milena: Jordy ga je efkes met Sharice praten ?
Jordy : ga ik niet doen
Axel; misschien beter morgen
Milena zelf. Gooit die ook onder de bus als het moet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice staat al met een half been buiten .. wie gaat het volgende zetje geven?
Die geeft het hele huis weg, moeten ze met z'n allen in de doucheruimte gaan wonen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze Trump erin gooien om vredesonderhandelingen te voeren.
Eva ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze Trump erin gooien om vredesonderhandelingen te voeren.
Probleem is dat ze dat helemaal niet kunnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:56 schreef Jockari het volgende:
Milena tegen Sharice; "Het slimste om te doen is, om tegen iedereen normaal te doen..."
Geweldige tip...
Of een tolk toevoegenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze bij de eventuele nieuwe editie mensen screenen op verstaanbaarheid.
En op een minimale basiskennis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze bij de eventuele nieuwe editie mensen screenen op verstaanbaarheid.
Zeker goede tip. Hadden ze alleen iets eerder mee moeten beginnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:56 schreef Jockari het volgende:
Milena tegen Sharice; "Het slimste om te doen is, om tegen iedereen normaal te doen..."
Geweldige tip...
Dat moet je kunnen......quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker goede tip. Hadden ze alleen iets eerder mee moeten beginnen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
Is er al iemand reserve pasta aan het maken voor het geval al dat gourmetvlees in kapsels belandt?
Milena moet snappen dat het van 1persoon komt en dat het helemaal niet waar is....quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:05 schreef Verity het volgende:
Ik hoop zo dat ze straks nog een ervaring krijgen, vooral met Jane.
Sharice en Milena hebben van alles gezegd en gedaan. Zodra er iemand daarover met ze wilt praten, dan ontkennen en negeren ze het. Lekker volwassen.
Nee is van Evaquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:11 schreef chufi het volgende:
Zelfs haar drinkflaske stopt ze in de tas
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga niet de boodygard van Milena worden mompelt Sharice
Wel haar masseuse?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:12 schreef Was-beer het volgende:
Sharice wil niet de bodyguard van Milena zijn
En hoe ze daar gezien wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena maakt zich voornamelijk druk om Jane.
Sharice maakt zich voornamelijk druk om hoe ze op televisie wordt neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |