Benieuwd wat er gaat gebeuren! Team dat wint is DM / Krijgt geld / vrijstellingen. En of er iemand echt naar huis gaat morgen. Zie BB gerust zeggen: niemand naar huis, 3 teams + 1 DM.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgende week team met Jordy Jane en Sharice
Ze heeft zich wel gekleed als haar bodyguardquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga niet de boodygard van Milena worden mompelt Sharice
ga ik ook voorquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:17 schreef Jockari het volgende:
Na de laatste 24 uur is de keuze snel gemaakt
[ afbeelding ]
Idd, ze zat gisteravond nog te lachen met Pootje en Axel in bed na de 'ruzie' met Mattheusquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Komt ze weer aan 'zij kunnen wel lachen terwijl andere mensen zich slecht voelen'
Alsof die 2 constant met een grafgezicht hebben gezeten wanneer anderen zich niet lekker voelde.
geloof dat de andere al als eerste willen en dat al gezegd hadden, kan dus ook leuk worden hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:18 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje wil als 1e de DR in.
Milena zegt koopt alles leeg.
Dat wordt een gevecht volgende week want Jordy wil ook als 1e.
Milena had ook een grijns op haar gezicht tijdens de nominaties. Zij wist wat er ging komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Komt ze weer aan 'zij kunnen wel lachen terwijl andere mensen zich slecht voelen'
Alsof die 2 constant met een grafgezicht hebben gezeten wanneer anderen zich niet lekker voelde.
Je vergeet Jolien die durft ook wel als Belg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:18 schreef marky het volgende:
We lopen hier voor het eerst in BB tegen een cultuurverschil aan. Twee Nederlanders die gewoon de waarheid zeggen Jordy en Jane en (Axel niet die is bang voor zijn feestcafe) en Belgen die dat absoluut niet kunnen. Matti probeerd het een beetje maar blijft nog te lief.
doe dat nou niet!!! sssssttttttquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
ik voel morgen een lange SL aankomen
In de hoop dat Jordy die daar wel was het door zou brieven aan Mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:21 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Idd, ze zat gisteravond nog te lachen met Pootje en Axel in bed na de 'ruzie' met Mattheus
Oh ja! Hier ook! Thanks voor de reminderquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
was de aflevering iets gisteren? moet die nog kijken hahha door de drama niet live gekeken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen mijn naam zeggen zoveel ze willen, ik heb ook een mooie naam, zegt Milena
Zo zie je maar, je moet continue scherp blijven als speler.quote:
Jane deed er later nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Ben even weg geweest vlak na het hele eindbazen betoog van Jordy aan Sharica, maar het is nog steeds een dikke mineur stemming in dat kampHelemaal naar de klotonnn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gif zit in een potje, op de streams zijn mensen bewoners met een naamquote:
Dit heeft hij vast liever dan z'n Valentijnskaartenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet continue scherp blijven als speler.
Keanu miept heel de tijd zijn plannen voor de komende weken.
Ondertussen 24 uur ruzie en de kaarten worden opnieuw geschud.
Jordy zou echt huilen als die deze poll nu ziet.
Zijn niet mijn woorden is wat milena zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
hoezo huilen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet continue scherp blijven als speler.
Keanu miept heel de tijd zijn plannen voor de komende weken.
Ondertussen 24 uur ruzie en de kaarten worden opnieuw geschud.
Jordy zou echt huilen als die deze poll nu ziet.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane deed er later nog een schepje bovenop
Dank, ik ga even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Kun je voor ons voortaan ook even doorgeven wat Pootje zegtquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden is wat milena zegt
Das dinsdag toch pas?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:18 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje wil als 1e de DR in.
Milena zegt koopt alles leeg.
Dat wordt een gevecht volgende week want Jordy wil ook als 1e.
Staat in filmpjes topic Hoempah in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik het gesprek heb gemist tussen Sharice en Jordy
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane deed er later nog een schepje bovenop
Hoop dat dit nog lang blijft cirkelen op het internet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van geluk, die ziet dat zijn persoon nu wel gewaardeerd wordt. En Jordy is een emotionele jongen.quote:
Staan hier vast ook ergens en anders via X of TikTokquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat is er niet geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |