Er zal toch iemand onder de bus moeten, zoals we dat nog kennen van Trumps vorige termijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:31 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Hoe lang nog voordat Kellogg ontslagen wordt als big baby Trump en z’n babysitter Musk deze tweet zien?
De 5e colonne.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef V. het volgende:
Ik zie net op tv langskomen dat minister Faber nu ook roept dat Zelensky niet democratisch is gekizen.
Levensgevaarlijk, dit soort Russische aarslikkers in de regering. Dat kan niet hard genoeg de kop ingedrukt/-getrapt worden.
Ik moet altijd even aan Maximilien-François-Marie-Isidore de Robespierre denken als ik haar zie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef V. het volgende:
Ik zie net op tv langskomen dat minister Faber nu ook roept dat Zelensky niet democratisch is gekozen.
Levensgevaarlijk, dit soort Russische aarslikkers in de regering. Dat kan niet hard genoeg de kop ingedrukt/-getrapt worden.
Florrie Rost van Tonningenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik moet altijd even aan Maximilien-François-Marie-Isidore de Robespierre denken als ik haar zie.
Het verbaast me niet eens meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef V. het volgende:
Ik zie net op tv langskomen dat minister Faber nu ook roept dat Zelensky niet democratisch is gekozen.
In tegenstelling tot die onder het volk populaire, ondanks vele tegenkandidaten met een landslide in eerlijke verkiezingen gekozen, super democraat V. Putin, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef V. het volgende:
Wat is het probleem? Wetten moeten gehoorzaamd worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef Vis1980 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een ontiegelijke lul.
Meer een gevalletje 'Befehl ist Befehl'.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Wetten moeten gehoorzaamd worden.
Ja zo kun je dat uitleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Meer een gevalletje 'Befehl ist Befehl'.
Trump heeft daar een probleem mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet geluisterd naar wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso de ironie 'wetten moeten worden gehoorzaamd'...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet geluisterd naar wat er gezegd wordt.
Genoeg hardnekkige speculaties hierover en daar komen we waarschijnlijk nooit achter.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:51 schreef cynicus het volgende:
Meer nieuws over Putin’s kompromat over Trump. Opvallend is dat Amerikaanse nieuws outlets de berichten alweer verwijderd hebben. Dus hoax of onderdrukking? Dat mag je zelf bepalen….
A former Soviet intelligence officer has alleged that Donald Trump was recruited by the KGB in 1987 and given the codename “Krasnov.”
Alnur Mussayev, 71, a former Kazakh intelligence chief, made the explosive claim in a Facebook post on Thursday. He claimed that he served in the 6th Directorate of the KGB in Moscow, which was responsible for counter-intelligence support within the economy. One of its key objectives, he claimed, was “recruiting businessmen from capitalist countries.”
Mussayev wrote that in 1987 “our directorate recruited Donald Trump, a 40-year-old American businessman, under the pseudonym Krasnov.”
He reiterated that the department specialized in recruiting spies and intelligence sources from the West, asserting once again that Trump had been brought into the fold.
“I hope I’ll survive a third assassination attempt,” he said in a comment below his post.
He made another shocking allegation in another comment, saying: “Today, the personal file of resident ‘Krasnov’ has been removed from the FSB. It is being privately managed by one of Putin’s close associates.”
Mussayev’s allegations, while unfounded, add to ongoing speculation about Trump’s connections to Russia. Trump’s first visit to Moscow as a real estate developer in 1987 drew intense scrutiny and speculation that the trip was arranged by the KGBfor dubious reasons.
https://kz.kursiv.media/e(...)was-a-kgb-asset/amp/
Wtf 😱quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef V. het volgende:
Ze heeft haar woorden inmiddels ingeslikt, nadat ze op haar lazer had gekregen van de minister van defensie.quote:
En terecht ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze heeft haar woorden inmiddels ingeslikt, nadat ze op haar lazer had gekregen van de minister van defensie.
We leggen het op de stapel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
Wat mij betreft is dit ernstig genoeg (desinformatie) voor een motie van afkeuring aka oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |