Nouuu, dat was hopeloos hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat soms snel en soms tergend langzaam
Maar ik merk wel dat FOK! weer sneller is na gisteren
Een nepmanager dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.quote:
ROL zou ik wel goed mijn plek kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als ROL.
Zo hard gelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Beetje in deze stijl:quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts
Bekijk je de oude foto's maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent vergeten om fotos te sturen...
Ja datquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeras uitklimmen, even douchen, haar drogen en gaan met die banaan!
[..]
Ja
Sommigen FOK!en zelfs van onder de douche.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hallo kan toch niet, als ik onder de douche sta
Shitquote:
Die heb ik ook niet ontvangenquote:
Ja zaterdag lag fok er lang uit en twee dagen later was fok weer traag..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nouuu, dat was hopeloos hoor.
Je kwam hier net binnen rollen en hebt gelijk een aantal mensen ontmoet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
Mja. Ik kom daar ook al zó lang. En als ik een tijd niet kom zijn er altijd mensen die ik nog wel ken. Dus dan wordt je wel gauw weer opgenomen in het gesprek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
Hahaha ja echt. Dit idee ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in deze stijl:
Bekijk deze YouTube-video
Balen manquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit
Maar misschien ook ietsje beter dankzij diazepam. Ik kan me iig enigszins concentreren op de krant
Naar de verkeerde gestuurd dusquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in deze stijl:
Bekijk deze YouTube-video
Kakquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zaterdag lag fok er lang uit en twee dagen later was fok weer traag..
Ja en meet na 2 wekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kwam hier net binnen rollen en hebt gelijk een aantal mensen ontmoet!
En je hebt er een leuk souvenir aan overgehouden!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en meet na 2 weken
Moet wel een record zijn
Naar die fogelkusser zeker?quote:
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt er een leuk souvenir aan overgehouden!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt er een leuk souvenir aan overgehouden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |