Duurde ook wel lang voor je terug was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic
Ja same here, en het nieuwe topic was ook al weer 36 posts verder!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic
Dat is eldersquote:
zou een goed onderdeel zijn voor FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
Moeras uitklimmen, even douchen, haar drogen en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]katten hebben het niet altijd makkelijk
Jaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
Moest ff douchen héquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duurde ook wel lang voor je terug was.
quote:
Maar het is weg en blijft weg. Denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou een goed onderdeel zijn voor FOK!
Beetje opletten...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic
Gaat soms snel en soms tergend langzaamquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja same here, en het nieuwe topic was ook al weer 36 posts verder!
Ja het ging inderdaad ineens ff los!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts
Net als ROL.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat dat op slot is gegooid!
Je bent vergeten om fotos te sturen...quote:
Hoe voel je je man?quote:
Ja hallo kan toch niet, als ik onder de douche staquote:
Nouuu, dat was hopeloos hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat soms snel en soms tergend langzaam
Maar ik merk wel dat FOK! weer sneller is na gisteren
Een nepmanager dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.quote:
ROL zou ik wel goed mijn plek kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net als ROL.
Zo hard gelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Beetje in deze stijl:quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts
Bekijk je de oude foto's maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent vergeten om fotos te sturen...
Ja datquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeras uitklimmen, even douchen, haar drogen en gaan met die banaan!
[..]
Ja
Sommigen FOK!en zelfs van onder de douche.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hallo kan toch niet, als ik onder de douche sta
Shitquote:
Die heb ik ook niet ontvangenquote:
Ja zaterdag lag fok er lang uit en twee dagen later was fok weer traag..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nouuu, dat was hopeloos hoor.
Je kwam hier net binnen rollen en hebt gelijk een aantal mensen ontmoet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
Mja. Ik kom daar ook al zó lang. En als ik een tijd niet kom zijn er altijd mensen die ik nog wel ken. Dus dan wordt je wel gauw weer opgenomen in het gesprek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
Hahaha ja echt. Dit idee ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in deze stijl:
Bekijk deze YouTube-video
Balen manquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit
Maar misschien ook ietsje beter dankzij diazepam. Ik kan me iig enigszins concentreren op de krant
Naar de verkeerde gestuurd dusquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in deze stijl:
Bekijk deze YouTube-video
Kakquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zaterdag lag fok er lang uit en twee dagen later was fok weer traag..
Ja en meet na 2 wekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kwam hier net binnen rollen en hebt gelijk een aantal mensen ontmoet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |