abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:52:32 #101
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:

[..]
Gaat soms snel en soms tergend langzaam
Maar ik merk wel dat FOK! weer sneller is na gisteren
Nouuu, dat was hopeloos hoor. ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216760047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat _O_
Een nepmanager dus
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:52:46 #103
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760051
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
KSC is een warm bad.
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
:')
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:52:47 #104
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216760052
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Net als ROL.

Zo hard gelachen.
ROL zou ik wel goed mijn plek kunnen vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216760053
Je stond niet gebukt?
pi_216760055
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen _O-

Daarom hou ik van dts O+
Beetje in deze stijl:

Bekijk deze YouTube-video
pi_216760058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Fogel het volgende:

[..]
Je bent vergeten om fotos te sturen...
Bekijk je de oude foto's maar :6
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:53:08 #108
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Fogel het volgende:

[..]
Moeras uitklimmen, even douchen, haar drogen en gaan met die banaan!
[..]
Ja *G*
Ja dat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 10:53:25 #109
45833 crew  Fogel
pi_216760062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ja hallo kan toch niet, als ik onder de douche sta
Sommigen FOK!en zelfs van onder de douche.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:53:36 #110
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760064
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Hoe voel je je man?
Shit
Maar misschien ook ietsje beter dankzij diazepam. Ik kan me iig enigszins concentreren op de krant
:')
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 10:53:40 #111
45833 crew  Fogel
pi_216760066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:

[..]
Bekijk je de oude foto's maar :6
Die heb ik ook niet ontvangen -O-
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_216760068
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Nouuu, dat was hopeloos hoor. ;(
Ja zaterdag lag fok er lang uit en twee dagen later was fok weer traag..
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_216760072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
Je kwam hier net binnen rollen en hebt gelijk een aantal mensen ontmoet! :P
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:54:03 #114
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
DTS ervoer ik direct als warm bad. KSC moet je denk ik wat langer meedraaien om erbjj te horen.
Mja. Ik kom daar ook al zó lang. En als ik een tijd niet kom zijn er altijd mensen die ik nog wel ken. Dus dan wordt je wel gauw weer opgenomen in het gesprek.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:54:16 #115
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216760078
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]
Beetje in deze stijl:

Bekijk deze YouTube-video
Hahaha ja echt. Dit idee ook
Bekijk deze YouTube-video
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:54:32 #116
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216760080
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Shit
Maar misschien ook ietsje beter dankzij diazepam. Ik kan me iig enigszins concentreren op de krant
Balen man ;(
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216760083
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Fogel het volgende:

[..]
Die heb ik ook niet ontvangen -O-
Naar de verkeerde gestuurd dus -O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_216760084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]
Beetje in deze stijl:

Bekijk deze YouTube-video
:D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:55:00 #119
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760086
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ja zaterdag lag fok er lang uit en twee dagen later was fok weer traag..
Kak
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:55:04 #120
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Je kwam hier net binnen rollen en hebt gelijk een aantal mensen ontmoet! :P
Ja en meet na 2 weken
Moet wel een record zijn :P
:')
pi_216760093
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja en meet na 2 weken
Moet wel een record zijn :P
En je hebt er een leuk souvenir aan overgehouden! :T
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:55:39 #122
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760096
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Balen man ;(
Heb gewoon een zware depressie
:')
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 10:55:40 #123
45833 crew  Fogel
pi_216760097
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:

[..]
Naar de verkeerde gestuurd dus -O-
Naar die fogelkusser zeker?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:55:52 #124
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef ToT het volgende:

[..]
En je hebt er een leuk souvenir aan overgehouden! :T
Ja :)
:')
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:56:06 #125
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216760103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef ToT het volgende:

[..]
En je hebt er een leuk souvenir aan overgehouden! :T
_O- Zo kan je dat omschrijven
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:56:37 #126
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760115
Die kat is stiekem op m’n dekbed gaan slapen en nu zit dat hele dekbed onder de haren :(


Gewassen maar het is er niet af :(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:57:08 #127
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_216760124
Ik heb een jaar of 15/20 terug toen ik begon met fulltime werken ook op een forum gezeten. Was van een vriendengroep en toen achter me zaten enkele data typisten die op mijn scherm konden kijken. Toen zag ik een niet topic, wat van een bot bleek te zijn. Die poste allemaal schunnige foto's met cumshots etc. Toen voelde ik me even lullig met die ogen in mijn nek.
pi_216760128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef Fogel het volgende:

[..]
Naar die fogelkusser zeker?
Nee, ik stuur toch geen foto's naar vrouwen :N _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 10:57:33 #129
45833 crew  Fogel
pi_216760129
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
Die kat is stiekem op m’n dekbed gaan slapen en nu zit dat hele dekbed onder de haren :(

Gewassen maar het is er niet af :(
Is je dekbed gemaakt van een kartonnen doos?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:57:48 #130
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een jaar of 15/20 terug toen ik begon met fulltime werken ook op een forum gezeten. Was van een vriendengroep en toen achter me zaten enkele data typisten die op mijn scherm konden kijken. Toen zag ik een niet topic, wat van een bot bleek te zijn. Die poste allemaal schunnige foto's met cumshots etc. Toen voelde ik me even lullig met die ogen in mijn nek.
_O-
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216760136
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
Die kat is stiekem op m’n dekbed gaan slapen en nu zit dat hele dekbed onder de haren :(

Gewassen maar het is er niet af :(
Even zo'n plakroller kopen, zijn de haren er zo af
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:58:06 #132
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760138
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:57 schreef Fogel het volgende:

[..]
Is je dekbed gemaakt van een kartonnen doos?
Neeeee ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 10:58:18 #133
45833 crew  Fogel
pi_216760144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:

[..]
Nee, ik stuur toch geen foto's naar vrouwen :N _O-
Maar je was in de war. :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:58:26 #134
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Lovely het volgende:

[..]
Even zo'n plakroller kopen, zijn de haren er zo af
Heb ik. Maar dat is toch gewoon een rotwerk :(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216760153
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een jaar of 15/20 terug toen ik begon met fulltime werken ook op een forum gezeten. Was van een vriendengroep en toen achter me zaten enkele data typisten die op mijn scherm konden kijken. Toen zag ik een niet topic, wat van een bot bleek te zijn. Die poste allemaal schunnige foto's met cumshots etc. Toen voelde ik me even lullig met die ogen in mijn nek.
Ik had vroeger een collega die gewoon porno keek terwijl er een vrouwelijke klant achter hem stond! :')
pi_216760154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Fogel het volgende:

[..]
Maar je was in de war. :+
Ben ik altijd :Y :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_216760158
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Heb ik. Maar dat is toch gewoon een rotwerk :(
Nou zorgen dat de kat niet in de slaapkamer kan komen :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:58:52 #138
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760160
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:

[..]
Nee, ik stuur toch geen foto's naar vrouwen :N _O-
En waarom niet?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:58:56 #139
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760161
Met een plakroller is het alsnog kutwerk
:')
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:59:05 #140
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216760164
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Een nepmanager dus
Nee een goede.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:59:15 #141
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Lovely het volgende:

[..]
Nou zorgen dat de kat niet in de slaapkamer kan komen :P
Ja-ha :'(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216760171
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
En waarom niet?
Nou ik stuur sowieso weinig foto's :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:59:26 #143
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760173
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met een plakroller is het alsnog kutwerk
Jij snapt het.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 10:59:33 #144
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216760175
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik had vroeger een collega die gewoon porno keek terwijl er een vrouwelijke klant achter hem stond! :')
Waarom in hemelsnaam
#1taak
:')
pi_216760184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Waarom in hemelsnaam
#1taak
Ja dat kon hij ook vrij moeilijk uitleggen tegenover de baas, toen er klachten werden ingediend. :')
  donderdag 20 februari 2025 @ 11:00:37 #146
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760193
Gewoon legaal pron kijken op je werk is beter
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 11:01:08 #147
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216760205
Had een jaar of 15 geleden ook iets stoms.
Zat vlak voordat een vriendin van mij langskwam op de welbekende hub, ik sluit Chrome af en prima.
Uur later komt ze aanwaaien, we gaan muziek maken. Ik open chrome, wat opent chrome!? JUIST.
Toen heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel nadat ze een gezicht trok van " :') " alt-F4 ingedrukt. :D Zakte door de grond _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 11:02:03 #148
45833 crew  Fogel
pi_216760216
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon legaal pron kijken op je werk is beter
Doe jij dat?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 20 februari 2025 @ 11:02:40 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216760226
Mijn manager was het met mij eens dat ik niet in het ene project zat voor de rotklusjes.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 11:02:41 #150
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216760227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 11:02 schreef Fogel het volgende:

[..]
Doe jij dat?
Niet elke dag. En het is niet per se pron. Maar nakend is wel iets wat voorbij komt ja.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')