abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216757774
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Niet perse, kan vanaf bed haar pakken, als ik zou willen. We hebben klein bedjes naast dat van ons staan
O dat is wel handig.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:41:39 #252
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zeker in het begin.
Ik vond dat een ellende bij de tweeling. Die nacht voedingen, ze kwam om en om had je de een gehad lag je net in bed kwam de ander
dat is wel killing idd, zo pak je nooit rust
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:41:57 #253
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757776
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is wel handig.
je moet je het jezelf ook niet te moeilijk maken :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757780
:P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757783
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
je moet je het jezelf ook niet te moeilijk maken :P
Ik heb ze nooit bij mij gehad, altijd in hun eigen kamertje. Maar dat was toen ook gewoon.
Ik vind kleine kinderen bij je in bed ook helemaal niets.

Wel handig dat er tegenwoordig van die bedjes zijn die je aan je bed kan vastmaken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757784
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
je moet je het jezelf ook niet te moeilijk maken :P
Ach wat is moeilijk. Je went er ook aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757787
Alles went :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:47:34 #258
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757788
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb ze nooit bij mij gehad, altijd in hun eigen kamertje. Maar dat was toen ook gewoon.
Ik vind kleine kinderen bij je in bed ook helemaal niets.

Wel handig dat er tegenwoordig van die bedjes zijn die je aan je bed kan vastmaken.
Voor de eerste weken in de nacht hebben we het bedje bij ns staan, op haar eigen kamer staat een ledikantje, daar gaat ze overdag in. We hopen met een maand of 2 dat ze dan in haar eige bedje slaap in de nacht ook. Babyfoon erbij en gaan :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:46 schreef JustinK het volgende:
Alles went :+
Zelfs een vent :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757792
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:47 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Voor de eerste weken in de nacht hebben we het bedje bij ns staan, op haar eigen kamer staat een ledikantje, daar gaat ze overdag in. We hopen met een maand of 2 dat ze dan in haar eige bedje slaap in de nacht ook. Babyfoon erbij en gaan :)
Ieder doet het toch op hun manier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:49:36 #261
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757794
Klopt, voor opvoeding/verzorging is geen handleiding, iedereen doet het op zijn/haar manier, er is geen perfecte opvoeding of verzorging. Wel een verkeerde :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757800
Ja ieder doet wat hij of zij goed vind
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:53:19 #263
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757801
daarom :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757802
:Y
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:54:26 #265
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757804


Zo hebben wij het staan, voor de eerste weken ideaal :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757806
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zo hebben wij het staan, voor de eerste weken ideaal :Y
En waar slaapt de kleine? :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:55:39 #267
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:55 schreef JustinK het volgende:

[..]
En waar slaapt de kleine? :+
In de schuur :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757810
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
In de schuur :)
Ohja :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:57:29 #269
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757812
:s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757813
:D
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757816
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zo hebben wij het staan, voor de eerste weken ideaal :Y
O dat is wel handig zo bedje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 06:59:51 #272
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is wel handig zo bedje
Ja idd, als ze op haar eigen kamer slaapt gaat deze de verkoop in ook weer, is tot max 6 maande maar denk dat ze na 2 maanden al wel op haar kamer ligt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757819
:s)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757820
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja idd, als ze op haar eigen kamer slaapt gaat deze de verkoop in ook weer, is tot max 6 maande maar denk dat ze na 2 maanden al wel op haar kamer ligt
Het gaat allemaal zo snel als ze klein zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757822
Als je oud bent ook :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 07:02:27 #276
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het gaat allemaal zo snel als ze klein zijn.
dat geloof ik 100%, zat ik me vanochtend af te vragen idd. Gaat de tijd voor je gevoel sneller met een kindje?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757828
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
dat geloof ik 100%, zat ik me vanochtend af te vragen idd. Gaat de tijd voor je gevoel sneller met een kindje?
Ligt eraan hoe vaak ze krijsen :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 20 februari 2025 @ 07:05:01 #278
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_216757831
Lol, ja. Fair enough
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_216757832
O-)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757833
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
dat geloof ik 100%, zat ik me vanochtend af te vragen idd. Gaat de tijd voor je gevoel sneller met een kindje?
Je wordt als het ware geleefd als je zo kleintje hebt, zeker de eerste maanden
eten, slapen, voeden, baden, verschonen, gebrokennachten, knuffelen, eten slapen voeden, verschonen om de drie uur. Dus dan vliegt de tijd

Ik weet nog met mijn tweeling, heb ze zelf gevoed tot en met 5 maanden
Ik had het idee een porno ster te zijn die de hele dag met der tieten bloot liep

Maar op een gegeven moment had ik het uitgevonden
Twee kussens op mijn schoot en er gelijk rechts en links een aan leggen.

Maar ja je hebt zoveel te doen als je kindjes hebt, dan vliegt de tijd nog sneller voor je gevoel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 07:07:38 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216757834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het idee een porno ster te zijn die de hele dag met der tieten bloot liep

alleen dit gelezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216757835
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
alleen dit gelezen
:9
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757836
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
alleen dit gelezen
Ben je gelijk goed wakker zeker en dat op de vroege morgen.
Snap dan wel dat je niet gelijk zo lang verhaal gaat lezen hoor :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757838
Nu wil ik porno kijken
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 07:10:23 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216757842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ben je gelijk goed wakker zeker en dat op de vroege morgen.
Snap dan wel dat je niet gelijk zo lang verhaal gaat lezen hoor :D
met nachtdienst is er geen vroege morgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216757844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:09 schreef JustinK het volgende:
Nu wil ik porno kijken
Genoeg te vinden, pas alleen op dat je niet de tafel omhoog bolkt :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757845
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
met nachtdienst is er geen vroege morgen
O je zit in de nachtdienst, of je komt er net uit
Jij mag nog gaan slapen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Genoeg te vinden, pas alleen op dat je niet de tafel omhoog bolkt :P
_O-
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 07:12:55 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216757850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O je zit in de nachtdienst, of je komt er net uit
Jij mag nog gaan slapen :D
ja als ik nu ga slapen is alles klote, wordt ik om 1 uur wakker, heb ik geen reet te doen

uur of 12 ga ik slapen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216757853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:11 schreef JustinK het volgende:

[..]
_O-
Ja ik wil niet dat je je kupske stoot :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757854
Zou wel willen slapen :Z
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757855
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja als ik nu ga slapen is alles klote, wordt ik om 1 uur wakker, heb ik geen reet te doen

uur of 12 ga ik slapen
O echt, dat hoor je niet vaak. Meestal drinkt men nog even een glaasje, eet wat douchen en duiken dan het bed in. Maar jij blijft gewoon nog een halve dag op _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757858
:O :O
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 07:16:14 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216757861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt, dat hoor je niet vaak. Meestal drinkt men nog even een glaasje, eet wat douchen en duiken dan het bed in. Maar jij blijft gewoon nog een halve dag op _O_
ik doe gewoon alsof het een normale dag is

als je kantooruren werkt ga je ook niet gelijk naar bed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216757862
Das ook weer zo
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216757863
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik doe gewoon alsof het een normale dag is

als je kantooruren werkt ga je ook niet gelijk naar bed
Nee, dat is waar. Maar toch gaan de meeste wel vrij snel naar bed als ze thuis zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216757864
:Y
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 07:17:35 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216757865
drink wel een glaasje :s)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216757867
B:)B
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 07:19:20 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216757868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, dat is waar. Maar toch gaan de meeste wel vrij snel naar bed als ze thuis zijn
rest van het team doet dat ook hoor maar ik kan dat niet dan raakt mijn bioritme helemaal van slag

doe gewoon of het een normale dag is en probeer niet naar de klok te kijken _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')