Dankjewel, succes en betershcap nogquote:Op donderdag 20 februari 2025 05:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Aah gefeliciteerd
Ik ga nog even proberen te slapenn
O die heb ik gemist. Maar dan even goed is het nog rustigquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, Aapje was er zojuist wel maar ging bed weer in, was nog niet helemaal lekker
Hey Bolkkingquote:
Maar wel gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ja klopt, maar nu Justin er is, is et gedaan met de rust
Hey meester of den Bolkquote:
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey meester of den Bolk
Lekker geslapen?
O kort slaapje, hoe komt dat zo? Laat er in gedoken?quote:
Ja iets later en dan die wekker weer hequote:Op donderdag 20 februari 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kort slaapje, hoe komt dat zo? Laat er in gedoken?
Vervelend ding naast je bed, altijd weer stoorzenderquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja iets later en dan die wekker weer he
Een goed teken, dan slaap je in ieder geval goed.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:36 schreef JustinK het volgende:
Zonder wekker, komt het niet goed hier
Das waarquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een goed teken, dan slaap je in ieder geval goed.
Zou die ook niet proberen uit te slaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
straks heb ik wel een wekker. Een die ik niet uit kan zetten of snoozen
Dat kan wel, maar dan ben je zelf al goed wakker. Je zet ze uit door en een fles pap in de doen of te wiegen en te troostenquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
straks heb ik wel een wekker. Een die ik niet uit kan zetten of snoozen
Hey Hallojoquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:37 schreef Hallojo het volgende:
Come on let's bolk again, like we did last summer
Halloquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:37 schreef Hallojo het volgende:
Come on let's bolk again, like we did last summer
Nee, dat dan weer niet. Maar je moet toch het bed uit om bij die kleine te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou die ook niet proberen uit te slaan
Ja dat is, ik zie het al vaak voor me in de nachten dat ik haar dan voed en ze in mijn armen in slaap vat waarna ik haar terug i bedje leg om zelf te slapen, voor 2-3 uurtjes want da is ze er weerquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan ben je zelf al goed wakker. Je zet ze uit door en een fles pap in de doen of te wiegen en te troosten
Niet perse, kan vanaf bed haar pakken, als ik zou willen. We hebben klein bedjes naast dat van ons staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Maar je moet toch het bed uit om bij die kleine te komen.
Ja zeker in het begin.quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat is, ik zie het al vaak voor me in de nachten dat ik haar dan voed en ze in mijn armen in slaap vat waarna ik haar terug i bedje leg om zelf te slapen, voor 2-3 uurtjes want da is ze er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |