Ik vind de huidige situatie ook gruwelijk en die situatie word nog gruwelijker als we Putin overal zijn egoïstische klote-zin in geven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is jammer hoe makkelijk er tegenwoordig over gesproken wordt. Dreigen met 'nuken' terwijl het gros denk ik echt niet inziet hoe gruwelijk de gevolgen zijn wanneer de mutually assured destruction tactiek niet meer bedreigend genoeg aanvoelt voor een land
Het gaat vooral om de battlefield nukes. Je wil als land zelf beslissen of je die laat afgaan als een vijand je grenzen doorbreekt. Als Nederland zo'n bom heeft en die ineens op een grensdorp in Polen gooit omdat daar Russen zouden zitten geeft dat toch wel fronsende wenkbrauwen in Warschau. Dat is eigenlijk meer de reden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is jammer hoe makkelijk er tegenwoordig over gesproken wordt. Dreigen met 'nuken' terwijl het gros denk ik echt niet inziet hoe gruwelijk de gevolgen zijn wanneer de mutually assured destruction tactiek niet meer bedreigend genoeg aanvoelt voor een land
Ja, daarom doe je ze ook ondergronds.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Komt er bij zo'n test altijd radio actief materiaal vrij?
Ik denk dat Oekraïne enorm baalt dat ze ze niet meer hebben, dan was dit allemaal niet gebeurt..quote:
Een schim van hoe gruwelijk nucleair geweld isquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind de huidige situatie ook gruwelijk en die situatie word nog gruwelijker als we Putin overal zijn egoïstische klote-zin in geven.
De wapens neerleggen is echter een heeeeeeeeeeel stuk simpeler.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik vleugels had dan kon ik ook vliegen.
Ik vind het ironisch en naïef dat er zo makkelijk over kernwapens gepraat wordt door de simpele burger hier. Dat kan alleen maar een keer fout gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een schim van hoe gruwelijk nucleair geweld is
Nou, mss kan je dat ook wel. Je kunt het proberen, door van het dak te springen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik vleugels had dan kon ik ook vliegen.
Je weet best dat dat evengoed onmogelijk is voor Poetin. In theorie, ja natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De wapens neerleggen is echter een heeeeeeeeeeel stuk simpeler.
Eens. En zeker met wereldleiders die daar totaal geen enkel idee bij hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het ironisch en naïef dat er zo makkelijk over kernwapens gepraat wordt door de simpele burger hier. Dat kan alleen maar een keer fout gaan.
Nee hoor. Alleen de schaal is iets groter. Maar dood is dood. Brandwonden zijn brandwonden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hee, ben je daar weer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, mss kan je dat ook wel. Je kunt het proberen, door van het dak te springen?
Ja prima hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen de schaal is iets groter. Maar dood is dood. Brandwonden zijn brandwonden.
Geen gevoel voor humorquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hee, ben je daar weer.![]()
Oja, ik zou deze debiel negeren. Doei doei.
Maar hoe makkelijk Putin zijn mond open doet over nukes is natuurlijk geen probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het ironisch en naïef dat er zo makkelijk over kernwapens gepraat wordt door de simpele burger hier. Dat kan alleen maar een keer fout gaan.
Als het niet goedschiks kan dan moet dat dus maar kwaadschiks.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je weet best dat dat evengoed onmogelijk is voor Poetin. In theorie, ja natuurlijk.
Dan zijn we het eens. We gaan nukes bouwen.quote:
Nee hoor. Je neemt je verantwoordelijkheid en zeg sorry en gaat uit het land dat niet van jou is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je weet best dat dat evengoed onmogelijk is voor Poetin. In theorie, ja natuurlijk.
Ja, na de oorlog.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ga dit maar kijken
Ik ga liever niet dood of halfdood aan eerst een verschroeiende paddestoelontploffing en daarna radioactiviteit door een fallout, dank u.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dood gaan we toch. Kunnen we net zo goed meespelen.
Dan zal het de Russen vast afschrikken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handeltje beginnen. VOC mentaliteit. 3 voor de prijs van 2.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. We gaan nukes bouwen.
Nou, dan vraag je aan Putin of hij zo vriendelijk wil zijn om zijn soldaten uit Ukraine terug te trekken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga liever niet dood of halfdood aan eerst een verschroeiende paddestoelontploffing en daarna radioactiviteit door een fallout, dank u.
Dat zou ook een onnodige escalatie zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaat nooit meer gebeuren dat wij nieuwe atoomwapens bouwen. Hooguit Iran, China of Noord-Korea maken er een aantal bij, maar niet wij het Westen.
Wees gerust, de kans dat je gewoon door rondvliegend puin aan stukken wordt gereten is een stuk groter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga liever niet dood of halfdood aan eerst een verschroeiende paddestoelontploffing en daarna radioactiviteit door een fallout, dank u.
Radioactiviteit en stralingsziekte is meer dan brandwonden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen de schaal is iets groter. Maar dood is dood. Brandwonden zijn brandwonden.
En dan te bedenken dat Rusland ons daarmee bijna dagelijks bedreigt. Wat een kut land!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ga dit maar kijken
Net zoals het verstandig was van Oekraïne dat ze hun atoomwapens opgaven?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zou ook een onnodige escalatie zijn.
De meest vreemde zaken zijn tegenwoordig zeer betaalbaar. Drones, auto-versterkers, nukes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Handeltje beginnen. VOC mentaliteit. 3 voor de prijs van 2.
Putin heeft nog teveel enablers en heeft zojuist een nieuw stel enablers die teveel Kompromat of teveel financiele vergoeding in de vorm van roebels hadden ontvangen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan vraag je aan Putin of hij zo vriendelijk wil zijn om zijn soldaten uit Ukraine terug te trekken.
Maakt toch niet uit? Je gaat er nog steeds dood aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Radioactiviteit en stralingsziekte is meer dan brandwonden.
Als derde wereld landen ze kunnen betalen kunnen wij dat misschien ook wel.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meest vreemde zaken zijn tegenwoordig zeer betaalbaar. Drones, auto-versterkers, nukes.
Gelukkig is het niet aan jou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef fjs het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Rusland ons daarmee bijna dagelijks bedreigt. Wat een kut land!
Dus zelf ook maken is voor mij een reële optie.
Dus we moeten Rusland gewoon platbombarderen, bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Putin heeft nog teveel enablers en heeft zojuist een nieuw stel enablers die teveel Kompromat of teveel financiele vergoeding in de vorm van roebels hadden ontvangen.
Oh ja, stralingsziekte duurt alleen wat langer en je krijgt er wat vervelender bijwerkingen van. En het houdt niet op bij jou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Je gaat er nog steeds dood aan.
Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Net zoals het verstandig was van Oekraïne dat ze hun atoomwapens opgaven?
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Je gaat er nog steeds dood aan.
Tja, dat is dan zijn probleem. Hij staat er toch al zwak voor. Zijn land met het 2e leger van de wereld heeft nu zelfs de VS nodig om zijn doelen te bereiken in een landje dat hij in principe binnen 3 dagen in had kunnen nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bent 1 van de pareltjes blijkbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Jij haalt liever je gelijk dan dat het bloedvergieten stopt. Makkelijk vanachter je computer.
Ik zie het probleem echt niet. Word je liever gewurgd of doodgeschoten?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja, stralingsziekte duurt alleen wat langer en je krijgt er wat vervelender bijwerkingen van. En het houdt niet op bij jou.
Ach Wierdquote:
Dat is de simpele realiteit van oorlog. Heb je daar moeite mee? Moet Ukraine zich maar overgeven aan Putin?quote:
Putin MOET thuis komen met de overwinning, het heeft zo vreselijk veel levens gekost en nog steeds , dat alleen een eclatante overwinning hem in het zadel zal houdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan vraag je aan Putin of hij zo vriendelijk wil zijn om zijn soldaten uit Ukraine terug te trekken.
Het is een kutland, altijd onder dictators geleeft en nu gaan ze ons ook dictators aansmerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef fjs het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Rusland ons daarmee bijna dagelijks bedreigt. Wat een kut land!
Dus zelf ook maken is voor mij een reële optie.
Putin moet gewoon ophouden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin MOET thuis komen met de overwinning, het heeft zo vreselijk veel levens gekost en nog steeds , dat alleen een eclatante overwinning hem in het zadel zal houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |